حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10257: العذریه

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۴۸ ب.ظ
صبح از خونه بیرون رفتم
الان برگشتم
ه.خ میگه
خانواده ما چندساعت دیگه میرسن!
منظورش اینه که:
هری!
شب برو حرم بخواب!
پ.ن:
الان من بیخانمان محسوب میشم
شما از یه بیخانمان توقع جواب کامنت دارین؟!
  • ۹۳/۰۲/۱۴
  • حاجی ره

نظرات  (۲۸)

گفتین حرم یاد مشهد افتادم وقتی که ساعت 2 راه میوفتادیم سمت حرم برا اینکه خلوت باشهو بتونیم به دعاهامون برسیم :)
تو اوج تابستونو گرما اون وقت شب همچین باد خنکی میزد تو صورتم که دلم میخواس تا صیح همونجا بخوابم:)
حاجیی قدر بدوووون قدررررررر(این به اون در):P(ایکون الی درحال ابرو بالا انداختن)

عذر پذیرفته نیست

هــــین !
واقعا ؟
بسیار عالی اصلا !:/
خب چه کاریه خب ؟
ای بابا !:(
عی حاجی بیچاره ...دلم کبابید برات....
برو یه پیتزا بخر برو خونه رفقا بگو دلم تنگید براتون حیفم اومد شامو با شما نخورم..بعدم همون جا بخواب..کی به کیه..والا..
رفیق پس به چه دردی میخوره..
مگه حرم میذارن بخوابی؟ :)
"استا پیسر نیسد ک دخدره نمیدونی کیه
بگم
عاغا من بگم :))"

+ حس بازی عروسکی هایی به آدم دس میده که ماسک میزنن رو صورتشون گربه میشن بعد ماسک و بر مدارن موش میشن یه چی تو این مایه ها سهیل خود درگیر لاقل ادبیاتت رو عوض کن عمو صوهیل عادم سرش گول مالیده بشه با این تهدیدا خوب 


.
:-X
در جریانید این آیکون چیه دیگه؟؟لاو میترکونید؟؟؟ نچ نچ نچ نچ :)))))
حاجاقای مملکت :))))
.................
+ داش سهیل
امروز داشتم فکر میکردم
انقدر سهیل کامنت میزاره و لطف میکنه
دریغ از یه جو معرفت از جانب ما
من شرمندتم!!!
خدایی...

....
هی روزگار هیچیم نیس مارو ببینه :|

ایکون نگین سوت زنان و محو شدن در عمود

حداقلش اینه شب تو خونه میخوابید؟
بله. شماره کارتتون رو بدین لدفن. همین الان میفرستم :))))))))
ما خراسانی ها کلا لارجیم
هیییییییییس اصن چ معنی میده عادم تو حرفای بزرگترا بودوه هووووووم 
استا برا داوووش سهیل همون پیسر بلاس ک دوز دارتش شومام بوگو بعععله :))
عادم هر چیو میدونه باس بودو بودو بیاد بگه عمویی :))
عاووورین دخدر خوفی باوووش :))
چاکککرات همه روفخاییم دربستی زت همتون خعلی زیاووود ما باس رف زحمت کونیم
حاجی عاغا محضر شریفتون ارداته خالصه داوووریم اصن در حد لالیگا و اینحرفا
ببخش حاجی ی نبرد کوشولو با استا گذاشدیم حاجی من همه روفخارو دوز دارم و به همشون ارادت دارم اصن ی جوری ک نمیدونی چ جوری :))
استا پیسر نیسد ک دخدره نمیدونی کیه
بگم
عاغا من بگم :))
هعی تو روحت ک عادم ع دستت نمیدونه کودوم دیوارو گاز بزنه خخخخخخخخخ :))
بچه گاراژی خخخخخخخخخخخخخخخ :))
عاخرتشی ب غوران داووورمت استا رفیخ پیسر گل :))

ترسیدم

منم بچه گاراژ اسمال تیزی هستم که چی بشه

اتش بس برا گل روی ماه حاجی وگرنه با همین فیبر نوری چنان بلایی  سرت می اوردم تا خود میدون جوات کلاغ پر بری 

:(
باز خوبه هوا سرد نیس
حاجی ه خ خواهری چیزی نداره؟؟

پاسخ:
از خواهر ه.خ مرا چه حاصل؟!
والا...
حاجی من بو میدم کوسه ها نمیخورنم جورابامو ی هفتس وخت نکردم بشورمخخخخخخخخخخخخ 
آی ولی عروسیو کشتی و هسدم :))
وااااای این آهنگرو دوز دارمش همی الانه نیشه بگوشم تو راه خونه تو ماشین میزارم جا شومارم خالی میکونم :))
های حاجی گوفدیا دل مهلبون کوجا و سیبیل چخماقی کوجا باس ی فکری برا جذبم بوکونم بیبین الان استا ککشم با حرفای من نمیگزه ب غوران 
ینی الان اگه آتیشم ع حلقم در کونم هیشکی نمیترسه والا فسقلیام اینروزا منو با خاله های تو تی وی ایشتیب میگیرن 
حاجی وضم خعلی خرافه معلومه خخخخخخخخخخخخخ :))
پاسخ:
تایوانیه اگه نخوردتت
معلوم نیس کوسه ها هم نخورنت!
والا...
شما به عنوان گام اول یه عینک دودی خفن ابتیاع نمده
و چشای مهلبونتونو بپوشونین
که آفت جذبه اس این چشا
والا...
هعی روتو برم ب غوران خخخخخخخخخخخخ :))
چی بگم بهت عاخه برنخوره 
حاجی شوما ی چی بوگو ما بچچه جواتیه ایم ی چی بهش موگویم تا زیر ناف و اون حوالیا میسوزه ها خخخخخخخخخخخ
پیسر اول برو ی سرچ بزن تو روووفخات بیبین سیبیل چخماقی با سیبیل گربه یکیه برو بیبین بروبچ جواتیه برا هم چ جونی میدن بعد بیا نفس در کون میدونی دو تا سوتو نکشیده مخفیگاه مخوف اژدهاییت با خاوووک یکسانه عایا خخخخخخخخخ :)) بعععله ایشششششوریاس :)) با بند نت آویزونت میکونم خخخخخخخخخخخخخ :))
ولی استا خوداییش من دوزت دارم بیا ع پاچه ما بکش بیرون نمیشه پیسر :))
بیبین چ لبخندی برات زدم دارم تند تند پلکم برات میزنم دلبری اصن ی وضی خخخخخخخخخخخخخخخ :))
پاسخ:
بنده به شخصه دلم سوخ
مخصوصا اون پلک زدنا با اون چشایی که برخلاف سیبیلا
خبر میدهد از سر ضمیر...
بعله..
هرچند صلاح کشتن مخالفان خود استاتیستیکان دانند!
اتفاقا از تو حرم بهتر آنتن میده :دی
پاسخ:
هزینه شو شما متقبل میشین عایا؟!

شب بود سیبلتو ندیدم

گربه هم سىبیل داره که چی بشه 


پاسخ:
سیبیلی که خون ازش بچکه!!!
استا اژدها رفیخ شومام اینجایی خخخخخخخخخ :))
روت میشه نفس کش بطلبی هووووووووم
حاجی خوفه ملت سیبیلای مارو دیدن ب غوران ایجوری نفس در میکونن چ رویی داوووری ب غوران استا اژدها خخخخخخخخخخخخخخ :))
پاسخ:
اون دل کوچیکت سیبیلارو بی اثر کرده
:-X
سوهیل یه لحظه بیا دم در کارت دارم

+ آیکون نفس کش
پاسخ:
انالله و انا الیه راجعون...
حاجی تصدقت فدای سرتون اینحرفا چیه باقلوا 
سهیل اصن حاووول میکونه برا شوما میحرفه والا ب غوران 
دوشمنت شرمنده کور و کرو لال همچی خخخخخخخخخخخخخ :))
آخ حاجی گوفدیا نکردیم ع اون سوخاتیا یه گولشو برا خومون نیگهداریم هعی ع سخاوت دل گونگشکیمون هعی داوووش :))
آخ آخ تخمه فلاسک چای واااااای عاخرت آهنگ و موزیکو اینحرفا حاجی ی بار بزار آهنگ خاک بر سری بزاریم دستمال ماشینو ببندم کمرم برات همچی بابا کرمی بیام حالشو ببری حاجی بزا دیه خخخخخخخخخخخخخخخخخ :))
نوکککرم موخلصناک اصن ی وضی :))
پاسخ:
واسه بابا کرم دعوتت میکنم رو عرشه کشتی
بعدم عوض شام عروسی میدیمت کوسه ها یه دلی از عزا در بیارن
والا...
بیا ماه و ماهی و لیلای من و چرا رفتی گوش بدیم
فعلا!
حاجی بهانه نیار ....من با این حرفا گول نمی خ ورم...(آیکون گمشده عصبانی..)
شوخو کردم...هرطور راحتین..:))))
پاسخ:
یعنی بهانه هام خوب نبود؟!
:)
حاجاقا آروم باشید :)))
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم :)))
پاسخ:
آرومیم که اینه
والا...
سلام

باز من الان یه چی بگم شمالیای عزیز دلخور میشن...
اما خوب زیاد بهشون خوش بگذره هر روز با یکی از فک و فامیل و یا دوستاشون میان اونجاها, بعدم نتیجش میشه خانه بدوشی شما...
پاسخ:
سلام
مشکل از ماس که زیادی بی کس و کاریم
والا...
حاجی عاغا سلووووم 
میگمها آدم جیگرش برا شوما خوداییش کبابه :))
حاجی نزدیک نیسدین و گرنه میومدین شیرکت ما منم میموندم با هم نگهبانی میدادیم تا صب ب کوریه چشم ه.خ آی شبی میشد اونشب صبشم کلبچس می زدیم حالی میدادا 
پاسخ:
سلام عزیز دل برادر
حاجی به قوربان اون سیبیلات
آخ که چه حالی میداد
میرفتیم پشت بوم
با فلاسک چای و کیسه تخمه
و یه اسپیکر
از اون سوغاتیای افغانستان هم فیض میبریم!!!
والا...

+ داش سهیل
امروز داشتم فکر میکردم
انقدر سهیل کامنت میزاره و لطف میکنه
دریغ از یه جو معرفت از جانب ما
من شرمندتم!!!
خدایی...
چقد خانواده شون میان پیششون!
پاسخ:
شیطونه میگه منم هر هفته دس یکیو از تو خیابون بگیرم 
بیارم خونه بگم خانواده مان!!!
والا...
خب در این مورد هم با خدا رایزنی کنید
شاید خوب بودش!
+شاید مصداق یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم باشه ها!
از ما گفتن خلاصه! ه.خ. که خوبه. خواهرش حتما بهتره از خودش!
پاسخ:
ما از رایزنی در این مورد دست کشیدیم و
بیرون کشیدیم از این ورطه رخت خویش...
کی گفته ه.خ خوبه؟!
برفرض محال از فضل ه.خ خواهرش را چه حاصل؟!
واا...
:-))
این ه. خ. خواهری دخترخاله ای چیزی نداره که شما با هم فامیل بشید
خانوادش میان مجبور نشید برید بیرون؟! هوم؟!
پاسخ:
میدنم یه خواهر از خودش کوچیکتر داره
در همین حد ولا اکثر!
والا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی