حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10223: الثابتیه فعلا!

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۱۸ ب.ظ
اگه سوالی دارین اینجا بپرسین!

اگه جواب سوالتونو میتونین با یه سرچ ساده پیدا کنین
لطفا سرچ بفرمایین!
اگه منتظر جواب در کمتر از یک هفته هستین
مطمئن باشین نا امید میشین!
اگه آدرس وبتونو نمیزارین
منتظر جواب نباشین!
اگه سوالتونو مربوط به پستهاست
تو همون کامنتدونی همون پست بپرسین
اگه بعد یه هفته!!! جوابی نگرفتین
یادآوری بفرمایین!

+ این پست ثابت است...
++ لحن این پست مهربانانه است...
  • ۹۳/۰۲/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۹۰)

حاجی نامرد :|
ینی لو رفتیم دیگه؟؟ :)))
اگه شناختین درگوشم بگین :)))
+سوریه هم رفدین؟؟؟
پاسخ:
من فک نمیکنم!

اگه خدا قبول کنه!!!
حاج اقا روز و ماه تولدتونو لااقل بگین
پاسخ:
شما بگو چی میخوایین کادو بدین
تا من سبک سنگین کنم!!!
:))))))

سلام حاجی!

شروع کردم معنی قرآن خوندن!

سوره بقره آیه 26:

و خدا را باک و ملاحظه نیس که به پشه و چیزی بزرگتر از آن مثل زند،...

ببخشید این جمله یعنی چی؟؟؟

اگه این جا راحت ترین همین جا پاسخ بدین:)سپاس:)

 

پاسخ:
سلام
خدا میفرماید:
من بخوام مثال بزنم از هر چی دلم بخواد مثال میزنم
از کسی خجالت نمیکشم
و شما هم گیر ندید که اینا چیه خدا تو قران گفته
از پشه گرفته برو بالا مثال میارم تو قران
از هر چی که صلاح بدونم برای بهتر فهمیدن شما مردم مثال میزنم
شما هم اصل مطلبو بچسبین!

این بود تفسیر حاجوی از ایه مبارکه فوق
حاجی ره
یعنی کامنت های این پست عند بامزگی ان : دی
اومده بودم بپرسم کتاب جامع المقدمات دقیقا چیه !
تو کتاب خونه بود ، منم دیدم عربیه وهمچین بگی نگی عربی خوندن حوصله میخواد و دقت ک من نداشتم !
گفتم بپرسم !
بعد یه سر قبلش سرچ کردم تو ویکی پدیا یافتم !
دیگه گفتم مزاحمتون نشم برای سوال !D:
پاسخ:
خدا خیر دنیا و اخرت بهتون بده...
  • بیو تکنولوژیست
  • سلام داداش

    دوستی دارم که خدا رو قبول داره، ولی سایر موارد رو نه. یکی از مشکلاتش کشتارهای صدر اسلام هست (مثلا اسرای یهود)، یا حمله اعراب به ایران و کشتارهای متعاقب اون. یا عصمت امامان و دلیل موروثی بودن امامت و  عدم تحریف قران مجید و ...

    کتاب یا جزوه یا صوت یا هر چیز هدایت کننده ای سراغ داری که بدم مطالعه کنه؟ فقط باید متقن باشه ها. همون طور که میدونی بخش قابل ملاحظه کتاب ها برای عوام نوشته شده و توانایی قانع کردن دوستان تحصیل کرده رو نداره.
    پاسخ:
    سلام دکتر
    باید دید دوست شما کدوم خدا رو قبول داره
    خدای ما اخوندا 
    یا اینکه یه خدای شخصی واسه خودش داره
    اگه خدای ما و ایشون یکیه همه چیز حله و مشکلی نیس
    هر چی که بخواد معرفی میکنیم خدمتشون
    اگه خداشون دلی و ساخته و پرداخته خودشونه
    ما رو از خدمات دهی معاف بدارین
    :)))))
    چرا رمز نوشته های رمزدارتو ب من نمی دی؟
    پاسخ:
    شاید به خاطر اون کشمکش های اون قدیما..‌
    پایگاه اطلاع رسانی مدافعان حرم www.modafeon.blogfa.com
    حاجاغا میشه هم رفت حوزه هم دانشگاه؟ ینی میزارن یا نع؟ ^__^
    پاسخ:
    میزارن
    ولی عملا نمیشه
    چون درسهای حوزه خیلی خیلی سنگینه
    و ساعات کلاسی هم زیاده
    کمتر از ۴ ساعت در شش روز هفته نیس
    سلام
    می خواستم بدونم در حوزه یعلمیه ی قم دوره های آزاد زبان عربی هم هست؟
    اگر هست چطور میشه در اونها شرکت کرد و اگر نیست آیا در گذشته چنین دوره هایی بوده؟

    پاسخ:
    سلام
    حوزه واسه طلبه ها موسسه زبان داره
    ولی غیرطلبه ها نمیتونن شرکت کنن
    غیر از اون اموزشگاه های ازاد زیادی تو سطح شهر هستن
    که واسه عمومن
    سلام حاجی

    رشته دانشگاهیتون چی بوده؟!؟!؟؟!:-D 
    پاسخ:
    سلام
    شما فک کن تاریخ...
    حاجی؟؟سلام...سال نو مبارک...وای چقدره من اینجا نیومدم؟؟
    حاجی چرا رفتی بلاگ آخه؟؟چی بگم...
    خوبید؟

    پاسخ:
    سلام
    بر شما هم مبارک و مسعود
    بله خیلی خیلی وقته
    دیگه طاقتم طاق شد تو بلاگفا
    نمیتونستم بمونم...
    به لطف دوستانی که فراموش نمیکنن دوستی رو
    خوبم!
    حاجی؟
    اگه ندونیم یه هفته گذشته یا نه چی مثلا ؟
    پاسخ:
    اصل رو بر نگذشتن یه هفته میزاریم
    و صبر میکنیم!!!
    :))))
    حاجی از شما خیلی خیلییییییی متشکرم  جوابتون کاملا منـــو قانع کرد

     از این به بعد قران رو با عشق بیشتری می خونم 

     اجر شما  با خدا....
    پاسخ:
    وظیفه بود
    هر چند خیلی دیر به انجام رسید
    وفقکم الله
    امدیم ،ماندیم، چاییم گذاشتیم، با پولکی دمش ،نبودین، دیگه داری میریم!! :|
    مسئولینم رسیدگی نمیکنن چ وضشه :|

    +بعد هی بقیه میرن هی شما تصمیمای عجیب غریب میگیرین این همه معتاد فداکار موندن ب امید حضور اینا عزمتونو جزم کنین عصن حرف رفتن نزنین
    من شکست عشخی خوردم عصن
    این همه حضور فعال داریم ب چشم نمیایم
    حاجی ماهم معتادیم بین معتادات فرق نزار
    تازه طلب دارم ی اسکوپ بستنی :))))
    بلههههههه
    دستتون زیر اجر مونده :))) نه نه تو حنا :)))

    پاسخ:
    ما که هر چی گشتیم علامت سوالی ندیدیم!!!
    بیشتر شبیه ناله و نفرین بود
    ؛)
    مدیونین اگه فک کنین همه اون سوالا رو پرسیدم ک اخر سر برسم ب جمله اخری :|
    پاسخ:
    آیکون حاجاغای مدیون
    ی سلاممممممممممممممممممم گندهههههههههههه
    ی لبخند گندددددددددددههههههههههههههههههههههههه
    :)
    خوبین حاج اقا؟
    خوشین؟
    دماغتون چاغه؟؟
    کیفتون کوکه ؟:)
    ه.خ تون خوبه ؟؟ دی:
    پاسخ:
    سلام علیکم
    متشکرات
    جواب همه سوالاتون مثبته!!!
    از اون اگه ها معلومه آخرش .....:))))))))))))))))))))
    آقا نمی خواد ...سوال ندارم.....خودم پیدا می کنم....
    شوما همون پستاتو بزار کفایت می کنه...
    وظایف دیگه رو سایرین انجام می دن...والا...:)))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    بعدا نیایین بگین من سوال دارما
    کوپنتون سوخت
    والا...
    مگه شما سوال هم جواب میدین؟:)))
    پاسخ:
    اگه دنگمون بگیره چرا که نع؟!

    دم شما گرم
    پاسخ:
    دم شما جیز...
    الان موقع رمز عوض کردن بود آخه؟؟؟!!!!
    ملت خیر سرشون قهرن ها...آقا در عالم قهر میشه رمز بدید؟!!!
      @_@
    پاسخ:
    جز یک نفر کسی رمز پست مذکور رو نداره
    نگران نباشین...
    من الان برام پست ِ پایینی سوال شده :D رمز پیشنهادی و انتخابی خودتون برای  ِاین وب یعنی چــــــــَ؟:D
    پاسخ:
    دوستی رمزی رو واسه این وب پیشنهاد داده بودن
    که این پست هم فقط و فقط واسه ایشون نوشته شده
    با همون رمز پیشنهادی خودشون
    چون ادرسی ازشون نداشتم که بهشون رمز بدم 
    اینکارو کردم...
    نظرت راجع به خودنویسی ها؟
    هرچند میدونم بی جواب میذاریش ولی
    اگه عزم جواب دادن کردی به تو وب خودم جواب بده...
    پاسخ:
    اگه میدونین جواب نمیدم
    پس چراپرسش؟!
    والا...

    + نظر شخصیمو افاضه فیض نمودیم در وبتان!
    :)
    هااااان چی شده؟؟؟؟جووووجهه؟؟؟؟فیروزه ای؟؟؟؟داووشش صوحیل؟؟؟یعنی چی چه معنی میده اصن؟؟ اصن روتون میشه برین؟؟؟حالا ممکنه نظر نمیزارم ولی میخونم که. مدیونین اگه فک کنین موقعی که مادر عزیزتر از جان پا کامی جونشون هستن منم از پشت سر یواشکی میام سرک میکشمو میخونم :|
    خخخخخخخخخ مخصوصا اون پست داوش صوحیل که تو هواپیما نوشته بودنو عکسو اینا یعنییا پخش شدم خیلی خندیدم مامانمم فهمید داشتم میخوندم یه پس گردنی جانانه خوردم ( این یکی بی جواب ببود)
    :|
    قهر میکنماااا تهدیدم خیلیم جدیهههههههااا؟؟؟
    اووووفففف پووووفففف چقدر بده کوچیکتر باشی واقعن خیلییی بده وگرنه همچین.... !!!اهم اوهم هیچی اصن:|:|
    اصن من میرم درسمو بخونم به من چه اصن. ۲ ماهه دیگه میام ببینم نبودین قهر میکنم :|
    با کامنت  بی خبر موافقم!!!
    دوستان,خواهشأ یکمی ظرفیت داشته باشین!!!!

    ما قبلا سوالمونو پرسیده بودیم:


    "شما احتمالا کتابی در مورد زندگی شخصی و خصوصی (یه جورایی همون اندرونی) حضرت زهرا وحضرت علی می تونید معرفی کنید؟

    یعنی کتابی که توش رفتار و گفتار دو حضرت با هم رو نوشته باشه و بشه از توش رسم زندگی کردن رو یاد گرفت و فهمید زن نسبت به مرد و مرد نسبت به زن چطوری باید رفتار کنن واسه داشتن یه زندگی خوشبخت!"


    البته چون شما تو این وادیا بیشتر هستید و مخصوصا هم که محققید، گفتم شاید مابین کارهاتون به یه همچین کتابی هم برخورده باشین که بتونید به ما هم معرفیش کنید بلکه ما هم مستفیظ شیم.

    با تشکر

    چرا لحنتون مهربانانه است! ؟ ;)
    سلام حاجی!شوما ک مارو تحویل نمیگیری!اما میش ی کاری کنی؟؟وب فیروزه ای ک نمیدونم چرا هیچی توش نی!2 روز ما میریم درس بخونیم دنیا کن فیکون میشه!!!میش فیرزه ایو بیاری؟؟؟؟؟؟این جوجه م ک من نمیشناسم زیاد ولی خب!!!!هیچجای وبشم نشد کامنت بذارم!!!!!میش ب اونم بگی نره؟؟؟؟من هزار تا راه واس ترک اعتیادش بهش میگم ک همشون ب درد میخوره!مگ ی وب اومدنو رفتن چیکار میکنه ادمو!؟؟؟؟مهم اینه کی ادمایی هسن ک بهشون میگن رفیق!!شاید نبینیشون ولی اونقدر وجودشون پر رنگ هس ک بتونه ی قسمت بزرگ از زندگیت باش!من دوستایی دارم ک شاید5 ساله باهاشون در ارتباطم!وبمو نگا کنی همه دوستای خودمن!همشون1سال2 ساله ک هستن!هستننننننن!ب معنای واقعی هستن!و باهاش زندگی مینک!چون بهتر از ادمای نارفیق دورمن!!!!نمیدونم اسم جوجه تون یا فیروزه ای چیه ولی الان میدونم ک سهیل ناراحته!!!میشه اینا رو بگیرن برگردن؟؟؟؟؟؟نمیدونم سهیل میگ حرف نمیزنه اگ شما و فیروزه ایو جوجه نباشین!!!!!!رفتن گفتنش خیلی راحت ولی عمل بهش ب این راحتیا نیس!!!!اگ شما م میخای بری نرو!!!!!!!!!!!من دلیل میارم واس موندنتون!!!!!!!واس بودنو شاد بودنتون!!!لطفا نرین!!!!!!من باید با فیروزه ای حرف بزنم!!!!لطفا اگ میشه بهش بگین بیاد وبم!یا هر ادرسی ک داد!:((
    بخاطر لحن خوبتون مطمئنم یه کسایی سئوال ندارن ازتون...
    بیا بزن نه بیا بزن :| همونم که گفتین مهربانانه است ادم فکر میکنه الانه بزنین تو دهنمون والا بوخودا ...:|

    یه سوال که خیلی ذهنمو مشغول کرده بپرسم؟؟کلا درباره همه روحانیون بودش از همون موقع که 4 5 سالم بوده!!
    اگه ریشتونو از تهه ته (شیش تیغه خودمون) بزنین چه شکلی میشین؟؟؟!!اصن شده بزنین عایا؟؟!!! 

  • خانم هموستات
  • چرا من از شخصیت هایی مثل شما اصلا خوشم نمیاد ولی وبلاگتونو می خونم؟واسم سوال شده
    پاسخ:
    اینو که باس خودتون جوا بدیم حضرت هموستات!
    من که از درون شما خبر ندارم!

    چرا اومدین بلاگ؟

    انگیزتون چی بود؟

    پاسخ:
    همون پستای اول و خصوصا توی کامنتا مفصل واسه دوستان معترض توضیح دادم
    مهمترین عللش:
    رفتار زشت و زننده بلاگفا با کاربراش 
    و مشکلاتی که در ارسال کامنت و اینا داشت و باعث خیلی از ناراحتی ها و سو تفاهمات که خیلیا از چشم بنده میدیدن اینارو!!!

    کی میخواین بیاین مشهد کتابای منو بیارین؟

    خخخخخخخخخخخخ

    من سیستم خونه رو جمع کردم حاجی.فقط روزا نت دارم.

    میخوام ترک اعتیاد کنم.واسه همین کم میام.شما ب دل نگیر.

    همچنان ما رو تو لیست دوستاتون نگه دار.

     

    پاسخ:
    هر موقع حضرت دعوت کرد
    اگه عجله دارین میتونین خودتون دعوت کنین!

    + شما در صدر لیستید...
    :/
    یه کم داره از فضای اینجا یه جوریم میشه
    من رکم

    + لحنم مهربانانه ست!
    پاسخ:
    ما هم بعضی وقتا یه جوریمون میشه از فضاهای پیش آمده!
    ممنون از رکاکتتون!!!
    .
    برای پخت مرغ حذف بوش سیر یا فلفل دلمه ای؟!؟!؟!

    ...
    dostam hajii ino balade man yadesh dadama:))))))
    پاسخ:
    آیکون حاجاغا چیف!
    اتفااااااقا جریان همونی که من می گمممممممممممممممم نپیچون مردم حاااااااج آخااااااااا
    عاااااااااااااااااره وااااااااالااااااااااااااا
    پاسخ:
    ما و پیچش؟!
    :)
    oooooom soali nis :)
    chera hast :D
    chera inja ye kocholo lahnetun jedi shode shayadam nazarenmano morteza ine nemidunam
    پاسخ:
    چون خسته شده بودم از سوالای نامفهوم
    شکسته بسته
    گنگ و رمزی
    و ...
    حاجی یدفعه بفرمایین سؤال نپرسین !!
    هر چند ما از اولشم سؤال نداشتیم
    پاسخ:
    بپرسین
    ولی مشرط به شروط فوق الذکر...

    + شما که نمیدونین چه خبره ایجا...
    هعی...
    حاجی قبلا روسیه زندگی کردید؟
    پاسخ:
    خیر
    ولی دوس دارم در آینده مدتی اونجا زندگی کنم!
    یه سوال الکی بپرسم 
    زنگ موبایلتون چیه؟
    گاهی فکر میکنم اهنگ موبایل مردم به شخصیتشون ربط داره:))
    پاسخ:
    آهنگ صیاد از علیرضا افتخاری
    رو فالوده اول باید ابلبمو ریخت بعد شربت البالو یا اول شربت البالو بعد ابلیمو؟!؟!؟!؟!
    پاسخ:
    بنده به شخصه فالوده رو به دو منطقه مجزا تقسیم کرده
    و هر قسمت رو با طعم جداگانه سرو میکنم!!!
    این گربه طوسیه همون گربه مشکیست افتاده تو وایتکس یا داداششه؟!؟!؟!
    پاسخ:
    از بزرگترا بپرسین!
    چالهای فضایی بعدی از زمان هستن یا نه فقط یه دست اندازه؟!؟!؟!
    پاسخ:
    بستگی داره به نگاهتون به این قضیه!
    برای پخت مرغ حذف بوش سیر یا فلفل دلمه ای؟!؟!؟!
    پاسخ:
    فلفل دلمه رو ترجیح میدم!
    اول مخلفات بعد حرکت یا اول حرکت بعد مخلغات؟!؟!
    پاسخ:
    بستگی به حالت داره!
    مگنوم ساده یا کاکائویی؟!؟!؟!
    پاسخ:
    الجمع مهما امکن...
    ؛)
    فلاسک چایی بیارم یا همونجا داغ داغ دارن؟؟!؟!؟!
    پاسخ:
    بستگی داره منظورتون از همونجا دقیقا کجا باشه!
    موسسه ما یا قهوه خونه مش قنبر؟!
    والا...
    تو سالاد ماکارونی نخود سبز بریزم یا نه؟؟!
    پاسخ:
    اگه واسه من میخوایین درست کنین بریزین
    اگه واسه کس دیگه اس اصن سنگ بریزین توش
    والا...
    سلام حاج آقا
    اصل حالتون خوبه؟


    پاسخ:
    سلام علیکم
    اصل حال برقراره
    فرعهاش بهم ریخته!
    بله. اون که کاملا درسته.
    تقسیم خیرات و برکات هم که دست خدای بخشنده ی مهربانه و
    احتیاج به شمردن و حساب کردن ما نداره.
    اما حسب عادت من کمتر از 100 تا صلوات برای کاری نمیفرستم
    و کمتر از 14000 تا نذر نمیکنم.
    پاسخ:
    بله یادمه این حرکتتون رو!
    هر چند منم بیشتر از صد تا نذر نمیکنم!
    :)))
    شما بگو صدتا!
    سه تا که چیزی نیست.
    پاسخ:
    سه تا کافیه!
    آقای بهجت میفرمودن:
    هدیه یه دونه صلوات برای شهدا واسه همشون کافیه!
    اونوخ سه تا صلوات واسه ما کافی نباشه؟!
    والا...
    ممنونم حضرت استاد!
    پاسخش مجانی بود دیگه؟
    بستنی که نداشت؟ هوم؟!
    پاسخ:
    مجانی مجانی که نع!
    سه تا صلوات داشت
    "بنیادگرایی" دینی توی اسلام یعنی چی حضرت استاد؟
    پاسخ:
    http://www.aviny.com/occasion/enghelab_jang/fajr/86/enqelab/chaleshha/03.aspx
    منو ک کوچیک نکردین :))) ب قول اقا سهیل همون 18+
    من جای مامانتون نباشم شما بابام نبودین عب نداره :)))
    خانوما همیشه 14 سالشونه :))))
    بااین حساب سن خودتون بردین بالا :)))
    ینی شما 50 سالتونه مثلا؟؟؟
    :)))
    پاسخ:
    تقریبا!
    حول و حوش 50!!!!
    :)))
    چرا فقط من تو کسای که کامنت میذارن پسرم؟ D:
    پاسخ:
    خیلیا پسرن
    فقط تقیه میکنن!
    همین پیمان / پیمانه!
    :))))
    .اصن غیرت من اجازه میده شما به جای خواهر من تو محیط کاملا مردونه کار کنین؟!
    نه! خدایی؟!

    ...
    واقعا حاجی؟؟
    کاملاااااااااا مردونه؟؟
    کل موسسه؟؟؟؟
    همش مربوط ب همون قضایای نسخه های خطیه؟؟
    پاسخ:
    بله!
    خانمها هم هستن ولی تو یه محیط جداگانه
    که اولا زیر نظر من نیستن ( یه پرو‍ژه دیگه ان!)
    بعد هم ما اصن نمیبینیمشون
    فقط کفشاشونو گاهی دم در اتاقشون میبینیم!
    والا...
    الان من سوال ندارم!!!
    تواین پست,یعنی نباید کامنت بزارم؟؟؟؟!!!!!!!!!!
    نمیشه که :-))))))

    پاسخ:
    خدایا این مخاطبارو از ما نگیر!
    :)))))
  • پیمان/پیمانه!
  • یادم ننداز حاجی.. من با دو تا موسسه دینی کار می کردم و حقمو دو ساله خوردن نمی پردازن.. هر چی هم زنگ و پیامک انگار نه انگار.. منم دیگه قرارداد باهاشون امضاء نکردم.. 
    جمع نبستم گفتم که بلانسبت حاجاقا! ولی فکر می کنم دو مورد ضرر کردنم کفایت بکنه که به دیده بد بودن نگاه کنم به همه این جور موسسه ها.. 
    پاسخ:
    ما دهها نفر محقق داریم اونجا کار میکنیم بدون قرار داد!
    خیالمون هم راحته که حقی ازمون ضایع نمیشه!
    والا...

    + دو مورد که هیچ! 
    صد مورد هم این کفایتو نمیکنه پیمان جان!
    حق با شماست. من به این قسمت حواسم نبود که محیط کارتون مردونه هست. :)
    من اگر میخواستم توی محیط های مردونه کار کنم الان آشپز نبودم که!
    موید باشید حضرت استاد.
    والا...
    پاسخ:
    وفقکم الله!
    معرفی یه کتابِ **سبک الهضم** در مبحثِ جبر و اختیار....
    با تشکر :)
    پاسخ:
    کتاب شیعه در اسلام علامه طباطبایی یه قسمتش در مورد جبر و اختیار داره!

    از حاجیه مملکت بعیده بااین ادبیات :|
    مگه من بابای شماهسدم؟؟
    بعدشم کجا باس برم؟
    پرورشگاه؟؟

    :))
    :|
    پاسخ:
    به سنم باشه من بابا حساب میشم!
    علاوه بر جنسیت!
    :)))
  • بیو تکنولوژیست
  • خوب تو اون ساعت باید چیکار کرد؟
    پاسخ:
    باس نشست پشت سیستم
    یه کتاب فهرست خارجی رو مطالعه کرد و اطلاعاتی رو وارد سیستم کرد!
    تمام!
    البته قبلش باس با نسخه شناسی کتابشناسی فهرستنگاری و نسخ خطی آشنا بشین!
  • بیو تکنولوژیست
  • چون کار و بار ندارم دارم میرم

    شما کارش رو جور کن، نمیرم!
    پاسخ:
    کار ما تو قمه رفیق!
    نمیصرفه واست که!
    دست شما درد نکنه که ما رو استخدام نمی کنید!
    والا....
    پاسخ:
    اصن غیرت من اجازه میده شما به جای خواهر من تو محیط کاملا مردونه کار کنین؟!
    نه! خدایی؟!
    واقعا اون توضح آخر خیلی مهم بود. همش داشتم شما رو با ترک تصور میکردم که ایستاده بالا سرمون و میگه بخون و 10 بار از روش بنویس :))
    پاسخ:
    ترکه صحیحه!
    :)))
    من نمیدونم تو این قضیه مشکل از منه یا دوستان!
    جدی!

  • پیمان/پیمانه!
  • اوف من جای دوستان باشم اصن دور و بر این جور موسسه های حاجاقایی نمی رم برای کار.. یک بدحساب هایی هستن که لنگه ندارن لامصبا.. تجربه دارم که می گما؟ تجربه دارم.. البته بلانسبت شما حاجاقا:)
    پاسخ:
    موسسه ما اتفاقا خیلیم خوش حساب و اخلاقین!
    تووووووپ!!!
    جدی!

    + پیمان باز شما یه چیز کلی رو جمع بستی؟!
    :(
    امیدها جوانه زد....
    شما چرا انقد کلا سرتق و لجبازین؟؟؟
    :|
    ینی ی چیزیو باید بگم اما نمیگم
    باید بگما ینی گیر کرده
    اما خب نمیگم :|
    پاسخ:
    دس خودم نیس!
    :)))

    بگین نگین!
    نگین! اگه نگین میمونه تو دلتون
    بگین!
    :)))
  • بیو تکنولوژیست
  • خوب رئیس

    شرایط کاری و حقوق چطوریه؟
    پاسخ:
    شما که بار و بندیلتونو بستین!
    والا...
    :(
    عب نداره ما کنار میایم با شهریه ها :)))
    چارتا بستنی میزاریم دمش :)))))
    پاسخ:
    برو بالا!!!
    :)))
    برای ما با این رزومه، کاری ندارید توی موسستون که استخداممون کنید؟
    پاسخ:
    کار ما چون خاصه رزومه افراد زیاد توش تاثیری نداره
    اینه که خودمون از اول آموزش میدیم
    موسسه ما پروژه های زیادی داره که خانمها هم هستن
    اما پروژه ما مردونه اس
    :)))

    دست شوما درد نکنه

    پاسخ:
    قابل شمارو نداش!
  • بیو تکنولوژیست
  • رئیس!

    مدارک چی می خواد و کجا باید بفرستم؟
    پاسخ:
    بیا اول در مورد حقوقش حرف بزنیم!
    اینجا حقوقا طلبگیه
    نه مهندسی!!!
    .
    2:: ویراستاری غیر حضوری نمیشه!
    البته از نظر من!:


    خب دارم میگم دوره
    دوره برگزار نمیکنین خودتون؟؟
    کلاسهاحضوریه دیگه مگه پیام نوره ک غیرحضوری باشه :)))
    پاسخ:
    قم دوره های ویراستاری و نویسندگی زیاد برگزار میشه
    گفتم ک لغتش اشتباه بود
    تکلیف نه
    شاید درخواست بقیه برا پذیرش...
    خب میگین نظرتونو نپرسن...
    خو نمیشه ک
    حالا ویراستاری حضوری
    کی گف غیر حضوری؟:|
    پاسخ:
    انصافا رمان و ادبیات اونم فارسی در تخصص من نیست
    وگرنه میتونم نظر شخصیم رو بگم
    نه از نظر یه ویراستار و کارشناس ادبی!

    مگه قم تشریف دارین؟!
    شهریه های من اینقدر بالان که کسی از پسش بر نمیاد!!!
    :)))

    + من برم شام
    فعل...
    یعنی هر سوالی داریم عمومی بپرسیم ؟

    سوالی که قبلا کردیم و دوباره اینجا تکرار کنیم؟

    حاجی با سرچ به هیچ جا نمی رسیم یا بهتره بگم به اونجایی که میخوایم نمی رسیم :)

    میدونید چیا سرچ میکنن به وبلاگ من می رسن ! 

     چی بگم یعنی در حد فاجعه:))))))

    پاسخ:
    سوال شمارو در وب خودتون جواب میدم
    فردا شب انشا الله
    و الا یادآوری بفرمایین باز
    ببخشید دیر شد
    باشه...من کلا صبورم...والـا...
    پاسخ:
    آجرکم الله...
    فکر کردم میشناسیم...از شبای قبل...
    اینم آدرس...
    پاسخ:
    بله میشناسم!
    ولی شرط جوابگویی ادرس گذاشتن بود!
    واسه همه!
    :)
    چشم :)
    پاسخ:
    چشمت بی بلا!
    1..پس ینی رفع تکلیف از خودتون..؟
    (بحث ویراستاری رو میگم)
    2.الان خودتونم دوره برگزار میکنید؟؟
    +خصوصی شرایط داره دوستم دی:


    پاسخ:
    1: من اصل تکلیف رو نفهمیدم
    که بفهمم رفع تکلیفش کجاس!
    واضحتر بگین نگین!
    2: ویراستاری غیر حضوری نمیشه!
    البته از نظر من!

    + از نظر من که هیچ شرطی نداره!
    جدی!
    خصوصی هم می شه پرسید ؟

    یعنی جواب میگیریم ؟

    پاسخ:
    اگه آدرس بزارین امید هست...
    اها بازم مستقیم گفتین ک کامنت خصوصی ندین :))))
    نگین نگین نگف :))
    پاسخ:
    برعکس!
    بنده خیلیم موافق کامنت خصوصی هستم!
    اینجارو هم میخواستم بزارم فقط با امکان خصوصی
    دیدم فرصت رفتن به وب دوستان و جوابگویی رو پیدا نمیکنم!
    عهه!
    حاجی دم مغرب یه سوالی تو ذهنم بود میخواستم ازتون بپرسم!
    منتها دیگه خودم به جوابش رسیدم!
    پاسخ:
    خب خدارو شکر!
    میدونم....
    یه هفته زودمیگذره ها :))
    جهت اطلاع....:))
    پاسخ:
    آره!
    خیلی زود...
    من یادم نمیاد سوالی از شما داشتم یا نه ها
    خودتون بگین باز!
    تبصره آخر!!!
    خب این سوال از همون وب قبلی تو ذهنم بود و وقت نشد بپرسم...
    جواب اون بنده خدا رو که ندادین...
    اما برام جای سواله که ملاکای شما برا ازدواج چیه ؟...
    خدارو چه دیدی...شاید یکی براتون پیدا کردیم...یه دعای خیری هم نصیب ما شد...
    پاسخ:
    طی پستی عرض میکنم!
    ولی نمیدونم کی!
    شاید امشب...
    شاید!
    بله بله
    امیدی هست چون خدایی هست
    این جمله خبری بود
    1و2و3 و علامت سوال نداش ک:)))
    پاسخ:
    آخه گفته بودم سوالاتونو اینجا بپرسین!
    واسه همین تعجب کردم!
  • پیمان/پیمانه!
  • اوهوم اوهوم اعتقاد دارم ولی خو مهم نی چون همیشه همه دوستام بارها و بارها بهم گوشزد کردن که : "به روح اعتقاد دارم آیا؟"
    کلاً روح بنده مستفیض همیشگی دوستان بوده و هست وخواهد بود شما خودشو ناراحت نکن:P
    پاسخ:
    خب خیالم راحت شد!
    :)
  • یک بیوتکنولوژیست
  • آیا شما بیوتکنولوژیست استخدام می کنید؟ خدمات جانبی مانند آبدارخانه هم پذیرفته می شود
    پاسخ:
    از دیروز داریم نیروی جدید استخدام میکنیم!
    شرط اصلی: آشنایی کامل با یه زبان خارجی جز عربی!
    البته حقوقی که میدن در شان یک دارنده مقالات آی اس آی نیست!
    گفته باشم!
    :)))
    امیدی هست...
    چون خدایی هست....
    پاسخ:
    این الان سوال بود؟!
    :)))
    ممنون از پست ثابت...
    ما ک رودربایسی نداشتیم همیشه بارها وو  بارها پرسیدیم جوابمونم گرفتیم
    لطفتون مستدام حاج اقا :)
    نخوب چرا یههفته
    یادم میاد میگفتین:
    سرفرصت....
    پاسخ:
    خواهش میکنم!
    فک نکنم جواب همه سوالاتونو داده باشم!
    اگه سوالی مونده از قبل بگین نگین!!!
    :)))

    + سر فرصت بیشتر از یه هفته اس!
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • من سوال ندارم با تشکر فراوان از عوامل برنامه :)
    پاسخ:
    به روح اعتقاد داری؟!
    :))))

    مطمئنین مهربانانه است؟؟

    هرچند بعید میدونم جواب درستی بدین..ولی میپرسیم حالا...این حقیقتی که باعث میشه ازدواج نکنید چیه؟

    تشچر حاجی

    پاسخ:
    من مطمئنم!
    شما برداشت دیگه ای دارین؟!

    واسه این که نظرتون خلاف واقع نباشه (بعید بودن جواب) 
    از جواب دادن صرفنظر میکنم!
    با عرض معذرت