حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10211: العذریه للاستخاره!

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ب.ظ

اینقدر شرمنده میشم وقتی دوستان قدیم یا جدید استخاره میخوان

و من با خودم عهد دارم که برای کسی استخاره نگیرم...


پ.ن:

بارها در پستها و کامنتهای مختلف اعلام کردم به دوستان

که بنده معذورم

ولیکن...


+ شرمنده تمام دوستانی که لطف داشتن

و قابل دونستن

اما جوابی نگرفتن...

  • ۹۳/۰۲/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

دقیقا همین طوره...
دوستا و اشناها هم برا استخاره به من زنگ میزنن که براشون استخاره بگیرم!
منم شرمنده میشم پیش خدا... 

پاسخ:
ما پیش بنده های خدا شرمنده میشین
خدا نه!
ساعت 12شب ملت چای دم میکنن تازه!!!
جل الخالق
پاسخ:
رسم ماست!
والا...
اخه اونوقتی که گرفتش برام خورد تو پرم کلهوم اجمعین بد بود حالا منممم درس خوووون :دی نمیتونسم که از خیرش بگذرم کههه :دی خخخخخ
هاااا؟؟؟؟نه ممنون قبلا صرف شده جووووووووجه هم شاهده شما بفرما :دی

پاسخ:
:)))
البت واسه دیگران منظورم بود!
پاسخ:
دوس ندارم مسئولیت دیگرانو بر عهده بگیرم!
به قدر کافی خودم مسئولیت دارم!
والا...

سلام

شما کلا محتاطید!
این از استخاره

اونم از رانندگی تون!

:)

پاسخ:
سلام!
رانندگی منو از کجا فهمیدین؟!
:0
حالم بد بود با این استخاره آنلاین هم بدتر شد
پاسخ:
وا
یعنی چی؟!
من از ارتفاع میترسم.
همین پله اول میشینم. نمیرم بالای منبر.
من هم استخاره مهم ها رو میدم کسی دیگه برام میگیره.

+بفرمایید دم کرده نعنا با نبات!

پاسخ:
یادمه
قبلا فرموده بودین!

ما نیز استخاره های مهمو میدیم به آدمای مهم

یه چی گفتین که من تعطیل کنم برم چایی بزارم!
دوستان خدا نگهدار...
من تا حالا استخاره نگرفتم واقعا درست در میاد ؟؟؟؟ 
قبلنا یکی از دوستام با تسبیح میگرفت واسم گرفت کلا نیتم رفت هوااا یعنی 100% باید میزاشتم اون نیتو کنار بهش نیگام نمیکردم خواستمم یاد بگیرم ولی هر چی توضیح داد حالیم نشد چیکار میکنه از اخرم یه پس گردنی جانانه خوردم (که بی جواب نموندش) که چرا یاد نگرفتم؟؟!!!!!
تازشم مال خیلی وقت پیشا بودااا مثلا 5 6 سال پیش به خاطر همون زیاد حالیم نشد:|
پاسخ:
وقتی میگین درست در میاد یعنی فلسفه و معنای استخاره رو متوجه نشدین
اصن بیخیال!
مگه پس گردنی میخوایین؟!
:))))))
گفتیم زرنگید حاجی! نه دیگه در این حد که یادتون مونده باشه فیروزه ای توی آبان ماه ازتون استخاره خواسته!!!
مگه تک تک کامنتها رو از 1 سال پیش حفظید شما؟!
به اون بنده خدایی هم که گفته بوده برام استخاره بگیر میگم ناراحت نباش....
همین. ادامه نداره. ناراحت نباش. :))
پاسخ:
فک میکردم یادمه
شما که اعلام کردین تازه فهمیدم پس همه شونو هم یادم نیس...
امیدوارم هیشکی ناراحت نباشه
اونم از دس حاجی...
  • پیمان/پیمانه!
  • اگر دوستان اینقدر استخاره به کارشون میاد تشریف ببرن سایت آیت الله مکارم و استخاره کنند. واقعاً آیات جالبی میاد که می تونند تفسیر و ترجمه رو هم همون لحظه بخونن. والاااا!
    اینم آدرسش:
    پاسخ:
    خیلیم عالی!
    من نصف شبی حال منبر رفتن ندارم.
    خودم زیاد استخاره میگیرم.
    اما خلاصش اینکه شما هم کار خوبی میکنید برای کسی استخاره نمیگیرید.
    پاسخ:
    یعنی همش ما بالا منبر باشیم؟!
    نباس یه چاییب بخوریم؟!
    والا...بنده هم زیاد استخاره میکنم
    هم خودم واسه خودم هم از دیگران واسه خودم
    ولی خودم واسه دیگران نه!!!
    خواهش میکنم
    یکیشونم من! البته اون موقع اون اوایل بود. توی آبان فکر کنم و نمیدونستم وگرنه نمیگفتم!
    پاسخ:
    یادم نمیاد
    جدی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی