حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 20210: هل صحیح ام لا؟!

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ب.ظ

دوستانی که هعی از دور میگین:

حاجی لنگش کن!

میخوام یه چشمه از کرامات خفیه خودمو به سمع و نظرتون برسونم

با توجه به چشم بصیرتی که بنده دارم

الان میتونم به یقین اوضاع و احوال تک تک دوستانی

که میفرمایند آپ کن جواب بده  زود باش یالا و ... رو از غیب بگم

فقط شما بعد از هر جمله بلند و با حالت متعجب باید بگین:

آآآره!!! همینطوره!


شروع خبر از غیب حاجیتون:

شما ساعات کاریتون از امروز اونم به پیشنهاد خودتون افزایش نیافته

بگین: عه! حاجی ازکجا فهمید؟! راس میگه ها 

شما عزیز دل برادر!!!

بیشتر از دو ساعت تو آشپزخونه مشغول پخت برنج و ساخت خورشت بادمجان و سرخ پیاز نبودین!

درسته؟!

( اون جمله فوق الذکر رو الان باس دوباره بگین!)

شما ظرفهای این چند روزه رو نشستین!

درسته؟!

شما اتصال و شناسایی هارد لپتون توسط ویندوز به مشکل نخورده!

درسته؟!

شما اتصال لپتون به وای فای هر چند با کابل دچار اختلال بی درمان نشده!

درسته؟!

داماد صابخونه تون سرزده نیومده خونتون!

(شعر گفتم!!!)

درسته؟

شما فردا میزبان شخص خاصی نیستین

در عین حال منزلون به همر یخته هم نیست!

بازم درسته؟!

شمابا موبایل وبتونو اداره نمیکنین

جواب کامنت نمیدین

و پست نمیزارین!

درسته؟!

:)))

  • ۹۳/۰۲/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۳۲)

  • پیمان/پیمانه!
  • " پیمان تو باس بشی وزیر زیرساخت!!!
    از بس دلت پره زود میترکونی همه چیو درس میکنی!
    من رئیس جمهو رشدم میارمت تو کابینه!
    جدی!
    :)"
    جوابتون جالب بود برام.. تو این مورد من رو خوب شناختی حاجی.. من آدمی هستم که هیچ وقت کاری رو نصفه رها نمی کنم.. به شدت وسواس دارم در مورد کارم اونقدر که اغلب کارفرماهام (اون قدیما که بیرون کار می کردم) از این وسواسم سوء استفاده می کردند و هر چی کار بود می ریختند سرم.. 
    زهرخندی کردم برای تعیین ساعت کاری محقق هاتون.. سه ساعت؟همش سه ساعت؟ روزی بوده که دوازده ساعت رو سرکار بودم که حداقل یازده ساعتش کار مفید بوده.. ولی یه چیزی رو خوب درک کردم و یاد گرفتم تو سال های کاری ام.. هر چی بیشتر کار کنی و کار راه بندازی ملت بیشتر سوارت می شن.. صرفه با همین آدمای تنبل هست که یواش یواش کار می کنند و از زیر کار درمیرن.. به خدا؟
    پاسخ:
    مخاطبامو خوب نمیشناختم که حاجی نبودم!!!
    پیمان جون کردمش این ماه سه و نیم ساعت
    ایشالا ماه بعد هم میکنمش 4 ساعت
    جدید الورود ها هم 5 ساعت از اول!!!
    چطوره وزیر؟!
    :)))

    + منم همین روحیه رو دارم
    که کارم رو به بهترین وجه انجام بدم
    و چقدر سوء استفاده کردن از این روحیه ما
    ولی پشیمون نیستم!
    یه هفته نت ندارینا ببین چطوری مظلوم بازی درمیارین :))
    پاسخ:
    نه اینکه شما هم خیلی باور کردین!
    :)))
  • پیمان/پیمانه!
  • حاجی حالا زیادم ناراحت نباش.. من که اینترنت هم دارم دو روزه اساسی باهاش مشکل دارم یعنی پشت سر هم قطع و وصل می شه در حالی که مودم هم مشکلی نداره.. کار از بالا دست خرابه انگار.. فک کنم کابل ها رو یه نفر کش رفته از کف دریا دوباره :D
    پاسخ:
    پیمان تو باس بشی وزیر زیرساخت!!!
    از بس دلت پره زود میترکونی همه چیو درس میکنی!
    من رئیس جمهو رشدم میارمت تو کابینه!
    جدی!
    :)
    haji goshitono bedin man
    in lap bara shoma asan...
    :/
    پاسخ:
    ضرر نمیکنم که؟!
    manam mashala khob mitarsonam
    manam ziadam
    hododaye 20/30 nafar
    kame??
    begaaaam??
    begam???????
    :))))
    پاسخ:
    خود دانین
    با جماعت شمالیون!
    والا...
    چقدم کلمات بهم چسبیده بودن :))
    پاسخ:
    شما محتوا رو بچسبین!
    با موبم
    سخته تایپ
    و سختتر تصحیحش
    ما که مثه بعضیا نت نداریم
    والا...
    :)))
    hajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    naaaaaaaaaaaaa
    slm konin :D
    mikhastam begam be maman didam khodam pir misham :)))))
    hajiiiiiii
    asan negaraan nabash man hamaro harifam
    hala shomali mikhan bashan :))))))
    be khodam begin daso bar midaram deroshon mokonam :)))
    پاسخ:
    سلام علیکم
    آخه مگه یکی دو نفرن؟!
    والا...
    :)))
    البته درمورد من هیچکدوم صادق نبود حاجی. متاسفم. البته میدونم مخاطب پست نبودم وگرنه پیشگویی شما حرف نداره
    پاسخ:
    فک کنم اشتباه برداشت کردین
    بنده فرمودم هیچکدوم از مشکلاتی که نام میبرم هیچکدومتون ندارین
    و شما هم ندارین دیگه؟!
    این بود غیبگویی بنده
    والا...
    منظورت من بودم فیروزه ای مهلبون؟!
    الان من اینجا سه تا قاتل دارم
    ویول: که منو به چشم آنتی شمالی میبینه
    نگین: که نفسکش اومده
    فیروزه ای: که نا مهلبون شده
    خدایا پناه میبرم به تو از دست نسوان
    پاسخ:
    روحت شاد و راهت پر رهرو باد!

    + مهندس خوبی بودی
    هرچند اصن مهندس خوب وجود نداره!!!

    یه چیزی میگن هر گل که خوبه و اینا
    گلچین روزگار میچینه و اینا
    شرمنده دقیقش یادم نیومد
    :))))
    میشه من اینجا به یکی فُش بدم؟ کسی که منو سر کار گذاشته!!!
    پاسخ:
    اگه به فردی غیر از بنده و مخاطبا باشه
    اشکالی ندارد و جایز است!
    دفتر معظم له
    haji khobin???
    h.kh khas azyat  kone ye neda bedin dakhiesho biarim :))))))
    پاسخ:
    هنوز آره!
    شمالیا مصونیت سیاسی دارن
    از بس مخاطبین شمالی زیادن
    عآدم جریت نمیکنه به ه.خ خودش بگه
    بالا چشت ابروه
    والا...
    زندگیه ما داریم؟!
    "ولی خوش بهحالتون کتاب زبان اصلی میخونین ها یکی ازفانتزی های من خوندن کتابای روسی زبان اصلیه"
    +بچه های مردم چه فانتزیایی دارن یکی از فانتزیای من اینه که به عربی اونقدری نسلط داشته باشم که حداقل بتونم تیتر پستهای شما رو متوجه بشم در این حد...




    پاسخ:
    باور نمیکنم!
    تیترهای من فارسی الف و لام دارن
    در اینحد ساده ان!
    والا...
    تازه مگه ما میتونیم سر عنوان های وب شمارو بخونیم؟!
    بازم والا..
    hajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    slm kardamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    پاسخ:
    نشنیدین جواب سلاممو؟!
    :)
    در مورد من یکی همش صادق بود حتی از اینم بدتر :D
    پاسخ:
    اصن من باس رمال و غیبگو میشدم!!!
    :)))
    خودتون با ه. خ. تقسیم وظایف کردین ها!
    اون نصفه ی هفته که اون کوزت هست و شما آقای خونه چرا چیزی نمیگین؟! :)
    کمک خواستین مگه و ما کوتاهی کردیم!؟
    والا...

    +ملت کم کم توقعاتشون تنظیم میشه.
    شما به دل نگیرید حضرت استاد.
    پاسخ:
    حالا ما یه بار خواستیم مظلوم نمایی کنیم
    زدین همه چیو خراب کردین شما
    حتما باس میگفتین اینو؟!
    :(

    + تنظیمم نشد مهم نیس...
    والا...
    tazasham haji asanesham ghalat emlaie nadare :d
    haji?noo haftado panj
    ba erfagh 10 ghaboli...
    پاسخ:
    پست با موبایل معفوه!
    بعله...
    باس به اونایی گف که با نت و تب و کام میان
    تازه آخر پستاشون اضافه میکنن:
    حال ندارم غلطای پستو اصلاح کنم!!!!!
    والا...
    :))))

    + البته توجه داشته باشین که بنده از کسی اسم نیاوردم!!!
    slm slm
    cheghad jaye khalie man ehsas mishe:)))))
    joooooooooooojjjjjjjjeeeeeeeeeeeeee
    nafaskeeeeshhhhhhhhhhhhhhh
    kio bas bezanam???
    :d
    پاسخ:
    خودتون یه جوری مشکلاتتونو با هم حل کنین!
    :))))))))))

    + سلام سلام
    چرا اونم میشه من قبلن تو بلاگفا پیشنهادش رو دادم شما زدین زیرش خوب
    الان من اولترای کذایی رو دارم که دنبال یک نفر انسان شریف میگردم تا بندازم بهش از دام اعتیاد بهش خلاص بشم شما قبول کنید خوب با یه تیر 3 تا نشون میزنید هم لپ با کلاس گیرتون میاد هم یکی از بچه های مردم رو از دام اعتیاد خلاص میکنید و هم خودتون از دست جیک جیک های مداوم یک عدد اسپم خلاص میشید معامله سه سر سوده براتون روش فکر کنید
    پاسخ:
    نشون آخری ضرره
    نمیصرفه اینجوری!
    والا...
    چندتا مشکل دارم:
    1.پول بابت کتاب های غیر علمی و غیر مرتبط با رشتم میگیرم وجداندرد میگیرم شدید.
    2.در هنگام خوندن کتاب های غیر درسی میرم تو فکر که وقتم داره حروم میشه و اگه وقتی که وا3 رمان و..قراره بزارم وا3 کتب علمی بزارم جهان رو ممکنه متحول کنم با کشف قضایای جدیدم!!

    بعله ما همچین بشری هستیم ^_^
    پاسخ:
    من پول واسه کتاب درسی میدم عذاب وجدان میگیرم!
    والا...
    رمان و ادبیات درست و درمون کم از کتاب درسی ندارن!
    حالا رمانای عشقولانه رو بگین یه چیزی!
    والا...
    "ویول دیگه حاجی میگن خوبیت نداره من رو حرفشون حرف بزنم تائید میکنم خوب:)))"

    eeeeeeeee

    آدم هم اینقد حاجی ذلیل؟!!! o_O
    کبابت میکنم جوجه..:-P

    پاسخ:
    من اعتراف میکنم از وقتی با ایشون آشنا شدم
    دیگه جوجه کباب نخوردم
    حالا از سر دلسوزی یا خنده
    بماند!
    ویول دیگه حاجی میگن خوبیت نداره من رو حرفشون حرف بزنم تائید میکنم خوب:)))
    پاسخ:
    ویول؟!
    :))))))))
    فک کنم دوستتون تو زرد از آب در اومد!
    البته رنگ طیعی جوجه هم همینه دیگه
    والا...
    این ها که گفتید وظایف شماست خب!
    ما هم وظایفمون رو انجام میدیم
    وب هم میایم
    نظر به اون طولانییییی هم میزاریم. :)
    بهانه نیارید
    برید درست کنید لپتون رو.
    باز این ملت شاکی میشنا حاج آقا. :)
    از ما گفتن بود.
    پاسخ:
    من نخوام هیچ وظیفه ای به گردنم باشه
    باس مثه ارمیا بزنم به جنگل؟!!
    والا...
    :)))
    هر چه ملت شاکیتر ما لجبازتر
    حاجی ره
    مهندسش مهندس نبوده خوب
    کار رو باید به کاردون سپرد
    یه توکه پا لپتون رو بفرستید برام سونی میگیرم اولترا بوک تاچ تحویل میدم O_o
    پاسخ:
    نمیشه ما چیزی نفرستیم
    ولی اون اولترا بوکو تحویل بگیریم عایا؟!
    آره جوجه؟؟؟حاجی راست نمیگه؟میگه؟؟
    +پردازش تصویر رو خوب اومدی جوجه ^_^
    پاسخ:
    اولا که حاجی راس میگه همیشه
    دوما به جای این همه خود تحویلگیری پا شین برین ارمیارو بخونین
    والا...
    بچه های مردم ارمیا میخونن
    اون وخ یه سری بچه مردم دیگه هستن پردازش تصویر میخونن 2000 صفحه با فونت 10 تایمز نیو رومن اونم اسکن شده بی کیفیت اینگلیش
    +خدایی انصافه تفاوت بین بچه های مردم چقدره عاخه

    پاسخ:
    حالا میشه شما که خوندین اون کتاب دو هزار صفحه ای رو
    آخرشو تعریف کنینکه ما دیگه مجبور نباشیم بخونیم؟!

    ولی خوش بهحالتون کتاب زبان اصلی میخونین ها
    یکی ازفانتزی های من خوندن کتابای روسی زبان اصلیه
    والا...
    eeeeeeee
    جوجه کنتلر کن خودتو!!
    مطلومتر از ه.خ. گیر نیاوردی؟!!!!!!! دههههه
    پاسخ:
    مهندس آنتی شمالیه!!!
    دوشواری نداره که سیستکتون رو به یه مهندس خبره ترجیحن کامپیوتر نشون بدید همه مشکلا حل بشه
    تازه هیشکی از شما انتظار نداره با مشقت پست بذارید یا کامنت جواب بدید ولی دلیل نمیشه کوزت باشید حاج عاغایی گفتن ه.خ گفتن ای بابا هر چی من میخوانم دهنمو باز نکنم اصن من برم الانه که از طریق همین فیبر نوری بزنم له کنم اون ه.خ

    پاسخ:
    دیگه گذشت اون روزایی که مهندسا ه مشکلایی رو حل میکردن!
    همین امروز از زیر دست مهندس دراومده!!!
    مهندس هممهندسهای قدیم
    والا...
    دوشواری اینجاس که ه.خ هم حاجاغاس
    وگرنه خودم از پس له کردنش برمیومدم
    البته فارغ از اصلیت شمالیش عرض کردم
    والا...
    :))
    سلام.
    ولادت حضرت زهرا و روز مادر بر شما مبارک باد...
    با اشعاری در مورد حضرت زهرا و روز مادر به روزیم.

    منتظر شما و نظراتتون
    اللهم عجل لولیک الفرج
    یا علی مدد
    التماس دعا
    آره والا
    کیه که قدر بدونه جوجه؟!!!
    ^_^
    پاسخ:
    فک کنم همین که دوتایی همدیگه رو پیداکردین
    و قدر میدونین کافی باشه!!!
    :))))
    بنفش خوشم میاد اینجا فقط من و تو ارمیا نخوندیم و فقط من و تو پر رو بازی در میاریم کامنت میدیم
    یه همچین بچه های گلی هستیم ما ^_^
    حاجی یاد بگیرید از ما بچه های مردم که میگن ما دو تاییم بععععله
    پاسخ:
    بچه های مردم که همه کتابخونن!!!
    اونوخ شما چرا اینجوری؟!
    والا...
    doroood bar jooje, gol goft!!
    taze hamkhoone pas chikarast?!!!!!!
    پاسخ:
    ایشون ناظره فقط
    والا...
    مدیریت داشته باشین خوب
    با مدیریت زمان میتونید همه خونه داری کنید هم ادمین باشید :)))
    پاسخ:
    شما مدیر برنامه!

    + هر چند اگه اون نتی که شما دارین
    من داشتم
    نصف مشکلاتم حل بود!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی