حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10135: لماذا ذهبت؟! لماذا؟! ...

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۲۱ ب.ظ



چرا رفتی؟! چرا؟! من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم


نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غـــــم ناشکیباست 


چرا رفتی؟! چرا؟! من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم


خیالت گر چه عمری یار من بود

امیــدت گر چه در پنـدار من بود


بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز میـنای حقیقت ساغرم ده


چرا رفتی؟! چرا؟! من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم


چرا رفتی؟! چرا؟! من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم


نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست

ندیدی جــــانم از غم ناشکیباست


چرا رفتی؟! چرا؟! من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم


دل دیوانـــــــه را دیوانه تر کن

مرا از هر دو عالم بی خبر کن


بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساغـرم ده


چرا رفتی؟! چرا؟! من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم



پ.ن:

لینک آهنگ فوق از همایون شجریان


(کلیک!)

  • ۹۳/۰۱/۱۵
  • حاجی ره

نظرات  (۲۲)

  • پرنده ی شکسته بال
  • به سر سودای آغوش تو دارم..منظور مرگ هست...یعنی پیش خدا رفتنه؟یا چیز دیگه ای هست؟
    خیلی خیلی خیلی عالیه :)
    اون ماهو ماهی هم بینظیر
    یبار گذاشتمش صدارو اوردم رو اسپسکر داداشم اومدتو اتاقم...
     این تموم شد رفت اهنگ بعدی
    دیدم میگه میشه دوباره بزاریش صداشم زیاد کنی؟؟؟:)
    دیشبم بابا ک اومد گذاشته بودمش تا نشست دوباره پلی کردمو صداشو زیاد...
    به بابا گفتم بابا گوش کن خیلی قشنگه اونم بی چونو چرا چندین بار گوش داد
    حتا اخبار رو ک زد این میخوند هیچی نمیگف ک وسط اخبار اهنگ گذاشتم :)
    خیلی خیلی ممنون
    عکس هم خیلی عالیه :)
    منم تو همین عید از باغ تو گرگو میش هوا عکس گرفتم :)
    و ی چنتا عکس دیگه تو جاده :)
    +عکاسی حس خوبی به ادم میده
    دیگه مشهور شدم :)))
    همه جا دور بین دستمه
    از هر چی میگیرم :)
    هرعکس ینی برای من ینی چندین حس :)
    انشالا تا چند وقت دیگه کارام یکم مرتب شه نظم بگیره
    بتونم دوربینمو عوض کنم عکسامو گلچین کنم
    ی نمایشگاه برپا کنم
    خیلی دوس دارم
    قطعا یکی از مهمونای ویژش شمایید ...

    جدید جدید هم نیستم من قبل از فیلتر شدنتون هم میخوندمتون خاموش یک مدت بهتون سر نزدم که دیدم فیلتر شدید بعد شما رو اینجا پیدا کردم :)
    پاسخ:
    ما فیلتر که شدیم یه آی به آی های ثلاثه اضافه کردیم 
    و تا پست هزار ادامه دادیم!
    حالا چرا خاموش؟!
    اینقد ترسناکیم؟!
    والا...
    من همین جام جایی نرفتم
    اون عینکو بزن حداقل نری تو درو دیوار!
    پاسخ:
    آهان دیدمتون!
    :))))))))
    من اعصابم میریزه بهم آخه :)) قاطی میکنم :))
    حتما امتحان میکنم :)
    پاسخ:
    خیلیا سر همین مسئله با من شوخی میکنن
    ولی من به این کار علاقه دارم
    به خاطر حرف و خنده کسی قرار نیس بزارمش کنار!
    والا...
    راستش من زیاد بیرون نمیرم :D قبلنا خیلی علاقه مند بودم هی میرفتم از در و دیوار عکس میگیرم الان میخوام یه عکسی بگیرم کلی متلک از خانواده میشنوم که بیخیالش میشم :))) ولی راست میگینا. به فکر خودم نرسیده بود :)))
    پاسخ:
    ما هم اینقد از همه چی عکس گرفتیم تو خانواده و فامیل و دوستان مشهور شدیم!
    عادت میکنن اونا هم!
    هیچ چی مثه پستای عکسی حس خوب ندارن!
    امتحان کنین پلیز!
    کلا من علاقه دارم به این ایده ها :)
    پاسخ:
    چه خوب!
    و چرا از این ایده های عکسی تو وب خودتون پیدا نمیشه عایا؟!
    haji :-)
    oon ahange maho mahi bud :-)
    dg jedi jedi az hefz shodam az bas morteza goosh dad:-)
    yani har 2saat ye bar  az un ruzi k gozashtid ta alan man goosg dadam be ejbare morteza va inke bad az unam 2bare ba sedaye morteza goosh dadam alanam yani bayad cha Che. jenab shajariano gush bedam??? :-)

    پاسخ:
    خوبه یه تنوعی هم میشه واسه شما!!!
    خوشحالم که خوشتون اومده!
    واقعا!!!
    خیلی زیباست ممنون از لینک دانلود
    پاسخ:
    مخاطبای جدید جدید میبینم!!!
    خب رفته که رفته!!چرا خواننده داد میزنه حالا!!گوشم درد گرفت:-)
    شاید یکی هندزفری توگوشش باشه!!ولوم صدا هم بالا باشه.:-)))


    پاسخ:
    دغدغه ما چیه
    دغدغه جامعه مهندسی چیه!!!
    والا...
    eeeeeeeeeeeeeeee
    اصن دلم کباب شد.
    اوّلین باری که این آهنگو گوش دادم؛ شب بود . تو خیابونای تاریک و خلوت...

    چرا رفتی؟ چرا ؟
    هـــــــــی (بیت زیر رو با لحن دلگیر بخون)
    گرم باز آمدی...
    گرم باز آمدی محبوب سیم اندام سنگین دل
    گل از خارم بر آوردی و خار از پا و پا از گل
    ما هم معشوق داشتیم. شایدم معشوق بودیم ولی خب :((
    شاعر میگه : دلا بسوز که سوز تو کارها بکند والا...
    همه از این ترانه و آهنگ خوششون میاد...لایک...

    پاسخ:
    پس همه غمگینن!
    :(
    حاجی عاشق شدی؟؟
    هان؟؟
    دیروز تا امروز 1اتفاقایی افتاده ها غیبت هم که داشتید.
    ملت مشکوک شدن ها
    :))
    پاسخ:
    امروز اومدم خونه خودم
    تنهام!
    اینه که خیالات ورم داشته!
    همین!
    :)))
    بسوزه پدر عاشقی :))))))))))
    ما نیز اینو خیلی گوشیدیم والا....
    پاسخ:
    بسوزه عاشق بی معشوق!
    ما تازه کشفیدیم
    و تازه داریم خیلی میگوشیم!
    از آهنگ گذشته عکسش رو خیلی دوست دارم. خودتون گرفتین؟:)
    پاسخ:
    بله!
    خودمم خیلی دوسش دارم!
    ولی فک نمیکردم کسی خوشش بیاد!!!!!!!
    از صب دارم وبا رو چک می نمایم...خسته شدم باور بنمایید....هیشششششششششششششکیییییییی نبود....این جاس که آدم دلش یکی می خواد به قرآن....هی من می گم هیچچچچچچچچچچچچی نگم ..نمی شه خوووووووووو.....:))...والا....:))
    پاسخ:
    والا...
    اسلام علیک یا حاجی...
    نیت کردی با روان بنده بازی بنمایی شوما....:))
    باش بنده نیز دارم براتون...:))
    خوب نمی تونم بگوشم....
    اینم مث اون ماه و ماهی می باشد آیا....
    ای خدااااااااااااااااااااااا....الان من می خوام خووووووووووووو.....
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله
    به قشنگی اون نیس!
    بیشتر واسه خودم گذاشتمش!
    شما خودشو ناراحت نکن!
    :)
  • یک بیوتکنولوژیست
  • تو حرم آقا چند بار شما رو به یادم انداخت و از طرف شما یه کارهایی کردم!

    هوای رفقا رو باید داشت!

    دعا کن برام حاجی
    پاسخ:
    آجرکم الله!
    خیلی لطف کردین!
    دوست آنست که گیرد دست دوست!
    والا...
    همچنین!
    اولا که ممنون از توصیتون :)

    دوما که شما هم چنان آهنگ سنتی پیشنهاد بدید خوبه ما دوست میداریم :)

    سوما که ... هیچ همینا! انشالا برمیگرده رودرو که شدین باهاش تا میاین بگین:آخه چرا؟! یهو به زبونتون میاد که: گفتم چو بیایی غم دل با تو بگویم، چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی!
    پاسخ:
    خواهش میکنم!
    ازم کتک نخوره شانس آورده!!!
    والا...

    ای بابا شما هم ....

    سکوت....

    پاسخ:
    ما هم...
    جمعه است و غم و تنهایی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی