حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10113: الصبریه!

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲ ق.ظ
داروهام تموم شدن
اما سرماخوردگی پابرجاست 
همچنان
...
خیلی وقته که
صبرم هم تموم شده
اما تنهایی پابرجاست!
همچنان
  • ۹۳/۰۱/۱۱
  • حاجی ره

نظرات  (۳۷)

حاجی نوشته هاتو خوندم دلم واست کباب شد
میخوای شماره ی یه خانمی که دستش تو کار خیره و ساکن قم هم هست رو بهت بدم
دفتر داره این هوااااااااااااااااااااااااااار
پر از شماره دخترای گل
و همچنین پسرای خوب
میخوای بدم که بدی به مادر تا تماس بگیرین
خدارو چه دیدی شاید قسمت شما از این راه هست
نخندیا
خب جدی دارم میگم!!
پاسخ:
ممنون از لطف و محبتتون!
ولی امکانش نیس واسم!
منظور ما نیز عرفانیش بود حضرت والا! اونایی که نمیتونن ازدواج کنن به اختیار خودشونه ولی جبر محیطی رو نمیتونید نادیده بگیرید شما خودتون ترجیح میدین ازدواج نکنین یا یه ازدواج با سطح پایین و نا موفق داشته باشید بنا بر مشکل فرضی خدایی نکرده؟
پاسخ:
خب این شد!
اون تنهایی تنها با رسیدن به کمال و وجود نا منتها پر میشه!
جبر محیط  هم تنها ده درصده و اختیار و انتخاب و همت و اراده انسان 90 درصد مابقی!
گزینه سومی هم هست!
پس هیچ اجباری بر دو گزینه مطروحه شما نیست!
دیگه هرکس عقیده ای داره/حالا شوما ازدواج بفرمایید متوجه میشید ولی مطمینم قبول دارید که ذات همه ی ما تنهاییه و خدایی نکرده منظورم این نیست که کسی ازدواج نکنه،نه اتفاقا نظرم برعکسه و حتی دیدم نسبت به ازدواج با جوونای هم سن و سالو دورو برم کاملا متفاوته!//عرض کردم تا جای اون افراد نباشیم نمیتونیم درکشون کنیم،من دیدم این افراد رو!
پاسخ:
امیدوارم که به این نکته حضرتعالی نرسم هیشوخ!
مگه از لحاظ عرفانیش!
اونی هم که ازدواج نمیکنه بر مبنای انتخاب و اختیار خودش داره کار میکنه
نه درک میخوان نه دلسوزی!
والا...
سلام/اتفاقا درک این تنهایی تو ازدواج موفق هم هست،شاید بیشتر،وحتی برا بچه مذهبیا خیلی بیشتر،ماها اول و آخر تنهاییم،هروقت به امیدخدا ازدواج کردین،متوجه منظورم میشید)البته بعد از گذران دوران طلایی اول ازدواج!(////قرار نیست فهمیده بشیم! قرار نیست کسی رو بفهمیم یعنی نمیتونیم اینایی که من میگم نمیتونن ازدواج کنن شرایطشون پیچیه استکه تا جاشون نباشیم درک نمیکنیم ولی وقتی میبینم دیگران انقدر دلتنگن واسه یه همدم،فقط یه لحظه از حال این افراد رو تصور میکنم که هیچ وقت به آرامش این دنیاییشون نمرسن حداقل////ان شاالله هر چه زودتر خدا آرام شما و بقیه جوونا رو برسونه....
پاسخ:
سلام
نه تنهایی پس از ازدواج رو قبول دارم
نه وجود افرادی که فرمودین!
چقد قشنگ بود این متنت...حاجی.
پاسخ:
به پای شعرای شما که نمیرسه!
والا...
خوبه حاجی وقتی صبر آدم تموم می شه خدا خودشو نشون می ده...نزدیکه دیگه طرفو بندازه تو بغلت ....:)))....یه کم دیگه مونده....نفسای آخر تنهاییه....:))
پاسخ:
+ آیکون حاجاغایی که از بس دستاشو باز گرفته تا بیفته تو بغلش، دستاش خشک شده!!!
سلام/اگه باز نمیگین اینجا وبلاگ طنزه و اینا باید بگم که بعد ازدواج این تنهایی رو بیشتر حس میکنید//آدما همیشه تنهان///دلم به حال اونایی که هیچ وقت نمیتونن ازدواج کنن میسوزه!!!
پاسخ:
در ازدواج ناموفق بله!
ولی ...
ما که نفهمیدیم کیا هیشوخ ازدواج نمیکنن!!!
معرفی بفرمایین!
این همه ناراحتی نداره
خب زن بگیرید
والا
پاسخ:
اصن به فکر خودم نرسیده بود!!!!!!!!!!!!!!!!
:))))))
:(
:|
"ما اهل عرفان دود کردن نیستیم رفیق!"

ذهن منحرفو ببین !
منظورم مواد لازم برای کباب بود :)))

+ما هم اهل عرفان هستیم، اهل دود شدن هستیم،
ولی سوتفاهم نشه، اهل دود کردن نه! از قلیون و سیگارش بگیر تا چیزایی مثل آبروی مردم
دود از سینمون بلند میشه، از نفسمون به آسمون میره، ولی یه طرفست. دودی داخل نمی دیم!

اصلا این سیاهی موی ما، نیست مگر از این دود. به قول حضرت حافظ:
سیاهنامه تر از خود کسی نمی بینم
چگونه چون قلمم دود دل به سر نرود ؟

توضیح بیت:قلم نی رو دیدی؟ از اینا که باهاش خط مینویسن. مرغوباش داخلشون سیاهه...

+قرص چی؟ قرص که می زنی ؟ :)))
پاسخ:
قرص نون؟!
+ آیکون حاجاغایی که میخواد نشون بده ذهنش منحرف نیس!
"حبیب یه چیز جدید بگو
فعلا باغ جور شده!
تویوتایی جیپی چیزی جور کردی تماس بگیر!"

منقل و مواد با من :)))
پاسخ:
ما اهل عرفان دود کردن نیستیم رفیق!
الا من فدا
پاسخ:
میرزا داری عربی حرف میزنی!؟
:)))
"کاری با دباغخونه ندارم من!"

دباغخونه چیه؟ میخوام ببرمت باغ!
باغش یه در سبز رنگ قشنگی داره، میخوام نشونت بدم :)))
پاسخ:
حبیب یه چیز جدید بگو
فعلا باغ جور شده!
تویوتایی جیپی چیزی جور کردی تماس بگیر!
اقا جان من اعتراض دارم مگه هر کی عرفانی بنویسه بله......؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
همه که نه!
ولی بعضی مثه حبیب عآره!!!
:)))))
"فقط جنس خوب مصرف کن رفیق!"

جنس خوب ؟ دیگه پیدا نمیشه این روزا...

مگه این که پایه باشی یه سر بریم زاهدان جنس اصل بگیریم :))

+گذرت این ورا نمیفته یا شیخ ؟
پاسخ:
کاری با دباغخونه ندارم من!
والا...

حاجی اموات که تنها نیستند یک عالمه فرشتهو ملائک  پیششون هست 

والا....

منظورم تو این دنیا بود ..


پاسخ:
داریم اصن؟!
ایشالله باشیم ببینیم اینجا میاید مینویسید که
 یک ساعت زندگی با مهربان همسر به همه ی دنیا میارزه!
+ می بینیم اون روز رو حاج آقا! :)
پاسخ:
ایشالا!
خدا از زبونتون بشنوه!
یه وبم میزنم: 
"لنا زوجه!!!"
"منشا کامنتای عرفانیت هم مشخص شد!!! "


عالی بود یا شیخ :))))))))))))))
پاسخ:
فقط جنس خوب مصرف کن رفیق!
شما دوست دارین اینجوری فکر کنید مختارید!
توجیه کنید خودتون رو دیگه!
که 100 سال تنهای تنها زندگی میکنید مثلا!
و خیلیم عالی!؟ نه؟!
پاسخ:
میدونین چه کارها میشه کرد تو این "صد سال تنهایی"؟!
والا...
اخه نسخه منو حتما عمل می کردی می دونم 
بخالت اجازه نداد بگم :))
حاجی تنهایی شما که غصه نداره  دیر یا زود تموم میشه
بیچاره اونایی که محکوم به تنهایی ابدین .....

پاسخ:
اندوه بزرگیست چه دیر یا زود!

کیا؟!
اموات؟!
یه لیوان اب جوش میخوردی,صدات در میومد.
تازه خیلی هم بامزه میشد,صدات :دی


نه,دیگه بقیه وقتا زیاد حرف نمیزنم (البته شاید:-)))))))
الان چون از صدای گرفته ام خوشم میاد,هی حرف میزنم :-D 
پاسخ:
کسی نیس یه لیوان آب جوش دستمون بده!!!

کم بامزه ایم که صدامونم بامزه کنیم؟! والا...

آره همینطوره! اصن تابلوئه! :)))
خدا صبر بده به اطرافیان!
اینو نمی دونم!
البته کیفیت عمر مهمه، نه کمیتش!
والا! :)
پاسخ:
کیفیته که کمیتشو بالا پائین میبره!
و یه جوریم هس همیشه میاره پائین!!!
:)))
"مرفین بهت میخوره!"

سوخته! :)))
پاسخ:
منشا کامنتای عرفانیت هم مشخص شد!!!
زن دوای خیلی از دردهاست!
دکتر  و مهندسش توفیری نداره که!
همه ی تحقیقات انجام شده توی کل دنیا نشون میده که مرد های متاهل شادترن و کمتر مریض میشن. جدی!

پاسخ:
و عمر کمتری هم میکنن!
:))))
"مسکّنی مگه؟!"

مخدّرم :)))
پاسخ:
مرفین بهت میخوره!
حاجی انقدر پر خور ؟
یا سرما می خوری ، یا غصّه !
نخور انقد ! چاق میشی از در بهشت رد نمیشی :))

تیکّه ای چیزی بنداز بهم حاجی. خیلی وقته کسی بهم تیکّه سنگین نداخته ! تنم می خواره :))

+چه خوش است در فراقی همه عمر صبر کردن
به امید آن که روزی به کف اوفتد وصالی
پاسخ:
اگه تنت میخارید 
صبر میکردی من بیام قم!
گذاشتی و رفتی که!
والا...
خواستم تسکینت بدم، دیدی چیزی برای تسکین دادم ندارم که بگم. فاقد شی معطی شی نمی شود.

ذوقی چنان ندارد، بی دوست زندگانی
دودم به سر بر آمد، زین آتش نهانی...

از "ساز و آواز" خوشت میاد یا شیخ ؟
پاسخ:
مسکّنی مگه؟!

+ نعوذ بالله!!!
شما واقعا روحانی هستید؟ یعنی آخوند هستید؟
چه با حال!
ندیده بودم تو وبلاگ :))
پاسخ:
اگه خدا قبول کنه!

زیادن که دوستان!
چش بصیرت میخواد دیدنشون شاید!
راستی حاجی,سعی کن نیمه پر لیوانو ببینی.
سرماکه میخوری صدات تغییر میکنه.
خیلی بامزه میشه!!
الان,من کلی کیف میکنم,با این صدای تو دماغی ام :-))))))))))
هرچند بقیه غرمیزنن که نمیفهمیم چی میگی,ولی مهم اینکه من خودم خوشم میاد:-D
تازه از وقتی سرما خوردم یه ریزم حرف میزنم!!:^_^
پاسخ:
امروز بهترین دوست زندگیم 
بعد از مدتهاچند بار زنگ زد 
جوابشو ندادم، اس دادم صدام در نمیاد!
اینم از نیمه پر لیوان ما
والا...

+ کسی که سرما خورده باشه و یه ریز حرف بزنه
ببین دیگه موقعی که سالمه چه میکنه!!!
می خواستم  واسه تنهاییت هم یه نسخه بپیچم منصرف شدم :))
پاسخ:
نسخه های عمل نشده زیاد داریم تو صندوقچه مون!
ایشاالله زودتر سرماخوردگی تون خوب شه.

ماهم سرماخوردیم!!!چیز دیگه ای پیدا نکردم بخورم,مجبور شدم سرما بخورم :دی
پاسخ:
انشاء الله!
الان من باور کردم!
:)))
:((
حاجی یک قاشق عسل بامقداری زنجبیل و اب لیمو در یک لیوان اب جوش قاطی کن بخور 

معجزه میکنه..

پاسخ:
با معجزه شدیم این!
دیگه ببین...
حاجی تنها..
این همه آدم دورت و بازم تنها...
عجب رسمیه
پاسخ:
تنهایی داریم تا تنهایی...
امان از درد تنهایی!
اماااااان! :)
+ شما زن داشته باشین هی راه به راه سرما نمی خورید که با تزریقاتی ها مشکل پیدا کنید! والا... :)
پاسخ:
زن دکتر یا پرستار؟!
:)))
سرما خوردگی رو میشه با یکم جوشونده پیچوند
تنهایی رو هیچ رقمی نمیشه
پاسخ:
فعلا که در پیچوندن هر دوشون کم آوردیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی