حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1010: لیس لنا زوجه! شماره یک

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ب.ظ

یه زنم نداریم...

پیامک بده:

حاجی سر رات بستنی عروسکی بگیر!

  • ۹۲/۱۲/۱۴
  • حاجی ره

نظرات  (۵۵)

  • مغناطیسممغنا
  •             :l
    وا حاجی...
    ایشالا سرتون بیاد بیاین اینجا بنویسین کاش یه زن نداشتم هی راه به راه بستنی بخواد
    بعد من اینو الکی نگفتما.دیدم که میگم
    پاسخ:
    جون بخواد اصن!
    بستنی چیه؟!
    :)))
    والا ما آقامون اون طرف اتاق نشسته بود بهش اس و مس دادم من دلم بستنی میخواد. حالا کی بود؟ ساعت دو شب. یه نگاهی بهم انداخت مظلومانه نگاش کردم رفت واسم مگنو خرید بیچاره البته یه ساعت بعد برگشت مغازه ها همه تعطیل بودن
    پاسخ:
    خوشا به سعادتتون!
    یه شوهر هم نداریم بهش اس ام اس بدیم ، چیپس سرکه نمکی بخر ،داری میای
  • خانومه آقای x
  • سلام حاجاغا مبارکه منزل نو  به سلامتی و دل خوش :-) به شخصه اون وبلاگتون بیشتر دوست داشتم  فک نکنم دیگه اینجا بیام اونجابیتر بود اصن یه صفایی داشت:-( دیشب حرم خیلی یادتون کردم هم شما هم بقیه مجردین بلاگر رو ان شاالله به زودی سر سفره عقد خودتون بشینین 

    اه اه چه حاج اقای حرف گوش کنی

    اون بنده خدا پیام میده یقینا شما هم یادتون میره

    حاجی همچین با حسرت از زن صحبت میکنی انگار خدایی نکرده یه عیبی ایرادی چیزی داری بهت زن نمیدن

    بابا زن گرفتن که کاری نداره برید دختر یکی از اساتیدتون رو بگیرید

  • یک بیوتکنولوژیست
  • چرا با آدم این کار رو میکنی؟

    مگه نمیدونی بوفه ما بستنی نمیاره؟

    نمیگی بچه مردم رو به هوس میندازی؟
    والا ما اگه زن کسی باشیم تا تقی به توقی خورد بهش میگیم برو برام لواشک بگیر آلوچه بگیر و اینا.. دیگه فوقش بهش بگیم کیک یزدی بگیر :))

    اوه اوه اوه.. شیر کاکائو رو فراموش نکنیم البته :)

    حالا خانوم شما چرا بستنی عروسکی خیلی دوست داره خدا می دونه ;)
    حاجی زنت چه کم خرجه :)) 

    فضای جدید

    خانه جدید

    وبلاگ جدید

    مبارک.

    شایدم اصن بستنی خور نباشه :|
    حاجی تا من یادمه قبل از ورود شما به بلاگ کامنت دادن بدون کپچا (کد امنیتی بود)
    اینا ینی تشریفات ورود شمان ؟
  • رها آرزوهای نزدیک
  • منزل نو مبارک

     

    بپا بستنیتون آب نشه
    اما به نظر من در هر دو قشر سطحی نگری کاملا شایعه..
    اما اگر به نظرتون سبک مغزی در خانومها بیشتر میرسه علتش تربیت خانومهاست..
    در کشوری که از رسانه گرفته تا عرف و سنت و دین زن رو یک موجود پر از احساس و بدون منطق و ضعیف که از پس هیچ کاری بر نمیاد و مگر زینت کردن میدونه و تربیت یک دختر از کودکی فقط برای کارهای احمقانه است چیز دیگه ای انتظار نمیره..
    وقتی در جامعه ای بدون هیچ دلیلی نیمی از اعضاش داری آزادی مطلق باشن و در مقابل نیم دیگر اون جامعه بدون هیچ دلیلی هر روز بیشتر تحقیر بشن نتیجه ی دیگه به بار نمیاد مگر سبک مغزی و کوته اندیشی..
     
    "
    + ولی من به شخصه سطحی نگری رو تو قشر مخالف عجیب شایع میبینم 
    برخلاف قشر خودمون!"
    + شاید چون شما و جمع اطرافتون سطحی نیستید والبته چون خواستگار نمیاد براتون ینجوری فکر میکنید. خودتون یک نفرید که میرید خواستگاری! :)
    نسبیه واقعا. زن و مرد هم نداره.


    چی شد نه تا؟
    حریم خلوت انس؟

    خب خیلی سخته که آدم بخواد درصد بده..
    اگه بخوام بگم درصدشون کمه این نشون دهنده ی عُجب و عدم وسعت دید منه..
    و اگه بخوام بگم زیاده کاملا مشخصه که یه حرف تو هوایی زدم..
    کلا چون هیچ دلیلی برای اثبات کم یا زیاد بودنشون ندارم..
    میشه ترجیح بلا مرجح..

    پاسخ:
    افراد شناسایی شده حاضر!
    شما نهمین نفر بودین!


    + ولی من به شخصه سطحی نگری رو تو قشر مخالف عجیب شایع میبینم 
    برخلاف قشر خودمون!
    سلام
    حریم خلوت انس جدید مبارک..

    میخواستم به این کلام اعتراض کنم..
    علایق خانمهارو مثال زدم
    که اونارو از درک خیلی چیزا باز داشته
    در طول زندگی
    قبل و بعد ازدواج حتی!


    قبول دارم الان خیلی از خانومها فقط و فقط و صرفا به این جور چیزا توجه دارن.. و از زندگی فقط پول خرج کردن رو فهمیدن..
    اما خیلی از خانوما هم هستن که در کنار این علایق که جز طبیعتشونه به مسائل مهمتر فکر میکنن و دغدغه های عمیق تری توی سرشون دارن..
    و در مقابل خیلی از آقایون هستن که فقط کافیه شروع به صحبت کردن بکنن تا آدم کلا از زندگی نا امید بشه از بس سطح فکریشون پایینه و بینششون در حد صفره..
    و در کنار همین آقایون هستن آقایونی که آدم کیف میکنه وقتی حرف میزنن هم از استحکام کلامشون و هم از درک و شعور زیادی که در فحوای کلامشون موج میزنه..



    پاسخ:
    سلام
    متشکر و ممنون!
    شد نه تا!

    حرفاتون بسیار خوب و متین!
    همین که همه رو جمع نبستین چه عاغایون چه خانمها
    نشونه خیلی خوبی بود
    ولی درصدهارو هم در نظر بگیرین
    (چند درصد از خانمها اینجورین و چند درصد عاغایون اونجوری!)
    تا عمق قضیه خودشو نشون بده!
    سخت نگیرید. جایی که نمیشه کسی رو درک کرد، باید گذشت کرد.
    دقیقا اینجاست که باید عاشق طرف باشید، که حتی وقتی نمیفهمیمش، وقتی حوصله نداریم، وقتی درک نمیکنیم چی میگه؛ بازم باهاش راه بیایم و دوستش داشته باشیم.
    +باور کنید اینکه گاهی درکتون نکنه مسئله ی حادی نیست. زنی که کاملا شما رو درک کنه، زن نیست. یه پا مرده! کسی هم که بتونه مثل مردها فکر و عمل کنه، شوهر نمیخواد. یا اگر هم میخواد در حد یک ابزار ازش استفاده میکنه.
    بستنی عروسکس منقرض نشد.. اما خب دختره 17 18 ساله اس که هوس پاستیل و بستنی عروسکی میکنه :)))
    پاسخ:
    ما که هوس بستنی عروسکی میکنیم الان دختر 17 -18 ساله ایم عایا؟!
    :)))
    هاااان؟؟کی؟؟؟من؟؟؟؟من که ماشالله از هر 10 انگشتم با قطره چکون یه قطره میریزه همین امروز کــــــــــــــــــل اتاقمو تمیز کردم
    ایششش اصن میخواین کنکورو ول کنم برم شیرینی بپزم ؟؟؟!!
    2 دقیقه نمیشه مامانو تنها گذاشتااا امار میده هعی ایشش:D
    شب عالی مستدام(مصتدام - مسطدام- مصطدام) اصن شب بخیر لفظ قلم حرف زدن به من نیومده ایششش:|
    پاسخ:
    پ ن پ اتاق خودتونو هم میخوایین مادر گرام بیان تمیز کنن؟!
    نچ نچ نچ!!!

    ما خونه میریم نمیزاریم مادرمون دس یه ساه و سفید بزنه!!!
    (خالی بستم!)
    :)))
    اگر همین درصد ها هم پیدا میشدن،
     شما رو نمیدونم! اما من یکی قطعا مجرد نبودم الان! :)
    + این بحث مفصله واقعا. هرجوری هم خلاصه بنویسم، کسی جز شما اگر بخونه کامنت رو سوء برداشت میکنه و دلخور میشه. یادآوری بفرمایید یه روزی مفصل بنویسم در موردش.
    فقط همین قدر بگم که لازم نیست ما خانوم ها هرچیزی رو بدونیم و درک کنیم.
    شما آقایون هم همینطور.
    پاسخ:
    منم همینو میگم!
    به سی درصد ثبل و 70 درصد بعد یه سال راضی ایم به خدا!
    همونشم نیس آخه!

    + من تو کتم نمیره درک نشدن!
    :(
    "چه زنای کم توقعی!!!
    بد نگذره بهشون!؟"

    همینه که زن نداریم دیگه :)))

    یه زنم نداریم که وقتی ازمون برف توچال خواست ، بهش بگیم برو خونه بابات ، تو یخ"چال"ـش "برف"ـک هست :)))
    پاسخ:
    خوشم میاد یکی هس که خوب تیکه میندازه!!!
    خووووووووووووب!!!

    + خدا کنه زن ما هم همچو چیزی ازمون بخواد
    بعد ما اون جوابو بهش بدیم
    حال کنیم!!!!!!!!!!
    :))))))
    اوف قربون دستتون حاجی فقط شکلاتی باشه بعد خوشگلم باشه مامان جذب شه
    یکمم به حرف بگیرینشون من عین ادم به کارم  برسم در کمال ارامش:D
    پاسخ:
    نه اینکه خیلی تو کارای خونه کمکشون میکنین!!!
    حالا خوبه آمارتونو دارم!
    :)))
  • ๑فاطمــ ـــه๑
  • ایشالله :)
    پاسخ:
    ایشالا!
  • ๑فاطمــ ـــه๑
  • حاجی نصفه شبی هوای بستنی انداختی تو سرم ... !! 
    هی آب دهن قورت میدم و یادم میاد دیروز یکی از بچه ها داشت همین ، همیـــــن بستنی رو میخورد جلو من و من چقد دلم خواس ... ولی اون موقع نمیشد بخرم و بعدم که یادم رفت ... 
    داغ دلم داره تازه میشه  ... :(((
    ...
    حاجی من میگم خانوما هم اون اقلام که شامل نون و گوشت و تخ مرغ و ... سفارش میدن هم این بستنی عروسکی رو ... من که تابستونا از این چوبی ساده ها که روش کاکائو هس فقط رو ترجیح میدم "پاک" اینقد حال میکنم کاکائوشو با بستنی گاز میزنم ...
    میخواااااااااام ... 

    پاسخ:
    خدا همه رو به آرزوهای دلشون برسونه!
    نه نه
    من منظورم این بود: دور از جون، خر چرا؟
    جسارت نمیکنم حاجی:(
    پاسخ:
    جسارت قصد میخواد!
    ما که حال کردیم!!!
    :)))
    هعی حاجی اینقدر شکلات گفتی دلم خواست:|
    حالا امشبرو که با آهو افسوس سپری میکنم ولی فردا صبح کلاس دارم. میرم تیخشون(تیغشون) میزنم :D
    اخه مخصوصه رژیمش گرفته گرمو وزنو اینا میکتشون بعد ما از 100 فرسخی اونا اگه رد شیما اسفالتیم البته نه به این شدتا ولی خوب برزخی میشه :D اخه شامشه بستنیه، بخوریم باید تا صبح سمفونی گوش کنیم:| :))


    پاسخ:
    حالا که اینطوره بنده هم به زودی عکسای بستنی میزارم
    بعد شما مادر گرام رو یه جوری که متوجه نشن بکشونین پای نت و ...

    + اینجوری انتقامتون هم گرفته میشه!
    :)))
    یه زنم نداریم اس ام اس بده "هوس برف و شکر کردم ، پاشو بریم توچال" !
    پاسخ:
    چه زنای کم توقعی!!!
    بد نگذره بهشون!؟
    :)))
    دور از جون خر چرا؟
    داماد میشین خب :))
    پاسخ:
    دور از جون خر!!!
    :))))
    وا یعنی نخورم؟؟؟؟چه معنی داره تنها بشینه بستنی بخوره ما عین گربه ها نیگاش کنیم
    البته زیادم نخوردمااا یه ناخونک یواشکی زدم خودش نفهمید شمام به روشون نیارین :|
    پاسخ:
    خب شما هم برین یه بستنی شکلاتی خفن بگیرین!
    والا...
    چرا عین گربه ها فقط نگاه و ناخنک؟!
    :)))
    دلمون بستنی خواس اصن :(

    نه عروسکی ها ولی :(

    سالاری... دابل چاکلتی ..چیزی :||


    یه شووَرم نداریم الان که دلمون بستنی خواسته بزنگیم بهش برامون بخره بیاد خونه.

    هععععی .. بخُشکی شانس ...

    اصن غم عالم اومد تو دلم نشست

    پاسخ:
    ولی من امروز یکی رو تیغ زدم
    و ازش وعده گرفتم واسه فلکه بستنی!!!
    واسه همین خیلی دلم نمیسوزه
    :)))
    درصد ها رو من نگفتم البته!
    + احتمالا شما در مرحله ی انتخاب مورد برای بررسی و خواستگاری درست عمل نمیکنید!
    ++ رنگ لباس و لاک ناخن!؟ دیگه چی!؟ شما لاک ناخن هم دیدین وقتی میرفتین خواستگاری!!!؟؟؟
    پاسخ:
    درصدهارو قبول دارم
    میگم در عالم واقع پیدا نمیشن حتی همینا!
    والا...
    والا ما اصن موردی نمیبینیم که بخواییم مورد بررسی و خواستگاری قرار بدیم!!!

    + علایق خانمهارو مثال زدم
    که اونارو از درک خیلی چیزا باز داشته
    در طول زندگی
    قبل و بعد ازدواج حتی!
    امشب زنگ فرمودن و دقیقا بیست دقیقه صدای ماهشونو به ما شنوانیدندی!
    والا...
    این یعنی کل بکشیم براتون حاجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ما محکمتر از اونیم که تو بیست دقیقه خر شیم!
    :))))))
    عَعین عروسکیا که کلاه دارن بعد کلاهشونم شکلاتیه زیرشم کاکائویی
    دلم خواس :(
    ایشششش مامانم که واسه رژیمش رفته بستنی کیلویی ساده گرفته اه اه :|
    پاسخ:
    مگه شما از بستنی رژیمی مامانتون میخورین؟!
    :)))
    ایشالا هر وقت خدا بخواد :D
    پاسخ:
    زمان هم که واسه خدای ازلی و ابدی اصن نمود نداره
    و این یعنی ...
    :)))
    ایشالا ،ایشالا
    شاهد دلش بستنی لواشکی ترش بخواد
    تکلیف چیه؟
    پاسخ:
    باید پیامک بزنه باز!!!
    :)))
    الهی آرزوهاتون تو گرمای زندگی برسنو کال نمونن
    الهی دست بلند نکرده نقلای اجابت دعا بریزه رو سر تازه عروس دشت خوشبختی
    :)
    خونه نومبارک (آیکون گل نرگس)
    پاسخ:
    چرا همش بریزه رو سر عروس؟!
    پس داماد چی؟!
    والا...

    + متشکرات!
    ب زودی ایشالا :D
    پاسخ:
    زود یعنی کی دقیقا؟!
    :)))
  • پرنده مهاجر
  • حالا چرا پیامک بده؟؟!!
    خو زنگ بزنه صدایِ ماهشو بشنُفین :))
    پاسخ:
    امشب زنگ فرمودن و دقیقا بیست دقیقه صدای ماهشونو به ما شنوانیدندی!
    والا...
    حاجی خانوما خوش خوراکن...سالاری مگنومی چیزی...عروسکی چیه؟:دی
    پاسخ:
    سفارش ایشونه دیگه!
    اگه به من بود که میردمش فلکه بستنی 
    یه پنج اسکوپ تلخ میگرفتم!
    والا...
    ازین زنا می خواستی باید 5 6 سال پیش زن میگرفتی که حال و هواتون بستنی عروسکی باشه.
    سلام
    پاسخ:
    سلام
    ببخشین که اینقدر طولش دادیم تا بستنی عروسکی منقرض شد!!!
    :)))
    :)
    بله، بله. بستنی عروسکی نوش جان شما و حاج خانوم باشه.
    + عرض به خدمت انور شما که اول اولش کسی 30 درصد هم درک کرد شما رو کافیه.
    بعد یک سال زندگی زیر یک سقف بشه 70 درصد یعنی عالی! یعنی شما خوشبخت ترین مرد عالم هستید!
    ++ توقع ماورایی نداشته باشید! کسی که شما رو 100 درک کنه زنتون نیست! اگر باشه خواهرتونه! و البته اگر برای ما خانوم ها باشه برادرمونه! نه همسرمون!
    ( خوب بود جوابم یا بازم توجیه کنم!؟ :) )
    پاسخ:
    ما ب همین درصدایی که شما گفتین هم راضی ایم
    اما همینم پیدا نمیشه!
    همش یک رقمیه درصدا!!!
    والا...

    اصن مگه لباس و رنگ لاک ناخن و ... وقت میزاره براشون واسه درک کردن؟!
    بازم والا...
  • عروس کوشولو
  • اتفاقا عروسکیه :)))همین مدلی :)
    پاسخ:
    از این مدل شوهرا فرمودیم!!!
  • عروس کوشولو
  • یه شوهر داریم نگفته برامون میخره =)
    الان دلون سوخت
    پاسخ:
    از اون مدلا دیگه نیست!
    :)))

    از اینا خیلی وقته نخوردم.اما بستنی میوه ای و مخصوصا چند روز پیش خوردم.

    من ک میگم اس میده گوشت مرغ و ماهی چرخ کرده و سبزی و میوه و پودر ژله و حتما  پوشک بچه و الخ بخر بیار.

     

    پاسخ:
    بعد بگین چرا زن نمیگیری!
    والا...

    پیشنهاد میکنم به جای عروسکی دبل چاکلت بخرید خیلی عالیه :))
    سرعت پست گذاشتن تونم که ... ماشالله :))))
    پاسخ:
    وقتی عروسکی خواسته یعنی فقط عروسکی!!!
    :)))
    چه خانوم کم توقعی هستن این خانومی که تو خیالتونن
    پاسخ:
    کم توقعم آرزوست!
    معلومه حاج آقا که میخواید با یک دختربچه عروسی کنید
     که بستنی عروسکی میخواد ازتون!
    آفرین! مرحبا!
    برای خرید هدیه هم که دوشواری ندارید!
    عروسک میخرید!
    :)
    پاسخ:
    دس شما درد نکنه!
    یعنی ما هم که بستنی عروسکی میخوردیم بچه ایم دیگه؟!


    + والا دخترا با این سن و سالشون قد یه بچه ادمو درک نمیکنن
    دیگه چه برسه به خود بچه!
    والا...

    (انتقام حاجاغایی!)
  • گیس گلابتون
  • مبارک باشه حاجی
    بسیار زیباست:)
    پاسخ:
    سلامت باشین!
    ناقابله!
    سلام..
    منزل نو مبارک...
    جای قشنگیه...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    مبارک دوستان!
    والا...

    بستنی شده 900 تومن؟تروخدا؟

    چه وضعی شده.یادمه 100 تومن بود این بستنیها.چقدر هم من دوست میداشتم.

    پاسخ:
    چند ساله بستنی نخوردین؟!
    :)))))))))
    حالا زن نداشتنتون به کنار
    دقت کردین از وقتی که بستنی عروسکی شده ۹۰۰ تومن،
    قیافش گریون شده، دیگه نمیخنده مثل قدیما، یادش بخیر بستنی دوقولو میخریدیم 100 تومن از وسط نصف میکردیم،از کاملش هم بیشتر میچسبید ^_^
    پاسخ:
    اینجا هنوز پونصد میدن که!!!
    مارک میهن البته!
    ما آدمای ساده زیستی هستیم 
    از اون مارک گرونایی که شما میخورین نمیخوریم که!
    والا...
    :)))

    لطفا عروسکش خوشگل باشه .از اونا نباشه ک نصف کله اش نیست.

    وگرنه دوباره باید بری بخری.

    هه هه

    پاسخ:
    دوتا میخرم دیگه
    یکی هم کله نداش
    مال خودمو میدم بهش!
    دوشواری نداره که!
    والا...
    ای وای بر دشمن
     بستنی عروسکی :((

    پاسخ:
    به به!!!
    بعد شما هم جوابشو ندین مثلا:D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی