حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10200: الام* ما الام* و ما ادریک ما الام...

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ
از موقعی که به یاد دارم
مادرم همیشه قسمتهای ترد و خشک نانهای داغ و تازه پدر آورده را جدا میکرد
وبه من و خواهرم میداد
و من متعجب از اینکه چه لذتیست در نان نرم و خمیری؟!
شاید دندان ندارد یا از پیریست...
تا روزی که از زبان خودش شنیدم چقدر نان تردو خشک را دوست دارد
و من آن روز در خود شکستم
شکستنی...
  • ۹۳/۰۱/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

"من دختران معاصر رو خیلی دست کم میگیرم
خیلی خیلی
بسیار بیشتر از پسران معاصر!"
 
 
 
big like
  • ته خطی ......
  • بخشندگی خصلت همه ماماناست
    پاسخ: 
    بخشندگی در حد فداکاری...



    :(((( بمیرم براشون .. برا همه ی مادرای اینچنین .. از جمله مادر خودم 
    بخشندگی خصلت همه ماماناست
    پاسخ:
    بخشندگی در حد فداکاری...
    نه...یه جای بهتر منظورم یه جای باشن تو بهشت مثلا تو همسایگی بانوی عالم....من همیشه برای مادرم شفاعت فاطمه رو خاستم
    پدرام خو هر جا زناشون باشن میرن اونجا دیگه....:)

    حتی به اندازه انگشت های دستتون هم نمیتونید پیدا کنید که مادری درباره بچش گذشت نکنه....
    پاسخ:
    یعنی اون دنیام باس ز.ذ باشیم عایا؟!
    این درسته خدا؟!
    نعععععععع...
    و گراهام بل تلفن را اختراع کرد...
    :-)))

    D:
    پاسخ:
    :)))
    خب حاجی اقا ،من اصالتا اذری هستم و عاشق این دوشوار گفتن اذری ها :)))))))))
    پاسخ:
    ما نیز اصالتا غیر آذری هستیم والی آخر...
    وقتی حرصم درمیاد میگم من مثل تو نمیشم. بعد که فکرشو میکنم میبینم دقیقا جا پای ایشون جا میذارم. مخصوصا من که ....( خود سانسوری)
    :-D
    پاسخ:
    دختر کو ندارد نشان از مادر!!!
    آخی عزیزم
    مادر فرشته اس دیگه.
    پاسخ:
    حوریه انسیه!!!
    ما بنای دعا رو گذاشتیم رو دسته گل، هرچی خدا صلاح بدونه
    خوبه دیگه  رضایت بدید:))))
    پاسخ:
    ما دوشواری نداریم!!!
    :)))))
    همون که همیشه میگم.  فداکاری های مامانا حرص آدمو در میاره. اصلا قابل درک نیست :((
    خدا همشونو حفظ کنه به حق بانو
    پاسخ:
    آمین...
    البته باید واسه شماها که جانشینان برحقشون هستین
    قابل درک باشه دیگه
    :-)
    کاش خدا یه جای خیلی بهتر...بهتر از بهشت سراغ داشت برای تمام مادرای دنیا....
    کلا ما دخترا از بچگی گذشتو یاد می گیرم و فداکارایو....نتیجشم این میشه که میشیم یه مادر خوب و از خود ذشته و فداکار:)
    پاسخ:
    اونوخ پدرا چی؟!
    برن جهندم؟!
    :)))))

    بنده به حصول نتیجه مورد نظر مشکوکم!
    نه به صورت کلی و عام
    ولی خب...
    سلامت باشید و سربلند! :دی
    از قضا بسیــــــار دل گنده هستم فقط این پست شما یه دفعه ای هوایی م کرد! :دی
    پاسخ:
    مارو هم هوایی کردین!
    والا..
    مادر یعنی این ! بیخود نیس که گفتند بهشت زیر پای مادران است

    خوش به حالشون که مادرند و خوش به حال ما که داریمشون .

    زنده باشن ایشالله......
    پاسخ:
    ان شا الله
    به دعای مادران آینده...
    و خدا یه خانوم مثل دسته گل هم نصیب شما کنه :)) اونوقت میبینید چه نعمتیه وجود بانویی محترم
    بعله اینجوریاس :)))))
    پاسخ:
    یه دسته گلم زیاده
    ما به چهار تا شاخه گل راضی ایم
    والا...
    :)) دست گراهام بل درد نکنه
    فقط نکته اینه که مامانم تا 2 ساعت پیش همینجا وَر ِ دلم بود ایشالا تا یه ساعت دیگه هم میادش باز!!! :دی
    الان اگه بهش زنگ میزنم میگه باز چی میخوای که زنگ زدی!!! :دی
    پاسخ:
    خسته نباشین!!!
    من با خودم گفتم حتما خوابگاهین!!!

    + چه دل کوچیکی دارن بعضیا
    والا...
    ;-)
    خدا سایه ی مادرها رو سر بچه هاشون حفظ کنه انشالاه
    که هر نفسشون برکته،هر نگاهشون ارامش مطلق

    پاسخ:
    و نگاه به صورت پدر و مادر عبادت...
    یعنی بله...
    ما اول تمرین میکنیم برای همسرمون گاهی مادری میکنیم،
    بعدش هم تمام وقت برای بچه هامون مادری میکنیم.
    و تمام وقت برای همسرمون همسری و مادری،
    دست کم گرفتید ما رو آیا؟! :)
    پاسخ:
    من دختران معاصر رو خیلی دست کم میگیرم
    خیلی خیلی
    بسیار بیشتر از پسران معاصر!
    اگر این نبود مجرد نمیموندم!
    والا...
    خدا حفظ کنه مادرتون رو

    آخی... :-< دلم برا مامانم تنگ شد:(
    پاسخ:
    و گراهام بل تلفن را اختراع کرد...
    :-)))
    سلامتی همه مادرا....
    پاسخ:
    الان صلوات فرستادین یا پیک زدین؟!
    والا..
    عزیزم چقدر مامان ها نازن...
    مادری کردن یعنی همین که بتونی بی منت و چشمداشت ببخشی
    از وجودت
    از علایقت
    وقتت
    جوونیت
    ....
    انتظاری هم نداشته باشی.
    خدا حفظشون کنه.
    پاسخ:
    یعنی باز چنین مادرانی از نسل دختران کنونی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی