حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1047: حاصل تحصیلنا!

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ

عصاره و حاصل ده سال تحصیل در حوزه علمیه داره خودشو نشون میده:

درست کردن سالاد

سبزی پاک کردن به کمک مامان

جمع کردن یه ماشین آجر رها شده و چینش اونا

بیل زدن باغچه واسه کاشت بوته های توت فرنگی!

...


+ من چرا اومدم اینجا؟!

:/

  • ۹۲/۱۲/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

برای اینکه پس فردا بیان عروسیت جبران کنن
خخخخ
پاسخ:
بنده عروسیم دو نفره اس!
والا...
ای بابا حاجی اون علوم و فنون که گفتی واسه خانواده که نیست اونا زحمت بکشن شوما حرف بزنی؟؟نچ نچ الا خانواده انتظار بیل زدن دارن بیل به کارشون میاد نه حرف...
پاسخ:
واسه خانواده بیل هم میزنیم!
چشم!
من نباید دوا بنماییم :D اوشون باید دوا بنماین که دواها بهم بنمایان شون :))) چی شد :)))
پاسخ:
دیگه خیلی عمیق شد!!!
:)))
حاجی بهترین کاری که اونجا میتونی انجام بدی همینه دیگه {اونجا الا اینکارا بدردت میخوره}
پاسخ:
پس علوم نحو و صرف و فقه و اصول و فلسفه و معانی و بیان و بدیع و رجال و حدیث و تفسیر و ... رو کجای دلم بزارم؟!
:)))
خوب عزیزم رفتی اونجا تا پُز ده سال تحصیلتو بدی دیگه. صبور باش تا باورت کنن. میکنن.
پاسخ:
میرزا اینا خنده و شوخی های مارو میبینن
عمرا اگه باور کنن!
مشکل اینه!
باید برم یه جایی که مارو نشناسن!
:)))
خدایی این کارها بده؟؟؟؟؟
همین کارهای کوچیک و مفید و قشنگه که زندگی رو میسازه... باور کن حاجی اگه این چیزها رو از زندگی بگیری فقط میمونه یه نعشِ بی روح و بی خاصیتُ سرد... از کنار خانواده بودن لذت ببر :)
پاسخ:
هر چهار تا کاری رو که گفتم دوس دارم خدایی!
کلا من کار یدی و حمّالی رو دوس دارم
مخصوصا اگه واسه پدر و مادرم باشه!
اصن زندگی همیناس
نه اونایی که تو حوزه و دانشگاه میخونیم که
والا...
نه!!!
حاجیو تنبلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نهههههههههههههه
نععععععععععععععععععععععععععععععع
داریم اصن؟؟؟؟
نععععععععععععععععععععععععععع
دی:
دی:
والا!!!
منم میگم دوستان تو اتاق فرمان هی اشاره میکنن
+یک سوال فنی حاجی شما مشرف شدین خانه خدا؟؟؟
پاسخ:
اصن چی هس تنبلی؟!
والا...

+ نخیر!
از این توفیقا نداشتیم!
حاجی تقلبی هستیم ما!
بیخود به ما مهندس نمی گن که :))) برا همین روشنگری ها مهندس شدیم دیگه :))
پاسخ:
مهندس اگر مهندس بودی
سر خود دوا نمودی!!!
:)))
خوبه که

به جا این فکرا سعی کن لذت ببری
پاسخ:
ما لذت میبریم!
خدایا ازین لذتا نصیب دوستان مجازی ما هم بفرما!
:)))
ما هم بعد این همه سال تحصیل
این روزها مشغول خانه تکانی به مثابه ی یک کارگر هستیم.
کفش ها رو می شوریم.
کمد ها رو تمیز می کنیم.
مبل ها رو تمیز می کنیم.
غذا می پزیم.
به صورت تمام وقت خانه داری می کنیم.
+ البته خیلی خوش میگذره. :)
پاسخ:
ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره!
:)))
=))))))))))))))))))))))
حاجی معلوم میشه وقت  ِزن گرفتنته :))))))
پاسخ:
منم میگم یه چیزی تو زندگیم کمه ها
فقط نمیدونستم چی!
که الان با کمک و راهنماییهای شما حل شد!
:))))

:)))

:))))
=)))
برو کار کن نگو چیست کار
زنم بگیرین
ظرف میشورین پوشک بچخ
دور دور
عصن خیلی وظایف دیگه!!!
:))))
کار کنید انقد تنبل نباشین ما تنبلیم بسه دی:
پاسخ:
من و تنبلی؟!
من اومده بودم استراحت مثلا!
والا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی