حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10134: الحراجیه!!!

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۳۴ ق.ظ

 ثواب سی سال نماز شب نخونده مو به کسی میدم که الان یه لیوان چایی بهم برسونه!

  • ۹۳/۰۱/۱۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۷)

همیشه پای یک زن در میان است :))))

+حاجی یک چیزی جملتون برام ابهام داره سی سال نماز شب نخونده؟؟
 ینی نخوندین؟؟
اگه نخوندین ثواب چیشو میخواین بدین؟؟
بدشم شما ک 30 سالتون نیس ملت هی میخوان سنشونو بیارن پایین شما میبرین بالا؟؟

+مگه من گفتم صلواتیه؟؟؟
باشه هم خودم بجاتون میفرستم
حاجی خشن
حاجی بیا بزن :|
بیا و خوبی کن....
+ایکون نگین دلشکسته :|
پاسخ:
واقعا!

+ آره دیگه!
اگه خونده بودیم که وضعمون این نبود!
والا...

+ نگفتین صلواتی؟!
خواستم کاملا مفت و رایگان باشه
دستتونم درد نکنه!
:)))

+ آیکون حاجاغای قدرشناس از چای و پولکی مجازی حتی!
اصن میدونید چیه  اگه یکی بود تو اینترنت چایی پخش میکردا  دیگه عمرن از پای کامپیوتر بلند میشدیم :))
پاسخ:
انصافا!!!
ای بابا حاجی مساله نه نماز شب هست نه بی خوابی شما چای رو بچسبید
حدیث داریم:
با لیوانی چای هم می توان مست شد اگر اویی که باید باشد، باشد ...
پاسخ:
حالا که اونی باید باشه نیست
چحوری میشه...
خب سواله!!!
والا...

اصن فیروزه ای و جوجه جون و همه گل گفتن

حاجی حاضری بزن

معلوم هست روز جمعه کجایی؟

آقا من از همین تریبون اعلام میکنم حاجی مشکوک میزنه.

خخخخخخخخخخخ

پای ی حاجیه خانم در میانه.

پاسخ:
من که خودم اعتراف کردم پای کسی در میونه
دیگه افشاگری نداره که!
والا...
ثوابتو نگه دار واسه اون دنیات:)

پاسخ:
به اندازه کافی جمع کردم واسه اون دنیا
میخوام یکم اینجا خرج کنم!
:)))
حاجی هنوز خوابی آیا....
پاسخ:
در خواب غفلت
آری...
حاجی ینی یه لیوان چای به سی سال نماز شب می آرزه؟[شیطونک]
پاسخ:
بعضی وقتا آره!!!
گل گفتی فیروزه ای
+ واقعن ما با کیا شدیم 75میلیون؟!
++ امام عزیز شما که گفتید امیدتون به دبستانیهاست کجایید که ببینید دبستانی های دیروز آرمانهای امروزت رو نابود کردن
پاسخ:
نماز شب خودمه
هر جور بخوام خرجش میکنم!!!
والا...
:))))))))
  • فیروزه ای ....
  • میبینی جوجه! بچه های مردم کجا و ما کجا :))
    تو که جوجه ای و سر شب باید خواب باشی. ما هم که از مدتها پیش معلوم بود 11 به بعد اینترنت نمیایم. اونموقع به بعد خطرناکه نت :-P
    بچه های مردم چقدر جلافت دارن نصف شب پست میذارن
    بلا به دور 
    پاسخ:
    واقعا بلا به دور!
    بد زمونه ای شده!!!
  • فیروزه ای ....
  • از تایید گمشده و violet خیلی خیلی ممنون. اصلا حرف حقه دیگه :) :*
    حاجی گفتی چای....یه ایسگا صلواتی بود تو مشهد ...به یاد تو یه چای اون جا خوردم....بعدا عکسشو می زنم برات...:))
    ایضا موافقم با هرچی فیروزه ای می گه...اصلا شیرین می گه به قرآن....
    پاسخ:
    خدا اون چایی رو ازتون قبول کنه!
    خوشحال شدم!
    جدی!
    فیروزه ای گل گفتی :))))

  • فیروزه ای ....
  • حاجی نمیخواد از کیسه خلیفه ببخشیو برو زن بگیر تا یه داد زدی خاااااااااانوووووووووووووم!
    قوری رو روی سرت خالی کنه:))
    پاسخ:
    والا اینجور که ما تو همه جمعها و دور همیها و گعده ها ساقی شدیم
    احتمالا بعد ازدواجمون هم خودمون باس چایی بریزیم!
    والا...
    نه من خواهرش نیستم:دی
    ینی انتخاب اسمام اینجور تابلوئه؟؟؟؟ایجور؟؟؟؟
    ای وض؟؟؟
    پاسخ:
    اسم که هیچی!
    عکسه اصن تابلو فرشه!!!
    :)))
  • بیوتکنولوژیست
  • حاجی پاشو بیا که میخوام صبحونه بخورم
    پاسخ:
    الان میگی؟!
    من یه ساعت پیش (بعد نماز صبح) با رفقا حلیم زدم!
    :)
    haji bia inam chaieo polaki ama salavati
    پاسخ:
    من صلواتشو نمیفرستما!
    گفته باشم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی