حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10178: التعطیلیه!

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۵۶ ب.ظ
امشب آپ نمیکنم
یه کم به خودمون و دلمون و کارامون برسیم.
  • ۹۳/۰۱/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

فک کردین خیال کردین حالا
مثلن اگه شوخو هم نمیکردین
من 3نصفه شب نمیومدم اینجا
نچ نج
اینجا که هیچی من ساعت 3 به رسم قدیما حاجی بلاگفا هم میرم بععععععععععله
پاسخ:
بعله!
زیارت کردم کامنتاتونو!
من دلم میسوزه از این همه زحمت بی مزد!
والا...
"عجب غلطی کردیم لو دادیم خودمون!
والا...
:)))
+ تازه ثابت قدمتر شد!!!"

+ خوب نمیام دیگه چرا می زنید حالا
پاسخ:
شوخو بالام جان!
شوخو!!!
حاجی سیلین....عالی ست...بهترین محصولی که می توان یک معتاد را با آن نعشه کرد....:))))
پاسخ:
البته واسه ترک اعتیاد کاربرد داره نه نشئگی!
:)))
آخی
دیشب یه لحظه دلم برا خودم و اون دونفر دیگه سوخت
که چطور شما خواب هفت پادشاه ببینید
 اون وخ سه نفر واله و حیران اینجا با اجنه محشور باشن
الان که دیدم یکی از اون 2 نفر شمایید بسی خوش بحال شدم و ثابت قدم تر جهت حفظ شور انقلابی خودم
مطمئنم خدا اجر این کارم رو بی پاسخ نخواهد گذاشت :)))
پاسخ:
عجب غلطی کردیم لو دادیم خودمون!
والا...
:)))
+ تازه ثابت قدمتر شد!!!
دیشب نت نداشتم...تا چند شب بعد هم ندارم...
می گم چرا دیشب حرص مخوردم از دست پدر گرام...نگو شوما آپ نکردی....
اتفاقا منم دیشب به همینا که شوما فرمودی رسیدگی کردم بعده بوووووقی....:))
پاسخ:
یعنی اپ شدن اینجا خاصیت آرامش بخشی داره!؟
همون حاجی سیلین؟!
:))))
ساعت 3 نصف شب این 3 نفر طفل معصوم کیا هستن تو یه وبلاگ آپ نشده!!!
دوستان چای قهوه دوغ در خدمت باشیم!!!

پاسخ:
بنده ی صاب بلاگ
شمای همیشه در صحنه
من؟! صاب بلاگ تبخیز

+ من چایی میخورم!
من یکی آپ هم نکنم
نه به خودم میرسم نه کارام نه دلم. :(((
پاسخ:
پس ترجیحا آپ کنین!
:)))

@};-

پاسخ:
خودت!!!
لطفا فردا شفاف سازی کنید چجوری به دلتون رسیدگی کردین :))
پاسخ:
پیاده روی
تاکسی سواری های متعدد و بی هدف
فلافل خوری!
خرید
  • دوشیزه فلانی
  • آخی!
    چه عجب!
    حاجی به خودش و دلش می رسه!

    + خوب برسی! :)
    پاسخ:
    متشکرات!
    :)
  • دختری با اسانس احساس
  • خیلی هم خوب یه موقعی ادم احتیاج به ارامش داره
    پاسخ:
    خیلی موقعها...

    تا خلوته 

     گفتم اعلام وجود کنم خاموش بودنم رو به پای نبودنم نزارید همه پستاتون رو میخونم

    پاسخ:
    خیلی لطف کردین!
    خوشحالمون کردین ایضا!
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی