حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1085: العروسیه!!!

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ق.ظ
سر صبحانه
پسر خاله ام دیر اومد
پا شدم واسش صبحونه آوردم سر میز
میگه: حاجی! دیگه باید عروست کنن!
به خاله ام که همون موقع اومد میگم:
خاله ببین پسرت چی میگه!!!
میگه: حاجی! این دیگه بی تربیت شده!
تازه دیروز که ظرفهارو میشستی میگفت:
میخوام برم حوزه شکایت حاجی رو بکنم که ظرف میشوره و سفره رو جمع میکنه و اینا!
آبروی مارو برده!!!
منم (خاله) بهش گفتم: همه حوزویها اینجورین! شکایت چیو رو میخوای بکنی؟!

...

پریشب هم که من و پسر دائیم قرار گذاشتیم ظرفای شامو بشوریم
این پسر خاله از زیرش در رفت هیچ!
به زور آوردیمش دستاشو شستیم!
تازه میومد بهمون سرکوفت هم میزد!!!

  • ۹۳/۰۱/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

پسرخاله رو بیخیال ایول دمتون گرم چه پسرای خوبی

حاجی حالا که فک میکنم وقت زن گرفتنه خودشم از نوع مهندس دی

  • خانم هموستات
  • ریا کردی حاجی بدرد نمیخوره:))
    آخه تعداد ِ پستهای رمزدارتون هی زیاد میشه من از کنجکاوی میترکم که ! رحم کنید!
    من خواستگار طلبه زیاد دارم ! خودمم ترجیح  میدادم همینجوری بازدواجم! ...
    پس تصمیم درستی گرفتم :)
  • دوشیزه فلانی
  • اووووه!
    با پاسختون منو یاد معلم فلسفه و منطقم انداختین! :)))
    اونم همیشه می گفت جمله ای که با هر و همه شروع بشه خطرناکه!

    +تاریخ عروسی؟!!! شما اون " طلبه " رو پیدا کن من خودم دو دستی برا شما کارت میارم!

    ++ ایهامو داشتی؟!!!

    +++ دیدم جواب دادین به کامنتا یه کم حالم خوب شد! چون در آستانه ی بغضم! من اصن منظوری از اون کامنت نداشتم! ولی اون شخص اونجوری برداش کرد! آخرشم سر من شکست کاسه  کوزه هارو! :(
    حاجی سلاااااااام
    عاغا این بلاگ ما رو به تن نمیگیره:-(
    نمیشه به عاغوش گرم بلاگفا برگردین که بشه تو سیم سانیه پرید تو وبتون؟
    عاخه این چه وزشه؟!!!
    نه ژوووووژه ای هس که بیاد بخلمون:-(
    نه حاجی هس که به سرات مستخیم هولمون بده:-(
    از صب که پا میشیم با تناب پوسیده ی عارش میریم تهههه چاه جهنم:-(
    خدا از سره تخسیرات اون کسی که شماها رو چسبوند به این.بلاگ نگزره:-(
    عاااااااامین
    حاجی سال نوت مبارک,ایشالا دوماد بشی پسره خشنگم:-)
    چخده دلم براتون تنگ شده بود:-(
    از پارسال تا حالا ندیدمتونااااااااو
    پاسخ:
    سلام علیکم!
    از این طرفا؟!
    نه! نمیشه!!!
    :)))
    همه اینجان خب!
    از ژوژه عزیزتون گرفته تا فیروزه ای و مهندسین گرام!!!
    شما دل از آرش و بلاگفا بکنین حله!!!
    مقصر مذکور:  آ.م.ز نام دارد!
    بر شما هم مبارک!
    هر چند امیدی نیس ولی ایشالا!
    من که هیشوخ ندیدمتون!
    :))))
    همه همه که نه :) درصد 50 درصدشون :)
    هم اینوری دیدیم هم اونوری:)

    پاسخ:
    مطمئنا همه همه نه!
    ولی بیشترشون!
  • دوشیزه فلانی
  • حااااجی؟!!!
    همه ی حوزوی ها این جورین؟!!
    خدایی؟!!
    یعنی اگه یه خواستگار آخوند پیدا شد اوکی بدم؟!!!
    جووون من؟!!!

    پاسخ:
    جمله ای که با "همه" شروع بشه اشتباهه!!!
    ولی "خیلی" از حوزیان اینجورین
    چون تو بلاد غربت مجبورن خودشون بپزن و بشورن و بسابن
    مثه دانشگاه هم که سلف و اینا ندارن!!!
    والا...
    + حالا تاریخ عروسی؟؟؟!!!
    :)))
    آقا حق با پسرخالتونه خب !!
    شما که نباید ظرف بشورید!
    :))
    پاسخ:
    یه خانم مدافع حقوق مردان!
    واقعا نادره!!!
    و باعث خوشحالی!
    کاش همه مثه شما فک میکردن!!!
    :)))
    ما هم قصد ادامه تحصیل داریم :))))
    +سلام حاجی به به به حسابی خوش میگذره ها!!!
    همین روالو حفظ کن دی: خیلیم خوبه...
    ن ک زن بگیری گوشه نشینی بر گزینی :)))))
    من بهش میگما
    درضمن باید قول بدی قبل عروس شدنت ک بعد ازدوا باخانومت وبلاگتو بچرخونی:)))))
    خو انقد خوب ظرف میشوری کجا بودی ک خونه خالم دعوت بودیم دیر رفتم پسرخالم تیکه انداخت منم بهم برخورد کل ظرفارو تنهایی با دخترخالم شستیم :)))
    میومدی کمک :)))
    پاسخ:
    خوشا به سعادتتون!
    سلام علیکم!
    عآدم متاهل بشه دیگه فرصت وب نویسی داره؟!
    والا...
    :)))
    من که نگفتم خوب ظرف میشورم
    گفتم زیاد ظرف میشورم
    همش هم ماس مالی!!!
    :))))
    پس منصرف میشید که چکار کنید؟!
    برای پسرخاله صبحانه آماده کنید؟!
    پسردایی رو ماچ کنید؟!
    استغفرالله!!!!
    پاسخ:
    دس شما درد نکنه!
    تیکه های سنگین سنگین!!!
    :)))))))
  • فیروزه ای ....
  • الان باید بریم دنبال داماد بگریدم آیا؟
    پاسخ:
    نخیر!
    عروس دست نگه داشته فعلا!!!
    حاجی منصرف شونده دیگه یعنی نک و نال نمیکنه از تنهایی و ....؟!
    قول میده عایا!؟ :)
    پاسخ:
    انصراف از ازدواج به معنای عدم نک و نال از تنهاییست عایا؟!
    والا...
    به به!
    چه پسر باکمالاتی!
    شما قصد ازدواج ندارید ما براتون دختر خوب پیدا میکنیما!
    + بس که خودتون اقدام نمی کنید ما باید شما رو به دیگران معرفی کنیم بیان خواستگاریتون!
    والا!
    پاسخ:
    قصد ازدواج داشتیم
    ولی دیگه نه!
    بهشون بگین حاجی منصرف شده
    و قصد ادامه تحصیل داره!
    :))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی