حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10253: السیاسیه!

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ب.ظ


آب و برق و گازو گرون کردین

هیچی نگفتیم...

بنزینو خودرو گرون کردین

بازم هیچی نگفتیم

دیگه همشهری داستانو چرا کردین شیش تومن!

ای بر پدرتون صلوات

ای به روح اون ...

ای به...


+ آیکون حاجاغایی که چند نفر دست و پا و دهنشو گرفتن که فحش نده!

  • ۹۳/۰۲/۱۲
  • حاجی ره

نظرات  (۴۸)

آیییییییییییییییییییی گوفدین حاجی ینی اصن فشار داره میاد ب چن جا بدجور :))
این آخو اوخ دخدرارو ول کون حاجی من میفهممت مرررررررررررررررد :)) اینا ک نباس فردا زن بیگیرین خونواده بچرخونن والا ب غوران اصن حاجی عادم یاد هزینه پوشک بچه میفته حالش ب هم میریزه میدونین چنده؟ الان داشدم میومدم ع خونه بیرون ننم میگه سهیل برگشدنی ی بسده پوشک بخر نی نی داداش اینجاس ی وخت لازم میشه میگم خو قبلیارو با من حساب کردی عایا :)) بعد ننم میگه بخر دندت نرم شومبولی بالامشون میکنی پ چیه خخخخخخخخخ :)) حاجی میبینی تورو غوران هزینه کیفوری ما ع داشدن این نوگلان شکوفته ع دامان برادرم ما باس بدیم خخخخخخخخخخخخ :))
البت ک عمو شدیم دایی شدیم دندمون نرم بععععععله :))
شارژ لپم تموم شد شارژر ندارم. هعی... انگار این هم با ما سر ناسازگاری داره
بریم ما

+:))) والا...
اصولن ما هم ازون خونواده هاش نیستیم منتهی اگه به اندازه فرد خاطی مورد نظر مخاطب داشته باشیم یا برا خودمون یک عدد منشی می گیریم یا لپی که خودمون انقدر بهش نیاز داریم رو وقف نمی کنیم%
والسلام علیکم و رحمت الله 
برکاته التماس دعا
+ مردم چقدر مرفه بی درد و ساده زیستن چایی می خورن هعععععععععععععععی
درک میکنیم حاج عاقا... اصن من به این مظلومی!!!!!!!!! مگه تا حالا چیزی گفتم؟ فقط گفتم بدونم کی بیام:((( بعدشم بچه زدن نداره والا...
پاسخ:
شوخو کردم استاد!
زدنمون هم شوخی بود!
شما خودشو ناراحت نکن!
خب؟!
:)
مرسی که روشنگری فرمودین :)
پاسخ:
روشنگری وظیفه ماس
ولی شما هم باس بصیرت داشته باشین و درک بنمایین مارو
والا...
"میشه دقیقا یکی بگه اینجا ساعت چند برنامه شروع میشه؟"
عرضم به حضور با سعادتتون
اینجا حکومتش استبدادی و دیکتاتوری هست
توسط یک عدد حاجاغای سکولار اداره میشه
هر موقع دوس داشته باشن برنامه رو آفیش میکنن
هر موقع دلشون بخواد کات می دن
هر برنامه رو صلاح بدونن تکرار می کنن
صلاح ندونن کلن پخش نمی کنن
سناریو و آهنگ متن و تیتراژ و... هم با خودشونه
+ خلاصه که اینجا کویتِ حکومت در دستان با کفایت بزرگ مرد کوچک تاریخ حاجاغاست و هیچگونه اسچدیولر جابی تعریف نشده که کی میره کی میاد کی جواب میده اصن دوس داره جواب بده
++ اینجا آزادی و مخاطب مداری به گونه ای است که وقتی ایشون یه فرمایشی رو می فرمایند مخاطب مختارِ که قبول کنه یا نه به این صورت که یا همون لحظه قبول می کنی یا میری فکراتو میکنی بعد قبول می کنی
خلاصه که اینجوریاس :)))
آخیش بلاخره رفتم رو منبر افشاگری کردم 
مچکرم

پاسخ:
ماکه از اون خونوادهاش نیستیم که تبلت داشته باشیم
لپای خودمونم یا خرابن یا دست ملت!
اینه که اینه
والا...
حاجی نمیشه وقتتو تقسیم کنی صبح ها هم یکم بیاین عایا؟؟
:(
اقا ما گوناداریم شوما ک همیشه وقتی ما هستیم نیستین :(((
وقتیم شما هسدین ما نیستیم :(
پاسخ:
نع نمیشه!
:-D
مگه اینکه دوستان حقوق آخر ماه مارو تقبل کنن
ما دیگه مجبور نباشیم از بوق گربه تا .. سرکار بریم!
والا...
میشه دقیقا یکی بگه اینجا ساعت چند برنامه شروع میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سه موقع میشه گف:
هر موقه لپ ما از حج برگرده
یا ه.خ از پشت لپش پا شه
یا یکی لپشو نذر ما کنه!
تبلت هم پذیرفته میشود البته ویندوز دار!!!
با تشکر از صبر و شکیبایی شما

+ آیکون حاجاغای موبایل بدست چایی خورنده با ه.خ منتظرننده نماز مغرب
:))))
ملت اعصاب ندارن هااا...یکی گل گاوزبون و چای نبات بده دست حاجاغا^_^
یعنی الان حاجی کجاست؟
یعنی داره به کی فکر میکنه؟
یعنی حاجی الان چه شکلیه؟
یعنی الان کلاس زبانه؟
یعنی داره حال محققا رو میگیره؟
یعنی رفته عشقعلی کباب بزنه یا ارم بستنی؟
(آیکن پاک باخته در حال تفکر)
تو نگو حاجی واسه شما زشته بذار من بجا همتون فحششون میدم.......:D

{این کامنت تنها به منظور اعلام حضور ارسال شده و ارزش دیگری ندارد}

هر چند خاموش اما همیشه میخونمت حاجی
حاجی شما راحت باشید هرجی خواستید بکید:دی
ما کلن روزنامه نمیخونیم :دی ولی هعی حاجی بوشک بجه هم کرون شده :دی اونو جیکار کنیم؟:دی
مهندس جون! من سرطانِ بی خوابی میگیرم اما عاشق نمیشم.
اصلا اونی که من عاشقش شدمو معرفی کن تا خودم با د ستام خفه ش کنم. اون حق نداره همین 5 ساعت خوابو ازم بگیره. حق نداره   :'(
تو هم برای جووون مردم حرف در نیار


^_^
خخخخخخخخخخخ
الانم یه نفر اینجاس و اونم خودمم :))

خدایا رحم کن

ما با کیا شدیم ۷۵ میلیون

+ فقط فیروزه ای تو تاریخ پر افتخار سرزمینمون مثل بچه عادم می خوابید اونم عاشق شد به دارالمجانىن پیوست

++ طفلى حاجی اینجا رکوردر بیداری گذاشته هر کی عاشق می شه شب زنده داری می کنه میاد اینجا رکورد ٽ  

ٽبت میکنه

اون دو نفری که اینجا بودن اومدن وب من. اما هیشکی حرفی نمیزنه
*هرکی بم گفت عقده ایشالا خودش بی خوابی بگیره
باتوام!نخند.خمیازه نکش. با اعصاب من بازی نکن
ادان ساعت 4:46
یعنی میتونم بعد نماز بخوابم. خدایا کمک. فردا کلی کار دارم
عه. عدده ثبت نشد! تعداد سه تاس.
ای استاتستیک کجایی که بیای یخه منو بگیری و بگی کار و کاسبی مارو کساد نکن.
هعی...
ایول. تعداد حاضرین  تا شد :))
خدایا شکرت که تنها نیستم :)))))))))))
من توی شبانه روز کمتر از 5 ساعت خواب داشتم که الان به یمن این بیخوابی دیگه اونم پرید.

= خخخخخخخخخ. با خودم میگم خوب بی آبرویی در آوردیا. یه بار خوابت نبرده ببین چکار میکنی. ولی خداییش، خدا رو شکر کنید که خواب نعمت بزرگیه.
هورااااااا
یه بار اومدیم اینجا و یه نفر آنلاین بود.. اونم خودم بودم.
میگم مریضیای من تکه!
همتون الان توی خواب ناز به سر میبرید و من مفلوک دارم از  درد این سرطانِ بی خوابی به خودم میپیجم!
ای خدا
:))
این خنده همچنان برای حفظ ظاهر بود. باور نکنید
فیروزه ای ممنون لینکم کردی
فیروزه ای اهل کجایی؟
این نظر پایینی آخرین کپی پیست من در امشب بود :))
یوهاهاهاهاها

در کوتاه مدت و بلند مدت اثر شوک ها بر تولید نامتقارن است و اثرگذاری شوک های منفی در طول زمان تقویت می شود.

بررسی اثرات نامتقارن شوک های نفتی بر تولید

1391

امامی

ادیب پور

کاش فرهنگ سازی بشه
وبی که نصف شب 4نفر ویزیتور داره
ادمینش با چایی لیوانی دسته دار پذیرایی کنه
ادمینای ما کی میخوان متمدن بشن آخه
نچ نچ
خو برام جالبه بدونم شما 11 نفر دقیقا چکار میکنید
کامنت که نمیذارید...
شدن 13 تا
ای 17 نفر حاضر چرا صداتون درنمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
"بنده نیز نت و لپم پوکید از ادامه بازماندم
اجبارا به مقصد مورد نظر رهسپاریم!
... هر کی نره!!!
والا..."
من که دیگه رهسپار نمیشم حاجیو عذاب وجدان نگرفته :| پس من جزو اون سه نقطه حساب نمیشم :|
هعی حاجی جان 
گرون باشه جهنم
گرم باشه جهنم
اما بی یار نباشه
والا این چشم و ابرو مشکیه ما پیدا نمیشه که نمیشه هرکی یه جای عقایدش میلنگه
برم به کی بگم...
مادر عزیز تر از جان رژیم داره که لاغر شه رژیم تغذیه که نداره تازههههههههه خودشان بعضی مواقع به کمک میشتابند بعدشم مگه زورشون به منو الینا میرسه؟؟؟؟اصن کسی زورش میرسه؟؟؟
به پیشنهادم فک کردی؟
صندلی داغو میگم
شوک شدم بعد چند ماه قیمتش دیدم! 50 صفحه اولشم که پیام بازرگانی، اونم با موضوعات چاقی و لیزر و ...!!
تا وقت گل ِ نی :)

اول راه است ... خدا بدادمان برسد ...

میترسم سال دیگه نون بشه 50 هزار :))
                                          توجه توجه توجه

سلام به همگیه دوستان
تنها 5 دقیقه به فرارسیدن زمان قرارمان وقت باقیست
لطفاً جهت وضو گرفتن و آمادگی برای دریافت فیوضات الهی و حضور قلب، خانه ی مجرد منظور را ترک فرمایید:)

پاسخ:
بنده نیز نت و لپم پوکید از ادامه بازماندم
اجبارا به مقصد مورد نظر رهسپاریم!
... هر کی نره!!!
والا...

به ما رمز نمیدی حاج آقا؟؟؟؟

اصلا ما رو چقدر آدم حساب میخونین؟

چقدر خواننده؟

خدایی انصافه؟ یه قسمت میذاری همه بخونن باقی سریال رو رمزی؟؟؟؟؟

هرچی میخوایم سنگین رنگین و باشخصیت برخورد کنیم نمیذارینا....

الان حاجی...الان.....آخه الان دیگه......
بعد من و سایرین  حاجی سیلین از کدوم ......پیدا کنیم آخه.....
الان که نصف مجردای کشور.معتاد کردین دیگه......نمی شه حاجی...قبول نیست....
تازه هنوز زنت ندادیم بزار زن که گرفتی مام می ریم به سایر امور زندگیمون می رسیم...والا..
شارژ نت هم جور می شه ...فوقش لپو میفروشیم که شارژ نت دربیاد...:)))))
:|:| همشهری جوان چند شده؟:| چند وقتیه نخریدم به علت خرج های ِزیاد :(
باید یه جوجه یاب اختراع کنم و نه خودم نصب کنم تا هر وخ سراغشو گرفتید زودی پیداش کنم :))

* یادمه کوچیک بودم، با دختر عموم میدویدیم دنبال جوجه ها! میگرفتیمشون و یه نخ میبستیم گردنشون. بعدشم میبستیمشون به درخت.
صبح که میومدیم یا خفه شده بودن یا گربه خورده بودشون یا اصلا اثری ازشون نبود :))
حاجی د اصفــانی نیستین دیگه! :دی
یه همشهری جوان خون بین دوستان نزدیکتون پیدا کنید از اون بگیرید بخونید!
خاله منم همین کارُ میکرد :|
البته بعد بهش برگردونیداااا
آرشیومُ پوکوند! :|||

البته این پیشنهاد من در صورتیه که نخواهید آرشیو داشته باشید ازش! :دی
پاسخ:
والا این رفیقایی که ما داریم
همه مثه گرگ منتظرن ما بخریم اونا بیان بگیرن بخونن!
والا...
زرنگتر از این حرفان!!!
پس واستین منم برم اون ذرت بوداده هاو تخمهو چیپس سرکه نمکیمم بیارم تا خانم مهندس میره دوربین بیاره یه دو مین بصبرین اومدم ...:دی
پاسخ:
من تعجبم چطور مادری که خودش رژیمه اجازه میده از این هله هوله ها بخورین!
والا...
آرشیو همشهری داستان تا چند وقت پیش چشمک میزد توی کمد .
دیدم واقعا نمی ارزه ! هی نگاهم میفته بهش بازم میخوام بخرم ولی حساب بانکیم نمیکشه !
جمعش کردم ریختمش تو گونی .
انداختمش تو انبار !
مجله "داستان" بگیرید !
همچنان 2500 تومنه . البته فکر کنم . دو - سه ماهه جدیدا نگرفتم .
گرچه به شیکی و با کلاسی ِ همشهری نیست .
ولی بازم خوبه . دوست داشتنیه :)
پاسخ:
دیگه واقعا نمیارزه...
نامردیه!
تازه سردبیر نامه معذرت خواهی فرستاده به ایمیل خوانندگان!
معذرت خواهی نون میشه واسه ما عایا؟!
والا با این نوناشون!
آخ جون دعواااااا:)))))))))
حاجی!!صبرکن ...صبرکن....
الان دعوا نکن...
عاغا دستشو بگیرین چندلحظه..




من برم دوربینمو بیارم، فیلم بگیرم،(فیس بوق که نداریم!!!) بزارم وبلاگم:))))
پاسخ:
همه دس نگهدارین چند لحظه!
استراحت تا مهندس بیاد!
فحش هم بدین صداتون به جایی نمی رسه حاجی...
ما قبلا امتحان کردیم..:)))))
اینا رو ول کن حاجی...شارژ نتو هم گرون کردن.....حااااااااااااااااجی....
پاسخ:
دل خودم که خنک میشه!!!
والا...
+ کم کم ببندیم اینجارو پس!
بهونه هم داریم تازه!
:))))
آرام باشید :)
پاسخ:
والا آرومشون منم!
ولی آخه تا کی؟!
  • پیمان/پیمانه!
  • احتمالا ً قیمت کاغذ رفته بالا برادر:)
    پاسخ:
    کار از احتمال گذشته...
    ولش کنید
    ولش کنید
    خفه شد!

    فیروزه ای در حال دعوا با اون چند نفر
    پاسخ:
    اصن مملکت آزادی نداره!
    دو تا فحش نمیتونه آدم با خیال راحت بده!
    والا...
    حاجاقا! حاجاقا! حمایتت میکنیم! :دی
    راحت باشین هرچی میخواهید بگید! :دی

    ما که داستان خون نیستیم روزگارمونُ با همشهری جوان سر میکنیم!
    پاسخ:
    آخه درد یکی دو تا نیس!
    ما همشهری جوانم میخونیم خرجمون دوتاس!!!
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی