حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م ۱۰۲۶۷:الجور واجوریه!

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۲۸ ب.ظ

ه.خ هم دیروز با خانوادش برگشت شمال!

بودنش یه جور

نبودنش یه جور

والا...

  • ۹۳/۰۲/۱۶
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

دلـداریـامـونُ کـه جـواب نمیـدیـن ؛ گفـدیمـ یـه نمـه سـرکوف بـزنیمـ بلکـه فـرجی شـد !!

ظاهرا"همه شمالیا اینجا جمعا"...سلام به همگی...

و سپس به شما حاجی...

کلا"یه شمالی جایی رو ترک میکنه جای خالیش خیلی احساس میشه...بس که آدمای خوبین..والا!!!بهش خوش بگذره انشاالله...

پاسخ:
اصن غیر شمالی داریم اینجا عایا؟!
:)))

+ یکی به لشکر همیشه ظفرمند و خط شکن شمالیا اضافه شد!
خدا زیادشون کنه!
:))))
چقد پستـاتون همش شده از مجـردی!فک کنم به خاطر صحبت های اطرافیان باشه.مهم نیس چی میگن. خوشتون می آد با ازدواج کاراُ دردسراتونُ بیشتر کنین؟ البته ازدواج بیشتر دردسرش واسه خانوماس! ولی یه جوری میگیـن انگار 40 سالتون شده. البته فک کنم 30 ُ یکی دو سالُ دارین.سن مناسب ازدواج واسه پسـرا از 28 سال شروع میشه خُب دیر نشده که.تازه تو سن ازدواجیـن
پاسخ:
راس میگین!
خودمم توجه نکرده بودم!
حرف حرف میاره!
باس بحثو عوض کنیم!
بنده 
معتقدم دخترا دنبال زندگی بی دردسرن و همه دردسرا واسه مرده!!!
در مورد سن ازدواج هم اصن باهاتون موافق نیستم!
من باس الان بچه داشته باشم!
والا...
:)))
هم خونه با دبه ی ترشی برگرده صلوااااات
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد!!!
سلام حاج اقا
من خیلی وقته میخونمتون ...یهو تصمیم گرفتم نظربزارم...
آدم قدر داشته هاشو وقتی از دس میده میفهمه...
والا...
نتیجه اخلاقی:فعلا قدر مجردیو بدونید تا ازدباج...
پاسخ:
سلام علیکم!
عایا این کار درسته خدایی؟!
بله قبول دارم!
قدر مجردیو هم داریم
و آرزوی متاهلی!
کجاست ه.خ که بیاد ببینه حاجی چی میگه :))
پاسخ:
خدارو شکر که نمیبینه!
نبودنش خیلی بدتره دیگع انصافن...مخصوصان تو ک از تاریکی و تنهایی می ترسی...
پاسخ:
منظورتون اینه که بودنش بده و نبودنش بدتره؟!
خودتون گفتینما!!! من چیزی نگفتم!
:))))))

نگفتم از تنهایی و تاریکی میترسم!
گفتم خواببم آشفته اس وقتی تنهام!
خوب نمیتونم بخوابم!
سلاااااااااااااااااااام حاچآخاااااااااااا شومااااااااااااااا هنو زن نگرفته ای بابا من یه هفته ای اینجا سرنزدم گفتم شاید تا الان ازدباج کردی
فکر کنم واسه این نم یتونی ازدباج کنی که اعتماد به سقفت تو دنیای واقعی ضیعفه خخخخخخخخخخخخخ نظر کارشناسانه دادم حال کردی
پاسخ:
سلام!
یه هفته؟!
ما یه قرنه داریم ضجه میزنیم خبری نشده!
والا...

+ نظر کارشناسیتونو قبول ندارم!
ای شالا بهش خوش بگذره...:)))
شمام که تنهایی می خواستی..گیرت اومد دیگه...بیکاریش مونده که اونم چند روز مرخصی می خواد...
پاسخ:
شما که دیگه شمالی نیستین!!!
والا...

+ نه این تنهایی...
اسم شما هم با دُمش نوشتم تو پستم!
پاسخ:
چه دمی!!!
چه سری!
:)))
:)))))


خـدا زن که هیچ ؛  یـه شـانسه درس حسابیَ مـ ازتـون دریـغغ کـرده :))))
پاسخ:
حالا شما باس صاف بکنین تو چشمون اینو؟!
والا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی