حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

10104: لیس لنا زوجه: الترک الثانی! 20

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

یه زنم نداریم...


ترک باشه

بیاد موسسه زبان خودمون ترکی استامبولی بخونه!

واسه تابستون یه سفر تحقیقاتی بریم کتابخونه های خطی ترکیه!

والا...

  • ۹۳/۰۱/۰۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

عزیزم هنوز زن نداری.من ۳سال پیش که مجرد بودم پروپاقرص مخوندمت.۱۰روز دیگه تولدپسرمه.دلم خیلی برات تنگ شده بود.
سلام من رمز مییییخوام..
بهتر
فکر کن منو تو شور و شوق سابق رو داشتیم ایضن فرهنگ وبگردی سابق رو الان اینجا محشر کبری بود
+ تلمیح به داستان بلاگفا که بعضی وقتا حاجی پست کل کل باز میذاشتن بعد دو نفر می رفتن کرکره پست رو میدادن پایین نیت میکردن تا 5صفحه برن جلو
++دقت کردی بعضیا چقدره فرهنگ اجتماعیشون چیپ هست عه عه اصن عادم میمونه که مهندس و وزیر نفت مملکت هستن یا اسپم
  • فیروزه ای ....
  • آره واقعا!
    کشته مرده این حس های یه هویی و مشترکم :))
    اما جوجه هنوز گرم نشدی :-D
    شبم که من نیستم. کرماتو باید تنهایی خالی کنی. گفته باشم
    کامنتامون تو گلومون گیر کرده بود این چن وقت خوب
    الان یه عالمه کرم رسیده داریم که داره تو دخترک درونمون ووول میخوره
     تا تبدیل به کامنت بشه
    از یه طرف دیگه مثلن میخوایم بچه خوبی به نظر برسیم
    بگیم ما ازون خونواده هاش نیستیم
    ببینیم جایی کامنت بازِ با دوستامون قرار بذاریم بریم بترکونیمش
  • فیروزه ای ....
  • چند وقت بود کامنتم نیومده بودا.
    حالا بزن تو ذوق ما!
    نمیدونم چرا هر وقت کامنتم میاد روز جمعه س :)
    فکر کنم یه جایی تعطیل میشه دور از جون . خخخخخخخخخ
    صابخونه هستشا. ولی نامحسوس :)
    هوم حاجی؟ راست میگم دیگه؟
    firozeie Yılbaşıdi Bebeğim

    +میگما بهتر نیست بریم تو وب تو کل کل کنیم صابخونه میاد بیرونمون میکنه همون چندتا فحش ترکی هم که  بلته نثارمون میکنه ما هم به احترامشون سکوت میکنیم چیزی نمیگیم بعد فکر می کنن ما بلت نبودیم مثلن
    هوم؟!
    بقول ماریا بهتر نیست این عایا؟!
  • فیروزه ای ....
  • نچ نچ. نمیشه خو
    باید یه چیزایی رو به رو آورد. همون سره و ناسره نبود چخده به رو آورد.
    واسا ببینم تو چرا انقد جوجه شدی امروز برا من؟ هوم؟
    تو چشای من نیگا کن
    فیروزه ای در حال قهقهه زدن
    دیگه گفتم آنلاین نیستن از خودشون دفاع کنن
    بزنم تو ذوقشون به تلافی غلط املایی هایی که ازم میگیرن
    :)))
    +فیروزه ای حالا من یه چی گفتم شما بزرگواری کن به روشون نیار خوب گونا داره بچه مردم 
  • فیروزه ای ....
  • جوجو حاجی که ترکی بلد نیست. پس حرجی هم بش نیست. حالا به روش نیاز
    :-D
    استامبولی؟!
    مردم داریم همچین جایی و همچین زبونی اصن؟!
    ای وای من نکنه منظورتون استانبول بود (İstanbul )
    +به تلافی سره و ناسره و ...
    :))))
    جدا حاج آقا دارین میرین کتابخونه ی نسخه خطی ترکیه؟
    خوش به حالتون اونجا منابعش خیلی غنیه
    حقیقتا خوش به حالتون
    پاسخ:
    در حد یه آرزوی دوره!
    فعلا کتابخونه های ایران مونده!
    غنی ترین کشور دنیاست از نظر نسخ خطی!!!
    آرزوی هر نسخه شناس!
    جالبه میبینم آشنایین!
    ترکی استانبولی :( هر وقت اسمشو میشنوم داغ دلم تازه میشه :( خیلی دوست دارم :( بلدم نیستم :(
    اوه اوه حاجی چی شده جا نفس کش نمیزاری؟؟؟
    ماشالله از بس قُلید چشمه ای شد 
    لایک به کامنت رفیقتون حبیب آقا والا.... :))))))))))))))
    یه شیرزن کردم نداری این پستا رو بخونه بفهمه چند تا زن میخواستی ، بعد سرتو گوش تا گوش ببره قاچاقی مستقیم بفرستت بهشت :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی