حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10112: التزریقیه!

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ب.ظ

یه تزریقاتی بود قم 

که بعد از تزریقی که من اصن هیچ نفهمیدم ازش

جروبحث داشتیم سر اینکه زده یا نه

من میگفتم: دکتر به من آمپول نزدی

اون میگفت: زدم! نفهمیدی!!!

اینجاهم چند باری رفتم

اونوخ هر بار که رو مبل یا رو تخت جابجا میشم

آبا و اجداد تزریقاتچی رو مورد عنایت ویژه قرار میدم!!!

  • ۹۳/۰۱/۱۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

آره عکس برادرزادمه دیگه :)))
مامانش رو پیدا نکردیم که ،وا3 همین فقط عکسش رو داریم!!!
:))
راستی حاجی 1خبر خوب هم دارما،بعد 13 مینویسم تو وب.
تشکر
:))
پاسخ:
عکس کاربریتون بامزه است ها!

زبونتون رو 7گز نزنه ایشاا..
نگید خب
:(((
پاسخ:
:))))
ایشالا تنتون سالم باشه
و جیبتون پرپول!!!
در فرض ضرورت هم مورد اولی قسمتتون بشه!
والا...
2امی دیگه!!
پاسخ:
خدا قسمتتون کنه!
:))))))))))
عمـهَ ش نشـه فـرامـوش !!  :>
پاسخ:
خوب شد یادآوری کردین!!!
ممنون
هزاران هزار درود و صلوات بر آبا و اجداد اون تزریقاتچی
:)))))))
پاسخ:
کدوم یکی؟!
اولی یا دومی؟!
منکه هروقت کارم به امپولو سرمو این حرفا بکشه باید اماده یه یه لیتر خونی که بعده تزریق ازم میره باشم
انقد که اینا ظالمانه تزریقاتو انجام میدن :|
پاسخ:
اینه که بنده معتقدم آدم باس زن پزشک بگیره!!!!
دیگه دوشواری نداره!
:))))
خب,زیاد جابجا نشو.خخخخخخ
:-)))))
پاسخ:
بهش فک میکنم!!!
:))))
  • فیروزه ای ....
  • دمش گرم.دستش درد نکنه:-(

    *شوخی حاجی.شوخی...
    پاسخ:
    من از بیگانگان هرگز ننالم...
    شما چه طوری سرما می خوری حاجی که اینقد طولانیه....؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    وقتی "پرستار" نداشته باشی
    زنده موندنت هم خدائیه 
    چه برسه به طولانی شدن بیماریت!!!
    :)))
    آمپول :|
    پاسخ:
    به به!!!!
    کامنت پست قبلی بود
    :))))
    روحانی باید جاذبه داشته باشه نه دافعه
    حالا روحانی اگه دایی هم باشه کار سختر میشه
    قدرت جاذبه اش باید در 9.8 ضرب بشه
    بعد به توان 3.14 
    بعد با عدد آواگادرو هم جمع میشه
    میشه یه چیزی حدود 24 برابر قدرت جاذبه زمین
    :)
    پاسخ:
    روحانی باید زن داشته باشه
    همین!!!
    :))))
    سعی کنید تو قم سرما بخورید به نفعتونه
    :)))))

    پاسخ:
    عاره والا...
    :|
    به هر حال شما با تزریقات مشکل دارید دیگه، نه!؟ :)
    پاسخ:
    من؟!
    تزریقاتچیا با من مشکل دارن
    اونم از نوع بومیشون!
    وگرنه قمیهاشون خوبن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی