حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۷۱:هدیه للخانم المهندسه!

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ


میدان تیر فلان جا!

موقعی که مربی آموزش نظامی بودم!!!


هدیه به مهندس کماندو: 

خانم مهندس!

که علاقه اش به سلاح و جنگ افزار تعجب و تحسین منو برانگیخت!


+ پادگان آموزشی ایشان (کلیک!)


  • ۹۳/۰۲/۱۷
  • حاجی ره

نظرات  (۴)

این طفلیارو چرا رو به افتاب نگه داشتن و مربیشون...!!!

  • فاطمه(دوستت دارم خدای من)
  • سلام.. وبلاگ جالبی دارین حاج آقا.. من هم سالهاست طلبه هستم البته از نوع خواهران
    خوشحالم که با اینجا آشنا شدم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف دارین شما
    خوشا به سعادتتون...

    ما هم مفتخریم به اشنایی حضرتتان
    راستی این قسمتی که نوشتی
    +"پادگانِ اموزشی ایشان"کلی منو خندوند:)))))
    خیلی ابتکاری بود!
    من کی علاقه نشون دادم؟؟؟!!
    من فقط به گل و شعر وپروانه و چیزای لطیف علاقه دارم:)))
    (دروغ میگم)

    وایییی حاجی کلاشینکفِ؟؟؟؟؟^_^
    چرا خشابِ شو در آوردی:)
    به قیافه ی خشابِ اش میخوره!30تایی باشه؟؟:))

    +مرسی
    پاسخ:
    پ منم که عشق کلاش و کلت و نارنجکم!!!
    والا...
    چینش اولیه سلاح در میدان تیره
    بله سی تاییه
    نکنه شما هم خشاب توپی دوس دارین؟!
    خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی