حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1064: التشکریه!

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ق.ظ

دوستان چند تا رشته مهندسی معرفی کنین

واسه پست سازی "لیس لنا زوجه" کم آوردیم!


پ.ن:

چند روزه هعی دارم فک میکنم

چقد نقش دوستان مجازی تو زندگیم پر رنگه

یعنی پررنگ و  پررنگ تر شده!

طی این مدت

چقد دوستان لطف داشتن

و چقد محبت کردن

و چقد ما دیوار بوده ایم

همش فک میکنم چطور ازشون قدردانی کنم

و بگم چقدر ازشون ممنونم

و چقدر...

ولی هر چی زور میزنم

میبینم نچ!

نمیشه!

فایده ای نداره

اینه که بیخیال شدم!

والا...

  • ۹۲/۱۲/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۵۱)

:))))))))))))))))))))
اینکه بیخیال شدم. خیلی توپ بود
  • پیمان و پیمانه (تو مایه های مشی و مشیانه!)
  • پیمان: آره من دیدم پیتزا پز خانوم چندتا از شهرها وقتی مسافرت بودم لابد توی قم درست کردن پیتزا کار مردونه حساب می شه!
    ماش پلو .. یعنی می خوای بگی که وقتی غذا می خوری اصلاً به اجزای تشکیل دهنده اش توجه نمی کنی؟ مادرم چند بار پخته من هم وقتی می خوردم دقت کردن به اجزاش و الانم برات ردیفش کردم امتحانش کن مزه خرما و نمک غذا خیلی چشیدنی هست توی غذا.. حتی توی املت هم خیلی خوشمزه می شه اگه خرما بریزی!

    پیمانه: بوس؟ اونم تیغ تیغی؟ والا موقع عید دیدنی به اندازه کافی حظ وافر می بریم ازش! حالا اگه بوس ها سه تیغه باشه یه چیزی!:)))

  • پیمان و پیمانه (تو مایه های مشی و مشیانه!)
  • پیمان: آره من دیدم پیتزا پز خانوم چندتا از شهرها وقتی مسافرت بودم لابد توی قم درست کردن پیتزا کار مردونه حساب می شه!
    ماش پلو .. یعنی می خوای بگی که وقتی غذا می خوری اصلاً به اجزای تشکیل دهنده اش توجه نمی کنی؟ مادرم چند بار پخته من هم وقتی می خوردم دقت کردن به اجزاش و الانم برات ردیفش کردم امتحانش کن مزه خرما و نمک غذا خیلی چشیدنی هست توی غذا.. حتی توی املت هم خیلی خوشمزه می شه اگه خرما بریزی!

    پیمانه: بوس؟ اونم تیغ تیغی؟ والا موقع عید دیدنی به اندازه کافی حظ وافر می بریم ازش! حالا اگه بوس ها سه تیغه باشه یه چیزی!:)))

  • پیمان و پیمانه (تو مایه های مشی و مشیانه!)
  • اینجوری وقتی شما هم نکات ریز پختن پیتزا رو ردیف می کنید توی وبلاگتون "حاجیه" حساب می شید! والا!
    اوف.. چه حاجاغای عشقولانه ای.. ووووووی چه بوسایی ردیف کرده (شکلک پیمانه تا بناگوش قرمزی شده!)
    پاسخ:
    پیترا پختن کار مرده!!!
    تا حالا پیتزا فروشی نرفتی؟!
    دیدی آشپزش خانم باشه؟!
    (استدلالو حال کردم عزیزم؟!)
    ولی ماش پلو و اینا...

    + بوسها هم به مناسبت عید بود!
    گفتم سوء تفاهم نشه!
    :))))))))
    اینم از بدجنسیته، بهونه میاری که تشکر نکنی :دی

    ایشالا سال جدید مهربون تر بشی :))
    پاسخ:
    تشکر؟!
    تشکر واسه چی؟!
    :))))

    + مهلبونی ما درجه آخره!
    دیگه ازین بیشتر نمیشه!
    با همین مجبورین سر کنین و کنیم!
    :)))
    حاجی چرا ماش پلو دوست ندارید؟ اگر همراه پیاز داغ و خرما دم بذارند خیلی خوشمزه می شه یه بار امتحان کنید بی شوخی.
    در ضمن چرا نکته سنجی به مذکرها نمیاد؟ حالا شما من رو "پیمانه" حساب بیارید! به قول خودتون والا!
    پاسخ:
    استاد!
    واقعا دارم در جنسیتتون شک میکنم ها!
    :)))
    نکته های عمیق و دقیق آشپزی؟!
    اونم یه پسر؟!
    اصلن بهتون نمیاد!
    + خب پیمانه جون!
    جونم واست بگه که همیشه کامننتاتو تو وب دوستان میخوندم
    و باهات آشنا بودم
    خوشحالم که به ما هم افتخار دادی!
    بوس
    بوس
    بوس
    :)))))
    :)
    خب خودم میپزم میارم
    +حاجی قرمه سبزیییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟
    خوبه کهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    +عب نداره منم تا حالا قرمه سبزی نپختم :)))
    مامان انقد خوشمزه میشه قرمه هاش ک لامصب ادم دلش نمیاد خودش یاد بگیره...
    +به به منو غذایی اپنی دارینا!!
    یادم باشه ب مامانم بگم دعوتتون کنه...
     دیگه ب مشکل نمیخوریم :)))
    +مهمون اینطوری باید باشه ها!!
    حالا اگه مامان منه ی کاری میکنه قرمه سبزی بشه جزو علایقتون :))))
    وسطس کیه؟؟ دی:
    پس زیست دریایی میخونه...
    خیلیم خوب :)
    +عه چ جالب علان شما بااین پروفسورا هم ردیف شدین دیه؟؟؟ دی:
    بله بله
    حاجیه ما هم خارجیه!! چی فک کردین؟؟
    فک کردین کم الکییییییییه؟؟؟
       یهههههههههههههههه حااااااااااجیییییییییییییییییییییییی داشتیییییییییییییممممممممممم
    خیلی دوسششششششششششش میداشتیممممممممممممممم
    تو حوزه ها گذاااااااااااااااااشتیمممممممممممممممممممممم
    پروفسور اومدوووووو بردششششششششششششششششش دیگه حاجی نداشتیممممممممممممممممممممممممممممممممم
    :))))
    بلههههههههههههه دی:
    +دانشگاه رو چیکا کردین شما؟
    پولم کجا بود حاجی ...پول داشتم می رفتم همین جا یه پرس می گرفتم ....
    ولی نه عشقعلی یه چیز دیگه اس....من عشقعلی می خوام...حالیم نمی شه این حرفا...اصلا عکسش از ذهنم پاک نمی شه لا مصب...راستی امروز سلام نکردم...سلام..:))
    :))))))
    گذاشتمشون.
    چرا ک نه
    ما ک از کیسه خلیفه میبخشیم
    انواع اقسام ترشی جات
    مرباجات
    شیرینی جات
    ممم
    غذا جات
    آشو اینام مامانم خوراکشه درست کردنش دی:
    چی میخواین؟؟
    منو شما ک مث مهمونامون محدود نیس؟؟دی:
    شما لیست کنین میارم من...جدی!
    حالا کی تک بزنم؟دی:
    پاسخ:
    منو ما جز ماش پلو و قرمه سبزی اوپن اوپنه!
    اون دوتارو هم میخورم اما نه خیلی با اشتیاق!

    + ما راضی به زحمت دوستان نیستیم!
    مخصوصا که دوستان زحمتشو میندازن گردن مامانشون!
    :)))

    ++ هر وخ خدا توفیق داد و اومدین دیگه!
    :)))
    ما چون خودمون فرنگی هسدیم رشتمونم فرنگیه!!
    والا!!
    حاجی زود انتخاب کن!
      یسنا یا پریا؟؟؟
    :)))
    چ ژستا براتون گرفدن دی:
    پاسخ:
    وسطی!!!
    :)))
    من این حرفا سرم نمی شه حاجی..من کباب عشقعلی می خوام.....یا می دی ...یا یه چی می گم هاااااا...بگم ؟؟؟؟(ستاد خالی کردن دل حاجی..)
    پاسخ:
    شما مهمان کنین
    ما از خدامونه!
    والا...
    حاجی میشه ما هم تک بزنیم قم مشرف شدیم ؟؟
    دلم تک خواس
    :))))
    =))))
    پاسخ:
    ایشون که تک میزنن
    یه چیز خوب شایدم یه چیز خوشمره واسم آوردن!!!
    اگه مورد شما هم مشابه ایشونه
    حتما تک بزنین!
    :)))))
    زیست دریا؟؟؟؟
    شوخی میکنین؟؟؟
    دی:
    حوزه هم خوبه  خدا بیامرز بابای دوستم ب ما پیشنهادشو داد ک برین حوزه بخونین
    اتفاقا هست اینجا میرن میخونن..
    فک کنم جالب باشه
    ادم دوتا تحصیلات داشته باشه هم حوزوی هم دانشگاهی خیلی خوبه
    پاسخ:
    بی شوخی!
    استاد فیزیک هسته ای خارجی داریم اومده قم 
    دروس حوزوی میخونه!
    همین پروفسور لگنهوزن یه استاد آمریکائیه
    که الان تو موسسه امام خمینی قم مشغوله!!!
    والا...
    از دیشب که کامنت گذاشتم و نوشت که "با موفقیت ثبت شد" و کامنتم خورده شد دیگه برای کامنت گذاشتن اگیزه ندارم :'(((((((
    پاسخ:
    همت بلند دار
    که "نجمان" روزگار
    از همت بلند به جایی رسیده اند!
    :)))
    دی:
    چ جایزه ای بدم بچه های خوبی بودین خونه رو هم بهم نریختین
    جای تعجب نداره؟؟؟؟
    دی:
    :))))
    افررررررررین
    پاسخ:
    همون آفرینی که گفتین!
    :)))
    ما گفدین پارتی بازی کنین!!!
    کردین؟؟؟
    روی مارو انداختین زمین!!!
    داداش ماکه برقو قدرته...
    خانومشم ک شیمی!!
    حالا اینا مهندسن رشته هاشونو گفدین..
    ماچی؟؟؟
    دی:
    داریم؟؟؟اصن داریم؟؟
    دی:

    پاسخ:
    فعلا دور دور مهندساس!
    :)))

    + رشته شما چیه؟!
    فرنگی یا آشی؟!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • :)) حاجی شوهر من مهندسی هوافضاست
    ببینم چزوری براش پست میذاری : ))))))
    پاسخ:
    هوافضاها رو سر ما جا دارن!
    مخصوصا اگه اسمشون مرتضی باشه!!!
    :)))
    آقا من بنمایندگی از سایر رشته ها اعتراض دارم.
    :))
    پاسخ:
    آسیاب به نوبت!
    :)))
    مهندسی :
        شیمی
        دریا
        نساجی
         مواد
        معماری
        شهرسازی
        هوافضا
        کشتی سازی
        نیرو
        برق و الکترونیک
        نفت
        آی تی
        مخابرات
        هوافضا
        هسته ای    (شنیدم یه رشته اومده به نام فقه هسته ای ! راسته ؟!)
        پزشکی    
        پزشکی هسته ای
        صنایع
        چوب
        نرم/سخت افزار
        خودرو
        کشاورزی حتی
        تاسیسات تا جایی که یادمه داریم
        راه آهن
        اپتیک و لیزر
        یه رشته م تو پیام نور بود که همه ارشد می خوندن ولی اونا تو کارشناسی...پروژه داشت توش ! :|
        یه دونه م تو انتخاب رشته های دانشگا آزاد بود مربوط به آتش نشانی اینا بود مثلا طراحی لباسشون اینا ...اسم خیلی بیخودی داشت ولی کارامد بود 
       

    دیگه یادم نمیاد :|
    پاسخ:
    ممنون!
    فقه هسته ای رشته نیس!
    اگه هم باشه یکی از دروس خارج باشه احتمالا
    هرچند من نشنیدم تا الان!
    ولی آشنا اومد برام!

  • دوشیزه فلانی
  • حاجی من توفع این همه مهر و محبت رو ندارم!
    اصن جنبه ندارم!
    بیا در آغوشت بگیرم... دیوار!!!

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    + سخت افزار . نرم افزار 
    پاسخ:
    مفاتیح من کو؟!
    ما یه روز که نباشیم میریم تو صندوق چه فراموشی آیا؟؟؟؟؟؟؟
    نچ نچ نچ
    پاسخ:
    استاد!
    از کجا به این نتیجه گیری رسیدین؟!
    حاج اقا میاین بحث راه میندازین نصف شبی بعد خودتون میرین میخوابین؟
    پاسخ:
    انصاف داشته باشین!
    ما از سر شب اینجاییم
    شما دیر وقت اومدین!
    والا...

    + شما مادر الی هستین؟!
    باور کنم؟!
  • مهندس بهشت
  • HAJIIIIIIIIIIIIIIII moshkelet ba m  ohANDESA chie?/////?
    پاسخ:
    موشکل؟!
    ما موشکل نداریم!
    شما موشکل میبینین؟!
    :)))
    مردم چ زود میرن میخوابن..
    مردم دی:
    پاسخ:
    ساعت یک نصفه شب میشه زود!!!؟؟؟
    ملت خودشون خوابشون نمیبره
    میخوان دیگه هیشکی سر به بالین نزاره!
    :)))
    می گم حاجی این یعنی چه الان که توی آمارگیر وبلاگ نوشته:
    مجموع مطالب       ۶۴
    ولی شما 62 تا پست جدید بیشتر ندارید توی وبلاگتون اون دو تا پست نامرئی چیا هستند آیا؟ :دی

    پاسخ:
    دو تا شماره رو جا انداخته بودم!
    تصحیح کردم!
    + این ریزبینی ها اصن به پسرا نمیادها!
    :)))
    مهندسی شیمی
    زمین شناسی مهندسی
    مهندسی نفت
    مهندسی ژئومورفولوژی
    پترولوژِی...
    اعضای مصنوعیم فک کنم هس...
    دی:
    مهندسی متالوژی

    ما یکی از خانومای فامیلمون این مهندسی رو داشت تو کارخونه ی برق همدان کار میکرد..
    یه گروه از ایتالیا اومدن واسه آموزش تو این کارخونه..از کار این خانوم خوششون اومد واسه خودش و شوهرش دعوت نامه فرستادن که بره اونجا کار کنه..دیگه اینا هم رفتن..

    پاسخ:
    استادامون همیشه میگن:
    تو هر کاری وارد شدین درجه یک اون کار باشین!!!
    پس راس میگفتن!!!
    :)))
    + خیلی جالب بود واسم!
  • خانم مهندس
  • حاجی,چه کاریه,اینقده نشستی فک کردی,خب,میگفنی از اول ما یه لیست از نیازمندی هامون تهیه میکردیم,که شما انجام بدی:-D(عشقعلی, هم که دوستان اشاره کردن مورد خوبیه:-D)

    جدا شوخی,همینقدر که گاهی میگی تو حرم,واستون دعا کردم.کلی واسمون ارزش داره.خیلی خیلی زیاد.
    پاسخ:
    کامل نخوندین پستو!
    گفتم که بیخیال شدم!
    :)))))
    + لطف دارین مهندس!
    تنها کاریه از دسمون برمیاد!

    هی هرچی میگم من نرم مهمونیو اینا درک نمیکنن الان تا 2 باید بیدار بمونم ماجرابنویسمو عکس آپ کنم دی:
      یکی بیاد اینارو قانع کنه...دی:
    پاسخ:
    خیلیم عالی!
    یه روز میشینین اینارو نشون بچه ها و نوه هاتون میدین!

    + البته اگه تا اون موقع رمز یادتون مونده باشه!
    :)))
    قدر دانی!؟
    برای چی؟!
    + اینهمه رشته ی مهندسی:
    چوب
    صنایع کاغذ
    راه آهن
    آبخیز داری
    فتونیک
    لیزرو اپتیک
    فرآوری محصولات شیلاتی
    زراعت و باغبانی
    مواد سرامیک
    مواد و متالورژی
    برق مخابرات
    برق قدرت
    برق کنترل
    تبدیل انرژی
    و....
    فعلا همینا رو داشته باشین تا بعد. :)
    مهندسی:ترافیک....
    حمل و نقل....
    کشتی سازی...
    .سازه....
    هیدرولیک....
    خاک....
    تونل...
    زلزله...
    راهسازی
    آبخیزداری...!!!شنیدم به جون خودم...ولی نمی دونم به چه درد می خوره...
    چیز دیگه ای یادم اومد می نویسم...:))
    مهندسی ژنتیک!!! دی:
    مهندسی ابیاری گیاهان دریایی
    مهندسی غذا
    مهندسی تنبلی
    مهندسی خانه داری
    مهندسی متراژ
    بگمممممممممممممممم بگمممممممممممممممم؟؟؟؟ دی:
    پاسخ:
    خواهر خودم زیست دریا خونده 
    یعنی همون آبیاری گیاهان دریایی!
    و الان حوزه میخونه!

    سلام
    من امدم
    دی:
    زندما!!!
    دی:
    خب بچه های خوبی بودی فقط شلوغ بوده امشب....
    دی:
    +:)
    +نمیدونم چرا بعضیا تیکه میندازن ب جای ترقه..همین طور از "درو دیوار" دی:
    سوووت سوووت ....
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشین!!!
    نه تیکه خوبه نه ترقه!
    :)))
    مهندسی آب(سد سازی)

    در پرنگی اش که شکی نیست.. بدیه این دنیای مجازی اینه که این همه پررنگی میشه با یه فوت محو کرد...
    پاسخ:
    اونم شاید از مزایاش باشه
    نه بدیهاش
    والا...
    مهندس حاجی شناسی
    +یه رشته تاپ و جدیدالوقوع
    پاسخ:
    تا حالا خروجی هم داشته؟!
    دکترا هم واسش پیش بینی کردن عایا؟!
    :))))
    مهندسی آب(سد سازی)


  • مهندس بهشت
  • عشق من مهندسی پزشکی یا پلیمر جووووووووون منن اصلا
    پاسخ:
    پلیمر همون لوله سازیه دیگه؟!
    :)))
    آ...حاجی واسه قدر دانی ..خداییش عشقعلی بهترین گزینه اس....اصلا از وقتی تصویر کبابشو دیدم هاااااا هی جلو چشمامه ...همه چیز برام شکل کبابه ولی مزشو نداره...:((
    پاسخ:
    نمیدونم چرا کامنتا نصفه نیمه میاد تو بلاگ!
    اصن قطع و وصل میشه هعی!
    والا...
    مهندسی جغرافیا  ....
    جدید اومده حاجی ...به جان خودم....
    فک کن بنده خدا ها از رشته انسانی میومدن بعد باید فیزیک هالیدی بهشون درس می دادن بهشون...اصلا یه گناهی داشتن که نگو...هم استاداشون هم خودشون....آدم کباب می شد براشون به مولا....
    پاسخ:
    بنده هم از فیزیک هالیدی همینقدر میدونم
    که هالی میشه مقدس
    دی هم میشه روز
    روهم رفته: روز مقدس!
    احتمالا منظور جمعه است!
    :)))
    مهندس هوا فضا
    مهندسی کشاورزی
    مهندسی شیمی
    رشته که زیاده ، تا دلت بخواد

    مهندس برق ، من باب تعویض لامپ ! ایضا زدن پریز لپ تاپ تو شارژ ! :)))

    مهندس مواد ! که باید همون زاهدان می گرفتی ! :))

    مهندس پتروشیمی ، واسه پر کردن باک ماشین شاسی بلندا !

    مهندس نفت ، برای تنظیم سرعت اینترنت :)))

    "همش فک میکنم چطور ازشون قدردانی کنم."

    بالاخره خدا عشقعلی رو واسه همین روزا آفریده دیگه :))

    +امانتیت پیش منه ها ! فردا پس فردا هم شاید گذرم خورد به قم. اگه جایی تو حرمی چیزی سراغ داری که بتونم بذارم ، بگو تا بذارم برات که بیای بگیری!
    پاسخ:
    مهندس از من عبرت بگیر
    خودتو با مهندسا درگیر نکن!
    منم که میبینی دیگه آب از سرم گذشته وگرننه پشیمونم!!!
    نمیتونم برگردم یا اظهار ندامت کنم!
    واسه روحانیت افت داره!!!

    قم مشرف شده
    یه تک بزن!
    جدی!
    حاجی هلاک شدی اینقدر قدردانی کردی.نگرانتم:))
    پاسخ:
    خودمم نگران سلامتیم شدم اصن!!!
    :)))
    مهندسی برق
    مهندسی صنایع

    مهندسی پزشکی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی