حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1004: الاوقات الشریفتنا! (لحظات خوب ما!)

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۰۸ ب.ظ


طی پیاده روی شبانه رسیدیم تقاطع عطاران

مثه خیلی مواقع دیگه ایستگاه صلواتی هیئت برپا بود

با مناجات سوزناک و قشنگی که داشت پخش میشد!

یکی از بهترین لحظات عمر من اون مواقعیه که میام اینجا

به صرف چای و معنویت!


+ همیشه دو تا چایی میخورم

و بستگی به حالم هر چایی از هزار تومن تا دو و پونصد واسم خرج برمیداره!

معمولا هم نیت میکنم واسه امواتم!

و اولین شبی که این نیتو کردم

پدربزرگ مرحوممو تو خواب دیدم!

حرفی نزد

فقط ایستاده بود و بهم خیره شده بود.


پ.ن:

مستحبه وقتی پولی رو واسه کار خیری میدی بعد دستتو ببوسی!

این دست به دست خدا خورده!

  • ۹۲/۱۲/۱۳
  • حاجی ره

نظرات  (۳۷)

منظورم این بود که قراره تو تنهاییام بمیرم..
ما هم یه وقتی دانشجوی قم بودیم و خوابگاهمون بالاسرِ فروشگاه ایرانیان بود
سه شنبه شبا با بروبچ اونجا بودیم
ولی شما رو ندیدیم
پاسخ:
من همونیم که همیشه میشینم لبه جدول خیابون چاییمو میخورم!
ندیدین؟!
:)))
سلام..به به..منزلِ جدید مبارک...
ان شاءا... واستون اومد داشته باشه سالِ جدید بیاین خاطراتِ زندگیِ مشترکتونُ بنویسین.. :)
چرخشم واستون بچرخه!
پاسخ:
سلام علیکم
انشاء الله!
:)))
  • عروس کوشولو
  • حاجی جدی ازدواج کردی؟:)))

    :)) این بلاگ تنا خوبیش این کدشه که عوض میشه و میتونی راحتترین عددا رو انتخاب کنی :))))))))
    پاسخ:
    :)))
    هیچم تنها خوبیش نیس
    چرا تو سر مال میزنین؟!
    هر روز دارم خوبیهای بلاگو کشف میکنم!
    والا...
    روزی روزگاری خانم میم مرد..!

    بعله!
    پاسخ:
    نیم ساعت پیش وبتونو با موبایل خوندم!
    و پست آخرتونو!
    ولی نفهمیدم ...

    + و به یاد سپردم که در مورد پست 721 تون مطلبی بنویسم!
    چ قد قشنگ...:)
    پاسخ:
    یه کامنت با انرژی مثبت!!!
    :)))
  • همراه خاموش
  • سلام آقای حاجی از همراهای خاموش بلاگفاییتون هستم
    پینوشت:
    جهت عرض تبریک وب نو و اعلام همراهی مستمر
    پاسخ:
    سلام علیکم
    البته ما به کسی که خاموشه همراه نمیگیم
    بیشتر ناظر
    والا...
    فک کنم شما از رنگ کرم و قهوه ای خیلی خوشتون میاد....
    پاسخ:
    بله همینطوره!
    ازدواج کردید)؟؟؟؟؟؟؟به به شیرینی ما کو پس؟؟؟؟؟؟؟؟بالاخره دوکاد شدید زین پس به جای حاجی میگیم شادوماد
    پاسخ:
    اینکه بنده اینقدر دیر ازدواج کردم 
    همش از ترس همین شیرینی دادن بود
    یه کاری نکنین همین امشب طلاق بگیرم!
    والا...
    :)))
    چه جالب !!

    سلام.....

    من اینجارو ندیده بودم...چقدر قشنگه....یه وبلاگ چرم دوزی شده.....خیلی خوشگله!

    .............

    چه خوب.....یادم میمونه......

    کاش بازم از این نکته های ریز یادم بدی.

    پاسخ:
    کار تبریزه!
    :)))

    انشالا توفیق باشه!

    به به مبارک باشه

    انگار سیاست جدید اینجا اینه که نظراتو جواب ندید

    پاسخ:
    سیاست اینجا اینه که هر چقدر رسیدیم جواب بدیم
    اونم به نظراتی که جواب میخوان
    نه شکلک و اینا
    سلام
    مبارکه

    پاسخ:
    سلام علیکم
    انشا الله

    چه جالب:))

    خوش به حال امواتتون

    خدا همه  اموات رو رحمت کنه.

    دست بوسیدن جالب بودا،اما خب ملت که همه نمیفهمن علتش رو...

    پاسخ:
    آمین!
    واسه همین در خط آخر علتش رو گفتیم!
    حاجی پس چرا بیخبر رفتی ؟
    میدونی چندبار اومدک وب قبلیت
    مبارک باشه نقل مکان
    پاسخ:
    استاد چرا بیخبر؟!
    خوبه تو ده تا پست و صدتا کامنت اطلاعرسانی کردیم!
    والا...

    بنده هم که روز افتتاحیه اعلام عمومی کردم در بلاگفا!

    به دعای شما!

    user online  in blogfa: 4 user




    user online in blog: 2 user


    پاسخ:
    من خودم اینجام
    ملت اونجا چیکار میکنن؟!
    والا...
    خدا رحمت کنه بابا بزرگتونو
    من بخوام برا امواتم چایی بخورم و پول بدم باید کل سماور رو سر بکشم:))
    پاسخ:
    ما همون دو تا چایی رو به نیت تمام امواتمون من الان الی الادم علیه السلام میخوریم!
    دوشواری نداره که!
    والا...
    هنوز داشتم با خودم فکر میکردم اینجا عکس چای نزاشتین که اومدم دیدم گزاشتین
    پاسخ:
    میشه نذاشت؟!
    :)))
  • اسکاچ خاتون
  • بح بح !
    :)
    چه با کــَلاس شده وبت حاجی !


    پاسخ:
    تصحیح میکنم:
    باکلاس تر شده!
    مبارکه حاجی وبو میگم
    پاسخ:
    آهان!
    من فک کردم ازدواجمو میگین!
    :)))

    بلخره آدرس رسید دستمون :|

    پاسخ:
    در اولین فرصت ممکنه!
  • دوشیزه فلانی
  • سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام!
    بهترین حاجاقای دنیا!
    چقد دلم تنگت بود!
    خونه ی نو مبارک!
    ایشالا مزدوج شدنتون رو تبریک بگیم! :))))))))))

    + دلم چایی خواس! تو فلاسک چای وسط کوه و کمر تو سرمای زیر صفر درجه!


    پاسخ:
    سلام علیکم
    ما نیز!
    خب چرا نمیگین؟!
    از کجا میدونین من مزدوج نشدم؟!
    :)))

    + تقدیم به شما:
    سلام
    به به مبارکه ،خیلی خیلی مبارکه
    چقئ خوبه بازم می نویسید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    انشالا که خوب و خیر باشه تا آخرش!
    حاجی چه جالب ...نظرا باز گذاشتی....
    چه چایی خوش رنگی.....:)))
    پاسخ:
    امیدوارم ادامه پیدا کنه!

    بفرمائین تورو خدا!
    :)))
    سلام حاجی جان..
    مبارکه چادر جدیدت..
    خیلی شیک میباشد از قضا..
    پاسخ:
    سلام علیکم
    چادر نیست که
    عباست!
    :)))

    کار دسته چرمش!
    سماوری که به بزم حسیــن میجوشد
    بخار رحمت آن جرم خلق مــی پــوشد

    حدیث کوثر و تسنیم و سلسبیل مگوی
    بگو حکایت مـستی که چای می نوشــد...


    پاسخ:
    جااااااااانم...
    به به مبارکتون باشه:))))

    چه قدر هم خوب ! منم بازکردم تو بلاگ!!!!!!!! اما فعلا نمیام:))

    جای خوبیه :)

    من فقط ازین چاییا دوست دارم . وگرنه درکل چایی دوست ندارم .

    البته اگه چاییشو شیرین کرده باشن چه بهتر)))))
    پاسخ:
    به به!
    بر شما هم مبارک!
    واقعا خوبه!!!

    اتفاقا  امروز از آبدارچی خواستم از فردا واسم چای شیرین بیاره!
    :)))
    دلم چای تو فنجان کمرباریک خواست :)))
    + چقدر جالب! اینو نشنیده بودم
    پاسخ:
    ما هم دلمون کمرباریک خواست!
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • خب بااجازتون
    اصلا یه بچه خوبی شدم که نگو
    قبلنا تا 11 بیشتر نمیموندم الان تا 10 بیشتر نمیام نت :))
  • فیروزه ای ....
  • والا امضای بلاگفایی حاجی بود.
    اینجا امضاتون چیه؟
  • فیروزه ای ....
  • استاد شما از آدم تااااااااا آخرین فرد روی کره زمین نیت کن. اینطوری هم ثوابش بیشتره هم ما هم بهره میبریم هم شما .
    والا
    ایول راستی اینجا از "والا" خبری نیست
    سلام حاجی..
    چه اینجا با کلاسه... انگار رفتی بالا شهر... همچی حسی بهم دست داد..
    شکلک هم نداره.
    سرما خوردم اساسی... ازین چایی ها یکی برسونه...
  • عروس کوشولو
  • واقعا ؟؟
    :) از این به بعد دست بوسی ِ خودمون ُ هم میکنیم
    ممنون

    حاجی یه بارم قول میدید یه پستی بذارید برای اینکه بدونیم برای اموات واقعا چه کارایی میشه انجام داد که روحشون آروم شه؟؟مثلا چه سوره هایی بخونیم؟؟چیکار کنیم؟
    پاسخ:
    اولین پیشنهاد این وب!
    با این که میخوام اینجا هیچ قولی ندم
    ولی نمیشه از این یکی گذشت!
    :)))

    + چشم!
    ایشالا در اینده ای نزدیک!
  • فیروزه ای ....
  • به به
    یه بار شب عاشورا تو یه هیئت کنار هیئت رزمندگان چایی خوردم. انصافا انقدر  خوش طعم بود هنوز طعمش زیر دندونمه :(( چای خور هم نیستم ولی این رنگ ِ چایی ِ عکس عجیب وسوسه میکنه :|


  • پرنده مهاجر
  • :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی