حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10229: ملاکنا المهمه

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ب.ظ
اعتراف میکنم...
که در این سالها چند خانواده به صورت های مستقیم و غیرمستقیم
از بنده خواستگاری کردن
ولی چون دخترای هیچکدومشون تویوتای شاسی بلند زیرپاشون نبوده
بنده جواب رد دادم
اینطوریاس!!!
  • ۹۳/۰۲/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۲۲)

عه من از بالا داشتم میخوندم دیدم از آشپزی و توی آشپزخونه بودن نوشتین فکر کردم خانوم هستین.مثلا حاجیه هم هستین نه حاجی :)
چه خودشیفتم هستی حاجی والا
پاسخ:
کی؟!
من؟!
:)))
نگین دمد گرم.. بستنی ترشی ُ خوب اومدی.. حاجاغا دیدی؟ ع بس نیومدی مجبوریم این چیزا رو بگیم :))))
پاسخ:
هنو حاجاغارو نشناختین...
هعی...

حاجاغا صب کنننن.. بله نگی یوقت ـا.. من باس بزرگ شم مامان بابام بزارن بیام عروسیت :)))))))

+ حاجاغا خدای دلدون برا تک کوچولوی وبتون تنگ نمیشه؟ اینق سایه تون سنگین شده :/

...............................

حاجاغا دلش برا هشکی تنگ نمیشه....
اگه بستنی ترسی چایی هرچی داری رو کنی اونوقت دلش تنگ میشه هر به وبلاگت سرمیزنه
وجودشو اعلام میکنه یکم خرذوق میشی بد باز تموم تا بستنی بعد :)))))

+حالا ک انقد صب کرده حاجی یکمم روش این گیروگورای ما رفع شه بعد زن بگیره قبلش تعهد نامه بدیم امضا کنه باخانومش صوبت کونیم ک ب دوشواری نخوریم :))))

+محدثه بزن قدش:)))))
پاسخ:
تکذیب میکنم شدیدا!
بنده خیلی به یاد دوستانم
خیلی وقتا به وباشون سر میزنم
خیلی وقتا دعاشون میکنم
...

+ :)))
حاجاغا صب کنننن.. بله نگی یوقت ـا.. من باس بزرگ شم مامان بابام بزارن بیام عروسیت :)))))))

+ حاجاغا خدای دلدون برا تک کوچولوی وبتون تنگ نمیشه؟ اینق سایه تون سنگین شده :/
پاسخ:
عروسی ما واسه کوچولوها مناسبه ها!
اصن مورد منکراتی نداره!
والا...
+ حالا میشه بله رو بگم؟!
:))))

++ وبتونو همچنان میخونم
زیاد هم به یادتونم
عآخه اینجا اصن کوچولو نداریم!
:)))))
پسر دایی منم طلبه بود. نامزد که کرد ترک تحصیل کرد... 6سال حوزه خونده بود!!!
ینی در اون حد!!!!!!!! :)))) چه میکنه این ازدواج با روحانیون :دی
پاسخ:
خب با شش سال مدرک سطح یک رو گرفته دیگه!
این که ترک تحصیل نیس!
الان اونایی که فقط لیسانس میگیرن و ارشد شرکت نمیکنن رو میگن ترک تحصیل عایا؟!
شایدم خانمش مجبورش کرده!!!
:))))
چرا نمیاد؟؟؟؟
پاسخ:
واسه این که تصور ذهنی ما از شما با واقعیت موجود فرق میکنه
واقعیتی که ازش بیخبریم...
حاجی خوندی وب هواداران رو؟؟؟
=))))))))
پاسخ:
جای گاز منو رو دیوار نمیبینین؟!
:))))))
حاجی؟ میخوای شاسی بلند؟؟
زن یا شاسی بلند؟
کدومش زود تصمیم بگیر دوتارو دارم
پاسخ:
الجمع مهما امکن اولی من الطرح!
والا...
بنظرم شما شکسته نفسی میفرمایین، شما میخاستی پله های طرقی رو تِی بکشی شاسی بلند و بهانه کردی ;))
پاسخ:
والا تی کشیدم تموم شد
الان دیگه واقعا بهانه ای ندارم!
حاجی ی بار قبول میکردی :)) جای دوری نمیرفت
پاسخ:
من دوشواری ندارم!
ولی آرزوی شاسی بلندو چه کنم؟!
هعی...
حاجاغا با اعتماد  به سقف ...از نوع سقفای شاهنشاهی...
ولی خداییش منم دختر داشته باشم....آدم خوب ببینم خودم خواستگاری می کنم ازش....مرد خوبو نباید از دست داد....چه عیبی داره مثلا از طرف مامان یا بابای دختره با واسطه گفته بشه....
طرف خوب باشه منت هم می کشیم...والا..
پاسخ:
کاش اونایی که دختراشون شاسی بلند و هایلوکس دارن مثه شما بودن
بافهم و کمالات!!!!
:)))))
چاکککراتیم حاجی عاغا
دربستیه دربستی :))
پاسخ:
گناه دارن پیاده ها!
سوار کن عاغا!
سوار کن!
ما عادت به دربستی نشستن نداریم!
والا...
درووووودبرحاجی
پاسخ:
درود و صد درود بر دکتر نقلی بزرگ!
با امتحان بافت چه کردین استاد؟!
:)))
بعله دیگه..
حاجی خان خودش نخواسته وگرنه اوه این همه خواستگار... ریخته... والا..
پاسخ:
من خواستم
ولی متاسفانه شرایط مورد نظر رو نداشتن هیچکدوم!
:)))
میخوامت شیخ
پاسخ:
پنج شنبه شب با خانواده خدمت برسین!
:)))

+ ما بیشتر!
کم پیدایین استاد؟!
در نتیجه کاملا واضح و مبرهن است که کِرم از درخته که در عالم تجرد سیر میکنه! :))))
پاسخ:
کرم از اون دخترایی که شیشه ماشینای شاسی بلندشون دودیه
اینه که مارو نمیبینن!
والا...
  • دختره خل و چل
  • حاجی بعضی پستا حذف شدن نه؟؟؟
    پاسخ:
    بلی!
    سه دانه!
    یکی از ملاکای منم همینه
    وگرنه جوون به این رشیدی مجرد نمیمونه که
    والا
    پاسخ:
    مجردی پاک باز!؟
    اصن بت نمیاد!
    حاجی شرم و حیا هم خوب چیزیه :)) آدم مگه از خواستگاراش تو جمع حرف میزنه :))
    پاسخ:
    اسم نبردم که!
    :)
    لابد قصد ِ ادامه تحصیل داری و خودت نمیدونی!:دی
    پاسخ:
    آخی...
    شما اینجایین؟!
    یادش بخیر بلاگفا که بودم میخوندمتون!

    + قصد تحصیل که دارم
    ولی مورد سابق الذکر پیداش بشه ترک تحصیل میکنم!
    والا...
  • پیمان/پیمانه!
  • خدا قسمتتون کنه چشم سبز دارای ماشین شاسی بلند رو.. والاااا
    پاسخ:
    بلند بگو آمین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی