حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۶۹:البعثیه

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ب.ظ
به رفقا زنگ زدم:
من داره حالم بد میشه تو خونه تنهام...
میگن:
خب پاشو بیا روانی
میگم: اون نصفه پیتزا سبزیجات منو که کسی دس نزده؟!
میگه: تموم شد!
میگم: کدوم خری آخه پیتزا سبزیجات میخوره؟!
میگه: یکی مثه خودت!
میگم: من دیگه انگیزه ای واسه اومدن ندارم...
:(
  • ۹۳/۰۲/۱۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۶)

امان از این دوستان!!!!
  • خانم هموستات
  • الکنفیه
    پیتـزا سبزیجات به به :دی
    فک کنم خبری بوده که ه.خ با خانواده اش رفته ها!!!!!!!!! بوی ازدباج و اینا میاد :))
    آیکون شایعه پراکنی و تازه کردن داغ حاجی ره!
    پیتزا فقط سبزیجات و قارچ و گوشت .
    سوسیس موسیس چیه ؟!
    والا!
    ما که از قدیم الایام سوسیس کالباس برامون ممنوع بوده وهست !
    شما هم خوب میکنید سلیقتون سبزیجاتیه !
    گشنتون بودحاجى؟؟؟
    آخـــى...!!
    پیتزاسبزیجات؟؟؟؟؟
    الله اکبر..پیتزابدون سوسیس مزه میده:دى:))))
    ای بابا یعنی به پیتزای سبزیجات هم رحم نکردن.....
    عجب دوره و زمونه ای شده
    اجازه مام دس شماس حاجی...:)
    اونجا رو از قصد علنی کردم که سر فرصت به مقاصد شومم برسم:)))
    وقتی ه خ هست مینالی وقتی نیس مینالی تازه انگیزه ات از تنها نبودنم فقط پیتزاست خخخخخخخ
    :))
    اصن من یه تار گندیده چنین دوستاییو  به صد تا دوست ِ آروم ُ اینا نمیدم
    رفیق باید شیطون باشه :دی
    دلم پیتزا خواست!!!
    خدا از سر تقصیراتتون بگذره :(
    امشب چ قد نامردین :))))
    اخه قراره آپ کنیدو لابد تا صبح جواب کامنت بدین عاغا من نمیبخشمتون خیلی نامردین :)))
    ماماااااااااااان :((((
    دی:
     چ اوضاییه اخه :))))
    حاج آقا لپ شما عمره ی مفرده تشریف بردن
     یا رفتن اونجا مقیم شدن!؟
    چرا تشریف نمیارن؟!
    :)

    ما که بخیل نیستیم که! :دی
    خوش بگذره بهتون!
    منظورم اون قسمتی بود که راجع به خورنده ی پیتزا سبزیجات گفته بودید! :-"
    آخیش خیالمان راحت شد!ترسیدم ی لحظه!!!
    خداروشکر
    دی: فقط بخوریدو بیاشامید اسرافم موردی نداره فعلا :)))
    سلاااااااااااااااااام حاجیییییییییی.....
    منم بودم دیگه انگیزه نداشتم..:)))
    کاملا مشخصه که بی انگیزه شدین برا رفتن
    حاج اقا؟؟چیشده؟؟چرا حالتون بد شه؟؟:(
    پاسخ:
    حوصله ام سر رفت خونه!
    الان خونه رفقای مایه دارم!
    خوش میگذره الان!

    + من برم نماز مغرب و عشا!!!
    :)

    :|||||
    حاجاقا! رسماً خودتونُ نابود کردین! :|
    رفیقتونم که از خدا خواسته!
    :|
    پاسخ:
    نخیر!
    نازمونو کشیدنو الان از منزل ایشون
    و با لپ ایشونه که کامنتارو جواب میدم!
    بعله!!!
    :)))
    حاجی پیتزا سبزیجات میخورین واقعا؟؟:دی
    زشته:دیییییییی
    -----
    در راستای کامنتتونم والا ما پررنگیم هنوزم ولی شما رفتید بلاگ از آپ هاتون مطلع نمیشیم:(
    پاسخ:
    واسه خودم همیشه همینو سفارش میدم
    ولی از برش های بقیه هم حتما کش میرم اگه سوسیس و کالباس نباشه موادش!
    :)))

    + دوری و دوستیه دیگه
    چه میشه کرد...
    حاجی شروع کننده شوخی بوده لذا صبتی نداریم
    پاسخ:
    :))))
    خخ چه دوستان باصفایی دازی حاجی
    برین اونجا شاید یه لپ تابی پیدا شد جواب ما رو هم دادین 
    :)))) تهنایی خوبه که! الان لپ در اختیار خودتونه! بعدشم لازم نیست واسه دونفر غذا درست کنین و اینا... با نگاه مثبت بنگرید :دی
  • داریوش عزیزی
  • نفهمیدم اخرش چی شد اما خوب من اصلا پیتزا سبزیجات دوس ندارم
    به ماهم سر بزنی ممنون میشیم والبطه خوش حال تر میشیم مارو هم لینک کنید:
    http://emonokte.blog.ir/
    موفق باشی
    یا علی...
    :)
    شما که پیتزاپز ماهری هستین.
    دوباره بپزید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی