حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1099: المرهمیه!

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۶ ق.ظ

  • کلا به نظرم کمی حساس شدین و زود رنج.
  • نمی خواید کسی ناراحت بشه اصلا.
  • اما خب پیش میاد دیگه. آدم از یک بلاگر که انتظاری نداره.
  • منتها بچه ها به خاطر خوب بودن شما و اخلاق خوبی که دارید و خیلی خوبیهای دیگه، 
  • چون بقیه جنبه های زندگی واقعی شما رو نمیبینن، بقیه چیزها رو اونظوری که میخوان تصور میکنن. 
  • من گاهی حس می کنم کاملا بزرگوارانه دارید بیش از حد و توانتون وقت میزارید و خم به ابرو نمیارید؛
  • تعجبم اینه که با اینکه دوستان میبینن و میخونن که شما چقدر درگیرید، باز هم انتظارات بعضا بی مورد دارن!
  • کم کم با گذشت زمان انتظاراتشون تعدیل میشه. 
  • از یک بلاگر که نباید توقع شق القمر داشت.
  • خودتون رو اذیت نکنید. 
  • + باور کنید ما خیلی ناراحت میشیم وقتی میبینیم شما دلگیر و ناراحتید.
  • با احترام

حاجی:

مثه یه مرهم بود این پست واسم!

به غیر از اون جمله آخر "لطفا از من ناراحت نشین" که سانسورش کردم

چون خیلی بدم میاد "دوستی" لطف کنه نظر، پیشنهاد و انتقادی رو صمیمانه و خالصانه ای بده

بعد معذرت خواهی کنه و منو ناراحت بدونه!

چه معنی داره؟!

والا...
>:(

  • ۹۳/۰۱/۰۸
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

خوبه که حالتون خوب شد... :)
خداروشکر :)
چه شیوا و رسا گفتن ایشون!دستشون درد نکنه!
خب راست میگن دیگه حاجاقا.اصلا به نظر من همش تقصیر شماست که حساسین:دی
  • فیروزه ای ....
  • آقا اجازه
    اجازه
    آقا میشه ما الکی بخندیم :-D
    خب خوبه! کردند دوستان آنچه ما نتوانستیم بکنیم! :دی
    ینی التیامِ خاطر حاجی
    حاجی جون ...غمگین مباش...دنیا ارزش نداره ... :)
    خدا رو شکر حاجی :)


    خو خدا رو شکر
    انصافا
    هه هه,حاجی,داشتم پاسخ پست های قبلیت رو میخوندم,یهو چشمم خورد به تعداد افراد حاضر در سایت,دیدم چه زیاد شدن یهو.
    بعد دیدم پست جدید گذاشتین!!

    +چه خوب,یکی یه چی گفت که مرهم باشه.
    حاجی من اخر موهاتو میکنم!!!
    با موبایل اومدم اصن نضد کامنت بنویسم باز میشد نظرات نوشته نمیشد
    چ وضشه
    باز مث مونگلا سیستمو روشن کردم :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی