حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1098: فی اعمال اللیله الجمعه!

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۲۲ ب.ظ

ده مرتبه:


یَا دَائِمَ الْفَضْلِ عَلَى الْبَرِیَّةِ


یَا بَاسِطَ الْیَدَیْنِ بِالْعَطِیَّةِ


یَا صَاحِبَ الْمَوَاهِبِ السَّنِیَّةِ


صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ خَیْرِ الْوَرَى سَجِیَّةً 


وَ اغْفِرْ لَنَا یَا ذَا الْعُلَى فِی هَذِهِ الْعَشِیَّةِ. 


اى کسى‏که جود و بخشش تو به آفریدگان همیشگى است!

اى آن‏که دو دست سخاوت خود را براى عطا گشوده‏اى!

اى صاحب‏ عطاهاى گرانبها!

بر محمّد و خاندان او، نیکوخوترین مردمان درود فرست،

و ما را اى خداى بلندمرتبه‏ در چنین شبى بیامرز.

  • ۹۳/۰۱/۰۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

رئیس من با پی سی اومدم وبلاگتون! گفتم که با گوشی نمی تونم ببینم پست ها رو. اون خطاطی که شما می فرمایید برای من به شکل فونت معمولی نشون داده می شه که حرف "ی" از کلمات جدا شده! توی وب قبلی تون مشکلی نداشت ظاهراً اینجا بهم ریخته نشون داده می شه.
بهتره از امکانات بلاگ از جمله فونت هاش زیادی استفاده نکنید چون خوش به حال مخاطبانتون می شه از جمله من:D
لپ که دارم خوبشم دارم از نوع چال گونه دارش.. اما اگه منظورتون لپ تاپ هست آدم پول بالا چیزی می ده که یه درآمدی ازش داشته باشه لپ تاپ به چه کارم میاد آخه؟
اتفاقا فونتش تو سیستم منم به هم ریخته...چرا اونوخ؟؟؟!!!
:)))

ینی از اون موقع که اومدید اینجا منتظر این پسته م !
پاسخ:
مارو نیز بدعائید!
مگه امشب شب جمعست؟؟؟!!!

اصلن روزا از دستمون دررفته...
پاسخ:
روزا که هیچی 
شبایی به مهمی شب جمعه هم از دستون در رفته!
:)))
حاجی فونت های دعا بهم ریخته است یه کم:)
پاسخ:
استاد پیمان!
باز با موب اومدین که بلاگو بکوبین تو سر ما؟!
اتفاقا خطاطیه!
یه لپ بگیر دیگه
والا...
:)))
ما از وقتی این پست رو توی بلاگفا هر شب جمعه میزاشتین،
موقع گفتن این ذکر یاد شما میفتیم دعا میکنیم براتون و ناخودآگاه لبخند میزنیم!

پاسخ:
آجرکم الله!
ما نیز همیشه دوستانو در دعاهامون شریک میکنیم
والا...
کی حواس منو پرت کنه:))))))
+خب اگه زیادین استین بالابزنین مجرد زیاد هس ماشالا همم شوقو ذوق دارن دی:
پاسخ:
به حر هال یکی باس فداکاری کنه دیگه!
:)))
ما شور و ذوق نداریم!
:)))
از این به بعد یادم میمونه:D

آهان. خدا حفظشون کنه :) آ
پاسخ:
:)
صرفا لبخند بود!
جهت پیشگیری!
:)))
عه من فک میکردم ی خواهرتون مجرده دی:
+کلا مجهولین نمیدونم چن نفرین دی:
پاسخ:
همینطوره!
ما بیشماریم!!!
:)))
حاجی دوتا نورسیده ها هم دو قلوئن؟:D
پاسخ:
نخیر!
یکی از این خواهر
یکی از اون خواهر!
خنده نبود:D لبخند بود :D یعنی تشکر که باز گذاشتینش:D
پاسخ:
خب شفاف سازی کنین!
میدونین که چقدر کژتابی داره این موضوعات!
:)))
شب جمعس من وظیفمه حواس دوستان رو پرت کنم :)))))
مجبورممممممممممممممممممممم
پاسخ:
حواس دوستان مجردو!
متاهلا که خودشون حواسشون پرت هس!
:)))
شیطنت را فراموش نکنید
حتا اگر فیلسوف ترین فرد در زندگیتان هستین
کودک درونتان دلش میگرد گاهی...
+ببخشید اگه بی ربط ب پست بود...
پاسخ:
بی ربط به حال نبود!
دوتا نورسیده ؟؟همین خواهرتون؟؟
+عه!! شیشمن !!
دی:
چ زود بزرگ شدن :))))
بجای شما دارن ازدواج میکننو بچم میارن قبول مسئولیت نفرمایین دی:
پاسخ:
یکی این و یکی اون یکی!!!
تو ذهن ما که کوچیک موندن!
مثه قدیم!
دوستان و آشناها به جای ما!
والا...
:)))
چیو پرسید؟
گیلیلیلی؟؟
خو چ وضشه خو شاید تا فردا سرمو زیر اب کردن
کی جواب گوئه؟
+پست درخواستی میخوام
+ی عکس از س قولوها تو بغل خودتون
فقط میخوام ببینم ب شما فندق میاد یا مدیونین اگه فک کنین منظور دیگه ایی دارم:)))
پاسخ:
بله!
بعد رو قبرمون مینویسن:
جوان ناکام حاجی!!!
:)))
استاد!
سه قلوها الان کلاس ششمن!
دیگه به زور یکیشونو بغل میکنم
چه برسه به سه تاشون!
ولی دو تا نو رسیده دیگه داریم
تقدیم میکنم خدمتتون!
در آینده ای نزدیک ایشالا
:)))
حاجی بچه های بالا اشاره میکنن ی پست فان بزنید دی:
+راستی گیلیلیلیلیلی؟ نشد؟؟؟
دی:
دخترک چوپانی
غریق نجاتی چیزی
حاجی من خیلی فک کردم میتونستید خودتونو بندازین تو اب شاید ی شیردختر پیدا میشد نجاتتون میداد:))
+ممنون این پسته رو گذاشتین دوسش دارم
پاسخ:
چوب خطم پر شده دیگه!
روزانه ده تا پست مفت و مجانی بیشتر نمیشه زد تو بلاگ!
ایشالا فردا با پستای یه زنم نداریم!!!
:)))

امروز دختره (از سه قلوها!) همینو پرسید
همین که منو دید و روبوسی و اینا به اتمام رسید!!!
ملت منتظرن گویا!!!
:)))
:)
پاسخ:
من که فقط اعمال عبادی رو گفتم!
خنده واسه چی!؟
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی