حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

10102: لیس لنا زوجه: بستنی! 18

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴ ب.ظ


بستنی 5 اسکوپ فلکه بستنی قم

کاکائوی تلخ، تکه های شکلات، آجیلی، نسکافه

اون یکیشو یادم نمیاد!

(خواستین دعوتم کنین از همینا سفارش بدین

از طعمهای میوه ای خوشم نمیاد!)

:)))


یه زنم نداریم

وقتی میبینه بی حوصله ایم

بگه:

حاجی بریم بستنی تلخ؟!

مهمون من!!!

  • ۹۳/۰۱/۰۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

حاجی اینا رو وللش برو فک کنم خیابون امامه آب برگه و آب الو بزن عشقست وصفا
دهنم اب افتاد خداروشکر عکسشو نذاشتی اونوقت پس می افتادم....
ولی عجیب خوش اشتهاییا.....
چقدر دلم بستننی خواست عررررررر
منم میوه هارو خیلی دوس ندارم :)
وقتی شما رو ملبس ، در اون لوکیشن و در حال تناول بستنی مجسم کردم ، باید قیافه ام رو میدیدین !! 
بعدش هم یک هیچ به نفع ما که شما وقت نمیکنین کامنتها رو جواب بدین ، اینجوری ما هر چی دلمون بخواد مینویسیم و برمون هیچ حرجی نیست !! وانگهی ، چون فکر میکردم قاعده ی بازی در ملک شما این مدلیه ، مطلقا شاکی نبودیم تا خودتون نفرموده بودین ...
عیدتون مبارک ، امیدوارم بدون زوجه هم بهتون خوش گذشته باشه ... فریاد وا زوجنای شما رو که میشنوم هر بار به یاد پسرم می افتم که باید چند سالی بزرگتر از شما باشه و چون شما از مزدوج شدن    میگریزد ...
  • فیروزه ای ....
  • اوهوم
    اوهوم
    اوهوم
    فیروزه ای در حال تکون دادن سر به بالا و پایین. چون اگه دهن باز کنه آب از لب و لوچه ش روون میشه :)))))
    فلکه بستنی؟:D جالبه نشنیده بودمش :D از دورم ندیدمش. یادم باشه یه بار رفتم داداش جانمان ببرتمان:D
    کیک دارک
    قهوه
    نشکافی
    :|
    میخوام
    میوه ایم فقط اون ترشا!!
    سیب ترشو تمشکو اینا!!
    من میخوام بستنی شاد
    حاجی بخر میخوام  :((((((
    دی:
    +یاد کلیب صوتی آزی افتادم :)))))

    +من میرم همین امروز کاکائوییشو میخرم شکلاتی نیز :((((
    وای هوس بستنی تلخ کردم
    :))))))))))))) پست خوشمزه
    بستنی فقط شکلاتی...
    والا ما هی اومدیم قم.درخواست فلکه بستنی داشتیم هیشکی ما رو نبرد. گفتن اونجا مناسب سن ما نیست :دی
    حاجی به نظرت یکم دیر عکس بستنی نذاشتی؟؟؟
    حالا اکشال نداره میرم  شیرینیای عیدو تموم میکنم 
    بستنی تلخ چیه اخه شیرین باشه به کامتون شیرین شه 
    دهنم اب افتاد
    http://upload7.ir/imgs/2014-03/39190082991624827620.jpg

    :دی
    =)))))))))) عالی بود :)))
    مگه خانوما هم مهمون می کنن!؟؟؟

    :))))))

    این بستنی باید کلش کاکایو بود :)))))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی