حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1011: انتم حقیقی ام لا؟!

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷ ق.ظ

یه سوال:

شما 18 نفر حاضرین در سایت واقعی هستین؟!

  • ۹۲/۱۲/۱۵
  • حاجی ره

نظرات  (۴۷)

لینک ک میده حاجی...اسم میخوای چیکار ..همونم غنیمته..لااقل مچ ک میگیری..از زنده بودن طرف ک آگاه میشی..والا
+حاجیییییییییییییی سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبی؟؟؟؟؟
خیلی رفدی تو حس زن گرفتنا!!!
خیلی فشار آورده بهتون یا فشار آوردن بهتون دی:
سوت سوت...
+عجله ندارین بگین ما ی خوبشو جور کنیم ب استاندارداتونم میخوره...مهندسم نیس تازشم دی:
کلا گفتم
شوما بزار پای احوال پرسی مثلا
پاسخ:
نگران خودم شدم اخه!
:)))
:|
حاجی خوش میگذره ایشالا دیگه؟
پاسخ:
بله الحمدلله!
چطور مگه!؟
:)))
میتونین امار گیر حرفه ای بزارین ک بدونین کی میاد کی میره!!
والا!
انقدم سوال براتون پیش نمیاد!!
:|
پاسخ:
یه آمارگیر حرفه ای معرفی بفرمایین که اسم مخاطبارو بگه!
:)))
حاجی نکنه ابگوشته گیر کرده تو گلوتون نیستین!!!:D
زنده این؟؟:D
پاسخ:
امشب مرغ پلو بود!
اونم عروسی!
سلام حاج آقا
بابت دعوتنامه متشکرم
خدا رو شکر امروز وب منم به جامعه ی اهل قلم پیوست.
التماس دعا

پاسخ:
سلام علیکم!
قابلی نداشت!
ما هم تازه واردیم 
با این حال خوشامد عرض میکنیم!

+ مخازب وکیل نداشتیم که داشته شدیم!
:)))

حاجی امشب آبگوشت و دعا و معنویات ب راهه دیگه!

ما ک میدونیم بدون ما از گلوتون پایین نمیره.

پاسخ:
عروسی و بزن و بکوب و رقص نور و ... و ....!!!!!!!!!!!

+ الکی گفتم!
همش صلوات بود!
:)))

ای خدا...ای خدا...

من الان یه هفته ای هی ناراحتم...که چرا این حاجی نمینویسه...

میگم طفلی چقد سرش شلوغ شده.....خدا کنه هر جا هس خوب باشه....

امروز یدفعه دوباره رو "کلیک" کلیک کردم....دیدم بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

حاجی داره اینجا تند تند مینویسه......

 

ای خدا....

خدارو شکر....:)))

پاسخ:
خسته نباشید عرض میکنم!
:))))
خب خدا رو شکر یک حاجیِ یدجنس به بلاگ تشزیف فرما شد...
پاسخ:
کی به کی میگه بدجنس!!!
:)))
سلوووووووووووم حاجی عاغا 
منزل نووووووووووووو موباووورک
حاجی اصن هر جاووو شوما هستین همونجا اصن آخر جاس بهترینه باحاوووله
حاجی موفخ باوووشی 
چرخت براوووتوون بچرخه :)))))))))))
پاسخ:
سلام بر حضرت سهیل!
بفرمایین شام منزل نو!
موفقیت شما آرزوی ماست!
جیگرتو...
حاجی ره
والا با این نوناشون که میزارن تو دامن حاجی بلاگفا چش بود مگه می اومدم آمار میدادم میرفتم از دست آمارگیر بلاگ خودم هم در امان نیستم بفهمم کی این نون رو گذاشت تو دامن حاجی نون منو آجر کرد تفریحات سالم منرو گرفتن
پاسخ:
والا با این نوناشون!
:)))
والا ما که نبودیم نمی دونیم :)))
پاسخ:
البته اکثریت شناسایی شدن!
اصن شعار ما اینجا اینه:

ما زنده به آنیم که کامنت بخوانیم

نه مثل بلاگفا که
زنده بودیم کامنت بدیم 
پاسخ:
شما زنده بمون فقط!
شکلش فرق نمیکنه!
:)))

سلام 

فیروزه ای گرامی 

اینجا نا سلامتی وبلاگ متخصص اهل قلم حجة الاسلامه حرفاى شخصیتو برو بلاگفا بزن

ایکن جو گرفته شدید 

منم اسپم ایجاد نکردم عرض ارادت بود حضور حاج عاغا اصن امتحان  فردا تموم بشه من دلیلی برا وب گردی ندارم ساعت ۸به بعد نمیام که کلاسم ازت بیشتر شه (توبه جوجه مرگه) 

پاسخ:
امتحان تموم شد؟!
شیرینی داشت یا نه؟!
:)))
  • فیروزه ای ....
  • سلام
    جوجه مهندس گرامی من اصلا دیروز کامنت نذاشتم. من باکلاس تر شدم!
    حاجی یادتونه گفته بودید جای جدید 100 تا پست میذارم. یه وقت عمل نکنید به حرفتونو!
    اینجور که پیش میره دو ماهه باید اینجا رو هم ببندید و سایت بزنید
    پاسخ:
    فعلا که قصدمون روزی پنج تا پسته!
    تا ببینیم خدا چی میخواد
    دوس دارم اینحا هم حداقل هزار تایی بشه!
    انشاء الله
    میگن سحرخیز باش تا کامروا باشی ببن چقد خلوته فقط من الان آنم اینجا دی
    پاسخ:
    مارو هم واسه نماز صدا میزدی!!!
    :)))
    فک میکنم منم یکیش بودم یادم نمیاد کی رفتم از وبت  ........... حاجی پول مهندسارو بالا کمیکشی حیح حاجی مملکتم با ما ایم جوری رفتار میکنه دسنتت درد نکنه حاجی
    پاسخ:
    شد 12
    شیش نفر مفقود الاثرن هنوز!
    خودشون قراردادو فسخ کردن!
    والا...
    :)))
  • خانم مهندس
  • سلام.جوجه جان:)
    اشکالی نداره خانم مهندس
    10000 تومن می گیرم می بخشم :)))

    شبتون همگی به خیر

    خانم مهندس ارادتمند 

    سلام عرض شد

  • خانم مهندس
  • "ح"
    ببخشید من یکمی زود عصبانی شدم:((
    نمیدونم چرا اینقدر زود رنج شدم:(
    سلام

    حاج آقا تا همین اول راهید یه سوال کنید ببینید تعداد پست ها و حجم وبلاگ سطح خاصی داره یا نه؟
    یادمه یکی از دوستان بلاگ,einlam.ir , مجبور شدن خیلی از پستاشون رو حذف کنند چون گفته بودن یا حذف کن یا بعد این پولیه! یه چی تو این مایه ها....
    از صاحب این وبلاگ هم می تونید بپرسین!

    راستی بی زحمت,یه دونه از اون دعوت نامه هاتون اگه اضافست برا من بزارید کنار... فقط نمی دونم کجا باید بفرستین! ایمیل بزارم؟

    التماس دعا


    پاسخ:
    سلام
    اون چیزی که من فهمیدم
    اینه که:
    حداکثر مطالب 5000 تاست
    و حداکثر حجم رایگان سه گیگ!
    که بیشتر از اینارو باید خرید!

    اولا که کار به اون مقدار مطلب و اون حجم نمیکشه
    اگرم بکشه والا ارزش داره!
    پول میدیم و همون قدرم آش میخوریم
    نه مثل بلاگفا که ...

    + ایمیلتونو لطف کنین! 
    دارندگی و برازندگی مهم اینه که تعداد کامنتامو نرمال کردم در حد کلاس بلاگ
    پاسخ:
    کلاس شما در نزد ما محفوظه!
    تعداد کامنت ها تاثیری ندارن!
  • خانم مهندس
  • "ح"
    بحث شوخی بیش نبود!وگرنه...
    لااله الا الله:((
    میخواستم یه چیزی بهت بگم ها:/
    شانس آوردی رعایت ادب و احترام حکم کرد که نگم:(

  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • :|
    خودمُ میزنما :))
    کامنت من قبل از تیرماهی هست! :))
    نه آقا خوب نیست! منُ یاد علی دایی میندازه فقط :|
    اصلاً حاجاغای عادلی نیستید!
    کسی نباید نمازشُ به شما اقتدا کنه! :دی
    پاسخ:
    بله بله!
    اشتباه شد!
    معصوم که نیستم
    حاجاغام!
    عصمت هم که جزو شرایط امام جماعت نیست
    عدالته!

    + دوستانو صفو بهم نزنین
    نماز داره برگزار میشه!
    :)))

  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • :))
    الان حس بچه ای رو دارم که کسی تحویلش نمیگیره بعد میفهمن تو ذوقش خورده یه دونه تافی کَره ای میدن بهش دهنش بسته شه!
    (مثال برا دوران خودمون بود الان به کمتر از شکلات پارمیدا رضایت نمیدن بر و بچه ها)
    پیرهن شماره 10 میدین به من؟ :))
    من پنجم بودم آقا!
    پاسخ:
    پنجم که تیر ماهیه!
    شماره ده خیلی خوبه ها!!!
    :)))
    کامنت قبلی از من بود . قبل این که اسممو کامل بنویسم ارسال شد اشتباهی
    پاسخ:
    *:
    خانم مهندس اجازه بدین من جای حاجی 10 تومنو میدم ، بعدا باهاش حساب می کنم
    اینم 10 تومن معهود :))))))


    بزن قدش حاجی :)))))))))
    پاسخ:
    شما چرا دس به جیب شدین!؟
    شرمنده کردین مارو!

    + اصن بیا بغلم!!!
    :)))
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • دسِّدون دُرُس حاجی!
    کلاً منُ نشمردین! :|
    پاسخ:
    دهمین نفر شما بودین دیگه!
    پیراهن شماره ده!
    :)))
  • خانم مهندس
  • من پولمو میخوام:)))))
    خودت قرار داد میزاری خودتم فسخ میکنی؟؟:))
    عجبا:)
    پول فسخ اش رو بده پس:دی

    +همون18تا شد:دی
    پاسخ:
    عجب وعضیه!!!
    شما باید ضررو وزیان منو جبران کنین!
    فقه و حقوق که نخونیدین اینارو بدونین!
    مثه مهندسا فقط پول طلب میکنین!
    :)))

    منم حاضر 

    پاسخ:
    همیشه حاضر!!!
    یازده!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • حاجی!
    ما همه هستیم!
    منتهاش هوا سرده دهنامونُ بستیم!

    الی هذیان/هضیان(؟!) میگوید! :دی
    پاسخ:
    ده!!!

    متشکرات و ممنونات فراوان!

    + هذیان درسته
    اما نه از شما!
    نه ما فتوشاپیم پس!
    همینایی که هستیم رو بشمرید، 18 تا نمیشه واقعا!؟
    پاسخ:
    شما هشتمین نفرین!
    ده نفر دیگه باید باشن که نیستن!
    "انتم حقیقی ام لا؟!"


    قال حبیب (علیه الکلام) : یُکمنتُ فانّی موجودٌ !
    حضرت حبیب ( کلام بر او باد) : کامنت می گذارم ، پس هستم !
    پاسخ:
    شد هفت تا!
    البته حبیب دو تا حساب میشه ها!
  • همراه خاموش
  • من وبلاگ یا سایت ندارم ولی اگه لازمه ایمیل بدم خدمتتون
    پاسخ:
    خیلیم عالی!
    ممنون میشیم!
    شد شیش تا!
  • خانم مهندس
  • کو ده تومن؟؟؟؟کو؟؟؟حاجی خودت گفتی ده تومن بهم میدی ها
    بده دیگه...
    زودباش...
    منتظرم...
    ده تومنو بده...
    پول دانشجو جماعت خوردن ندارن ها...

    +ایضأ همچنان 17تا:دی
    پاسخ:
    نرفتیم که!
    پس قرارداد فسخه!
    :)))
  • همراه خاموش
  • سلام آقای حاجی من که گفتم همراه خاموش مستمر هستم شما باور نکردی
    پاسخ:
    سلام
    همراه خاموش بی نام بی ادرس!؟
    شمارو حساب کنیم اینجوری؟!
    :)
    پاسخ:
    بهبهکم الله!
    پنجمین نفر!
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • الان که 17 تاس! :دی
    پاسخ:
    گویا مسریه!!!
    :)))
  • خانم مهندس
  •  من هی میگم چندتا شد
    که یوخت دروغ زده نشم!
    نگی مهندس چرا الکی میگی!!!!! این که 18تاست!
    به من چه ملت هی میان و میرن:)))
    +شد17تا
    پاسخ:
    مهندس بیا این ده تومنو بگیر برو بخواب فقط!!!
    :)))
    اعتراف می کنم یکیشون از این 4 نفر منم :دی

    پاسخ:
    شما به عنوان دومین نفر شناسایی شدین!
    کلا از 18 نفر 4 نفر خودشونو معرفی کردن!
    واقعا خسته نباشن این دوستان خاموش!
  • خانم مهندس
  • کی میگه؟؟
    راست گفته هرکی گفته!
    ملت شاهد باشین چقده ما مهندسا رو اذیت میکنه ،حاااجی:دی
    [آیکونه مظلوم نمایی کردن]

    +16تاشد.
    پاسخ:
    منتظر پستای آنتی مهندسی باشین!

    خودتون شروع کردین!
  • ๑فاطمــ ـــه๑
  • حاجی حقیقی حقیقیه .. شک نداشته باشید ... 
    آمارگیر بلاگ حرف نداره ... 
    قشنگ زیر و بم طرف و واست در میاره ... 
    حتی از کدوم شهره ، ویندوزش چیه ، مرور گرش چیه ؟ آی پی ؟! و حتی اگه رو اون خط رنگیاش کلیک کنین همه بازدیدای طرفُ نشونتون میده ... 
    ینی در این حد

    پاسخ:
    چهار!!!

    پس چرا همه خاموشن؟!

    منم واقعی ام :))))))
    ولی دیگه دارم میرم
    فی امان الله
    شب همگی آروم
    پاسخ:
    سه!!!

    + شبهکم الله!
  • خانم مهندس
  • دوباره18تا شد!!!
    پاسخ:
    مهندسم مارو گرفته!

    + بعد میگن چیکار به کار این مهندسای بی آزار داری؟!
    والا...
    :)))
    حالا این 18 نفر قابل درکه...
    آنلاینای وبلاگتونم تو بلاگفا داشته باشید :دی
    پاسخ:
    شد دو تا!
    منم متعجبم و خندان از اونا!
    نمیدونم چیکار دارن میکنن اونجا!
    :)))
  • خانم مهندس
  • زده 19تا حاجی:))))))
    پاسخ:
    یکی شناسایی شد!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی