حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1030: زیارتنا المشهدیه!

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ب.ظ


مغناطیسم تازه از مشهد برگشته

آزی تازه رفته

نگین تازه پستشو گذاشته 

...

خب آدم دلش میخواد دیگه!

یادش بخیر

تنها رفته بودم

(مشهد رو تنهایی باید رفت!)

مدرسه علمیه آیه الله شیرازی ساکن بودم

روبروی باغ نادری!

یه پتو و بالش بهت میدن با یه قوری!

خودت هستی و خودت!

میری تو حجره ای مدرسی (مَدرَس = کلاس) واسه خودت جا میگیری

فقط واسه خواب برمیگشتم

شبای جمعه هم تا صبح بالا سر حضرت

برگشت هم شیرکاکائوی داغ

یا آش رشته

و گاه بستنی تو اون سرما!

خدایا بازم قسمت کن

زود به زود

...


پ.ن:

عکسو دقت کردین؟!

فک کنم یکی از رو گنبد مسجد گوهر شاد لیز خورده!

:)))

  • ۹۲/۱۲/۱۹
  • حاجی ره

نظرات  (۷۳)

  • فـرشـده فـِ
  • مـَ فک میکـردمـ شمـا مشـدی هسـدینُ اَ ایـن حسـرتـا نمیخـوریـن لاقـل .. !
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • حاجی هر جا میرم میگن حاجی چاقه(چایی داغه!)

    راس میگم!

    حاجی چاقی؟!؟!؟



    + پناه گرفتم!نگران نباشین،حالم خوبه!!!
    پاسخ:
    چاق؟!
    فقط یکم اضافه وزن دارم!
    :)))
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • حاچی بلاگ رو ب بلاگفا فروختی (یا شایدم برعکس!)
    بعد میگی وطن فروش کیست؟چیست؟


    عاغا اینجا صب زلزله اومد...کسی نگران من نیست؟؟!

    :((((

    من آسیب ببینم خوبه؟!
    پاسخ:
    بلاگفا رو دادیم به نمکی
    اومدیم جایی که واسه آدم ارزش قائل باشن!
    والا...

    + این که مینویسین یعنی سالمین!
    خدارو شکر!
    :)))
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • دوستام یه ماهه کشتن خودشونُ میگن بیا بریم!
    منم آماده رفتنم!!!
    فقط مشکل اینجاس که بابام اجازه نمیدن :( :|
    پاسخ:
    شاید باید رشوه بدی!!!
  • ๑فاطمـ ـه๑
  • آیکون یه فاطمه که چشاش قده یه گردو درشت شده و قطره قطره آب می چکه ازشون ... 
    هعی ... 
    هر وقت گنبد طلایی آقا رُ می بینم اشکم در میاد ... 
    پاسخ:
    خدا قسمتتون کنه!
    نه حاجی منصرف شدم:(

    پاسخ:
    سنگ مفت
    حاجی مفت!

    چون میخواستم بیام وسایلم باهام بود زنداداشمو خالمم پیششون بودن دیگه با پوریا بازی کردم یکم پریا هم از همون اول گف میخوام برات بستنی لیمویی بیارم عشقم :)))
    دیگه نیاورد ک...حالا میخوام برم گیر داده بستنی میخوام بیارم کجاااااااااا وایستا خوبه ها
    انقددددددددددد خوشمزش...نرووووووو نررررررررررررروووووووووووووو
    ول میکرد مگه هیچی دیگه گفدم بعدا میام دی:
    +خشن شده جالباسی میندازه دعوا میکنه میگه چ وضه جالباسیه میفته عهههههه
    +حاجی ی چیزی بهش بگوهااااااااا:)))
    پاسخ:
    معلوم نیس چیکار کردین با این بچه اینقدر خشونت طلب شده!
    چند وقت دیگه کمربند انفجاری به خودش نبنده خیلیه!
    تاثیر اطرافیانه دیگه!
    والا...
    سلام حاجی...شرمنده نه متوجه نشدم...اصولا دیر می فهمم...ولی فک نکنم اینجا جای بحث باشه..نظراتون زیاده...بحث منم خارجه از موضوع...:))
    +حاجی این عدسیا رو چهطور تشخیص می دی شما؟جالب شد برام...
    پاسخ:
    سلام
    چند سالی عکاسی کار کردم!
    کار سختی نیس!
    خانومه آقایx
    ناراحت نشید .حاجی داره با مهمونش کشتی کج میگیره:))درگیره خوب:))
    پاسخ:
    عاره والا!
    نمیزاره که این!
  • خانومه آقای x
  • ما فک میکردیم تقصیر از بلاگفاست که نظرا رو می قاپه!
    اینجا که بلاگفا نیس حاجی بهونه بعدی چیه !
    کامنتی که تایید میشه ولی جوابی داده نمیشه!.......
    مشکل از کجاست خدا داند!
    پاسخ:
    کدوم کامنت حضرت علیه جواب داده نشده؟!
    ؟؟؟

    فک کنم 19-20 سالم ک بود.

    اولین باری بود ک رفتم جمکران.هنوز خواهرم تازه ازدواج کرده بود

    اونجا با خودم گفتم امام زمان دفعه دیگه 4تایی بیایم.خواهرم و شوهرش و من و اون کسی ک الان چند ساله گیر کرده و ما دیگه از خیر اومدنش گذشتیم.

    از اون موقع چند سال میگذره و من هنوزم تنهایی میرم جمکران.

    خدا رو شکر ناراضی هم نیستم.

    پاسخ:
    الحمدلله!
    همین که "رضا برضائه" هستین!
    ایشالا به زودی!
    چون که من همسفر خیلی خوب و گلی هستم!
    هر کسی که یک بار باهام همسفر بشه، حتما بار بعدی هم جور میکنه که باهم بریم سفر.
    جدی!
    + شما که چنین توفیقی نصیبتون نمیشه! پس می تونید باور نکنید! :)
    پاسخ:
    این که خیلیم خوبه!
    ولی سفر تنهایی چیزایی داره که سفر با خوش سفرترین ها هم نداره!

    + ما باور میکنیم ندیده!
    عاره کیلیدو بدین من کمک میکنم دوتایی تمومش میکنیم دی:
    همین علان از پیش خانومتون میام حاجی ینمه وحشی شده :))))
    میپره ب ادم برادر خانومتون ک چنگول میندازه :))))
    خدا صبرتون بده خونه تکونی داشتن دی: کمک نمیرین؟
    +بزور میخواسبستنی بده بهم دی:
    ی وضی بود عصن دی:
    اوازم میخوند شدید
    داداششم داش خفه میکرد دی: خرکی نازش میکنه میگه جاااااااااااانمممممممممممممممم
    ادبیاتشم خوبه دی:
    پاسخ:
    البته بنده قصد ادامه تحصیل دارم!!!
    :)))
    من خونه نمیرم که از دس خونه تکونی راحت باشم!
    + بستنی خوبه که! چرا زورکی؟!
    والا...

    حاجی هستی؟

    من ک تا دلتون بخواد تنهایی رفتم حرم.

    آخریشو بیشتر از همه مواقع دوست داشتم

    پاسخ:
    بله هستم!
    خوش به سعادتتون!
    حاجی 1موضوع بگم در موردش پست میزاری بلکه ملت به راه راست هدایت شن؟؟
    پاسخ:
    شما بفرمایین!
    ولی قول نمیدم!

    حاجاغا آپ بفرمایید منتظرن ملت دی:
    پاسخ:
    شما جواب کامنتا رو میدین؟!
    :)))
    حاج آقا مسئلتن:دی
    یک اینکه الان ما برای گذاشتن اسمایلی باید چیکار کنیم؟
    بعد اینکه آدرس میلمونو گذاشتیما...نگید نذاشتین...میدونید که ما منتظر دعوت نامتون میمونیم:)
    پاسخ:
    و خداوند نوشتن را آفرید!!!
    چه نیاز به اسمایل؟!
    :)))

    + فرستادم!
    سلام حاجی...منم مشهدیما..یادتون میاد یه بار صب رفتم حرم...بهتن گفتم نیت کنید؟
    حالا احتاملا فردا هم حرم باشم...به به...روز زیارتی امام رضا هم هست.....باز هم نیت کنید...فقط به شرطی که برا منم دعا کنیدا
    پاسخ:
    سلام
    خوشا به سعادتتون!
    مارو دعا بفرمایین!
    ما دعاگوئیم!

    میخوایم بریم ولی جا نداریم...:(

    پاسخ:
    این همه هتل و مسافرخونه و زائر سرا!
    والا...
    منم آقا میخوام
    پاسخ:
    کیه که نخواد؟!
    والا...
    :(
    منم امروز 7 صب رسیدم قم ! :))
    پاسخ:
    زیارت قبول!
    خوشا به حالتون!

    آقا اسم مشهد اومد ذهن و دلم رفت اشتباه تایپی رخ داد باز:))
    اصلاحیه:در کامنت قبلی  25اسفند سال91
    پاسخ:
    حله!
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • سلام بر حاجیِ وطن فروشِ بیگانه پرست!!


    اینجا بارونه!
    دل همه آبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    (شکلک زبون!!)

    +ای کسایی که زمستون برف بازی کزدین...
    با شمام!!!



    +++حاجی چرا اینجا شکلک نداره؟؟!


    پاسخ:
    حالا چرا وطن فروش بیگانه پرست؟!
    وااااای چه قدر دلم تنگ شده :(
    یه ساله قسمت نشده برم :(
    کاش میشد عید می رفتم
    پاسخ:
    ایشالا قسمتتون و قسمتمون بشه!

    بعضی تنهاییا خیلی خوبه.از جمله خلوت کردن با امام رضا..

    حاجی شما شدی بابای وبلاگا!!

    همه دارن از شما تبعیت میکنن... خو الان مام بیایم اینجا؟؟

    پاسخ:
    پدر بزرگ بیشتر بهم میاد!!!
    اگه بیایین که خیلی خوشحال میشیم!
    یعنی میشه؟!
    سلوم حاجی بیا مشهدعیدی
    امام رضا گفت دلوم برا حاجی تنگیده بوگو بیاد
    پاسخ:
    وقتی نایب الزیاره هایی مثه شما داریم
    چه نیاز؟!
    اون سین صـاد منم :))) با اسمی که تو بلاگ عضو شدم کامنت دادم خودش سیو شده بود منم دقت نکردم :)
    نیتم اصن این نبود با چن تا اسم و آدرس کامنت بدم =))
    پاسخ:
    مبارک باشه!
    کی میخواین اون ادرستونو به ما هم بدین؟!
    منتظریم ها!
  • فیروزه ای ....
  • دلم هوای حرم کرده بود دیروز غروب...
    دیشب، با پست نگین
    و امروز صبح زود با پیام دوستم و الان هم اینجا
    دل که پر بکشه، یعنی زیارت کردیم دیگه. اما حال و هوای حرم یه چیز دیگس...
    انقد بحث نخودکی زیاده! در طول سفرهام ما از جهت همشهری بودن فقط یک بار میرفتیم سر قبر ایشون و فاتحه میخوندیم.  شاید هم خجالت میکشیدم اونجا باایستم! ما مرید دوستان حضرت هستیم.
    اما به نظرم در مقابل پادشاه، نظر به خدمتکار انداختن و تقاضا کردن از اون زشته.
    البته من واسطه ها رو قبول دارما. اما به نظرم اونجا جاش نیست تقاضایی مطرح بشه. فقط فاتحه ای چیزی...
    اگه فکرم اشتباهه تصحیح کنید حاجی
    پاسخ:
    هر دو روش حسن و ملاحت خودشو داره!
    نه این اشتباهه نه اون!
    سلام 
    چقدر بوی مشهد پیچیده همه جا
    امروز دلم هوای مشهد کرده بود بدجور؛ یه پست نوشتم و وقتی اومدم اینجا دیدم شما هم از مشهد گفتین
    آره باید تنهایی رفت، تنهای تنها، بدون هیچ فکری
    خدا قسمت کنه

    پاسخ:
    سلام!
    همه هوایی شدن!
    و چه خوبه این هوایی شدن...
    حاجی منم دلم خواست الا چند هفته است بدجور دلم میخواد..
    {2سال پیش با خانواده رفتم پابوس اقا اونجا دعا کردم سری بعد با نیمه گمشده بطلبه برم...
    اون لعنتی که معلوم نیست کدوم گوریه خبری ازش نیست من هم که دلم حرم میخواد و اقامون هم نمیطلبه {فک کنم منتظره 2نفره بطلبه}موندم بلاتکلیف}...
    از دعایی که کردم پشیمونم اقا نخواستم حرمو یه نفره میخوام.....
    پاسخ:
    بهشون میگم!
    (یعنی به خواهر مکرمه شان عرض میکنم که به داداش معظمشان بفرمایند!)
    شما هم زین پس در شروطتون دقت بفرمایید!
    :)))
    نباید بمونن با من!؟
    چرا!؟

    پاسخ:
    باید بمونن؟!
    چرا؟!
    نکته بینی تا کجا !!!  =))
    من هم میخوام ... که نمیشه که بشه !
    پاسخ:
    که از اون بالا سر بخورین؟؟؟
    :)))
    25ام اسفند 90از طرف دانشگاه اسمم تو قرعه کشی در اومد و رفتم.امسال هم ثبت نام کردم خداکنه بطلبه و برم:(
    خدا قسمت همه کنه:)
    پاسخ:
    انشاء الله!
  • علی بیوتکنولوژیست
  • حاجی التماس دعا داریما

    اگر حرم رفتی، لطفا سلام منم برسون
    پاسخ:
    به روی چشم!
    مگه چند تا بیوتکنولوژیست داریم؟!
    والا...
    مشهد
    زیارت
    فقط تنها
    تنهای تنها
    خودتو عاغا!
    :))

    ایشاله زودی قسمتت بشه
    پاسخ:
    موافقم!
    انشاء الله!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • هی وای حاجی... :(
    داغ دل آدمُ تازه میکنید شما :(
    دوستام دارن برا عید میرن من موندم حیرون :(( =((

    ایشالا قسمتتون بشه ... زود زود


    + :)) عجب دقتی!!! ماشاءالله! از آقایون بعیده اینقدر دقت توی جزئیات!
    گنبد مسجد گوهرشادُ میگم! :دی
    پاسخ:
    بعد این دوستان دوستشونو نمیبرن؟!
    والا...

    + بنده ذهنم تصویریه!
    وااااای که چقدر دلم واسه مشهد تنگ شده اخه من  معمولا سالی سه چهار ماهشو مشهدم دو ماه بهار دو ماه هم پاییز ولی  متاسفانه  امسال نتونستم برم دلم برای زیارت امام رضا یک ذره شده انشاله اگه قسمت بشه بعد عید یکی دوماهی میرم 
    بعد سیزده تا اخر اردیبهشت حرم فوق الاده زیبا میشه خلوت؛  هوا خو ب بهاری ؛ نماز جماعت تو حیاط برای زیارت و خوندن دعا هم معمولا میرم طبقه پایین قسمت بانوان 
    پنج شنبه هاهم دعای کمیل می رفتم مسجد گوهر شاد...
    خلاصه حاجی امشب بد جوری منو هواییی کردید......
     
    پاسخ:
    تقبل الله منا!
    :)))
    چقده این عکس خوشگله...  :)
    دلمان خواست  :(
    پاسخ:
    شما جدیدالورودین؟!
    چه عکس زیبایی
    دلم میخواد حیف...
    پاسخ:
    خدا قسمت همه آرزومندان کنه!
  • دختری با اسانس احسااس
  • سلام:)
    حاجی امشب داشتم راجع به این فکر میکردم و اتفاقا اهنگ ای حرمت ملجا درماندگان رو گوش میدادم دلم خواست اونجا باشم
    -مهم رفتنه مهم نیست با کی باشی
    پاسخ:
    سلام!
    منم زیادگوشش میدم!
    مهم رفتنه
    ولی بهتره که تنها باشی!!!
    :)))
    حاجی راستی نگفتم عکست قشنگه....قشنگه...حالا به نظرت این بندخ خدا که سر خورده زنده مونده آیا؟؟؟؟؟؟؟عدسیش که چشم ماهی نیست...:)
    +در این حد یعنی....کاهش میزان مسئولیت =عوض شدن زندگی....خوب مشکل این جاس من خوره مسئولیت دارم..از پسش بر نیام می گم خوب خودم بی عرضه بودم...اشتباه می کنم عایا؟
    پاسخ:
    عدسیش وایده این دفه!!!
    نخیر!
    کاهش مسئولیت پذیری ناروا = عوض شدن و فهم زندگی واقعی
    متوجه اشتباهتون شدین؟!
    نه جریان خاصی نیست...
    از این جهت عرض کردم که در نقش مادر خانواده و با داشتن فرزند کوچیک یه جورایی نا ممکنه!
    البته اونم که حل بشه,  آقایون هم خیلی دوست ندارن خانماشون تنها برن سفر دور...


    پاسخ:
    خیره انشا الله!
  • خود خود خودم
  • نخودکی هروخ رفتم خییییییییییلی شولوغ بوده :دی
    پاسخ:
    مرحبا بناصرنا!
    آره 50 روز 
    یه بار افطاری حضرتی نصیبمون شد
    شبا حرم
    ان شاءالله دوباره قسمت شه
    چه صفایی داشت
    آی کربلا دلم تنگه برات
    کی برسم به کربلا؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    هر موقع قسمت باشه!
    عاغا من اعتراض دارمممممممممممممممم
    خو مجردم دیه
    :)))
    برو ازخدا بترس ما ازوناش نیستم
    :)))
    ما زیادی سربزیریم
    حاجی خب درباره ی روحانیه میزنم نخودکی...
    دی:
    خو نمیدونم واقعنی دی:
    ما از اول سرمون تو کتاب بوده :)))

    پاسخ:
    :))))))

    کوه سنگی بهتره همه میتونن بیان خو

    پاسخ:
    حرم همه نمیتونن بیان عایا؟!
    اخی دلم حواست :(
    تاسوعا و عاشورا رو پیش امام رضا بودم ،حکایتی شده پابوس امام رفتن برای من
    یه شرایط خاص باید برام پیش بیاد و بعد قسمت شه برم
    انگار می دونن کی بریدم و لازمه اونجا باشم
    پاسخ:
    چرا انگار؟!
    حتما!!!
    این دفعه با آدرس بنویسیم که از زحمت دعوت نامه شما هم تشکر نموده باشم...
    البته فعلا فقط بازش کردم, نمی دونم چرا هر چی می خوام بنویسم, حرفم نمیاد!!!!

    + چی رو فرمودین از همه جا بی خبرین؟ جریان دعا و مشهد و اینا...؟
    پاسخ:
    لطف کردین!
    + جریان این که نمیشه این دفه تنهایی رفت!
    جریان خاصی داره عایا؟!
    :)))
    + ما که برداشت خاصی کردیم!
    یعنی کل معادلات ذهنی منو بهم ریختین قشنگ....نکن با یه مهندس از این کارا حاجی ...از دیوانگی به جنون می رسم هااااااااااااا...گفته باشم....:)))
    هر کاری به نظرم درست بیاد می کنم هر کاری نیاد خوب نه...دیگه راستش اینی که شما می گین رو اولین باره می شنوم...همین عبارت "مسئولیت پذیری ناروا"...امشب که بیدارم ...بهش فکر می کنم..نشد فردا شب...:))))
    اون گواهینامه رو هم فقط به تاخیر انداختم ..ولی رو شاخمه ..اونم باید بگیرم...منتها بعدا...
    +جدی نخودکی رو مجردا تصاحب نمودن....یادم باشه یه سری بهش بزنم باز هم...:)))))
    پاسخ:
    تقصیر من چیه مهندسا اینقدر ذهناشون بهم ریخته اس؟!
    والا...
    بهش فک کنین!
    میتونه زندگیتونو عوض کنه!
    همونجور که زندگی منو عوض کرد!
    + حتما سر بزنین! مجربه!
    :)))

    خو مسجد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پ کجا؟!
    کوه سنگی؟!
    والا...
    :)))
    خب نمونش ماااااااااااا
    مجرد..
    اولین بارمونه میشنویم!!
    :|
    پاسخ:
    من شک کردم به مجرد بودنتون!
    :)))
    نمیخوام وسط بحث تعطیل کنین ملت تودلشون فوش بدن به ما دی: مث دیشب :))
    بنابراین ما شببخیر میگوییم و میرویممممممممممممم
    خوش بگذره بحث :)
    امری نیس؟
    پاسخ:
    شبهکم الله بالخیر!
    ما پارسال یه پنجاه روزی مهمون بودیم
    خیلی حال داد
    خصوصا شبای قدر
    پاسخ:
    خوشا به سعادتتون!
    50 رووووووووووووووز؟!
  • خانم مهندس
  • جدی.
    خیلی خوشحال شدم.خدا رو شکر.
    رفتی واسه ماهم دعاکن
    (رو نوشت به بهانه گیر)

    ببخشید حااجی,اینجا ماباهم صحبت میکنیما.عاخه ایشون وبشونو حذف کردن.وگرنه تو وب خودشون میگفتم!!!
    پاسخ:
    خواهش میکنم!
    بفرمایین!
    وب خودتونه!
    :)))
    منم دلم میخواد برم 10 روز بمونم.
    اما کسی نمیمونه باهام. :(
    + بهترین و پربارترین زیارت هام زمانی بود که  روزهایی که مشهد بودم،
    همه ی نماز ها رو به جماعت تو حرم میخوندم. ازین سفرها معمولا حاجت روا و خیلی سبک بر می گشتم.
    پاسخ:
    نگه باس کسی بمونه؟!
    والا...
    با این حال خدا قسمت کنه!
    زود زود
    و طولانی!
    قبر نخودکی رو من یه بار رفتم...را می دن حاجی ...کله سحر خانوم کجا بود...ما که با دوستان رفتیم خلوت بود...
    +مسئولیت پذیری ناروا ندارم  ...اینا زیادی مسئولیت می دن...بهشون نه می گی بهشون بر می خوره ..منم که خدای عذاب وجدان...
    ولی هر چی گیر دادن گفتن برو رانندگی یاد بگیر یه کمکی باش  نرفتم...فقط همینو کم داشتم ....خوب کردم؟
    پاسخ:
    منم که خدای عذاب وجدان...
    این یعنی همون مسئولیت پذیری ناروا!!!
    والا...

    + اگه بلد بودین و تونستین قبول نکنین
    هنره!
  • خانم مهندس
  • حاااااااجی
    کامنتا قطع و وصل میشه,
    چی؟؟!!!:-D
    :-)))))))

    فقط قسمت مغنا رو نشون داد.عاخه مغناطیسیم طولانی بود,خلاصه کردم:-D

    پاسخ:
    انصافا مهندس نمونه این!!!
    واقعا نام مهندس برازنده شماس!
    :)))

    به امید خدا ما هم اوایل هفته آینده میریم سمت مشهد تا دوم... ان شاء الله بزودی روزی شما
    (رونوشت به خانم مهندس عزیز... دعات گرفتا :) )

    ما که دیگه تنها نمیشه بریم...


    پاسخ:
    به امید خدا!

    ما هم که از همه چیز بیخبر!
    والا...

    ایشالا قسمت هممون بشه اصلا مشهد یه چیز دیگس

    پاسخ:
    خدا قسمت کنه دسته جمع
    قرار وبلاگی 
    مسجد گوهر شاد!
    :)))
    نخودکی نشنیدم دی:
    ن کلا ایشالا سفر بعدی تنهایی بعد اون دوتاایی دی:
    باخانومتون دی:
    پاسخ:
    انشائ الله!

    سرچ بفرمایین نخودکی در اینترنت!
    دستتون میاد!
    نیست مجردی که اونجا رو نشناسه!
    :)))
    سلام
    واقعا، مشهد رو تنهایی باید رفت....
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    فعلا که توفیق نداریم!
    شما دعا بفرمائین!
    منم عید میرم..جا رزرو شد خدا رو شکر اونم لحظه ی آخر...تنهایی خداییش خیلی می چسبه ....فقط یه بار تنها رفتم ..تنها که نه اردو بود ولی خوب دیگه لازم نبود حواسم به 4 تا آدم دیگه باشه...با خانواده که بری ، بچه بزرگ هم باشی....دیگه هیچی ...از الان دارم رو خودم کار می کنم که از دستشون عصبانی نشم...والا....احساس می کنن من توان مافوق بشری دارم ..نمی دونم چرا...دارم ؟؟؟؟؟ندارم دیگه...
    پاسخ:
    بیخیالی طی کنین خب!
    "مسئولیت پذیری ناروا" نداشته باشین!
    والا...
    تکیه بدی به ستون نخودکی...زل بزنی به گنبد...پر شی از حسی که....حسی که اسمشو نمیدونم....بعد خیلی اروم بگی السلام علیک یا علی بن موسی الرضا....بعد چقد کیف می کنی اگه اقا دست بکشه رو سرتو بگه خوش اومدی.....
    دلمان خاست مهربانیش را
    پاسخ:
    والا این خانما و دخترا اصن اجازه نمیدن ما بیست متری نخودکی بریم!
    والا...
    تازه هم بریم همه چپ چپ نگامون میکنن
    به چشم طعمه!!!
    :)))
  • خانم مهندس
  • دیشبی داشتم کیف cdهامو مرتب میکردم,چشمم خورد به یهcd,نوشته بودم,عکس از اماکن زیارتی.
    عکسای قدیمی حرم بود,اینقدر عکس های قدیمی رو دوست دارم!!
    یهو دلم حرم خواست.

    حاجی,میری حرم,تو راه برگشت,نزدیک حرم یه ابمیوه رضاهست,زمستونا شیرکاکاءو داغ داره.اینقده شیرکاکاءوهاش خوشمزه اس که حد نداره(مغنا هم گفته بود تو وبش).ایندفعه رفتی حتمن امتحان کن;-)
    پاسخ:
    شما حساب میکنی دیگه؟!
    :)))

    + مغنا؟!
    خخخخ
    من خیلی نت باز نبودم
    یعنی خیلی آماتورم تو این مقوله
    از وقتی با اینجا آشنا شدم
    به حالت ذوق مرگی در میام، شدید:-))))))
    تا حالا با هیچ وبی، که انقد روح زندگی توش جریان داشته باشه، آشنا نشدم:-)))
    خداوند حافظِ روحانیونی چون شما باشد ان شاء الله
    چقد همه اینجا مهربونن
    خدایا چقد آدم خوب وجود داره، دستت درد نکنه:-)
    پاسخ:
    چقده خندیدم با این کامنت!
    از صداقت و دل پاکیتونه!
    وگرنه چیزی که ریخته وب!!!
    والا...
  • پرنده مهاجر
  • ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا......
    :)))
    من هم به هر بهانه ای دلم مشهد میخواد. :(
    حتی حاضرم یه روزه برم زیارت و برگردم.
    بار آخر که رفته بودیم، به نطر همسفرام کرامات خاصه داشتن. چون کلی چیزهای عجیب برامون اتفاق افتاد.
    من بازم دلم مشهد میخواد. :(((
    پاسخ:
    من برعکس!
    کمتر از سه روز حاضر نیستم برم!
    معمولش یه هفته اس!
    تازه حاجاقا این پستو اگه همونجا ک برگشتم میزاشتم دوبرابر این بود...انقد ک حس عجیبی داشتم گوشه گوشش خاطره خیلی چیزاشو نگفتم...
    اصلا نمیشه گفت...
    ی حالیه اونجا ادم
    :(
    دلم تنگ شد :(
    پاسخ:
    ما بیشتر!
    والا...
    ما هم که نزدیکیم دلمون خواسته
    هعی آدم هم استانی امام رضا باشه و دلش پر بکشه و نتونه بره :(((
    پاسخ:
    نچ نچ نچ...
    خدا قسمت کنه انشالا یکی تکی برین ب اقا بسپارین
    بعدیو دوتایی برگردین دی:
    خیلی حس خوبیه نه؟؟؟
    امتحان کنین دی:
    پاسخ:
    یعنی برم سر قبر نخودکی؟!
    :)))
    ما  قسمتون از مشهد فقط پذیرایی از مشهدی هاس که میان سفر اینجا...
    عید هم چند تا خانواده از مشهد دارن میان..

    ایشالله زود به زود.. هم بستنی هم مشهد
    پاسخ:
    اونم سعادتیه!
    انشاء الله
    انشاالله بطلبه من رو هم..
    اون برف هم دلیل بر سرخوردن کسی نمی تونه باشه.. شاید زیر گنبد درست همون قسمت بخاری ای چیزی روشنه و گرماش باعث آب شدن برفای اون قسمت شده! والااااا
    پاسخ:
    مسجد گوهر شاد فضای زیرش بازه!
    بخاریش کجا بود؟!
    اونم یه قسمت 
    اونم به شکل کشیده!
    :)))
    :(
    دلم برا آقا تنگ شده
    آخرین بار عید  بود رفتم!
    ایشالا اقا بطلبه

    به چه چیزایی دقت میکنین :))
    پاسخ:
    چه چیزایی؟!
    :)))
    خب نگرانش شدم بنده خدار از اون بالا سر خورده!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی