حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10201: الپیشنهادیه!!!

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ب.ظ

دوست عزیز و خواهر گرامی که پیشنهد فرمودین:

"برید خواستگاری و همه چیز رو با دختر خانم در میون بزارید

و واسش شرح بدید..."

یادمه پارسال 

خودم تنهایی پا شدم رفتم تهران

خواستگاری دختری

به معرفی یکی از اساتید و بزرگان قم

که نسبتی هم با دختر خانوم داشتند

وقتی همه چیز رو با دختر خانونوم در میون گذاشتم

و واسشون شرح دادم

ایشان فرمودند:

من یه دختر معمولی ام

و یه زندگی معمولی میخوام

با یه مرد معمولی!

بنده نیزپس از استماع فرمایشات فوق چای خود را نوشیده

و تهران را به سمت قم ترک کردم!

صدق الله العلی العظیم

والا...

  • ۹۳/۰۱/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

be nazaram un dokhtare khas bude
in rooza kamtar kasi hast ke bege man mamoliam va donbale ye adame mamooli ham hastam

haji shooma age astinato bala nemizani man be morteza begam biad vasatun bala bezane?:)))
  • ماבرگُلـ‗_✿_‗ـها
  • مژگان عزیزم آدرس بده فی الفور برات میفرستم کیک چه قابل داره خانوووووووووم

    برای حاج عاغام یک برش میفرستیم حالاااااااااا

    نکه خیلی تبریک گفتن!!!!!!!! دیگه چیکارکنیم یه حاج عاغا که بیشتر نداریم خخخخ

    عهه......

    کار خوبی کردین....این که بعد شنیدن جوابش چایی تونو خوردین و الفرار....
    نمی شه آدم تو زندگیش احساس خوشبختی کنه اما کارایی رو که براش به دنیا اومده انجام نده....
    بهترین خانواده ی دنیا رو هم داشته باشین ولی اگه به چیزی که تو ذهنتونه نرسین انگار همیشه یه چیزی کم دارین....
    :\
    مگه شرایطتتو چیه؟؟؟؟ O_o
    و شما ها هم دل گند ای دارین :)
    این بچم حرفش متاثره از بقیه دیگه
    اما باهاش صحبت کردم :)
    خداییش هیچ فرقی نیس
    فقط ی فرق کوچیک اما خیلی شگفت انگیز هس
    اونم عمل ب دین
    دین اسلام خیلی سخته
    خیلی خیلی
    اگه خیلیامون بخوایم عمل کنیم خیلی ازین کارایی ک میکنیمو نباید انجام بدیم
    در ضمن خیلیام افراطی عمل میکنن برا دین ینی میفتن ازون ور بوم
    خب برا ما میشه خیلی سخت
    و چون سخته انجام نمیدیم
    و حالا اگر کسی بگه وما بفهمیم اشتباه کردیم برای توجیه خودمون
    میایم اون طرفو تیکه بارون میکنیم...
    حاجی...
    قسمت این چیزا رو نمی فهمه...
    خدایی ش

    اولین خواستگار منم اومد چاییشو خورد رفت ....
    هیچ وقت یادم نمی ره که قیافه ش قرررمز شده بود  !
    سه تیغه کرده بود...
    بعد مامانشون که به مادرم گفتند اگه اجازه بدید این دو تا برند صحبت هاشونو بکنند
    بلند گفتم من با این آقا اصلا حرفی ندارم !
    طرف خیلی می خواست خودشو خونسرد نشون بده ولی تابلو عصبی شده بود !
    البته قبول دارم که بچه بودم و بی شعوری بود این کارم !
    ولی چسبید...
    هنوزم ذوووق می کنم وقتی یادم میوفته

    دستنون درست بابت یادآوری این...
  • مـ ـفرد مؤنـ ـث ツ
  • به شب که همه هستن حاجی...والـا...طلبه به روز خوبه...
    زندگی معمولی که این روزا مردم دارن نه...یعنی نـــــــــــــــــــــــــــــــــه هـا...
    حتی یه ثانیهَ شم تحمل ندارم...فقط درگیر خوردن و خوابیدن و خرید کردن و اینور و اونور رفتنو اون چی گفت این چی گفت و غیره هستن...بدم میاد از اینجور زندگی هـا...
    اون دنیا واسه تک تک لحظاتمون باید جواب پس بدیم...وای برما...
    حاجی!!چی گفتی به دخترمردم!!!!
    طفلک گرخیده:)))))))

    +سلام.
    تولدت حضرت فاطمه(س)مبارک باشه:)
    پاسخ:
    سلام
    بر دوستدارن حضرتش مبارک ان شا الله

    اگه بگم که آمار مخاطبین به ده درصد کاهش پیدا میکنه!!!
    :)))
    شانس ندارید دیگه :)
    پاسخ:
    زنم نداریم
    چه برسه به شانس!!!
    خب خدا رو شکر!
    نوش جان!

    آخه اینطور که پست رو شروع کردین فک کردم اعصابتون خط خطی شده!
    برا همین گفتم!
    البته حاجی کجا و عصبانیت!!!!
    لعنت خدا به دل سیاه شیطون!
    پاسخ:
    اصلا و ابدا...
    هر چه از دوست رسد نکوست
    اون پیشنهاد هم از دوست
    و از روی دوستی بود
    والا...
  • مـ ـفرد مؤنـ ـث ツ
  • خب دختره حق داره...
    منم الـان یه زندگی معمولی میخوام...ولی یه مرد خاص...چون خودمم خاصم...یعنی خودم نه شرایطم خاصه...
    مگه طلبه چشه...خیلی هم خوبه...به قول داداشم طلبه ای  که به روز باشه خیلی هم عالیه...
    پاسخ:
    من به شخصه طاقت زندگی معمولی رو ندارم...

    منم معتقدم طلبه به روز و حتی طلبه ای که به شب باشه
    خیلی هم عالیه!
    :))))
    حاجی؟
    انتخابات بود
    ابجیم برگشته میگه
    بابا هم شیخا شرکت کردن هم ادما؟(مردا)
    ینی خونه ترکید
    براش توضیح دادم عزیزم
    روحانی هم مث بقیه
    مگه نمیگم
    مهندسا؟
    شمالیا؟
    دکترا؟
    معلما؟
    خب شیخاروحانیا..
    اونم مث این چ فرقی داره!!!
    همم تایید کردن !!
    نمیدونم چی بگم والا....
    پاسخ:
    تیک همیشگی خو ماهاس که!
    که کلا بشریت رو به دو دسته تقسیم میکنیم:
    آخوند و آدم
    مثلا ازرفقا که میخواییم شغل باباشونو بپرسیم
    میگیم:
    بابات آخونده یا آدمه؟!
    :)))))))
    مادر گلها من کیک میخوام
    گفته باشم :))))
    پاسخ:
    ما نمیخاییم مگه؟!
    والا...
    :-))
    عایاشوماغیرمعمولی بودین؟؟؟؟؟؟؟؟
    چایی نوش جونتووووووون
    خیلیم دلش بخوادحاج عاغا رفته  خواستگاری....ملته ماداریم!!!!!!!
    پاسخ:
    از نظر ایشون بله
    حق هم داشت
    خود من دنبال یکی بودم و هستم که اصن معمولی نباشه
    ایشون برعکس!
    ملت سلایق مختلفی دارن دیگه
    والا...
    وا!!
    خیلی دلشم بخواد :|
    پاسخ:
    ولی نخواس...
    فوقع ما وقع
    شایدم ادم خاص با شرایط معمولی ؟؟؟
    حالا چی بهش گفتین طفلک گرخید :)))
    پاسخ:
    شرایط که اصن معمولی نیس...
    دیگه تجربه شد که نگیم اینارو
    والا...

    همه چیو گفتید یعنی چ؟

    این موضوعه چیه؟


    پاسخ:
    فارجع البصر کرتین..
    حاجی برای خودش یه آدم معمولیه با شرایط خاص. البته من فکر میکنم.

    پاسخ:
    چی بگم والا...
    خب حاجاقا!
    این دوست عزیز حتماً در جریان ریز موضوع خواستگاری شما نبودن!
    آروم باشید!!!!
    پاسخ:
    من که آرومم
    تازه زعفرون خوردم
    شاد و خندان هم شدم!!!
    یعنی الان شما خاصید؟؟؟یا بقول ویولت غیرعادی هستین
    حاجی چرا ادمو گیج میکنی 
    پاسخ:
    آدم طلبه که میشه خاص میشه
    چه برسه به این که توی طلبه ها هم دوباره خاص باشه
    والا...
    خب این نشد یکی دیگه حاجی!
    چرا واقعا کفو آدم این روزا گمشده و پیدا بشو هم نیست!!!!؟؟؟؟
    هوم؟
    پاسخ:
    این خوبشون بود
    که بهش امید داشتیم
    سر و ته کرباس زیاد فرقی با هم نداره
    داره؟!
    :-))

    واقعا چرا؟!
    منم نمیدونم
    واس خودموب نظرم میدونم
    اما جنبه عمومیشو نه...

    یعنی شما اینقد غیر عادی هستید؟!!!!!!!!!
    :)))
    پاسخ:
    تشخیص ایشون این بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی