حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1048: لطفنا بهم!

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵ ب.ظ

بنده امسال دقیقا جوری برنامه ریزی کردم که بعد از خونه تکونی برسم خونه!

+ برگرفته از کتاب: "اعترافات یک حاجاغای مهلبون"


پ.ن:

هر چی خانواده تماسیدن که حاجی کی میایی

عذر آوردم که کار و درس و ... و معذورم خلاصه!

خبر رسید که دامادمون اومده طی یه ظهر تا شب خونه رو زیرو رو کرده

همون شب راه افتادم اومدم خونه!!!

ما اینیم!

والا...

  • ۹۲/۱۲/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۲۴)

  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • بخشش لازم نیس که حاجی! شوما رو باس اعدام کرد! :دی
    معلومه که یادمه!
    حقمُ خوردین شما :)) انتظار دارین یادم بره؟؟؟ :|


    نه! جدای از شوخی! خانما ممکنه ببخشن! اما هیچوقت فراموش نمیکنن!!!!


    جسارتاً کلیپ رو دیدید؟!!؟
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • حاجاغای مملکت رسم امانت داری رو باس به جا بیاره! (آدرس وب مردم!)
    حتی اگه عادل نباشه! (به حساب نیاوردن الی در شمارش افراد آنلاین :| )

    اینُ ببینید! :دی
    پاسخ:
    آخه حیفم میاد!
    چیکار کنم؟!
    والا...
    این دم عیدی دیگه مارو ببخشین!
    هنوز یادتونه مگه؟!
    نچ نچ نچ...
  • خانم هموستات
  • کمک مرد در خونه کفاره گناهای کبیره شه البته میدونم شما گناه کبیره نداشتی:))))
    پاسخ:
    کیه که نداره؟!
    ما هم داریم
    والا...
    + گاهی همین کمک نکردنا گناه کبیره است واسمون!

  • مهندس بهشت
  • انقد دلم برای دامادا می سوزه خیلی بیچارن

    بدجنس بدجنس ایشالا یه زن وسواسی گیرت بیاد لنگه نداشته باشه ایشاااااااااااااااااالا بلند بوگو آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ»ین

    پاسخ:
    هه!
    از عروسا خبر نداری!!!
    :)))
    وسواسی هم باشه به هال من فرقی نمیکنه که!
    والا...
  • فیروزه ای ....
  • آآآآآییییی دزززززززززززد
    مهلبون لقب منه نه شوما
    :-@
    پاسخ:
    تو کل دنیا فقط یه مهلبون وجود داره؟!
    والا...
    :)))
    اصلا داماد یعنی این
    داماد باس همینجوری باشه
    ایشاله سال دیگه که شدی دوماد
    رفتی خونه مادر زن تکونی
    حالت جا میاد!
    آمین
    پاسخ:
    من داماد از نوع حاجاغام
    دس به سیاه و سفید نمیزنم!
    والا...
    دادا شیرینه خب :))  (مخصوصا اینکه یکی یه دونه باشه)
    الانم صدام میکنه بیا ماشین بشوریم :)))
    بفرمایید کمک


    +سلامت باشید.بزرگوارید.
    پاسخ:
    خوشا به سعادتتون!
    حالشو ببرین!
    شما بفرمایین!
    :)))

    + واقعا باعث افتخاره که ابوی گرام زحمت خوندن اینجارو میکشن!
    :))))
    نه آدرس وبتون رو نداره.
    جاتون خالی داره غر میزنه الان که چرا هی میری وب حاجی؟؟ بابا هم داره واسش از شما و پست های قبلیتون میگه :))

    پاسخ:
    درس که نمیزاره بخونین
    غر هم که میزنه
    اونوخ اینجور قربون صدقه اش میرین؟!

    + خدمت ابوی گرام سلام و احترامات بنده را ابلاغ بفرمایین.

  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • یه تبلیغی داشت برنج محسن یه سری برنج سر کلاس نشسته بودن بعد آقا معلم حضور و غیاب میکرد بعد رسید به محسن گفت حاضر! آقا معلمه گفتش بشین جانم محسن گفت نشستیم آقا بعد آقا معلمه گفت ماشالا ماشالا!
    الان با همون لحن آقا معلمه خطاب به شما میگم
    ماشالا ماشالا
    :دی

    خودم میدونم دری وری گفتم! به روم نیارید خواهشاً :))
    پاسخ:
    خیلیم عالی و بامزه!
    نه این که ما تی وی نداریم!
    اینه که واسمون تازه هم بود حتی!!!

    + آخز من یه روز وب شمارو برملا میکنم!!!
    تا همه مستفیض بشن!
    والا...
    نگید دیگه خدایی من ک همیشه دعاگو هستم شما و بقیه دوستان خبر دارین ک
    +مجازی حقیقی نداره ک
    پاسخ:
    آجرک الله...
    ن والا ما ادرس نداریم و گرنه اول اونارو پست میکنیم بعدشم خودمونو:))))
    +بعدشم من دعوتتون کردم نیومدید دیگه!!
    اینجا ک هتله ما هم . محبوب همه عصن دی:
    عید فرصت خوبیه فک کنم!!!
    +یادمه دوستای داداشم_ک دوتا داداش بودن با مامانشون اومدن خونمو از ی شهر دیگه عید دیدنی ک باز برگردن مامان نگهشون داش نهار دی:
    شما گذری بیاین اینجا موندگار میشین :))))))
    _یک درصدم فکرشو نکنید ک دارم تعریف میکنم!!
    +جدی حاضرم کمک کنم جدی!
    +جدی از همون اول ی تنه همه کارارو میکردم
    پاسخ:
    کمک شما دعاتون ه حق ما!
    نگین نگفتین!
    مگه کاراتون مونده؟؟کارای خودتون یاخانواده؟؟ دی:
    ما اماده ایم
    بااین ک تا صبح باید بیدار باشک کارامو انجام بدم بازم پایم بیام کمکتون والا!!!
    دی:
    عب نداره من ک عادت دارم کارامو تنهایی میکنم نخواستم بابا دی:
    هی میگین نَگین ک نِگین....!!! والا

    پاسخ:
    تعارف کمکتون هم مثه آش و آبگوشت آوردنتونه؟!
    والا...
    سلام
    رسیدن بخیر هعیییی یاده خوابگاه افتادم و اونروزا که دیگه برنمیگرده و بعد یه مدت که میومدم خونه چقدر ذوق زده بودم و بیشتر وقتا هم سعی میکردم نگم و یهویی بیام
    انشاءالله آخر سال 93 از این مهربونی ها خبری نیست
    جمیعا بگید الهی آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
    پاسخ:
    سلام!
    منم هیشوخ نمیگم کی میام خونه!
    همیشه بیخبر!
    تا باشه مهربونی و مهلبونی باشه!
    :)))
    خعلی م عالی 
    اصن یه سری از آیتمای خونه تکونی واقعا بیخودن :|

    پاسخ:
    به نظر حقیر:
    همه اش بیخوده!
    والا...
    خوش بحالت حاجی زیرک من یکی که هیچوقت نتونستم از زیر خونه تکونی در برم....

    پاسخ:
    به حر هال حاجاغایی گفتن!!!
    :)))
    فک کنم از سیل جمعیت بلاگرا حاجی تو افق محو شد
     هرچی چک میکنم خبری نیس ازش..
    حاجی کجا میخواستم بگم بیاین کمک :))))
    پاسخ:
    اندکی صبر...
    من فک کردم شما میخوایین بیایین کمک!
    نه اینکه بگین بیایین کمک!
    نَگین لطفا!

    بیچاره دامادتون .......

    اشکال نداره خودتونم داماد میشید اونوقت میفهمید حاجی مهلبون یعنی چی؟


    پاسخ:
    وظیفشه خب!
    من داماد بشم دس به هیچی نمیزنم!
    مثلا من حاجاغاما
    زشته اصن!
    :)))
    شخصیت ِ بدجنس ِ حاجی هم رو میشه :D
    ولی بهترین کار همینه حاجی
    خوب کاری کردی :D
    پاسخ:
    المومن کیّس!
    ترجمه: مومن زیرک است!
    :)))
    ببینیم از خونه تکونی منزل خودتون در آینده و مادر زن گرامی چطوری میخواین در برین! :)
    پاسخ:
    به سادگی
    و به راحتی
    کاری نداره که!
    :)))
    چه مهربونی حاجی
    پاسخ:
    خواهش میکنم!
    ذاتیه!
    مهلبونو خوندم ریسه رفتما
    میگم حاجی یه چیزی کشف کردم. باس تو وبلاگت بمونم و فقط رفرش کنم. معجزه میشه. هر رفرشی یه مطلب جدید برات میذاره. هان؟ همینه دیگه. یا نه. تو تند تند میذاری؟ (مطلبو) :D
    پاسخ:
    قلبون ریسه رفتن میرزا!
    :)))
    سعیمون بر اینه که شبایی که هستیم پنج تا پستو بزاریم که رند بشه
    امشب هم شد 1050!
    درسته میرزا!
    ما تند تند میزاریم!
    اگه طالب باشی!
    :)))))
    چه حاجییه حاجی شما!
    دادامم البته دقیقا همین ترفند رو زد.
    پسر جماعت اوه اوه
    :-D


    پاسخ:
    نمیدونم من دارم از ایشون تقلید میکنم
    یا داداتون از ما!
    هیستوری لپشو کنترل کنین ببینین اینجارو میخونه یا نه!
    والا...
    عصن ته نامردی برادر زنا همشونم همیننا!!!
    طفلی داماد!!
    حاجی دلت میاد؟؟؟
    +عروسه چی بکشه پیشاپیش تسلیت!!
    بیگاریم میکشی؟؟؟ دی:
    پاسخ:
    خب برادر زنن دیگه!
    باس احترامشون حفظ بشه
    مخصوصا اگه حاجاغا هم باشن!
    غیر اینه؟!
    والا...
    چه کار به عروس دارین؟!
    اون جاش خوبه!
    :)))
    ما از مهمون بیگاری میکشیم
    از داماد نکشیم؟!
    (ولی از عروس نه!)
    تو بدجنسی لنگه نداری .... چقد بگم؟ زبونم مو در آورد!!! :)))
    پاسخ:
    اینو به عنوان تعریف ازتون قبول میکنم!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی