حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۷۲:هدیه الی الفرزانه!

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ


نمیدونم چرا قهوه ترک و اینا منو یاد ایشون میندازه!

:)))

پ.ن: منزل خواهرم

که همیشه با وعده قهوه و نسکافه و ... 

منو گول میزنه و میکشونه خونش 

واسه بچه داری و کمک بهش!

:(


+ آدرس کافه ایشان:

متاسفانه ایشون وب ندارن!

یه مدتی نوشتن

و چه نوشتنی...

و در اوج و با کوله باری تجربه رفتند.

  • ۹۳/۰۲/۱۷
  • حاجی ره

نظرات  (۴)

کاملا موافق ام با لعیا خانوم....بس نیس حاجی یه قهوه بهتون میده....هعیییییییی
پاسخ:
اییییی...
بدک نیس!
راضی ایم ما
والا...
عاشق قهوه ترکم...
ایشالا یه شوهر که بلد باشه درست کنه پیدا کنم!
پاسخ:
خسته نباشید عرض میکنم خدمتتون
و ارزوی صبر فراوان دارم واسه شوهرتون
:))))
حاجی سه قلوها بزرگ شدن که چرا الکی وجهه خواهر گرام رو نزد بلاگرا خراب میکنید؟؟:دی
پاسخ:
شما چرا الکی وجهه مارو خراب میکنین؟!
اون یکی خواهرمو گفتم که بچه اولشه
والا...
+ ایکون حاجاغا در حال دفاع از حیثیت
خوبه حداقل شما رو با همونم وسوسه میکنن!ما که هیچی..فقط من باب کارگری !!!
پاسخ:
خب شما نباس زود جواب مثبت بدین
و زود برین واسه کار
ناز کنین
بهونه بیارین
...
والا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی