حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10245: اللیله الرغائب

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۴۸ ب.ظ
بیایید امسال به نشانه اعتراض شب آرزوها رو تحریم کنیم!

پ.ن:
سی سال آرزو کردیم
چی شد مگه؟!
والا...
;-)
  • ۹۳/۰۲/۱۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

سلام

حاجی منو یادتونه؟!

فک نکنم

بی خیال

فقط خواستم بگم من تحریمش کردم

امسال اصن دعا نکردم

جالبه یادم رفته بود

5شنبه از ساعت 8 خوابیدم فردا صبش بیدار شدم

نمازمم ترک شد

امسال روزه هم نمیخام بگیرم

اصن شاید عید فطرو روزه گرفتم

والا...

امضا

سمیه پردرده دست از خدا شسته...

در گـــوش دلــم گفت فلــک پنهــــانی
حکمی که قضــــا بــــود ز من مـــی دانی ؟
در گـــردش خــــود اگر مـــــرا دست بدی 
خــــــــود را برهاندمی ز سرگـــــردانی


پاسخ:
عاره والا...
نا امید کافره حاجی
بدو برو دعا کن
بدو دیگه
پاسخ:
آیکون حاجاغا در حال دویدن و دویدن تا به حرم رسیدن!!!
:)))
نه دیگه حاجی....یه امسالو محض گل روی شما هستیم..از سال بعد تحریمه ای شالا....:)))
پاسخ:
ببینم چیکار میکنین!!!
جدی!!!امشبه!!هووم!عجب...

پاسخ:
حالا ما تی وی نداریم
شما چرا؟!
والا...
ما به همین شبا دلخوشیم :)
پاسخ:
ما همین دلخوشی رو هم داریم از دس میدیم که!
:(
  • پیمان/پیمانه!
  • من تحریمش نکردم یاد شما هم بودم.. مشکل از شب آرزوها نیست.. مشکل از آرزوهای بزرگ و صبر کمی هست که داریم.. 
    من اولین بار که نماز مخصوص امشب رو خوندم حاجتم یه چیز خیلی کوچیک بود و فردای همون روز برآورده شد.. این یعنی اثر داره ولی خب بستگی داره چی باشه آرزوتون:)
    پاسخ:
    والا نه آرزوی ما بزرگ بوده نه صبرمون کم!
    واسه خدا هم که بزرگ و کوچیک نداره
    فقط نخواسته و مصلحت ندونسته احتمالا!
    والا...

    به به حاجی ره.رسیدن بخیر..
    حال دلت چطوره حاجی؟

    حاجی برس از راه بعدا شورش ب پاکن..
    پاسخ:
    سلامت باشین!
    خوبیم به دعای دوستان!

    + شورش در خون ماس!
    :)))
    والا ما هم میخواستیم تحریم کنیم امسال رو
    بس که دوستان گفتن تصمیم گرفتیم استثنائا
     امسال به خاطر ذعا برای ازدواج شما تحریم نکنیم!
    والا...
    + از سال بعد تحریمه ولی.
    پاسخ:
    دست مریزاد!!!
    + سال بعد هم میگم بچه میخوام که دوستان باز دس به دعا بردارن!
    :)))))))
    یعنی قرار امشب رو کنسل کنیم؟
    :(
    پاسخ:
    حاشا و کلا!!!
    ناشکری؟...
    یعنی واقعا هرچی آرزو کردید بهش نرسیدید؟...
    پاسخ:
    من اینو گفتم؟!
    :)
    یه ارزو داشتیم که اونم نشده دیگه!
    شما چرا دست به تحریم مسائل بزرگ میزنید
    اول بلاگفا حالا هم شب آرزوها

    پاسخ:
    یعنی میگین دس بزنیم به تحریم چیزای کوشولو؟!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی