حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10153: معضلنا مع لباسنا!

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ب.ظ


تنها خرید ایام عید بنده یه دست پیراهن و شلوار الیاف طبیعی تو قم بود

تریپ این لباسهای هندی!

پیراهنش زرد - کرمی و شلوارش قهوه ای سوخته!

(اون وسطیه تو عکس!)


اولین جلسه کلاس زبان:

استاد: حاجی لباست به نور حساسه؟!

من: استاد! الیاف طبیعیه و کلا آسیب پذیریش بیشتره نسبت به بقیه پارچه ها! و ...

استاد: میخواستم یه عکس باهاش بگیرم!!!


اینقدر این اراذل و اوباش زبان آموز به ما خندیدن!!!


اولین روز کاری - موقع صبحانه: 

یکی از محققای ترک یه مثل ترکی رو جمله به جمله میگه

اون یکی رو به من به فارسی ترجمه میکنه:

.... .... .... ... .. .. ....... . .......

آدم دیوونه از رنگ قرمز خوشش میاد

..... ... ....... ... ... ............ ......

آدم گیج هم از رنگ زرد!


اینقدر این اراذل و اوباش محقق به ما خندیدن!!!


پ.ن: حالا من به کنار!

ولی آدم با رئیسش اینجوری حرف میزنه؟!

والا...


+ خواهرم میخواست روش نقاشی کنه

گفتم از خط و طرح های گرافیکی بیشتر خوشم میاد!

قرار شد از این طرح های قدیمی و نسخه خطی بزنه واسم!

دیگه عید بود و شلوغ و ما هم رفتیم اهواز

فرصتش پیش نیومد

  • ۹۳/۰۱/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۴۱)

:))
خیلی هم عالی!
پاسخ:
خیره ایشالا!
بلی!
عکس باز نمیشه :|
پاسخ:
عه!
الان نگاه کردم دیدم واسه منم باز نشده!
من عکس رو ندارم :(
اما خب مبارکتون باشه
پاسخ:
یعنی عکس پست واستون باز نمیشه عایا؟!
سلامت باشین!

".... .... .... ... .. .. ....... . .......

آدم دیوونه از رنگ قرمز خوشش میاد

..... ... ....... ... ... ............ ......

آدم گیج هم از رنگ زرد!"

جای نقطه چین ها میشه: " Dali germez soyar Gij Sari" 

+ترنسلیت کردم براتون خوب :)))

پاسخ:
بسیار عالی!
مادر بزرگ مرحوم من هم وقتی میدید زرد یا قرمز پوشیدیم
خیلی شیک و مجلس می گفت
اینا چین پوشیدین
از قدیم گفتن " Dali germez soyar Gij Sari" 
البته دور از جون شما ها به نوه هاش می گفت ایشون
پاسخ:
خدا بیامرزه اموات رو در این عصر جمعه!

+ من که اصن نفهمیدم چیه
که دور از جون بخواد!
والا...
خو حاج اقا بابا هارو ک میشناسین رو موهای دختراشون خیلی غیرتین :)))))))
بابا میشین میفهمین :)))))))
دوشیزه فلانی حق داره :))))
اما من دوتا مانتو دادم برام دوختن با همون مدل استین مردونه خیلی دوس دارم فقط برا استینش دادم برام دوختن :))))
دو مدلم خریدم برا تابستونم :))))
خیلی حال میده
دی:
من ازین جنس چن سال پیشا ی مانتو قهوه ای داشتم دیگه پاره شد وگرنه خیلی دوسش داشتم :)
پاسخ:
باس بیشتر به آستینای مردونه توجه کنم!!!
والا...
اون طوسی هم بد نبودا...
این جنسارو دوست میدارم///ولی من که هربار از این جنس شلوار گرفتم زرتی زانو انداخته
حالت خورش ملسه.......یه وقتایی رو مغز میره!
پاسخ:
واسه تابستون و روزای آفتابی قم باس یه رنگ روشن انتخاب میکردم!
کلا زود داغون میشن اینا!
نخی ان دیگه!
  • دوشیزه فلانی
  • خوبه حالا لباس چینی نمی خرین!!! :)))

    + لباس هندی چی چیه آخه؟!! پیراهن مردونه رو بچسب! با اون سرآستینای خوشگلش! من عاشق پیراهن مردونه ام! نمیذارن که!... دعوام می کنن! عاشق موهای کوتاه پسرونه ام! نمیذارن که!... اه و اوه می کنن! 
    اصن من باید پسر می شدم!... نذاشتن که! 

    :دی
    پاسخ:
    چقد محدودیت!!!
    مخصوصا مورد آخری!
    :)))))
    :)
    من عاشق لباسهای هندی هستم.
    منتها نمیزارن که!
    چند سال یک بار میخرم!
    پاسخ:
    ما نیز!
    مارو میزارن بخریم
    ولی بازم نمیخریم!
  • فیروزه ای ....
  • چروک میشن :((
    پاسخ:
    من هیشوخ لباسام اتو ندارن!
    عشقست چروک...
  • دختره خل و چل
  • زرد - کرم رو میگن نخودی ;)
    پاسخ:
    ما میگیم زرد - کرم!
    :)))
    http://s5.picofile.com/file/8119438018/10152562_275301865978787_854176755_n.jpg



    پاسخ:
    :))))
    تجدید خاطره شد!
    اپسیلون از لباسای آقایون شناختی ندارم
    پاسخ:
    ما نیز اپسیلون از لباس خانمها خبر نداریم
    جز مانتو چادر و مقنعه و روسری!!!
    :)))
    حاجاقا :| ؟
    چه ربطی داره انصافا؟
    خو از یه مدل آدم خوشش میاد از یه مدل نه ...
    مثلا من از همین پیرهن مردونه آ خریدم ، ولی مانتوشو خوشم نیومد نخریدم ! عوضش یه سارافون گرفتم مثلا !
    ولی "گرفتم" 
    بیچاره می شیم با آقایونمون بریم خرید ! بس که میگیم !میگن نعع ! ال است و بل است و جیمبل است :|

    پاسخ:
    میفرماییم که حداقل تو این مورد شما از ما مشکل پسندتر بودین!
    نبودین؟!
    :)
    + یه حاجاغا چه میدونه سارافون چیه؟!
    والا...
    :))
    ++ ما هم بیچاره میشیم با خانمها بریم خرید!
    والا...
    :)))
    در واقع فقط اسم خانوما بد در رفته ...
    والا ما آقایونم مشکل پسند ترند تو خرید لباس...

    پاسخ:
    همین الان در نمونه حاضر دیدین که ما لباسو پسندیدم و حتی خریدیم
    اما شما نه!
    حرفتونو خودتون نقض کردین!
    راحتی و نخی بودن تو مدلای دیگه مانتو م هستا...
    "قیافه" مانتو اون مدلی پسندم نیست
    نه "جنس"ش
    پاسخ:
    صلاح مدل لباس خویش خانمان دانند!
    اینم لینک فروشگاه اینترنتیش... رو عکس آدرسش بود!
    http://www.tandorost.com/sn/products/lang/fa
    پاسخ:
    دوستان مبفرمایند که اینجا گرون میده!
    همین قم دور و بر حرم خیلیم ارزون!
    والا...
    بله دیدیم...
    ولی به نظرم آنرماله ... اینش بهتره ، گرچه بی قواره و گشاد
    مانتوش اصلا خوب نمی شه به نظرم البته
    نظر بقیه م محترم...بپوشن به خوشی ایشششالا
    پاسخ:
    راحت و نخیه!
    خوبیارو ببینین!
    ایشالا
    هه...ما م با بچه ها جمع می شیم می ریم خرید ، رنگای این لباس مردونه سنتیا رو سوژه می کنیم :|
    اون سرمه ایه شم خریدم برا خودم :دی
    آیکون عقده ی مذکر نشدن حتی


    پاسخ:
    فرمودن مانتوشم هس حتی!
    والا...
    اصن حاج آقاااااااااااااا شما چرا تا الان ازدباج نکردی؟؟؟ اخوندا که توسن 18 سالگی باید عروسی کنن من باوروم نمی شه شوما آخوند باشی آخه آخووووووووووند اینقد مدرنیته اینقد امروزی اینقد داش مشتی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    اولا که آخوندا عروس نمیشن و داماد میشن!
    این یک!
    بعد هم خدا نخواسته دیگه!
    به همین راحتی!
    والا...
    :)))
    :))) :(((
    سلام

    مبارکه... خیلی قشنگه!
    روش طراحی میشد دیگه عالی میشد....


    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشین!
    اوهوم!
    نمیشه آخه چپ میرم ، راست میام .. چشمام بهش ساتاشیر :D
    پاسخ:
    پس پروانه از خود درخته!!!
    :)))
    بنده الان چشمانم به جمال ِ اون خانوم گوشه عکس روشن شده :))

    پاسخ:
    خب چشاتونو درویش کنین!
    والا...
    به به مبارکه
    خیلی هم شیکه مدلش :)
    رنگشم خوشگله :)
    روش نقاشی هم بشه دیگه هیچی دیگه :)
    یکدانه حاجی مدرن :)
    پاسخ:
    آخر سنتیه که!!!
    والا...
    وای اینا خیلی باحاله خیلی
    :)
    مبارک
    انشالا ب خوشی استفاده کنین :)

    پاسخ:
    انشاء الله!
    مدلش مدل همین آبیه س؟
    پاسخ:
    بله!
    خدا پدر کسی که والا رو به شوما یاد داده بیامرزه
    خدا والارو از شوما نگیره ولاااااااااااااا
    پاسخ:
    عآره والا...
    حا آقااااااا حالا که روشن شدیم میتونستی به ما جایزه بدی که ندادی
    حاج آقا با ما به از این باش که با خلق جهانی خخخخخخخخخخ
    حلا راست راستی شوما حاج آقا آخوند روحانی هستیی؟
    رمزم نخواستیم بابا ما عادت نداریم تو زندگی غریبه ها سرک بکشیم بخصوص از جنس روحانیش
    فکر کنم تیکه کلامتونم والا بلللللللللللللللله ؟
    پاسخ:
    اگه خدا قبول کنه!
    :)))
    عآره والا...
    رنگ لباس.
    پاسخ:
    اوهوم!
    حاج اقا جنسش زبره درست میگم یا نه؟ بدنو اگه خیلی برخورد داشته باشه ب خارش میاره؟؟
    پاسخ:
    لطیف نیس
    ولی من با پارچه های نخی رابطه خیلی خوبی دارم!
    اگه مسیرتون خورد تهران، چهارراه کالج (بین فردوسی و چهارراه ولیعصر) یه مغازه هست همش الیاف طبیعیه. قیمتای خوبی هم داره. اسمش "آندیا"ست (برم یه پورسانت ازشون بگیرم که تبلیغشون رو کردم:))))
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون!
    البته صلواتی :)
    پاسخ:
    جز اینم از شما انتظاری نبود!
    توجیه شدم :)))))
    پاسخ:
    در مورد؟!
    اره، داره
    هم طرح دار و هم ساده
    پاسخ:
    نمیدونستم!
    تو قم که ندیدم!
    منم یه مانتوشو قبل عید خریدم
    خیلی خوبن

    + میایم گوششون رو می پیچونیم که دیگه حاجی ما رو مسخره نکنن! چه معنی داره اصن؟؟ :)))))
    پاسخ:
    مگه مانتو هم داره؟!
    خواهرم پیراهنشو سفارش داده بهم!!!
    + والا اینا از ما که رئیسشونیم حساب نمیبرن!
    والا...
    اگه اونی که توعکسه رو میگید زرد نیست باباجان!!
    :))))))

    پاسخ:
    ما بش میگیم زرد!!!
    :)))
    خیلی هم عالی
    مبارکتون باشه
    رنگش قشنگه خصوصا با قهوه ای هارمونی داره
    منم سفارش میگیرما :))) میتونم براتون نقاشی بکشم روش دی:
    پاسخ:
    سلامت باشین!!!
    ممنون!
    لطف عالی متعالی...
    رنگش قشنگه که!!
    بخصوص با ترکیب رنگ قهوه ای!

    حسودی شون شده لابد:-)
    پسرا چقدر موجودات حسودی ان!
    بلا به دور :-D
    پاسخ:
    ترک رنگش که عالی دراومده!
    خیلی بهم میان!
    هرچند اصن اهل ست کردن و اینا نیستم!

    به پای دخترا نمیرسن البته!
    :))))
    :))))))))))
    حالا چرا زرد خب؟!!!!!!!!!
    شنیده بودم موزه زدش خوبه اما پیراهن...!
    مبارکه
    لباس دامادیتون رو بخرید انشاا...
    آمین رو بلند بگید :))
    پاسخ:
    :))))))
    بقیه رنگاشو خوشم نیومد
    نزدیکترین به کرمی و اینا بود
    با قهوه ای هم خیلی خوب ست میشد!
  • پیمان/پیمانه!
  • مبارکه انشاءالله. چیکار داری به حرف مردم؟ مهم اینه که به دلت خوش اومده رنگ و جنس لباست:)
    پاسخ:
    من که کاری به حرفشون ندارم!
    کل عیدو همینارو پوشیدم
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی