حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10138: اعلام الفوری!

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ق.ظ

یه اتفاقای خوبی هم داره در خفا و پشت پرده میفته

که بنده به حسب اعتماد دوستان نمیتونم خیلی شفاف سازی کنم!


خب عزیز من از بلاگفا میزنی بیرون

بیا رک و راست اعلام کن دیگه!

چرا همه خصوصی میان میگن؟!

خجالت نداره که!!!

والا...


+ مهدی معروف به "لانتوری" و سنجاقک معروف به "سنجاخی" نیز

بلاگفا رو طلاق دادن (سه طلاقه ایشالا!)

و به آغوش گرم و مطمئن بلاگ انداختن خودشونو!


البته اینا موردای علنی بودن

سخن بنده با اونایی بود که آدرساشونو خصوصی میزارن!

و اعلام عمومی نمیکنن خودشونو!

والا...

زشته!

نکنین اینکارو...

دوستان گردنتون حق دارن

  • ۹۳/۰۱/۱۶
  • حاجی ره

نظرات  (۱۴)

من خب دلیلم مشخصه که چرا این کارو می کنم.....خیلی از دوستای بلاگفایی این جا رو می خونن حاجی....
می دونی منظورم دقیقا چیه؟

پاسخ:
اوهوم اوهوم!
اگه اینجوره بازم باس بیشتر دقت کنین!

آدرس مهدی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا کسری غیبش زده؟
پاسخ:
لانتوری دات بلاگ دان آی آر
نمیدونم!
منظورت من بودم؟؟؟:دی







پاسخ:
بله!
یکی از اونایی که منظورم بودن شما!
مقدمشون گلبارون:)
پاسخ:
سنجاخی تکذیب شد!
مقدم مهدی گلبارون!
گفتم که به شدت به حرف استاد شما معتقدیم و آن را آویزه گوش نموده ایم:)))

حرف استادتون که یادتون نرفته؟میدونید کدوم حرفو میگم؟!؟!؟

+درسته مامانمو خوابوندم و بیدار موندم ولی دیگه دروغ تو کار ما نیست اصولا[آیکون یک مازندرانی در حال اصلاح شدن]:))))
پاسخ:
نه متاسفانه متوجه نشدم کدوم حرف استاد!
دیگه داشتم میرفتم نپرسیدم!
حالا بفرمایین!

+ مارو هم دعا کنین!
نچ نچ
حاج عاغا دارین به کجا میرین
من خواستم بهتون رکب بزنم
وگرنه خودم می دونستم




+آیکون یه شکست خورده عشقی از دست دوست شمالیش
پاسخ:
من دارم میرم قم!!!
:)))

کلا شمالیا...
چرا چپ چپ نیگا میکنین؟!
خواستم بگم خیلی آدمای بامعرفت و خوفین!
والا...
من سه طلاقه نکردم حاجی
شدم مث مردای دو زنه
هم اینو دارم هم اون
پاسخ:
من که ایمجوری احساس خیانت بهم دس میده!
چکاریه؟!
والا...
+ باید دل کند...
جدن سنجاخ اومده بلاگ؟!
+من خودمو کشتم راضی نشد الان اومده تازه به منم نگفته
یعنی من وبلاگش رو رو سرش خراب میکنما

پاسخ:
نچ نچ نچ
یعنی شما خبر ندارین؟!
شما که دوست صمیمی و نزدیکش بودین!!!
نکنه رابطه تون بهم خورده!؟
شایدم چیزی بهش گفتین؟!
فک کنم اصن من نباس به شما میگفتم که سنجاخ اومده!

+ آیکون حاجاغای دو بهم زن!!!
:))))))))))
ُسلام عرض شد.
بیچاره بلاگفا :))
پاسخ:
علیک سلام!
خودش کرد که ...
والا...
خب پس اینهمه مطلب که نوشتیم تو بلاگفا چی میشه؟!؟!؟


تازشم ما به شدت به حرف استاد شما معتقدیم و آن را آویزه گوش نموده ایم

بله،همچین آدم مورداعتفادی هستیم ما:)))

اصا یه وضی:)))
پاسخ:
نرفتین شما هنوز؟!
حداقل اگه مادر گرام اومد نفرمایین که وب حاجی بودم
بگین سایتای خبری و اینا بودم
که ما بدنام نشیم!!!
:)))
+ مطالب بلاگفا جاشون محفوظه
سالی نو در جایی نو!
والا...
پس پاقدم بعضی دوستان بوده قاطی کردن یک ساعت پیش بلاگ!
بلاگ از حضور لانتوری بزرگ و سایر دوستان شوکه شده و از شور و شادی
 در پوستش نمی گنجیده قاط زده یهو! :)
به میمنت و مبارکی انشالله.
پاسخ:
دقیقا!!!
خب پس همه گیر بوده قاط زدنش...من که سکته ناقص زدم....:))
پاسخ:
یه چند دقیقه سرور بلاگو خاموش کردن به افتخار ورود لانتوری و سنجاخی!
همین!
  • علی بیوتکنولوژیست
  • البته این جناب بلاگ برای اولین بار یه ساعت قبل قاط زده بود

    امیدوارم مثل بلاگفا نشه!
    پاسخ:
    حالا یه قطع و وصلی شد
    اینقدر که نباس به روش بیارن!
    والا...
    + شما به اون مقالات آی اس آیتون ببخشین!
    :))))
    مهدی رو می دونستم....
    سنجاخی هم اومده.....ای ول....بنده خواننده خاموشش هستم تقریبا...خب آدرسشو چطور گیر بیارم..؟
    پاسخ:
    به زودی در پیوندهای همین وبلاگ!!!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی