حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1068: لیس لنا زوجه! 14: السفنیّه!

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ق.ظ


یه زنم ندارم

مهندس کشتی باشه

هماهنگ کنه رو کشتی عروسی بگیریم

واسمون خرجی هم نداشته باشه!


  • ۹۲/۱۲/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۵۷)

یادم که نیومد هیچ ... الان مغزمم ارور داد 
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • یا 5 تن!
    چقد این بلاگ غریب و مرموز و باکلاسه! :|
    به ما نمیخوره!
    ینی درست ترش ما بهش نمیخوریم! :)))
    ارسال پست به وسیله مسیج!!!!
    جل الخالق!


    میگم حاجی!
    شما با یه تیر میتونید چند تا نشون بزنیدا!
    اگه خانمتون مهندس کشتی نفتی یا نفتکش باشن 2-3 تا فانتزی تون با هم محقق میشه! :دی
    پیشاپیش عیدتون مبارک
    شب بخیر
    االتماس دعا حاجی...

    ...
    مال بلاگهههههههههههههههههههه؟؟؟
    :|
    :|
  • مهندس بهشت
  • نه حاجی شوما احکامشو نیدونی اگه واس خالی کردن حرص باشه هووووووووجچ اکشالی نداره
  • مهندس بهشت
  • باشه حاجی با مهندسا دیه؟؟؟؟؟؟؟؟حاجی وصیت و این حرفا رو آکاده کن دی خسیس بدجنس خسیس خسیس
    اها!!
    باباتون!!
    سلام برسونید دی:
    خببگین ی بیس دقیقه دیگه دی:
    بدین من باهاش صوبت کنم عصن دی:
    شکسته نفسی نفرمایید حضرت استاد.
    ما رو شرمنده نکنید. ما که نادان و جاهلی بیش نیستیم.
    چطور ممکنه چیزی به شما آموخته باشیم!؟
    مگر که عبرت بگیرید از حال و روز ما و تلاش کنید اینگونه مثل ما نباشید.
    والا.
    پاسخ:
    ما شکیته بند هم نیستیم
    چه برسه به شکسته نفس!
    ما زا شما بسیار آموخته ایم!
    والا...

    + یاحق
    اونوقت چطوری؟ اس میدین فقط؟؟؟
    پاسخ:
    بله!
    به 10002000 اس میدی
    خط اول میشه عنوان پست
    مابقی میشه خود پست!

    + الان گول خوردی که بیای یا نه؟!
    :)))

  • مهندس بهشت
  • حاجی اینم اکشال داره حتما باید دستکش پوشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای بابا خخخخخخخخخخخ خب دیه من کمکم برم شیتون شیک برادر
    پاسخ:
    اگه ضرب و جرح مورد نظرتون ضرورتا به تماس بیانجامد بلی!!!
    شبهکم الله
  • خانم مهندس
  • ما رو اغفال کردن,ما گول خوردیم:-)))))))
    وگرنه اینجا نمیومدیم;-)

    +حاجی,سال خوبی داشته باشی,ان شاءالله.
    پیشاپیش هم سال جدیدمبارک
    پاسخ:
    آدم که گول نمیخوره
    این گوله که ادم میخوره!
    :)))
    (جوجه مهندس میفهمه من چی میگم!!!)
    + انشاء الله
    به برکت دعای دوستان!
    برای شما هم پر از خیر و برکت باشه
    حاج اقا حلال بفرمایید بدی خوبی چیزی بود...
    اذیتتون کردم کلی...
    دیگه نمیدونم چی بگم..
    سالمو سلامت باشین :)

    پاسخ:
    بزرگوارین شما!
    لطفتون عالیست متعالی باد!!!

    + بابام میگه:
    حاجی کی میخوای بخوابی؟!
    :)))
  • مهندس بهشت
  • حاجی من می ترسم یووخت شوما رودل کنی .........توروخودا کمته چهارتا
    پاسخ:
    ما میگیم چهار تا
    که خدا به یکی دیگه راضی بشه!
    بگی بکی هیچی گیرت نمیاد!
    والا...
  • مهندس بهشت
  • میدونی حیاجی دوس دارم بگیرم شوما رو تا جایی که دوس دارم بزنمتون تا راحت بشم ایش
    پاسخ:
    فقط لطف کنین با دستکش بگیرین که ...
    :))))
    یه شوهر هم نداریم براش،سفره هفت سین بچینیم، تا که میاد سنجد بخوره با دستۀ هَوَنگ! بهش حمله کنیم :)))))))))))))))))
    پاسخ:
    بعد میگن چرا ما شوهر نداریم!!!
    والا...
    :)))
  • خانم مهندس
  • چه تبلیغاتی میکنه,حالا;-))))))
    [آیکونه تو ذوق بچه زدن] ایضأ [آیکونه زبون دارزی]
    :)))))))))))
    پاسخ:
    دارندگیه و برازندگی!
    :)))
    شما که خودت بلاگی هستی!
    شما دیگه چرا؟!
    والا...
    سلام حاج آقا
    آشنایی با شما برای من افتخاری بود.
    خیلی چیزها ازتون یاد گرفتم.
    بدیهام رو ببخشید.
    امیدوارم که سال خوب و پر برکتی داشته باشید.
    دعا میکنم که خدا جفت دنیا و آخرتتون رو زودتر برسونه انشالله.
    سال جدید پیشاپیش مبارک باشه. :)
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله
    برازی بنده نیز!
    باز هم برای بنده نیز!
    اختیار دارین
    جز خوبی از شما به ما نرسید
    ما نیز امیدواریم چنین سالی رو برای تمامی دوستان
    آمین!
    انشاء الله
    والا ما محبتمون هم تو دلمونه هم کف دستو هم سرزبونو!!!
    چراقایم کنیم!!
    والا...
    پاسخ:
    ورژن ما فرق داره!
    چه میشه کرد؟!
    والا...
  • مهندس بهشت
  • از خدا  هر چه بیشتر بخوای بیشتر میده درست و حسابی زن بخواه اگه نداد من اسممو میذارم کبری
    پاسخ:
    خب پس من چهار تا میخوام!
    :)))))))
    ع! چباکلاس دی:
    سامانههههههههههههههه دی:
    حاجی میشه تک بزنیم عایا؟؟؟ دی:
    پاسخ:
    شماره اش اینه:
    10002000
    امتحان کنین خب!
    حاج اقا بسلامتی کی راه میفتین؟؟؟
    پاسخ:
    به زودی!
    امشب!
  • خانم مهندس
  • سلام,حاجی.
    پس میخوای برین؟!!
    یعنی تا سال دیگه نمیاین؟!:-D
    پاسخ:
    سلام!
    میخوام برم 
    بله
    اما سامانه پیامکی بلاگو فعال کردم
    پیامکی پست بزارم
    خیلی هیچان انگیره
    نع؟!
    :)))
    سلام(لبخند)
    پاسخ:
    سلام علیکم
    چه عجب؟!
    :)
  • مهندس بهشت
  • حاجی دعا یادتون نره برای منم دعا کنید که بسی نیاز دارم خدا هم ایشالا یکی از اون  خوجلاشو واست سوا کنه بده خوشبخت بشید مخسی حاجی
    پاسخ:
    همچنین!
    ما دعاگوی دوستان هستیم و بودیم!!!
    حالا خیلیم نمیخواد خجل مجل باشه ها
    :)))))
  • فیروزه ای ....
  • سال نو پر از خیر و برکت انشالا
    خداحافظ تا سال دیگه
    پاسخ:
    انشاء الله!
    منظورتون بیست و چهار ساعت دیگه اس؟!
    :)))
    حاج اقا لحظه تحویل سال تو راه نباشین سال بعدو کلا تو راه میمونینا!!
    ایشالا راه خواستگاری باشه بعدشم نمک گیر شینو هولولولولولووووووو :)))
    پاسخ:
    اتفاقا احتمالش هس تو راه باشیم!
    انسان مسافره
    ما همیشه تو راهیم
    والا...
    حاجی ینی شما حرف اون دوستمونو تایید کردین؟؟
    معمولا میگن از دل برود هرانکه از دیده برفتا!!
    تازه اینم شایعس!!!
    والا..
    +مدیریت زمان باشه همه کارا انجام میگیره تازه 5...6 ساعت خوابم میشه داشت :)
    هرچند من ب کم خوابیدن عادت دارم
    اما رکورد 9...12 و...ساعتم دارما :))
    پاسخ:
    نخیر!
    فرمودیم ملاک و معیار سنجشتون واسه معرفت ایراد داره!
    مشکلمون اینه که محبت و معرفتمون مون تو قلبمونه
    نه سر زبونمون نه تو کامنتامون

    + احسنت!
    واقعا!
    حاجی؟؟سلام:(
    دیدید گفتم نرید بلاگ برید من نمیتونم بیام:(
    خیلی بدید حاجی:(
    سال نوتون مبارک.
    پاسخ:
    سلام
    میدونم!
    خیره ایشالا
    اون موقع که ما هم بلاگفا بودیم
    واقعا نمیشد به بلاگی ها سر زد
    درک میکنم!
    هم سختیشو هم بدیمو!
    همچنین!

  • فیروزه ای ....
  • از همونجایی که تا خودمو معرفی نکرده بودم نمیومدید وبم :))
    پاسخ:
    مگه آدم وب غریبه میره؟!
    والا...
    :)))
    روایت داریم کامنت اضافه بدون جواب بمونه برا سال بعد هی تو سال جدید تنهایی باید کامنت جواب بدینا!!
    ازماگفتن...
    : دی:
    پاسخ:
    چه ترسناک!
    فیروزه ای جون آمین :)
  • فیروزه ای ....
  • راستی فیروزه ای هستم . ملقب به مهلبون.
    شاید یادتون رفته باشه بعد از مدتها. خودمو معرفی کردم.
    انقد سرتون گرمِ زن و کامنت و پُسته که دوستان قدیمی یادتون میره.
    پاسخ:
    از کجا فهمیدین دوستان قدیمی یادم رفته؟!
    والا...
  • فیروزه ای ....
  • الهی به حق 5تن و مخصوصا حضرت زهرا یک ماه از سال جدید نگذشته بیاید هی پُز خانومتونو بدید و از ذوق مرگیاتون بنویسید.

    قشنگ معلومه عاشق نشده کست عشقی خوردیداااااااا.نه؟
    پاسخ:
    به حق پنج تن!!!
    آمین
    حاجی عاغا هزارتا سلووووم 
    حاجی عروسی وسط دریا :)))))))))))))))
    خعلی خوف بووود :)) ایول داوووری حاجی ب غوران :)))))))))))))))))
    حاجی عاغا فردا عاوووزم سفرم اومدم تبریکات عید بوگویم بصورت اختصاصی و بوگویم حاجی برا منم اون لا ماها ی دوعایی بوکونین جای دوری نمیره ممنوجات حاجی عاغا
    حاجی ایشاووولا تو ساووول جدید هر چی ع خودا میخواین صاف بیفته تو داووومنتون :))
    چاکککراتیم زت زیاووود :))

    + با اجازه حاجی عاغا موخوام به همتون تبریک بوگویم و موگویم ع بودن تک تکتون صفا کردیم و شوما روفخای با معرفتی هستین ممنوجاتم خعلی :)))))))))))))))))))))))))) بروبچ همگی عیدتون موبارکا باوووشه دلم میخواست بیام بهتون تک ب تک کامنت بدمو تبریک بوگویم آما ننمون گیر داوووده ع قد ماووو سوء ایستیفاده کونه وساووویله سفرو بیاوووم پایین :))))))
    دربست چاککککر همتونم :)) زت زیاوووود :))
    پاسخ:
    هزار تا سلام علیک!
    ساقدوش داماد میشی؟!
    ما هم فردا عازمیم!
    التماس دعای متقابل!
    سلام حاجی....
    اینکه خانم مهندس چی باشه مهم نیست....مهم اینه که زن مهندس دل باشه....بلد باشه محبت کنه....بلد باشه کنار مردش زندگی بسازه....بلد باشه قانع باشه....بلد باشه مطیع باشه....بلد باشه تو روزای سخت کنار مرد باشه.....بلد باشه خونشو پر از مهر کنه....بلد باشه خستگی و از چشای مردش بخونه.....بلد باشه نگفته حرفای مردشو بفهمم....بلد باشه گذشتو....بلد باشه مادر خوب شدنو....بلد باشه معمار خوبی برای شخصیت بچم باشه....بلد باشه بسازه....حالا کشتی یا هر چیز دیگه....
    ....دلتون هر جوری که باشه....نگاهتون هر جوری که باشه به زنتون....اونم همون نگاه در مورد شما داره:)
    مثلا الان زنتونم می نویسه
    یه شوهر نداریم آخوند باشه....هماهنگ کنه تو حرم عقد و عروسیمون یکی شه خرجی واسمون نداشته باشه:)
    شوخی کردم.....
    +اگه موقع مقلب القلوب یادتون موندم....اگه دوست داشتین دعا کنید.....
    پاسخ:
    سلام
    خیلی عالی بودن!
    ولی اینایی که گفتین درسته حق و حقیقته
    اما واقعیت هم هس؟!
    اصن داریم؟!
    والا...

    + شما نیز دعا بفرمایین.
    همه ما رویاها و آرزوهایی داریم... 
    همه ما در اعماق روح خود می خواهیم باور کنیم که دارای موهبت خاصی هستیم، می توانیم تغییر و تفاوتی ایجاد کنیم، می توانیم به طریق خاصی در دیگران نفوذ کنیم و می توانیم جهان فعلی را به صورت دنیای بهتری در آوریم. 
    بهارتان زیبا 
    دلتان شاد لبتان پرخنده 
    عیدتان مبارک باد..........

    با احترام ......آفاق

    پاسخ:
    به امید به واقعیت پیوستن رویاها و آرزوها
    با احترام
    حاجی ره
    ممنون از تبریکتون
    بله عادت میکنم:)
    پاسخ:
    به زودی زود ایشالا!
    مطمئن باشم ماندگارین تو بلاگ عایا؟!
    منم ک همیشه نیستم یا قرار نیس باشم فعلا میتونم بیاد اما خب قبلا هم یکی بود یکی نبود میومدم.....
    الانم هرموقع کارداشته باشم نمیام
    واجب نیس ک....
    مثلا بعد عید اصن ملوم نیس چی میشه...باشم وبلاگم باشه...
    اما خب درباره این حرفت ترجیح میدم سکوت کنم...
    پاسخ:
    بعد از عید هم خیر و خوشی و سلامتی و عافیت!
    انشاء الله
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی تو بلاگ قسمتی که بشه فهمید دوستان به روز کردن یا نه نداریم؟!! 
    پاسخ:
    نه متاسفانه!
    از آر اس اس های موجود در نت باس استفاده کرد!

    برای شما سال ی خوش و خوب و سلامتی و ارامش آرزو میکنم

    سال نو مبارک

    پاسخ:
    ما نیز چنین سالی را از خداوند برای شما خواستاریم!
    نگین
    منظورم به دی اکتیو بودنت نبود اصن جسارت نشه
    منظورم اینِ که کسی که زیاد از حد باشه و باشه از چشم حاجی می افته
    تجربه نشون داده  تو چشم حاج عاغا اونایی که نیستن و نیستن یا حداقل یکی بود یکی نبود هستن و هستن بیشتر از اونایی که همیشه هستن و هستن ارزش دارن

    + من افشاگری کردم فرار کنم تا دستگیر نشدم :/
    پاسخ:
    اگه ارزش سنجیهاتون بر حسب میزان کامنت های ماست
    درست میفرمایید
    و الا فلا...
    ینی چی نباشمو نباشم؟؟
    علاف ک نیستیم ب کارامونم میرسیم در جریان هستن دوستان
    اکتیو بودن از سرو روم میباره :)))
    شما بگو ی کارم بمونه!!!نععععععععععععععععع
    پاسخ:
    بعله دیگه!
    میشه تا ساعت پنج صبح بیدار موند
    و کار نکرده داشت؟!
    والا...
    :)))
    نگین نمیخواد باشی و باشی و این وقایع رو دید بزنی
    منم عمری بودم و بودم و کلی وقایع رو دید زدم آخرش چی شد هیچی!!!
    + بازم کم نیاوردما هستم و دید میزنم همچنان اما... دانه فلفل سیاه و خال مهرویان سیاه اما این کجا و آن کجا

    پاسخ:
    واقعا "آخرش که چی؟!"
    :))))))))
    های حاجی :دی(داشتم برا کنکور زبان میخوندم این های هایه نه های ها!)
    مهنسی ابیاری گیاهان دریایی هم هس حالا برم یکم بخونم بعد میام بقیه مهنسا رو رو میکنم براتون
    پاسخ:
    های الی!
    اونو که خواهر خودم خونده!
    یه چیز جدید بگو!
    والا...
    عمرا حاجی بزاریم از زیر ولیمه دادن در بری.....یعنی شده تا خود کشتی شنا کنم میام....این شام عروسی شما رو بخورم...دوستان رو هم میارم....حالا ببین کی گفتم...:))
    پاسخ:
    دریا کوسه موسه داره
    خودتون میشین شام کوسه موسه ها!
    منم که کمکی از دستم بر نمیاد!
    ولی از رو عرشه کشتی واستون فاتحه میتونم بخونم!
    همین!
    ینی خیلی جالبه ها
    بچه ها هم سرخود شدن
    حاجی به محض اینکه ی کامنت ج میده همه میریزن.....
    تا دودقیقه از ج دادن اخرین کامنت هم میگذره همه متفرق میشن...
    :))))))))
    وما همچنان هسدیمو هسدیمو این وقایع را دید میزنیم:)))))
    پاسخ:
    تازه اینجا دستشون اومده!
    ایول بهشون!
    :)))
    نه اونو نمیگم کشتیشو گفدم
    :))
    میدونم خو
    حاجی بهت میاد تنوع طلب باشی از یه شاخه چنتا زیر شاخه میخوای؟؟؟
    پاسخ:
    الجمع مهما امکن اولی من الطرح!!!
    :)))
    فرق داره نگین جانم.
    چند تا شاخه ی مهندسی مربوط به دریا هست:
    مهندسی کشتی سازی ( محاسبات و ساخت کشتی)
    مهندسی کشتی ( که روی عرشه و .... کار می کنن)
    مهندسی سواحل و بنادر ( طراحی بنادر و ...)
    مهندسی سازه های دریایی ( مثل دکل ها و ....)
    و....
    حسش نیست بقیش رو توضیح بدم.
    پاسخ:
    ما فقط با دو مورد اول حال میکنیم!
    اونوقت السفینه درسته یا  السفنیه !!! اصن موندیم یکی دوکلمه عربی دوران راهنمایی یادمون مونده بود همینم یادمون رفت
    پاسخ:
    سفینه به معنای کشتی
    سفن به معنای کشتی ها
    سفنی منسوبه به کشتی ها
    یادتون اومد؟!
    :)))
    عجب عکسی...
    چه چشمی گذاشته پاش...
    پاسخ:
    عاره واقعا!!!
    چه عمری گذاشته پاش!
    والا...
    حاجی چرا یه سری پست ها روگفتی "1 زنم نداریم" اما یه سری رو گفتی "1زنم ندارم" ؟؟
    پاسخ:
    اشتباه تایپیه!
    تصحیح میکنم.
  • دوشیزه فلانی
  • یه کشتی پر از حاجی! 
    :)))))))

    + آمار بدیم بترکوننشون!!! :)))))))))))))))
    پاسخ:
    یه حاجی بیشتر تو کشتی نیس!
    کشتی قرقه!
    :)))
    :)))
    کلا نداشتن خرج برا حاجی مهمه حالا به هر قیمتی که شده :)))
    والا
    پاسخ:
    به حرهال یه پوئن مثبت که هس!
    والا...
    بیخیال بابا... حاجی شوما که اینقدر دلت میخواد چرا اقدام نمیکنی آخه؟؟؟ :))
    یه مورد باحال از خواستگاری یه حاجی برای دوستم پیش اومده بود ته خنده اس
    ولی نمیگم :دی
    پاسخ:
    من گفتم دلم میخواد؟!
    :)))
    + خسته نباشین استاد!
    ما که میدونیم از زیر ولیمه دادن فرار می کنید آخرش
    پاسخ:
    پس مریضم که میرم وسط دریا عروسی میگیرم؟!
    :))))
    اینکه مث همون شد :))
    پاسخ:
    نچ!
    فرق داره!
    متخصص نداریم توضیح بده عایا؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی