حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1008: اطلقونی! (رهام کنید!)

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ب.ظ


کی میای خونه؟!

دایی دعوت کرده نوروز بریم اهواز!


+ منم میام!

حتما میام!

خبرم کنین کی میخواهید برید که من زودتر بیام!

*:


باشه!

خب بگو کی میخوای بیای؟!

یه دختر خیلی خوب سراغ دارم واست!

دوست خودمه و تو حوزه درس میخونه.

بهم بگو تا کی قراره قم زندگی کنی؟

زبانت کی تموم میشه؟!

...

کلا برنامه ات برا محل زندگی



+ هیچی دیگه!

منم جواب ندادم!

:)))


++ پیامک های من و خواهر کوچکم

  • ۹۲/۱۲/۱۴
  • حاجی ره

نظرات  (۲۸)

یه وقت ناز نکنی!
خووو ....     برو زن بستون دیگه! 
(به فکر تو نیستم هاااا، اگه زن بستونی ، یه دخترتنها توی این دنیا، از تنهایی درمیاد):)
خدا خیرش بده
خو قبول کن دیگه
کوفت میخوای آیا؟
زن می خواستی اینم زن

والا
پاسخ:
آنچه پیدا می نشود 
آنم آرزوست!
  • فراموش شده
  • اتق الله...

    چی شده که آیه های خدا بی تاثیر شدن!

    ...

    یه ذکر این که از من کوچکتری و من پند میدم که از هر نوع رابطه ای با خانما بپرهیز اگه می خوای اهل سعادت باشی، البته تا قبل ازدواج...

    خبر نداری که چی به روز برخی میاری!

  • فیروزه ای ....
  • واقعا که اسلام دست و پا  و زبونمونو بسته وگرنه یه چیزی میگفتم بتون...
    استغفرالله
    به نظرتون تا کی میتونه این کلمه رو تحمل کنم و نگم. فیروزه ای عصبانی که از دهنش آتیش میاد بیرون!
    دامادمون خجالت کشیده چیزی نگفته
    بعدشم سکوت علامت ضاست
    خواسته ناز کنه
    ( و اون کلمه ای که اسلام اجازه نمیده بگم. ایــــــــــش)

    هرچی قسمت باشه خداوند مقدر میفرماید:D
    پاسخ:
    همینطوره!
    ولی هنوز ارسال از اسمان رو تقدیر نکرده متاسفانه!
  • پرنده مهاجر
  • همینه...
    حاجی تا سه بار نگُفتَن بعله رو نگینااا
     :)))
    پاسخ:
    دوستان لطفا اینارو به ما بگین
    ما بی تجربه و نیازمند این راهنمایی ای گهربار شمائیم!
    :))))
  • عروس کوشولو
  • :) خیلی خوبه
    قدرشو بدونید حاجی
    پاسخ:
    من الان میترسم عید برم خونه!!!
  • زندگی دوتایی
  • این جملتون رو قبول ندارم....
    دوم:
    قبول ندارم اینو که پسرا اینجورین!
    این همه مثال نقض!

    منظورم از افتاب مهتاب ندیده این نیست که کنج خونه باشه....ولی دختری که رابطه کمتری با پسرا داره و کمتر بگو بخند با پسرا داره بیشتر مورد پسند پسرهاست(برای ازدواج البته منظورمه نه دوستی)....چه پسره مذهبی باشه چه نباشه....


    پاسخ:
    خب الان سوال چیه؟!
  • زندگی دوتایی
  • حتما شعر ایرج میرزا را شنیدید؟

    من گرفتم تو نگیر...

    اگه ندیدید قبلا بد نیست یه بار تو گوگل سرچ کنید....
    پاسخ:
    نعوذ بالله!
    حاجاغا و ایرج میرزا؟!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • من همچی برادری میداشتما ینی نابودش میکردم که جوابمو چرا نداده =)
    پاسخ:
    ما با هم از این حرفا نداریم!
    :)))

    + نگران نباشین
    امشب زنگ زد و بیست دقیقه کامل مخمونو خورد!
  • زندگی دوتایی
  • یه چند وقته سوالاتی تو ذهنمه.
    چرا خواهرا دوست دارند برادرشون با دوستشون ازدواج کنه ولی کمتر پیش می اد پسری به دوستش بگه بیا با خواهرم ازدواج کن؟؟؟؟
    سوال دومم که مربوط یه یکی از پستای قدیمیتونه چرا دخترا گاهی دوستاشون که از شوهرشون جدا شدند رو به برادرشون پیشنهاد می دند؟ اونها مگه پسرا رو نمی شناسند که دنبال دخترای افتاب مهتاب ندبده اند؟؟؟ 

    نتیجه اخلاقی: دخترا دوست دارند دوستاشون رو به داداشون قالب کنند!
    نظر شما چیه؟


    پاسخ:
    جواب سوال اول:
    به خاطر غیرتیه که پسرا دارن! 
    واسه همین هیچوخ خودشون مستقیما نمیگن
    و معمولا از دوست مشترک سومی میخوان که طرفو بفرسته بیاد!
    :)))

    دوم:
    قبول ندارم اینو که پسرا اینجورین!
    این همه مثال نقض!
    والا...
    ایشالا همین قسمتتون باشه 
    پاسخ:
    یکی هم بود همیشه میگفت:
    زن نگیر!
    بدبخت میشی!
    دیگه من اسم نمیبرم!
    والا...
    ای کاش خواهرها اجازه داشتند به جای برادرااشون(برادرای  م3 شما و دادای خودم )عقدنامه رو امضا کنن و داداشون رو خوشبخت کنن و...:((
    بخدا به خانواده آی سخت میگذره بیشتر از اونی که فکر میکنید :(

    پاسخ:
    امیدوارم اینطور نباشه!
    البته ما کلا خانواده ریلکسی هستیم
    این خواهر کوچیکه گیر داده مدتهاس
    والا...
    در جوابی که بهviolet دادین:
    آخه به چه قیمتی؟؟؟ با زندگی خودتون که نمی خواین بازی کنین...
    قصدم فضولی نبود...
    داداش من19 سالش بود گف من زن میخام
    مامانمم گفتن پس از حالا من مسئولم اگه به این دلیل به گناهی بیفته (فقط بش گفتن صبر کن تا20 سالت شه که همه مسخره نکنن!البته چیزی تا 20 نمونده بود)
    خلاصه21 سالگی ازدواجید...

    پاسخ:
    شوخو بود استاد!
    عجب
    خدا به اهل منزلتون صبر ایوبی بده انشاا...
    پاسخ:
    خدایی که مارو بهشون داده
    صبرشو هم میده!
    :)))
    خب بنفشه فضولیش گل میکند:)))
    ضجه چرا؟؟
    دادای من ضجه مجه نکشیده تا حالا:((
    پاسخ:
    ما سالها ضجه زدیم کسی گوش نداد
    الان اونا ضجه میزنن ما گوش نمیدیم!
    خیلیم عالی!

    الان دخترا هم اینطور شدند.

     

    پاسخ:
    در و تخته باید بهم بیان دیگه!
    :)))
    دادای منم الان دقیقا م3 شما شده:((((
    چی میشه اینطور میشه؟؟؟
    پاسخ:
    اون موقعی که من پیش خواهرام ضجه میزدم...

    در مورد بوق و کرنت کردن هم من خبر دار نشدم.

    اطلاع رسانیت ضعیف بوده.تو وب هوادارن هم کسی چیزی نگفت.

    پاسخ:
    استاد!
    تو وب خودم پست ثابت گذاشتم!!!

    هواداران هم احتمالا هواداران بلاگفایی بودن
    اینجا دیگه هوادار نداریم!
    :)))

    پس چجوری میخوای انتخاب کنی حاجی؟

    خودت میخوای بری تو حوزه خانمها؟

    پاسخ:
    نخیر!
    قراره از آسمون بیفته و من بگیرمش!
    به همین سادگی
    به همین خوشمزگی
    والا...

    آخیش بهتر شد!

    مدیونی اگه فکر میکنی من نمیدونستم.میخواستم ببینم شما بلدی یا نه؟

    پاسخ:
    من علمنی حرفا ...
    :)))
    آخه فکر میکنم این رو اولین عکس العمل همه پسرها در مقابل پیشنهاد سایرینه!
    و اینکه حس کردم موافقید و وانمود میکنید نیستید!:))
    مش قلی شید اگه دعوام کنید ها،نظرمو گفتم فقط:))
    پاسخ:
    بنده سفارش اکید کردم کسی رو پیشنهاد نکنن
    گوش نمیدن
    منم ندیده و نشنیده میگم: 
    نه!
    والا...

    الان حرف حسابت چیه حاجی؟

    هنوز ندیده میگی نه؟؟؟

    پاسخ:
    دقیقا!
    :)))
    حاجی ره میفرمایند:
    لگد زدن رو دوست میدارم!



    باشد که رستگار شوید.

    پاسخ:
    انشاء الله!

    منو باش همه خبر دار شدن وب جدید رو من خواب تشریف دارم.

    چرا واقعا؟

    ب این هنوز عادت نکردم.خیلی ریزه.چشامو اذیت میکنه.

    عینک رو باید بذارم

    والله

    پاسخ:
    بنده که در بلاگفا اپیدم و در بوق و کرنا کردم اینجارو!
    والا...

    کنترل + اسکرول موس
    آخ جون
    از الان مبارکه:)))
    شیرینی یادتون نره ها:)
    پاسخ:
    انگار کامل نخوندین پستو!!!
    :)))
    به این میگن لگد زدن به بخت:دی
    پاسخ:
    لگد زدن رو دوست میدارم!
    حاجی ره

    سلام سلام.

    من اولم آیا؟

    خونه جدید مبارک حاجاغا!

    پاسخ:
    سلام سلام سلام
    اگه خدا قبول کنه!

    سلامت باشین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی