حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1039: لتحول ذائقتنا! (برای تغییر ذائقه!)

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲ ب.ظ

روحانی باید ساده زیست باشد!

حاجی ره



استریپ تند

که بنده بهش میگم:

"استریپ تیز"

:)))

http://up98.ir/uploads/139465488169211.jpg


همبرگر مخصوص  دو عدد

استریپ تیز سه عدد

مرغ کنتاکی یک واحد

(اولین بار بود تو عمرم میخوردما!

دیگه ببینین من چقدر ساده زیستم!!!)

سالاد فصل و سالاد کلم ویژه استریپ

و دوغ و نان و سس

به میزان کافی!

http://up98.ir/uploads/139465484645971.jpg

  • ۹۲/۱۲/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۴۹)

دوشیزه فلانی
این چیه میگی
دلم ریش شد
خل روانیا
ایشالله دومادیش
ایشالله ابگوشت ولیمه مکه اش
ایشالله سیسمونی دخملش
دفعه اخره از این چرندیات میبینم اینجاها
حاجی رسیدی کن
یه حرفایی شوخیشم خوب نیست
شوخی و صمیمیتم حدی داره
پاسخ:
ان الاعمال بالنیات!
شوخیه دیگه!
این همه ما شوخی کردیم دوستان چیزی نگفتن
نمیشه که تا باهامون شوخی میشه به خودم بگیرم!
والا...
شما هم ریلکس استاد!
ریلکس!!!

+ الان بهتری؟!
:))))

آخی چقد تواضع ....اخه چقد ساده زیستی

اخه چقد داره به شما سخت میگذره.....

حالا هی بگو من زن میخام

زن بگیری عمرا اینجوری ساده زندگی کنی:))

پاسخ:
سعی میکنیم خانم هم مثه خودمون ساده زیست انتخاب کنیم
یا ساده زیستش کنیم!!!
:)))
  • دوشیزه فلانی
  • اصن چطوره سرت رو بکوبم لب جدول و تو کاسه ی سرت آبگوش بخورم؟!! چطوره؟!!!
    شاید یکی رژیم داش خو... 

    + بدجنس ترین روحانی دنیا!
    پاسخ:
    اولا که اون پادشاهان بودن ازین کارا میکردن
    اونم آبگوشت نبود و تو کاسه سر نوشیدنی غیر مجاز مینوشیدن
    تازه از حاجی نبود و از دشمناشون بود!
    این سه تا غلط فاحش تاریخی ادبی!

    + لقبتون تکراری بود
    یه دوستی قبلا بنده رو سرافراز کردن!
    تازه انضای کامنتاشون هم همینه:
    حاجی بدجنس!!!
    :)))
    "ضمنا مقر ما همیشه متل قدیمی خورشیده! میدونین کجاس؟!"

    + نمی دونم کجاست!!!!
    ++ احیانن منظورتون هتل خورشید نیست که تو قمِ :))))
    ohom
    :))
    آدرس ساندویچیه؟
    تهران ستارخان تهران ویلا ساندویچی تک... (فک کنم... :| من هیچ وقت آدرسا رو یاد نمی گیرم همه جا چشمی ! می رم :| )
    آدم ظهر جمعه خسته و نالان از خونه تکونی نهار نخورده بیاد بلاگ حاجی اونوقت عکس غذا ببینه.
    خدااااااا 
    پاسخ:
    خیلی خوبه که!
    اینجوری انرژی هم میگیرین!
    :)))
  • همراه خاموش
  • سلام آقای حاجی شب بخیر نوش جانتون که در مقابل نعمتهای خدا لااقل تشکرتون رو هم با تبلیغ و تحقیق در دینش انجام میدید .
    و اما بعد : نمیدونم چرا اما انگار طعم غذاهای بیرون یه جور دیگه میشه حتی اگه غذای تو خونه دقیقاً با تمام جزئیات مثل همون غذای بیرون پخته بشه . با توجه به اینکه جنابعالی از هر انگشتتون هنرای جور واجور (یکیش هم آشپزی ) میریزه اگه خواستید نحوه تهیه این خوردنی خوشمزه رو یادتون میدم .
    پاسخ:
    سلام علیکم!
    خدا قبول کنه!
    نحوه تهیه کدومشونو؟!
    ما مشتاقیم به حر هال!!!
    باور کنید با دوربین میشه از چیزای دیگه ای بجز غذا هم عکس گرفت.
    والا ....:D
    پاسخ:
    باور نمیکنم!
    :)))
    کوفت بخوری :))))))))))))))))) 
    پاسخ:
    وقتی چیزایی به این خوشمزگی هس
    چرا کوفت؟!
    والا...
    بابا ساده زیست....
    من از شما هم ساده زیست ترم چون اسمشو هم نشنیده بودم...دی
    پاسخ:
    منم نه اسمشو شنیدم
    نه خوردم!!!
    :)))
    + دروغ گفتم!!!
    چشم
    شما تشریف بیارید یه طوری می رسونیمش بهتون...
    کیو می ترسونید :دی
    پاسخ:
    آدرسو یادم رفته!!!
    کجا بودین شما؟!
    دعوت ما شمالیا و تبریزیا و اصفهانیا توی بیداریه، نه خواب!
    منتها شما جایی دیگه قول دادین: اهواز!
    ما نمیخوایم شما صله ی رحم رو به خاطر ما به جا نیارید!
    انشالله سالهای بعد!
    + در ضمن ما یک قاعده ای داریم، کسی از دوستان رو مجرد نمی پذیریم!
    شما ازدواج کردین، قدمتون سر چشم ما جا داره! در غیر اینصورت جایی دیگه رو پیدا کنید برای اقامت! ممنونیم از شما. :)
    پاسخ:
    دارین انتخاب و اختیار منو محدود میکنین شما!!!
    والا...

    + حالا که وقت عمل شد شما هعی از خودتون قاعده و قانون در کنین!
    هعی...
  • عروس کوشولو
  • میشه به مام این نوع ساده زیستی رو یاد بدید؟؟ یا مخوص روحانیونِ ؟:دی
    پاسخ:
    مخصوص روحانیون مجرده متاسفانه!
    :)))
    حاجی اصلا من تو عمق ِ این ساده زیستی موندم :D یعنی اصلا غبطه میخورم :))
    پاسخ:
    ایشالا خدا ازمون قبول کنه این سختی هارو!
    والا...
    :)))
    فقط باید بگم که خیلی تنبلی که حجم عکسهارو کم نمیکنی و بندگان خدا رو در زحمت قرار میدی از یک حاجیِ به قول خودش ساده زیست اینجور فخر سرعتِ نت بالا فروختن بعیده....
    پاسخ:
    والا تنبل نیستم!
    جاهلم!
    یعنی بلد نیستم!
    ضمنا
    الفخر فخری!
    فخر فروختن افتخار من است!
    حاجی ره
    :)))
    + دو میگ ناقابله
    یه جوری میگین انگار 8 میگه!
    والا...
    عجب حاجییه حاجیه شما :)))
    پاسخ:
    منو میگی؟!
    :)))
    حاجی عکسات الان باز شد...خب خدا رو شکر فهمیدم استریپ تند و تیز هم چه می باشد...حالا این خمیری کنار سیب زمینیا چی بود حاجی ؟...جایی رفتم سفارش بدم ضایع نشم خوب....؟؟ولی اون کباب عشقعلی خداییش یه چیز دیگه بود...:))
    پاسخ:
    اون خمیری کنار سیب زمینیا همون استریپه دیگه!
    گوشت مرغ سوخاری شده تند 
    البته به روشی خاص و با ادویه ای خاص!

    + معنویتی که در کباب عشقعلی هست در استریپ تیز نیس!
    حاجی ره
    :)))
    عکسا برامون باز نشد ...
    ولی گوشت شه به تنتون ولاغیر ! اینجوری مجبورم نیستین رجیم(رژیم) بگیرین
    پاسخ:
    رژیم کلا بده!
    مثه رژیم صهیونیستی!
    حاجی ایشالا که امشبو راحت بخوابی :))
    پاسخ:
    با قلبی آرام و دلی مطمئن!!!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • کاه از خودتون بود حاجی؟؟؟؟ :دی
    کاهدون رو که انگاری کلاً بی خیالش شُدید! :دی
    نوش جان فقط ... :))
    پاسخ:
    کاه نبود که!
    همبرگر و استریپ بود!
    تازه از خودم نبود!
    مهمون روحانیت معزز و مکرم بودیم!
  • خانم مهندس
  • یعنی اگه یه روز فقط یه روزهاااا ازارو اذیتت به مهندسا نرسه!!
    روزت شب نمیشه؟؟؟!!!:-D
    بعدمیگم خدا به مهندس پروژه تون صبر بده,ان قلت میاری!!!!
    o_O
    پاسخ:
    شما اجازه بدین بنده در روزهای آتی بیشتر از این مهندس براتون تعریف کنم
    ببینم اونوخ واسه من اشک میریزن یا اون!!!
    والا...
  • فیروزه ای ....
  • ایها الناس برای  بار سوم عرض میکنم
    دفاع من روز شنبه همین هفته یعنی 2 روز دیگه ساعت 2 بعدازظهره
    پاسخ:
    من شنبه دارم میرم شهرستان!
    :(
    عجب ترجمه ای کردم قائده اصولیتون رو بردم زیر سوال اصن با بلاغت و فصاحت کلامم :)))

    دووشواری نداریم ما هر موقع تشریف آوردین قدمتون رو چشم اصن عید آذربایجان خلوت میشه همه میزنن جاده شمال تشریف بیارین

    + منظورم از قدیمی قدمتش نبود 
    ++ اخیرن آثار باستانی های خوبی ساختن اتفاقن

    پاسخ:
    اصن شما یه قاعده دیگه ساختین!!!
    :)))
    + مشتاقم ببینم آثار باستانی جدیدو!
    ضمنا مقر ما همیشه متل قدیمی خورشیده!
    میدونین کجاس؟!

    پس با شمالی ها مشکل دارین! نه با شمال! :)
    نه. کسی تا 13ام نمیاد اونجا.
    خودتون از خودتون پذیرایی بفرمایید.
    پاسخ:
    پس چی؟!
    شمال خیلیم خوبه!
    :)))

    + ما رفتیم بخوابیم!
    تا بلکه حداقل خواب دعوت اصفهانیا و تبریزیا و شمالیارو ببینیم!
    :)))))
  • خانم مهندس
  • خدا رو صد هزار مرتبه شکر.
    سرعت نت مون اومده پایین,عکس ها واسه مون باز نشد;-)))))
    پاسخ:
    اینکه نمیشه!
    واسه تون ایمیل کنم؟!
    :)))
    قدمتون سر چشم!
    اینجوری تا 13 فروردین تحقیقات تمام میشه واقعا!؟
    + البته دقت کنید این باغ توی شماله ها! شمال! حواستون هست عایا!؟ :)

    پاسخ:
    چند روز هم غنیمته!!!
    + قرار نیس که کسی تو باغ باشه!
    من تنهای تنها!
    پس مهم نیس!
    :)))))))
  • فیروزه ای ....
  • سید فکر کنم شنیه مسیرش بخوره :)
    خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    همین شنبه؟!
    عاغا من زمان ندارم!!!
    عمرا چیه خو حاجی رد کردی دیه
    پاسخ:
    شما دادی و ما رد کردیم؟!
    آوردی دم خونه و ما درو باز نکردیم!؟!
    والا...
    یه فست فود تو تهران هست از اینا نداره
    ولی فووووق العاده ست...نمونه شو ندیدم...
    اسمش "تک"
    تو تهران ویلا فک کنم...
    مسیرتون خورد حتما امتحان کنید!
    پاسخ:
    خسته نباشین!
    :)))
    شیرینی و حق المشاوره مارو که ندادین
    اینم از دعوت کردنتون!
    والا...
    الجمع مهما امکن اولی من الطرح  نفهمیدم یعنی چی

    " آنچه که ممکن است برای جمع کردن برای اولین بار از طرح "
    + اونجاها دیگه قدیمی شده دفعه بعد خواستین تشریف بیارین تور لیدر مطمئن بهتون معرفی می کنم
    ++ ارس رو هم دیدین؟!
    پاسخ:
    یه قائده اصولیه:
    یعنی وقتی میشه دوتا چیزو با هم جمع کرد
    چرا یکیشو رد کنیم و و تنها یکی رو بچسبیم؟!
    :)))
    آخه من تنها از جاهای قدیمی خوشم میاد!

    بله بله!!!
    ساعتها کنارش رانندگی کردیم
    تا رسیدیم مرز 
    که اون توریسته رو برسونیم خونش!!!
    و با خودم عهد کردم حتما حتما یه بار دیگه تنهایی بیام اونجا رو!!!
    یک حاج آقا توی شمال چه جور تحقیقاتی می تونه داشته باشه؟!
    + صاحب باغ علاقه ی عجیبی به صندوقچه های قدیمی داره. آخرین بار توی سوئیتش 3 تا صندوق قدیمی خیلی بزرگ دیدم. از مادربزرگ هاش بهش رسیده انگاری.
    پاسخ:
    خب کتاباو لپمو هم میارم دیگه!!!
  • فیروزه ای ....
  • کیو میترسونی حاجی!؟
    پاسخ:
    اصفهانیارو!!!
    :)))
    بابا من تو این بحثا سررشته ندارم...می رم بخوابم...همون هات داگو فهمیدم بستم بود...فعلا شب همگی خوش...
    پاسخ:
    یاحق!
    حاجی دستمو رد کردی دیه
    پاسخ:
    عمرا!!!
  • فیروزه ای ....
  • بابااااااااااااااا بعضیا از اصفهانیا اصفهانی ترن!
    تعارف اصفهانی میکنن در حد المپیک
    پاسخ:
    به زودی معلوم میشه!
    اصن نگران نباشین!
    :)))
    انقد میرین مسافرت همه جا رو میگردین بد ب خانومتون ک میرسید میگه بریم ایران گردیو اینا میگین نه من قبلا رفتم هیچ جا نمیبرینش خووووووووووووووووووووووو
    پاسخ:
    اتفاقا برعکس!
    دیگه همه جارو میشناسم میدونم کجاها ببرمش!
    میشم تورلیدرش!
    والا...
    آفرین! مرحبا!
    +راستی ما شما رو دعوت می کنیم شمال.
    همان سوئیت که قبلا در موردش حرف زدیم که توی یک باغ خیلی زیباست.
    فقط 13 فروردین ما خودمون میخوایم بیایم سیزده به در اونجا.
    بقیه روزها در اختیار شما!
    ++ ما که می دونیم نمیاید شمال.
    ولی به هر حال از دعوت شما شاید خدا ماجور کرد مارو. :)
    پاسخ:
    اصلا مطمئن نباشین!!!
    بنده در به در دنبال یه جا خوب و خلوتم واسه کارای تحقیقاتیم!
    والا...
    والا ما مثل بعضیها اصفهانی نیستیم که از مهمون بدمون بیاد
    + یه فست فود هفت سنگ هست یه بار کنتاکی هاشو امتحان کنین دیگه تا عمر دارین بر نمی گردین قم در این حد معرکه
    ++ حیف که عید میرین جنوب  وگرنه دعوتتون می کردم:))))))
    +++و می دونم اگه نرین زشت میشه بلاخره داییتون از قبل ترها وعده گرفته بودن
    پاسخ:
    از ائل گلی و رستورانش خیلی خوشم اومد!
    آرزومه بازم برم!
    الجمع مهما امکن اولی من الطرح!
    والا...
    :)))
    نوش جان...
    ماک کله پاجه اوردیم فیس فیس کردین نخوردین :|
    پاسخ:
    آخه کسی واسه کله پاچه فیس فیس میکنه که ما دومیش باشیم؟!
    والا...
  • فیروزه ای ....
  • همینارو میخورید که توقعتون میره بالا!
    ما که توی خرید 4 تا دونه لیوان و سیب موندیم چیکار کنیم؟ هان؟
    پاسخ:
    ما هم یه هفته غذا نخوردیم تا تونستیم اینا رو بخریم!
    :))))))))
    استغفرالله!
    استریپ تیز!؟

    پاسخ:
    یعنی استریپ فلفلی دیگه!
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • مهندس پاشو برو همونجا که بودی. فیروزه ای خشمناک!
    اهه
    پاسخ:
    اختیار و انتخاب ایشونو نگیرین لطفا!
    :))))
    اگر استریپ تند و کنتاکی ساده زیستی است... خدایا مهندس هارو هم مثل حاجوان ساده زیست گردان

    ++ حاجی شما تبریز اومدین تا حالا؟!
    پاسخ:
    آمین!
    بله!
    سه چهار دفه ای!
    دو دفه تنهایی اومدم شهرو گشتم!
    یه بار با یه دوست!
    یه بار با یه توریست فنلاندی
    یه بار با تور!

    + البته بازم دعوتم کنن میاما!
    :)))
    تو عمرا :)
    پاسخ:
    تصحیح شد!
    متشکرات!
    حاجی عکس اول باز نمی شه
    پاسخ:
    میشه!
    نیتتونو خالص کنین!
    :)))
    همه رو تنهایی خوردین؟؟؟
    :|
    پاسخ:
    نخیر!
    دو نفر کمک داشتم!
    :)))
    نوش جان حاجی...با یه کار بلد می خریدین که مث من هات داگو با سیب زمینی اشتبا نگیرین...:))
    پاسخ:
    یادمه اون قضیه رو!!!
    :))))
  • ـیکـعددـدیوانهـ
  • [گل]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی