حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10230:‌العشقیه!

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۱۴ ب.ظ

العشق! 

ما العشق؟! 

و ما ادرئک ما العشق؟!


"سماحه العشق"

  • ۹۳/۰۲/۰۶
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

و قصة العشق لانفصام لها...!
ماشینشئ قشنگه هااااا...وسوسه شدم....:)))))))
عَ ع ععععع ،
تـازه میخـاسـَم بیـامـ چـار قدَمـُ بنـدازمـ سـرمـ ورِ دلتـون یـه نمـه چـُـس نـالـه کنیمـ اَلکـی
کـه هـعـی وای تُ راس میگیُ اینـااا بـد دردیِ بـَــــددددد fسـوزه پـدرش .. دهنمـ سـرویـسیـد :|:|
بـا ایـن فـانتتزیـاشـون :|:))))
حاجی باز رفتی تو فاز عاشقی؟؟؟
یاد حال و روز چند ماه پیشتون افتادم خدا کنه دوباره اونطوری نشید.....
سوییچشو گذاشته بودم زیر اون بسته! رابط بهت نرسوند؟ :)))

پ.ن:کذّبتُ! :)))
حاجاغا و حب دنیا تا این حد!!!!!!!!!!!!!!!

مزدا دو کابینه هم قبوله؟

:)


  • دوشیزه فلانی
  • احیانا این همون ماشینی نیس که من یه زمانی( بهمن ماه ) عکسش رو تو اون یکی وبم گذاشته بودم؟!!!
    حاجی چه تفاهمی! :))))
    شوماکه میخواین بخرین بیزحمت سفیدشم برامن سفارش بدین o _O
    صواب : ثواب داره خخخخخخ والا بغوران *_*
    نچ نچ نچ!!!!واقعأ که!!
    شما دریافتن عشقِ حقیقی دچار اشتباه شدین.
    عشقِ حقیقی اینه  این :دی
    حاجی!!
    اونوخت خدا اینو چجوری بندازه تو بغلت؟؟:))
    اینوبندازه بغلت که راهیه دیارِبافی میشی:)))
    ببخشید جسارتا الان اظهر من الشمسه که چرا شما مجردین! :)
    آخه حاج آقا کی دیده یک خانوم هایلوکس داشته باشه؟ هوم؟! :)
    خب؟ :-؟
    جناب بیوتکنولوژیست چنان هایلوکس دلشونو برده که
     دامنشون از دست برفته معلوم نیست کجا رفتن!
    والا...

  • بیو تکنولوژیست
  • یعنی یه هایلوکس دلتو برده حاجی؟

    حاجی هم حاجی های قدیم. ورع پیشه کن برادر من!
    ای بابا نَگین نَـــــــــــــــــــــــگین خب... :((( داغ دل آدم رو تازه نکنید
    عشق تئوری نیس...
    نباید تعریفش کرد....
    یه حسه..
    ی چیز نابه..
    زبان قاصره از بیانش...
    کم هستم ک درک میکنن....
  • دوشیزه فلانی
  • عشق دریایی کناره ناپدید..
  • بیو تکنولوژیست
  • ظاهرا داعش تو سوریه گردان "عشاق الحور" تشکیل دادن

    هیچ ربطی به پست شما نداشت. ولی پست شما منو یاد اون خبر انداخت!
    وای وای کامنت این ناشناس رو ببین..
    عشق که بیاد خیلی چیزا عوض می شه... عشق کلا یه مقوله ی غیرقابل توضیح اصلا..
    من
    من میفهمم یعنی چی حاجی...
    هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    :)))))))))))))
    :)
    من دیگه حرفی برای گفتن ندارم به طور کلی!
    + ازین به بعد همه ی کامنت ها یک خطی!!! :)
    الحاجی العاشق خیرٌ مِن َالف عَزَب!


    و ماذا المعشوق؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی