حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10159: الضرب المثلیه!

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۷ ب.ظ
+ رئیس کسیه که ماستو از مو بکشه!!!

+ لباس چروک باس به تن حاجی شیرین بیاد!

+ هر که تنهائیش بیش، بستنی خوریش بیشتر!


پ.ن:
طرح احیا و روان سازی ضرب المثلهای فارسی
58462_gholi_huge.gif
  • ۹۳/۰۱/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۳۱)

از کی تا حالا بستنی سنتی اشرافیجات شده؟!

+ اگر دلتون میاد از یک آدم بیکار و بی پول هزینش رو دریافت کنید،
فاکتور بفرمایید!
والا...
پاسخ:
از اون موقعی که بنده مجبورم از این کیم های تو مغازه بقالی بخورم!
والا..

بله! دلم میاد! دوشواری نداریم ما!
من کیم دوست ندارم!
بستنی سنتی،مخلوط،کیلویی و ....
در هر مقداری خواستید حساب میکنم.
اما کیم؛نه! :)
پاسخ:
ما هم این اشرافیجاتی که فرمودین
بسی دوس میداریم
ولی شرمنده که تو محله مون بستنی فروشی نداریم
و همه بقالین!
خب الانم دیر نشده که
میریم در مقدار دلخواه نوشجان فرموده
خدمت دوستان فاکتورشو تقدیم میکنیم
والا...
به به
مردم چکیده ی علم و تجربه ی خودشون رو به صورت ضرب المثل ارائه میکنن!
والا سومی در مورد ما مصداق نداره.
 منتها همسفر گرامی ما عجییییب بستنی دوست می دارن.
ما به جهت همراهی با ایشون بستنی میخوردیم.
بعدشم بس که شما در مورد بستنی پست میزاشتین،
یاد دوستان میفتادیم.
همین!
والا!!!
:)
پاسخ:
اتفاقا همین الان رفتم کیم گرفتم
تو راه به ذهنم زد حتما به خاطر پستهای شماس!!!

+ فک کنم شما باس حساب کنین!
هرکه تنهاییش بیش آقا بالاسرش بیش....تو ولایت ما این جوریه....خدا رو شکر سایه ی پدر گرام هنوز هست....
کلا عاشق این شکلک شدم...هر وقت می بینم کلی می خندم
پاسخ:
البته واسه خانمها اینطوره! نه عاغایون!
منم عاشقشم!!!
هرکی تنهاییش بیشتر بستنی خوریش کمتر.

تو ولایت ما اینجوریه.

پاسخ:
واسه ما برعکسه...
  • دختری با اسانس احساس
  • شما هر کدوم رو که دوست داری تعبیر کن
    پاسخ:
    هر دوش خوبه!
    وسطیه بهتره ولی!!!
    اوخـــِـــی!
    پاسخ:
    :)
    عب نداره بزرگ میشین یادتون میره :)))
    پاسخ:
    بعضی چیزت هیشوخ از یاد نمیره...
    واقعا؟؟ :دی
    پاسخ:
    قسمت دومش آره واقعا!
    میترسم آخه به زحمت بیوفتین :)))

    حاجی این برنامه یادگاری شبکه سه رو میبینید؟ پر ِ نوستالژیه :)
    پاسخ:
    :)))
    ما اینقدر فقیریم که اصن تلویزیون نداریم!!!
    جدی!
    شما ما رو به هوس نندازید لطف بزرگی میکنید :)))
    پاسخ:
    شرمنده ام!
    یه چیز دیگه پیشنهاد بدین!
    که آسونتر باشه
    :))))
    زیـن پـس بجـایِ واژه ریـدن ؛ بگـوییـد احیــا :|:|


    بگـو مهـدی بچپـونـه تـو دیکشنـریـش :| :))
    پاسخ:
    ایده دزدی از کسراس
    خودشم همین لفظو به کار میبرد!
    من تغییرش دادم!
    :)))
    اتفاقا تصمیم داشتم فردا یه کیم هم شده بخرم :)))))
    پاسخ:
    حساب کنم؟!
    :)))
    جل الخالق
    :)))
    ما که تو مه گم شدیم :)
    پاسخ:
    الان وقتشه بستنی بخورین!!!
    هی بستنی بستنی میکنین آدم دلش میخواد :| تو این سرما آخه :|
    پاسخ:
    والا اینجا ظهرا خیلی گرمه از الان!
    ای وای نه بجان خودم :(((((((((( همینطوری اومد تو ذهنم. منظوری نداشتم

    پاسخ:
    میدونم!
    ولی حقیقتیه دیگه!
    والا...
    بستنی و آش هفت دست، شام و ناهار هیچی :)
    بیمزه شد ولی!!!
    پاسخ:
    مشکل قافیه داره
    ولی محتواش خیلی خوبه!
    میرسه!!!! شک نکنید :)
    +گویند سنگ لعل شود در مقام صبر... 
    پاسخ:
    سنگ دل ما ...
  • دختری با اسانس احساس
  • حاجی مجرد منظورم بود اون "ن" اضافه اس
    پاسخ:
    فک کردم اینه:
    حاجی! مجردا رو آخر پاییز میشمرن!
  • دختری با اسانس احساس
  • حاجی مجردن رو اخر پاییز میشمرن
    پاسخ:
    احسنت!!!
     یا مثلا کوه به کوه نمیرسه حاجی به خانومش میرسه :)))))
    پاسخ:
    میرسه یا نمیرسه؟!
    :)))
    بستگی داره نگاهت چی باشه اونوخ بدو خوبش مشخص میشه :)))))
    خیلییییییییییییییییییییییی باحالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    :)))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    نگاه ما خیلی مثبته!!!
    :)))))
    حاجی حاجی ازدواج ... بر وزن حاجی حاجی مکه :))))))))))
    پاسخ:
    ماشاء الله!
    همینجور استعداده که داره شکوفا میشه
    :)))))
    اگه ظرفیتتون کمه طرف آیس پک نرین!
    خیلی گنده است و توش یه عالمه اس! من که بستنی قیفی از نصفه به بعدشو به زور میخورم تا تمومش کنم مُردم:دی
    پاسخ:
    ظرفیت وجودی ما زیاده
    به شرطی که بستنی رو دعوت باشیم!
    والا...
    :)))
    سومی ... :( خب نمیشه تهنا نخورد؟
    پاسخ:
    نشده که!
    :(
    حاجی بازhttp://freesmile.ir/smiles/58462_gholi_huge.gif
    ؟؟؟//
    ایا این کارخوبیست؟؟؟
    بادیدن این شکلک من فقط ی چیزی در ذهنم شکل میگیره
    مدیونین اگه فک کنین من ذهنم مسموم شده :))))
    پاسخ:
    آیا این آیکون بدیست؟!
    من دوسش دارم
    خیلی بامزه اس!
    سلام 
    بسیار عالی
    """فاطمیون"""
    منتظرته-ب روزیم 
    eheyat.blog.ir
  • دوشیزه فلانی
  • میشه ضرب المثل منو با اسم خودم منتشر کنین؟!!! :))))
    پاسخ:
    حتما!!!!
  • دوشیزه فلانی
  • آیس پک که از حد بگذرد، حاجی خیال بد کند!!! :)))
    پاسخ:
    آفرین!
    ولی هنو که از حد نگذشته!!!
    تازه من هنوز آیس پک نخوردم اصن تو عمرم!
    حاجی بزن قدش :)))


    +میخواستم چن تا ضرب المثل توپ بگم دیدم اینجا بچه رد میشه :)))
    سانسوریه :)))))
    هیچکیم بلد نیستا :)))))
    پاسخ:
    خصوصی رو واسه همن جاها اختراع کردن!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی