حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10214:‌المهارتیه!

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۵۹ ب.ظ

اگه عاشق بودم

عاشقانه نویس خوبی میشدم!


+ تجریه اینو به بهم ثابت کرده...

  • ۹۳/۰۲/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

حاجاغا شما جون من عاشق بشین.. یکی از این انشاهای من بنویسین.. پوسیدم ع بس نوشتم همه به به چه چه کردن هیشکی ازینا ننوشت :/

ینی من تمام وبلاگستان ُ زیر و رو کنم یه دونه مرد پیدا نمی کنم برا خانومش همچی انشایی بنویسه آدم بخونه قند تو دلش آب شه دلش بخواد :/

پ.ن : خیر سرم اومده بودم نظر نذارم کلا.. دلم نیومد... چقَ دل رحمم آخه :/
منم کاملا با حرفت موافقم حاجی......
پاسخ:
منم با حرفم موافقم!
:)))
تجربه ی خوندن آرشیو شما اینو به منم ثابت کرده...:))))))))))
پاسخ:
پس آمارمونو دارین...
:)
عاشق یه شخص خاص شاید نباشین ولی عاشق مسلکید///همین الان اراده کنید کلی مطالب عاشقانه میتونید بنویسید....
پاسخ:
اوهوم...
عاشقانه نویسی ک تو داستاناش یک چشم سبز بوده...
پاسخ:
دو تا چشاش سبز بودا!!!
:)))
:)))
باوشه برن ارشیومو زیروروکنن :)))
قدیمیه رو
یکی جید چن روز پیشا تو کاغذ نوشتم :)
اما تو وبلاگم نه :)
پاسخ:
اونم ایشالا به زودی رونمایی بفرمایین
فیض ببریم!
منم نظرم همینه...
پاسخ:
نظر لطفتونه...
همونطور که الانم حاجیانه نویس خوبی هستین! :دی
پاسخ:
لطف دارین!
:)
در جواب دوستموم ک گفتن مگه حاج اقا ها عاشق میشن...

مگه انشای منو نخوندیدن درباره ی روحانی ها و حاجاغاها؟؟
حاجی بگمممممممممممم؟؟
پاسخ:
انشای قبلی یا جدیده؟!
لینکشو لطف کنین پلیز...

+ نه نِگین! نَگین!
بزارین خودشون بخونن!
:)))
حاج عاغا فارغا هم عاشقانه نویس خوبی هستنا :))
پاسخ:
مگه چیزی خوندین ازشون؟!
من که هنوز ننوشتم!
:)))
مگه حاج اقاها هم عاشق میشن ؟؟ :)

پاسخ:
مگه حاجاغاها دل ندارن؟!

+ هر چند اون معشوقی که میخوان پیدا نمیشه واسشون!
:)))
من مرا قوربان!!
والا

پاسخ:
من مرا گوربان صحیحتره!
:)))
عاشق خدا که هستین.....عشق آسمونیم باعث عاشقانه نویسی میشه متوجهین؟؟؟!هوووم
ایشالا عشق زمینیم قسمتتون بشه ....  همه بلند: آمینننن
پاسخ:
عشق آسمونیمون ضعیفتر از اونه که باعث عاشقانه نویسی بشه!
آمین!
مگه نیستین؟!
پاسخ:
مگه هستم؟!
کلن شما اگه حاج عاغا نبودین نویسنده خوبی میشدید
البته الان حاج عاغای نویسنده ی خوبی هستید
موضوش هم مهم نیس مهم اینه که خوب مینویسید عاشقانه یا هرچیز دیگه
پاسخ:
چه هندونه های گرمز و  آبداری!
:))))
پس عاشق بشین که ما نیز مستفیض بشیم :D
پاسخ:
فعلا که خودمونم از فیض محرومیم!
والا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی