حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10222: العینیه!

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۳۸ ب.ظ


من عاشق چشمت شدم...

(تیتراژ)


  • ۹۳/۰۲/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۲۸)

حاجی ...چه چشااااااااااااااااااااااااایی...
اون وقتا که پخش می شد سریالش من پیش دانشگاهی بودم...سال 87....فقط همین سریالو میدیدم..دوشنبه ها می داد.....
تیتراژش خیییییییییییییییییییییییییییییلی عالی بود....همیشه تا ته ته گوش می دادم.....
یک آن شد این عاشق شدن
دنیا همان یک لحظه بود
آن دم که چشمانت مرا
از عمقِ چشمانم ربود....
این شعر محشره... همه چیزش..
  • خانم هموستات
  • خیلی وقت این آهنگو گوش نداده بودم ،خیلی حس خوبی رو منتقل میکنه یه جور حس افتخار و ابهام و حرکت
    اینکه چشاش طوسیه؟!؟!
    حاجی خدایی نکرده کور رنگی گرفتی...
    یا معیارت عوض شده.......
    اه حاجی با روح و روان یه مملکت داری بازی میکنیا
    چن. چندی با خودت
    پس فردا میاد میگه چش عسلی میخوام!!
    حاجی جان چشمه...افتاب پرست که نیست!!!!!!!!!!!
    والــــــــــــا...
    به به حاج عاااااقا عکس چشای خوشل موشل سبز میذاری نه مثل اینکه راستی راستی جووووووو زن فرنگی شوماارو گرفته خخخخخخخخ
    پاسخ:
    شما در جریان نیستین!
    حرف از زن فرنگی و اینا نیس اصن!
    والا...
    الاشتباهیه!
    نکن این کارو :|


    چه اهنگ قشنگی !
    سلوووووم حاجی عژب عکسی
    عررررررررررررررررررررر حاجی من با این تیتراژه کلی خاطره دارم 
    اصن مدار صفردرجه رو بخاطر این آهنگه میدیدم عرررررررررررررررررررر
    حاجـــــــــی؟:D حاج عاغــــــــا :))
    عکس چشمارو :))
    دوستان اخبار 20:30 فراموش نشه
    :))))
    سوت....سوت......
    دستا بالا :))
    هرچی دارین بریزین تو کامنتا :))))
    دوستان ی خودی نشون بدین
    پرچماتون کو پَ ؟
    :))))
    ااااا
    این 13 نفر چیکا میکنن :))))))
    هیچکیک هیچی نمیگه نکنه شکست عشقی خوردن :)))
    حاجی زهر چشم گرفدی؟؟
    :)))
    نیگا نیگا جوونای مردم منتظرن آپ کنین:))))))
    بریزن اینجا یهو:)))
    من مطمئنم اپ میکنین ب ی دلیل
    بعدا میگن :))))
    +ضایع نشم :)))
    من عاشق چشم سبزت شدم...
    ما چند روزه حسابی درگیر درس و مشقیم. میایم میخونیم زودی میریم :( ولی هستیم حاج عاقا...
    سلام
    اولین باره میام اینجا
    خیلی خوب بود

    ومن الله توفیق

    اون موقعی که پست شکست عشقی رو گذاشته بودی!!!
    کرم درونم میگفت لینک این آهنگ رو تو نظرات بزام :-D
    دیگه!!دلم نیومد!!!!!!!!!!!!!!!
    گفته بودی که چرا محو تماشای منی 

    ان چنان مات که حتی مژه بر هم نزنی

    مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود

    ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی....
    :) حاج اقا...عه....نشددیگه...
    دل ماخون نشه
    سکوت نشه
    ی پستی بزارید ک خودتونم بیاین جواب بدید...
  • پیمان/پیمانه!
  • فک کنم الان رنگش خوب شد.. همونه که حاجی می پسنده:P

    http://upload7.ir/imgs/2014-04/81181528454960481700.jpg
    حاجی روش نشده اون چشای سبزو بذاره
    داغ دلش هم تازه میشده
    دیگه به همین کفایت کرده.
    دیگه عاشق که باشی، سیاه و سفید که معنا نداره. همون رنگی رنگی میبینی
    وااااااااا حاجی خاوووک عاووولم چقد شبیه چیشای منه خخخخخخخخخخخخخ :))
    ...
    =))))

    "http://upload7.ir/imgs/2014-04/68707224117002211355.jpg

    :D این اصلیه اشتباه گذاشتین عکس رو فک کنم!"

    سبزش یه خرده اغراق شده اس . ولی عالی بود! :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • http://upload7.ir/imgs/2014-04/68707224117002211355.jpg

    :D این اصلیه اشتباه گذاشتین عکس رو فک کنم!
    سلام

    آشناست, می دونم دوسش داشتم...
    مدار صفر درجه بود؟

    + به به چشم ما روشن, حاج عاقای مملکت و از این عکسا! :)
    اووووووف عجب چیشایی :)

  • پیمان/پیمانه!
  • اوه من حوصله تیتراژ ها رو ندارم.. ولااااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی