حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10213: التقلیدیه

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ق.ظ
الان ه.خ خوابیده و من بیدارم.

پ.ن:
لطفا سوال نفرمایین
فقط اهل دل میفهمن این پستو
:)))
  • ۹۳/۰۲/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۵۱)

ه.خ = حمید خالی بند!
اون "ه" نکته انحرافیشه :))

ماشالله خانم ها چقدر کنجکاو(بخوانید فضول) تشریف دارن :/
حاجی هم خونه ایت همون شمالیه هست...
احساست بهش عوض شده...می بینم ک خیلی دوسش داری؟؟؟؟
هــــــــــــــــــــعی
"نشان از زیادی اهل دل بودن:))"
منم فهمیدم :))
اهل دل بودم هااااا
حاج عااااغااااا بخوابوووونم دهنش تابیدارنشده?!?!!هووووووم
خب منم فهمیدم
{آیکون ته خطی با دل زیاد همون اهل دل}
های منم میفهمم های میفهمم حاجی :)))))))))))))))
ما ک تا 5 صبح بیداریم جوجه جون صبونه میخوریم بد میخوابین عصن گاهی :)))
ب اون مهلبونا بگو انقد زود نخوابن
با اخبار 20:30 میخوابن :)))
ما ک حسود نیستیم
تازشم خیلیم مهلبونیم
حاجیم دوتا شوکولات تلخ بهش بدی بچه خوبو مهلبوونی میشه
دوتا چایم کنارش
دوشواری نداریم ک:))))
+علان من نمیدونم اینجا چت رومه یا وبلاگ
ملتم شادنا دی:
نظراشونو وا میزارن ما میام اینجا خرخره همو میجوئیم
قتل صورت میگیره حکمم میدیم
خیلیم شیکو مجلسی
خدایا این شادیا رو نگیر
لال از دنیا نری
 بی همسر نری صلوات بفرسسسسسسسسسسسس
دی:
دومیو بلند تررررررررررر
سومی ب عرش برزه یکیو بندازه رو دامن حاجی :))))
ببخشید عبا
حاجی بگیرش :))))
دی:
سوت...سوت........
چهرمیم بزار دمش مارو عروسی دعوت کنه
+حاجی پیتزا ندیا :)))) کباب درچه بده :)))
اینقدی که دیشب نقشه کشتار جمعی شمالی ها رورختید از امشب قبل خواب میزنگمعزیزان 110 بیان جمعتون کنن.
بعله
:-p
"
دوستان (نگین، ویول، فیروزه ای و...)

فک کنید دیشب تعداد افراد آنلاین 3 نفر بود
من و حاج عاغا و یه شمالی
کامنتا در عرض 3ثانیه پاسخ داده میشد اونم مفصل
حاج عاغا فرمودند هر سوالی میخواین بپرسین
حتی استخاره هم کردن(آیکون متوهم)
بساط چایی و غیره هم فراهم
اصن دیشب اینجا کویت بود حاج عاغا مهلبون شده بودن
به مهندسا به چشم حاجوی نگاه میکردن
اصن هرچی تعریف کنم کم گفتم

+آیکون برانگیختن حسادت بعضیــــــــــــــــــــــــــــــــا
"

+موندم ه.خ. قرص برنج هایی که با خودش میبره قم رو چرا خرج نمیکنه؟؟هوم؟؟
:)))
یعنی آدم 1 شب به بعد چایی میخوره!
بعدش خواب از سرش می پره!
بعد نقشه ی قتل ه. خ. ( افکار پریشان) به سرتون میزنه!
این درسته خدایی؟!
کسی نیست جلوتونو بگیره آخر شب چایی نخورید که به این روز نیفتید؟!
هوم؟!
خخخخخخخخخخخخ
اینارو نگی چی بگی!!!!
"نصفه شبا آدم مهلبون تر و خوب تر میشه" نتیجه میگیریم من آدم نیستم چون نتیجه برعکسه
جوجه همه ی مکالمات دیشبو خوندم...گوشت شه به تنتون ای شالا...
دارم واستون....
حاجی مگه دستم بهت نرسه..:))))))))))))))))))))
خخخخخخخخخخخخ
برو بابا. من خوابمو با هیچی عوض نمیکنم جوجه. تازه خاصیت نصفه شباس که آدم مهلبون تر و خوب تر میشه. بعله

ایشالا هر شب بساطتون به راه باشه
فیروزه ایِ از دنیا گذشته و عارف مسلک :))
سلاممم حاجی....
آپم...
دوستان (نگین، ویول، فیروزه ای و...)

فک کنید دیشب تعداد افراد آنلاین 3 نفر بود
من و حاج عاغا و یه شمالی
کامنتا در عرض 3ثانیه پاسخ داده میشد اونم مفصل
حاج عاغا فرمودند هر سوالی میخواین بپرسین
حتی استخاره هم کردن(آیکون متوهم)
بساط چایی و غیره هم فراهم
اصن دیشب اینجا کویت بود حاج عاغا مهلبون شده بودن
به مهندسا به چشم حاجوی نگاه میکردن
اصن هرچی تعریف کنم کم گفتم

+آیکون برانگیختن حسادت بعضیــــــــــــــــــــــــــــــــا
بعضیا چقد حسودن
نیتتون رو درست کنید خوب
شماها باید همیشه در صحنه باشید 
یعنی چی مث بچه سوسولا 12میرید میخوابید بعد صبح میاین اینجوری... ایششش
+فیروزه ای مدیونی اگه فک کنی با تو بودما ^_^
انگارم نه انگار ک بضیا میرن سر کار مثلا...:d
ما هم بیایم خودمونو قاطی کنیم حاجی وای بحالتون 12 بزنین خاموشیاااااااااااا
عصن طرد میشم اساسی
میرم معتاد میشم
+بعضیام هی میرن کاربرو اینا اخراج میکنن....
بعضیام کلا نمیدونن چیکا میکننا دی:
ما با بعضیا قهریم
ایکون.
نامهلبون
خشم گین
(ایکون مدیونی اگه یه درصد فک کنی با شماهستم دی: )
hug?
:)))))))))
من حرفی ندارم! باید داشته باشم! نصفه شب به بعد بچه های مردم دور هم جمع میشن برای ه.خ بیچاره نقشه میکشن
بعد حاجیو می خوان قاتل کنن!
بعد مسائل و مشکلاتی پیش میاد.
بعد....
اوووووووووووووه. چه اتفاقاتی از 1 شب به بعد اینجا میفته.
agha aval slm
dovom ma eteraz daram
yani chi ke 12 khamoshi nis???
hala doroste ma sokot mokonim silent miai az 12 bbad mikhonim
amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gharar nashod ehya bashe ke
badesham nmidonam chetorie ta cm midam shoma mizarin mirino khodafez!!!
hajiiiiiiiiiiii asanesham ghahrrrrrrrrrrrrrr
(negin hasod)
:d
1شب زود خوابیدم هااا
شمالی ها حمله آوردن؟؟؟جنگ شده؟؟"یه شمالی" جدیده؟؟دقیقا کی هستند؟؟؟
عاقا اینجا کی پاسخگویه؟؟؟
حاجی این چه حرفایی بود زدی؟کدومو جواب بدم کدومو ندم؟؟
جوجه عزیزم کشتمت.بیا بخلم :)))
حاجی من واقعا دیگه دارم نگران شما و جوجه می شم....آخرین کامنت مال 3 و 19 دقیقه اس....الان زنده این؟
دارم همینکارو میکنم...
سراغ کسانی میرم که بلدن...هرچند کم...
  • خطاب به " یه شمالی"
  • چیزی بلد نیستم

    شما باید از همین کسایی که بلدن بپرسین...

    امیدوارم موفق باشید

    آدرسم اینه...
    http://khooneye-man.blogfa.com
    خوشحال میشم بیای به خونهَ م و بیشتر حرف بزنیم باهم...
  • خطاب به " یه شمالی"
  • ان شاالله همینطوره که شما میگی

    منم اون اوایل همینطوری بودم

    یه بار به خودم اومدم دیدم خودم هیچی ندارم

    اوضاعم داغونه و اونوقت دارم دیگران رو نصیحت وارشاد میکنم

    واقعا حیف که خیلی دیر فهمیدم

    تاوان خیلی سنگینی رو دارم میپردازم به جاش

    خوش حالم که داری پرسو جو میکنی تا به راه حل درست برسی



    +آدرست نمایش داده نمیشه متاسفانه!

    سلام...من واقعا ممنونم ازتون...اینم آدرسم...
    درست میگید...اما من یکم زیادی دوس دارم همه خوب باشن...
    شدم حکایت این جمله تیتراژ سمت خدا : کاش من همه بودم
    با همه دهان ها تو را صدا می زدم...
    من از خانوادهَ م فرار نمیکنم...همونطور که به حاجی هم گفتم میخوام برم و با کوله باری پـُر از آگاهی برگردم...
  • خطاب به " یه شمالی"
  • اوه

    ببخشید

    مثل اینکه زودتر جواب دادم

    عدر خواهی میکنم از هر دو بزرگوار

  • خطاب به " یه شمالی"
  • سلام دوستم

    اجالتا تا حاج آقا بخوان جواب بدن اگه اجازه بدی چون تجربه ی مشابهی دارم دخالت کنم

     سوره ی کافرون دقیقا به همین علتایی که گفتین بر پیامبر صلوات الله علیه نازل شد

    ایشون خیلی غمگین بودن از اینکه مشرکا به دین ایشون ایمان نمیاوردن

    خداوند هم این سوره رو نازل کرد و به ایشون فرمود که ناراحت نباش و به کافران بگو

    دین شما برای شما و دین من هم برای من



    +حاج آقا راست میگن

    منم به قضیه رسیدم

    هرچند خیلی خیلی دیر متوجه شدم و تاوان سنگینی دادم

    اونا راه هدایت هست روبروشون

    تو کشور اسلامی دارن زندگی میکنن

    میدونن چی به چیه

    من و شما وظیفمون فقط یه بار تذکر دادنه

    اونم با احترام کامل

    از خانواده فرار نکن

    مطین باش خدا راه هدایت شما رو تو همین خانواده قرار داده

    اگه این خانواده نبودن شما این قدر مومن و مذهبی و خدا شناس نمیبودی

    فرار کردن راهش نیست

    باید موند واستقامت کرد

    شما با عملت میتونی اونا رو به راه بیاری

    با اخلاق خوبت

    با احترامی که بهشون میذاری

    همین کافیه برای گرایششون به این سمت

    همین که اعضای خانوادت ازت محبت ببینن

    احترام ببین

    جذب میشن

    مطین باش



    ببخش که اینجا نوشتم برات

    آدرستو نداشتم

    موفق باشی

    :)


    متعجب نمیشم...چون خودتون نمیخواین بحثی انجام بدین باهاشون...
    اما من نمیتونم کنار بیام...چون همه این عقاید مخالف از ریشه نیس...از آبیاری آلودهَ س...
    بخاطر اینه که حرصم میگیره...
    نه...چرا واسه تک تکشون آستین بالا بزنیم...با یه کار فرهنگی خوب و مختصر و مفید میشه خیلـیا رو به راه درست راهنمایی کرد...
    من مثل شما زیاد وارد به مسائل دینی نیستم...اما اینو میدونم که پیامبرم میخواست اصحابش احکام رو یاد بگیرن و برن به شهرهای دیگه و مردم رو آگاه کنن...
    من نمیخوام دور شم از خانواده برای همیشه و کلا الفرار...
    میخوام یاد بگیرم اون چیزایی که باید یاد بگیرم رو...و بعدش بیام یه کاری انجام بدم برا اطرافیانم...
    پاسخ:
    پس جایگاه دوشواری کنار اومدن با عقاید دیگران کجاست؟!
    یعنی چرا تحمل عقاید دیگران براتون سخت به نظر میاد
    یا از ارتباط من و داداشام متعجب میشین؟!

    حرفهای این کامنتتون صحیح!

    مهندس جان یه توک پا میای وب خودت

    یه کاری داشتم باهات

    اگه هنوز بیداری!

    ولی خانواده منن...برام مهم و عزیزن...
    عاقبتشون برام مهمه...
    نباید مهم باشه برام یعنی؟
    پاسخ:
    هفت میلیارد آدم رو کره زمینن
    همه شون هم انسان و هم خانواده ما هستن
    باس بریم واسه هدایت اجباری و زورکی تک تکشون آستین بالا بزنیم؟!
    مهم بودن یعنی دور شدن از محیط خانواده؟!
    حاجی من الان که دارم این وبتونو مرور میکنم به اون پست سه برادرتون برخوردم...
    میگم حاجی چجوری کنار میاین با عقایدشون؟...
    من واقعا نمیتونم...همینم شده مشکلم...که تصمیم گرفتم از محل زندگیم دور شم...
    خواهش میکنم این کامنتمو دیگه جواب بدین...جواب لازمم...
    پاسخ:
    احترام به انتخاب و اختیار انسانها که خدا در اختیارشون گذاشته
    و قدرت تفکر و تعقلی که از اون برخوردارن
    و پرهیز از مسیولیت پذیری ناروا
    و شناخت وظایف حقیقی
    جوجه جان اون ه.خ خودش یه عامل نفوذیه تو محل سکونت حاجی..والـا...
    پاسخ:
    والا...
    چرا؟؟...
    نوبت اونه کدبانویی کنه؟...
    نمیخواد...نمیخواد...[در راستای حمایت از شمالی ها]
    پاسخ:
    پ ن پ من اینجا کنیزم!!!
    حاجی فرار کنید فک کنم "یه شمالی" از عوامل نفوذیه ه.خ بوده
    پاسخ:
    به کجا فرار کنم وقتی همخونه ایم شمالیه؟!
    والا..
    حاجی چایی تو دست و بالت نیس؟
    عجیب هوس چایی کردم
    لامصب از صدتا نوشیدنی منکراتی هم سرحال آور تره[واژه مَن درآوردی]
    پاسخ:
    میخای ه.خ رو صداش بزنم؟!
    تکبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیر به حرف جوجه...
    پاسخ:
    جوجه به حرف تکبیر!!!
    بچه های مردم چه جلافتهایی دارن
    خانوادشون میفرستن برن قم درس بخونن اون وخ این وخت شب تو دنیای مجازی دارن جواب کامنت میدن 
    نچ نچ
    +بیچاره والدین بچه های مردم
    ++ بیچاره نسخه های خطی
    +++ بیچاره مهندسای زیر دست بچه های مردم
    پاسخ:
    خونوادم منو فرستادن قم که یه نونخور کمتر داشته باشن!
    امروز هم یه نفرو از کاربرا اخراج کردم!
    شبا نمیزارین من بخوابم صبحا اعصاب ندارم اینجوری میشه
    اون دنیا چجور میخوایین جواب بدین؟!
    نچ نچ نچ
    شمالی و این همه خشونت؟
    نچ نچ نچ نچ
    زیادی دارین اغراق میکنین حاجی

    پاسخ:
    شمالی= خشونت= قرص برنج
    حاجی= مهلبونی= قرص نعنایی
    بعله!!!
    سنجاخ پشت دروازه بلاگ مدفون شده
     لپ نداره با موبایل میاد راش نمیدن
     نیتش خالص نیس لابد
    پاسخ:
    از بس با آرش گشته
    خلوص نیتشو از دس داده!

    میگم حاجی حالا اون ه.خ بدبخت بیچاره میدونه چقد پشت سرش روحشو شاد میکنی؟
    پاسخ:
    همین که من زنده ام نشون میده از همه جا بیخبره
    وگرنه چهارتا از اون قرص برنجاشو خرجمون میکرد
    والا...
    چیزی که زیاده شمالی اونم در دنیای نت
    والا
    تازشم حاجی ازت به دل گرفتـما ولی سریع بخشیدمت
    پاسخ:
    تصحیح میکنم:
    نادر ترین و کمیاب ترین قومیت موجود در جهان..
    ه.خ!!!

    با لحن مستندهای صدا و سیما بخونین!


    حاجی منتظر خشم ویول باشید

    +تازه برید خدارو شکر کنید بلاگ با شمالیایی که با موبایل میان مشکل داره وگرنه خشم سنجاخ که دیگه اصن من حرفش رو نزنم بهتره ^_^
    پاسخ:
    همه طرح و نقشه ها اسنادش موجوده
    من اصن کاره ای نبودم
    والا...
    + سنجاق زنده اس؟!
    فک میکردم منقرض شده
    اون یکی تبرئه شد
    شما خیلی ضد شمالی هستی
    مواظب باش حاجی
    دچار غضب شمالی ها نشی
     آیکون گاز گرفتن زمین از خنده
    پاسخ:
    ایشون تبرئه شد
    ما شدیم گناهکار؟!
    مارو ببین با طناب پوسیده کیا رفتیم تو چاه
    والا...
    انصاف منصاف یخدی!
    "یه شمالی" بی خیال بابا
     بذارید انتقام این چن وخ رو بگیرن
     یه ه.خ شمالی دیگه بهشون معرفی میکنید دووشواری نداره که
    پاسخ:
    راس میگه ها
    چیزی که زیاده شمالی!
    والا...
    :)))))
    شمالی کُشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حاجی دستت بهش بخوره ما قیام میکنیم


    پاسخ:
    من گلت بکنم!
    یکی دیگه داره طرح و نقشه میده!
    والا...
    + آیکون حاجاغا که که داره با ایما و اشاره به یکی دیگه اشاره میکنه!
    ارزششو داره به اوایل هفته بعد فکر کنید آینده نگر باشید حاجی همچین فرصت نوستالژیکی دیگه پیش نمیاد تموم کنید کار رو :)
    پاسخ:
    شاید کلک رشتی باشه
    وخودشوبه خواب زده باشه!
    والا..
    بهترین فرصته که بکشیدش و از دستش خلاص شید:)

    +یعنی گور خودم رو کندم فردا ویول منو با دستای خودش خفه میکنه
    پاسخ:
    الان؟!
    الان که پخت و پز و رفت و روب تا آخر هفته با اونه؟!

    آقا ما نگران کمبود خواب شماییم!
    :)

    پاسخ:
    خودم نگرانم!
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی