حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1058: لیس لنا زوجه! 7: المعدنیه!

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸ ب.ظ

یه زنم نداریم

مهندس معدن باشه

بعد ما اجازه ندیم بره سر کار!


+ از بس نگرانشیم!!!

والا...

:)))

  • ۹۲/۱۲/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۴۴)

  • مهندس بهشت
  • حاجی خودمونیم خیلی خشنیا
    پاسخ:
    خشونت واسه مرد لازمه!
  • عروس کوشولو
  • چه دل نازک :))
    پاسخ:
    یه زن که بیشتر نداریم!!!
    والا...
    حالا من خداییش خشکم....شخصیتم این طوریه دیکه...البته خوبه ..مزاحم کمتر والا...
    ولی دوستام نبودن ...خیلی ام راحت بودن...
    حالا دلیل اصلیش این بود که بچه های دیگه فکر می کردن فنی ها تیکه ای می باشن در حد چییییی......ولی ما که می دونستیم طبل تو خالین....جلو چشامون بودن خوووووو......
    پاسخ:
    جلو چشای ما نبودن
    ولی ما هم میدونین طبل تو خالین!!!
    :))))))))))
    حاجی مهندسا خوبن به غرآن....منتها نمی دونم چه جوریا بود که پسرای فنی می رفتم از دانشکده ادبیات یار می گرفتن.....توجه نمودین که گفتم یار.....نگفتم همسر!!!!!!!!!
    پاسخ:
    احتمالا از بس خشک بودن
    مثه رشته شون!!!
    :)))))
    زنتون یعنی باید مهندس...!
    واس خودت داری حرف در میاریا...

    پاسخ:
    من همچون حرفی نزدم
    برداشت شماس!
    :)))
    خانومتون دی:
    پاسخ:
    بنده مجردم!!!
    :)))
    بنده خدا یکماهه اشنا شده باهاتون حالا شما تحویل نمیگیرین اون چیکا کنه؟؟؟ والا!!
    :|
    پاسخ:
    کدوم بنده خدا؟!
    حاجی میریم عیدی ببریم امشب...
     عروس خانمتو دیدار میکنیم حرفی حدیثی سخنی پیامی نقلی جیگری نون سنگکی چیزی ندارین سفارشی برسونم بهش؟؟؟؟
    +پدربزرگ خانومت فردا شب  میاد از مکه شامم میدن نمیاین؟؟؟ دی:
    پاسخ:
    به خیر و خوشی و سلامتی!
    بفرمایین حاجی سی سال صبر کرد نیومدین! 
    دیگه نا امید شده از اومدنتون!
    + دوستان به جای ما!
    (شما هم راه مارو دور دیدین هعی دعوت میکنین ها!)
    والا...
    :)))
    آخی. الهی. نازی
    پاسخ:
    میرزا خجالت بکش!
    تو زن داری!!!
    :)))

    آره اونوخ زنتونم نمیره سر کار ! شوخیشم زشته :دی اون خانومای قدیم بودن که بی اجازه ی شوهرشون آبم نمیخوردن ! الانیا دیگه به این حرفا گوش نمیدن ! :) بعله

    پاسخ:
    چه بهتر!
    رن باس ور دل آدم باشه نه پشت میز و تو معدن و ...
    والا...

    + پاشو قلم میکنم بی اجازه بره معدن!
    :)))
    حاجیییییییییی پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دی:
    کیک میخوامااااااااااا
    ی برش لدفا دی:
    اون چاییم بدین دی:
    +عکسشو بزارین دی:
    پاسخ:
    قرار شده سه قلوها شب بیارن خونه ما با هم بخوریم!
    چشم ایشالا!
  • فیروزه ای ....
  • حرف حسابم جواب نمیده. حالا حاجی آدرس بده بریم خواستگاری :))
    یا حداقل به خواهر گرامیتون آدرس بده
    بده انقد سرکوب احساسات داریدا!
    گناه داره این احساساتتون
    پاسخ:
    من اگه آدرس داشتم خودم میرفتم!
    بنده چند تا از خواستگاریهامو خودم تنهایی رفتم!
    والا...
    دیگه تموم شدن احساساتمون!
    فقط خاطراتشون مونده!
  • فیروزه ای ....
  • یه اصل روانشاسیه که میگه اگه کسی از چیزی خیلی تعریف کرد دوستش داره و اگر همون طرف چپ و راست هی کوبید تو سر چیز و هی ازش بد گفت و بدو بیراه نثارش کرد و تمام فکر و ذهنش شد اون چیز! اما داره بد میگه بدونید عاشقشه
    الانم قشنگ معلومه حجی عاشق شده!
    عاشق یه مهندس که نه! 4 تا مهندس
    پاسخ:
    چرا چهار تا؟!
    منتظر بقیه اش باشین!
    :)))
  • مهندس بهشت
  • مگه هر کی مهندس معدن باشه باید بره معدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خانومایی که مهندس معدنن میرن تو آزمایشگاه و روی سنگ های معندنی کار میکنن آقایونم میرن برای این خانوما سنگ میارن ........افتاد؟؟؟؟؟؟

    و از اونجایی که آزمایشگاه تو این مملکت کمه شوما باید سرمایه حدود 20-30 میلیاردی داشته باشی تا برای ایشون آزمایشگاه فراهم کنی؟؟؟؟؟؟؟؟بازم زن میخوای؟؟؟؟

    پاسخ:
    اصن دل ما سنگ!!!
    بیاد رو دل ما کار کنه!
    یعنی چی معدن و آزمایشگاه؟!
    والا...
    + آنچه یافت می نشود
    آنم آرزوست!
    بعله!
    :)))))
  • فرانی & me
  • :)
    دیوارم دیوارای قدیم :|
    پاسخ:
    آره واقعا!
    هر چیزی قدیمیش خوبه!
    :)))
    حاجی بالاخره ما نفهمیدیم شما زن مهنس میخواین یا نه؟؟؟
    یه دم میگین مهنس چیه همه مهنسن یه دم دیگه زن مهنس میخواین
    چقدرم امشب فعال شدین بابا گوگیجه گرفتم خووو :|
    پاسخ:
    خودم نمیدونم!
    دارم افکارمو پیاده میکنم ببینم با خودم چند چندم!!!
    + آیکون حاجی در حال سقلمبه گویی!

    دارین..خواستن توانستن است!!! دی؟:
    :)))))))))
    سلام حاجی
    ادرس جدید تقدیم به شما
    http://chetka.blog.ir/
    من؟!
    کی به شما گیر دادم اخه!؟
    :|
    یادم نمیاد!
    پاسخ:
    هم صنفاتون!
    نه شخص شخیصتون!

    + ما رفتیم به کارامون برسیم دوستان!
    بسی خوشجال شدیم از مصاحبتتون!
    یاحق
    خوبه ما به شما اخوندها گیر بدیم؟
    ها!؟ :)
    پاسخ:
    شما گیراتونو دادین!!!
    الان نوبت ماس!
    :)))
    مگه مهندسا چشونه اخه :(
    پاسخ:
    چشون نیس آخه؟!

    + شوخو مهندس!
    :)))
    پس تیر ترکشتون به ما نمیخوره! :)
    پاسخ:
    چرا که نه!
    ما با همه رشته ها کار داریم!
    :)))
    ن شوخی میکنه حاجی کاری نداره
    +حاجی بگو چشم دی: هیسسسسسس صداشو در نیار دی:
    پاسخ:
    چشم!
    + آیکون حاجی صدا در نیار!!!
    اینجا اتفاقا منم میخوام هم دسر کاکائو درست کنم هم کیک بپزم....
    بستنیم هست دی:
    پریا رو هم میگیم بیاد دی:
    نمیاین؟؟؟
    پاسخ:
    توفیق نداریم!!!
    نه. من مهندس نیستم
    خاطرتون جمع! :)
    پاسخ:
    باعث خوشحالیه!
    نه سه شماره پیشش بود فک کنم. یادم نیست
    پاسخ:
    منم یادم نیس!
    :)))
    با ی سرس رشته ها کار نداره حاجی اونوقت هی نگین نگین!!
    :))))
    +حودشون میدونن دی:
    پاسخ:
    به زودی زود!
    ما همه رشته هارو سعی میکنیم مورد عنایت قرار بدیم!
    اصن کاش یه وب میزدیم واسش!
    :)))
    مهنسای کامپیوتر خودشم گرایش نرم افزار یه چی دیگه ان :)))
    پاسخ:
    اصن هر رشته ای یه چیز دیگه اس!
    وگرنه که اسمشون فرق نمیکرد با هم!
    :)))
    آره ه ه خب!
    خوش بحالشه :))

    پرتقاله مقصدش کله شماس...
    دکمه استپ و غلط کردم نیز دی:
    +میگم ادم میره عطرو ادکلن بگیره خوبه ها تمام چادرو مانتو هیکلم بو عطرو ادکلن میده :))))))))
    +دیشب ک نیومدین کمک امشب بیاین مهمونی بابامم کارتون داره .....
    دی:
    پاسخ:
    از این حرفا میزنین مغنا!!! عصبانی میشه ها!
    گفته باشم!
    :)))

    + فردا دعوتم به کیک پزون!
    نمیرسم متاسفانه!
    نمیشه شفاها بگن؟!
    یه فکر دیگه م می کردم !
    تا الان فکر می کردم الجمع مهما ... درسته ! نه اینکه مشدد باشه ... :|


    پاسخ:
    همونی که شما فکر میکردین درسته!
    این حبیب اومده اذهان عمومی رو مشوش کرده!
    :))
    ما خوشحال میشیم نریم سرکار بشینیم توی خونه شوهر داری کنیم!
    والا... :)
    پاسخ:
    نگین که شما معدنین!!!
    فک کردم 2 تا مهمّه ، گفتم الجمع مهمّا !

    الجمع مهمّات امکن اولی ... :)))

    تیم مهندسیت کامله ها !

    یه زن مهندس مکانیک کم داری که زحمت تیون آپ و سرویس کردن موتور و ماشین شاسی بلندا رو به عهده بگیره :))
    پاسخ:
    از حبیب که متخصص عرفانیاته بعید بود همچون خبطی!

    + اونم به وقتش!
    :)))
    خدا رو شکر که به هم رشته ای های من کار ندارید!
    خدا رو صدهزار مرتبه شکر واقعا! :)
    پاسخ:
    اندکی صبر...
    :)))
    انگار گرایشات شما همه به سمت رشته های فنیه..

    پاسخ:
    کم کم به سایر رشته ها هم سرایت میکنه!
    :)))
    خوبه ها :))
    پاسخ:
    این که نزارم بره سر کار؟!

    اتفاقا اون روز تو همشهری جوان خواندیم یه نمونه ش رو :))
    پاسخ:
    شماره جدیدو نگرفتم!
    من تا الان فکر می کردم خانوما نمی تونند مهندسی معدن بخونند :|
    پاسخ:
    نمیتونن ولی میخونن دیگه!
    :)))
    :|
    اون پرتقالو یکی بده من پرتش کنم دی:
    دکمه غلط کردم نداره؟؟؟
    استپی چیزی دی:
    پاسخ:
    واسه من یا شما؟!
    :))))
    خب تمام گرایش های مهندسی مد نظر شماس :))))))
    پاسخ:
    کلا ما به جامعه مهندسی ارادت خاصه داریم!
    :)))
    من باشم اجازه می دم به جهت خلاص شدن زودتر از هنگام از دستش عرض می کنم:)
    پاسخ:
    من که عمرا اجازه بدم بره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی