حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10204:‌هذا المسئله... البودن ای لا بودن؟!

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۲۶ ب.ظ


یعنی دیشب تا آخر وقت داشتم فکر میکردم که

واقعا رنج سنی مخاطبا همونیه که هیدر وب هواداران نشون میده؟!


+ نتیجه:

با حذف هیدر فوق

صورت مسئله پاک شد!

بازم خدارو شکر

والا...

  • ۹۳/۰۱/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۹)

آیکن حاجی در حال غان غاغن کردن ماشین پلاستیکی رنگی رنگی :)
  • پیمان/پیمانه!
  • نگین خانم من هیچ وقت اسباب بازی نداشتم تو بچگی:)
    خانواده ام اونقدر مایه دار نبودن که برام لگو تهیه کنند برای همین فکر می کنم کودک درون نداشتم از اول! من "پیرمرد/پیرزن درون" داشتم از همون کودکی برای همین بین دوستان معروف هستم به "دلیل و برهان قاطع"! یعنی زیادی جدی به حساب میام و از هر چیزی حتی اگر شوخی باشه برداشت جدی می کنم! با دلایل محکم و قاطع قانع می شم سر هر موضوعی و به همین دلیل کلاً آدم غیر قابل تحملی هستم فکر کنم :)
    "خطاب به اقا پیمان:

    "خدایا ! ملت چه دلمشغولی هایی دارن و ما چه دلمشغولی هایی.. "


    درون هر فرد مسنی کودکیست که مادر خویش را گم کرده...

    "هلن تامسون" "

    تکبیـــــــــــــــــر !

    :)))
    حاجی این البصر.....یعنی چی؟نمیگید بچه مردم مخش میترکه؟؟خب یه توضیحی پانوشتی...ای بابا
    خطاب به اقا پیمان:

    "خدایا ! ملت چه دلمشغولی هایی دارن و ما چه دلمشغولی هایی.. "


    درون هر فرد مسنی کودکیست که مادر خویش را گم کرده...

    "هلن تامسون"
    حاج اقا از 20:30 رد شد
    حاجی عکس اتاقتونه؟؟؟من بچه بودم خیلی لگو دوس داشتم چند دس لگو گرفتین شده اوقزَر(اون قدر)؟؟؟
    چرا پاک شد؟:(
    ما که ندیدیم!
     
    وااااااااااای!!! چقد لگو! :x

    هدر قبلی هم خوب بودا!!!! :دی
    عکس بچه های دوستان حاجی در آینده بود! :))

    واااى،چه اسباب بازى هاى دوس داشتنى:)
  • پیمان/پیمانه!
  • نجمه خانم منظورشون هدر اینجاست:
    http://our-haji.blogfa.com/
    مژگان جون الان هم به گروه سنی شما میخوره هم حاج عاغا
  • پیمان/پیمانه!
  • خدایا ! ملت چه دلمشغولی هایی دارن و ما چه دلمشغولی هایی.. 
    قضیه هدر چی بوده؟ عاقا خب ما نبودیم. ینی بودیم شما نبودین بعدش ما نبودیم شما بودین :(((
    .
    http://s5.picofile.com/file/8120676092/1609795_476161782485309_7169069314963531837_n_1_.jpg
    اون چیه اخه جاش گذاشتن مث کاغذ ترحیمه

    خوشگل بود که حاجی...:)))

    سلام....

    پس چه به موقع پاک شد
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی