حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10111: الغربتنا

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۲ ب.ظ
خواهر زاده ام همون فندقی که بعد از سه قلوها دنیا اومده
تازه امروز اومد بغلم
اینقدر مارو ندیده
که دیگه واسش غریبه ایم
از کنارم با احتیاط رد میشه
نمیزاره ازش عکس بگیرم
نمیزاره سه قلوهارو بغل کنم
نمیزاره خواهرم باهام حرف بزنه!!!
خواهرزاده است ما داریم؟!
والا
  • ۹۳/۰۱/۱۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

نـــَبیلیم والله :)
پاسخ:
استادین شما!
من تیکه انداختم؟:)) کی ؟ کجا؟:) چرا خودم نفهمیدم :))
پاسخ:
اینکه خودتون هم متوجهش نشین نشونه حرفه ای بودن دوستانه!
من به خودم میبالم!!!
دیگه همیشه ژن شروریت به ارث میرسه :)
پاسخ:
من فک میکردم فقط خودم تیکه های سنگین بلدم!
ماشالا دوستان چند وقتیه دارن از ما جلو میزنن!
پیشرفتتون خیلی عالیه!!!
:)))
بچه حلال زاده به داییش میره ها:D یه پرس جو کنید در مورد بچگیتون شاید نقاط مشترکی بود :))
پاسخ:
برفرض هم!
این همه خصایص و فضایل و مکارم خوب تو ما هست!!!
چسبیده به غریبگی؟!
والا...
:D شوخی کردیم حاجی:)) بچه ست دیگه یه مدت یکی رو نبینه غریبی میکنه :))
پاسخ:
خب یه روز دو روزه ...
نه ده روز!!!!
دیگه شورشو درآورده!
والا...
از قدیم گفتن حرف راست رو باید از بچه شنید
میشه تعمیمش داد که:
حرکت درست روو هم باید از بچه دید
بچه های امروزی  هم که دیگه هیچی هنوز سنی ندارن 
اما مثل یه آدم 90 ساله تجربه دارن!
من با فندقی موافقم بلاخره خواهر زاده به داییش میره مام که شمارو قبول داریم در نتیجه فندقی صد در صد تشخیص صحیحی داره
+شما خودتون رو اصلاح کنید والا
با تشکر:)


پاسخ:
حرف یه حاجاغای فسیل شده در قم رو زمین گذاشتین
چسبیدین به حرکت جاهلانه!!! بچه ای که دو سالش هم نیس؟!
هعی...
خب حاجاقا مطمئنین اذیتش نکردین؟؟؟!
آدم بچه رو که اذیت کنه هرچقدرم پیشش باشه بچه بازم ب احتیاط رد میشه از بغلش!مثل بابای ما که هی میزنه مارو به شوخی، بعد ما بعد بیست سال هنوزم از بغلش رد میشیم چشامونو میبندیم آیه الکرسی میخونیم:دی
پاسخ:
مطمئن مطمئن هم که نه!!!
من سه قلوهارو اذیت میکنم این شاکی میشه!
اذیت هم که نه!
شوخی کتکی و اینا...
:)))
منم میگم حق  داره والا حاجی....:))
خوبه گذاشته بری خونشون...:))
پاسخ:
من از شما تشکر میکنم!
سلام علیکم
حاجی 2روز نبودما چند تا پست گذاشتید 10000ماشالا
پاسخ:
سلام علیکم!
برفاتون مبارک باشه!
والا...
خب شما تغییری نکردین که بچه بترسه!؟
:)
پاسخ:
فقط یه کم ریشام بلندتر شده!
:)))
نتیجه اخلاقی :: 
دایی بایستی اینقدر به خواهر زادش سر بزنه تا رگ خوابش دستش بیاد .. 
و روابط صمیمانه بشود !!!!!:)
پاسخ:
والا این بچه همیشه بعد یکی دو روز اهلی میشد
نمیدونم چش شده که  ده روز شده و هنوز که هنوزه...
حق داره دیگه :D می ترسه :D دست خودش نیست :))
پاسخ:
دستون درد نکنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی