حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10177: نهایتنا

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ق.ظ
با احتساب میانگین سی سالگی
سی سال دیگه نود درصدمون یا زیر خاکیم
یا خانه سالمندان
یا تخت بیمارستان...
امروز طوری رفتار کنید
که فردا روزی که روی نیمکت حیاط خانه سالمندان نشستین
یا از روی تخت آسمان را نگاه میکنید حسرت این روزها نخورید
و چشمانتان پر آب نشود...
  • ۹۳/۰۱/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

  • پرنده ی شکسته بال
  • حاج آقا 
    معلوم نیست به سن پیری برسم!والا....
    ولی راست گفتید...اگه زنده موندم من یکی خودم با پای خودم میرم...بچه ام کجا بود آخه!به قول یکی از  دوستان از بی کسی
    نیمه پر لیوان هم نگاه میکنیم و میگیم ایشالله سرزنده و هنوز پر انرژی هستم و به بنده ای محتاج نیستم....
    نگاه کنید...ادم وادار به فضولی میشه بعد ادم مجبور میشه برای پیدا کردن اون پست الفانتزیه ...تموم پستاتونو دارم میخونم...والا
    :(
    مرسی حاجی
    پاسخ:
    ارادتمند میرزا!
    khoda nakone
    ishala hich kas khar az donya nare hame omre ba ezat o marge aroom dashte bashan
    پاسخ:
    ما هم گفتیم که حواسمون باشه
    من باب تذکر!
    یه حد چشم بر هم زدنی ...

    سی سال دیگه زودِ...
    لا اقل می گفتی پنجاه سال..
    اگه من سی سال دیگه برم خانه سالمندان واقعا ضایعس!

    چه بچه های بیشعوری باید داشته باشم!! البته شایدم به خاطر بی کسی باشه :)))

    اما واقعا راست گفتین :(
  • خانم هموستات
  • اینو نوشتم گذاشتم روبرو میزم اینجوری هم کمتر غصه میخورم هم کمتر کاهلی میکنم
  • دوشیزه فلانی
  • به بهکم الله و بالخیر...! :دی

    یا شیخ!
    بذار پاشم از جام بیام کیبردت رو ببوسم برا این پستت :دی 


    + منم مدت هاس ذهنم درگیره همین موضوعه! همه ش میگم خاک بر سرت! هیچ کدوم از علایقت یا استعدادات رو پیگیر و پاپیچ نشدی.حالا شد 20 سالت! :(
    ولی واسه ده ساله دیگه خیلی برنامه دارم! :)


    هعی لوله گاز

    هعی فلک

    هعی چرخ گردون

    عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    حاج اقا چیزی شده؟؟
    این غافله عمر عجب میگذرد...
    چشم.....
    30سال دیگه  تازه اول جوونیمونه باباجان!!
    من تصمیم دارم 120سال سرحال زندگی کنم بمدد خدا.


    3تا پستتون تیکه دار بود :))
    فکر کنم یخورده خوابیدید و پاشدید نوشتید!
    کاش درک میکردیم و میفهمیدیم و بهره میبردیم.
    حیف...

    اوهوم

    الان ما، آیینه ی آینده ی ماست

    چه متن تأمل برانگیزی.

    ایشاالله که همه جوونا عاقبت بخیر بشن,ننه:-))))
    من زیادی رفتم توحس, فکر کردم الان سی سال دیگس,منم ننه جون شدم;-)
    هرچندسی سال دیگه هم به همین.سرعتی که این٢٠سال گذشت,میاد.ومیگذره.
    تازه اگه زنده بمونیم...

    مرگ اگر مرد است ، گو نزد من آی ...


    خعلی ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی