حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 932: الجترومیه الثانی! (چت روم دوم!)

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۸ ب.ظ

کامنتای تایید نشده از دو صفحه گذشت

و من دیگه نمیتونم تایید کنم!

گفته باشم!

 

پ.ن:

کامنتدونی این پست بازه!

تا دوازده شب!

انشا الله

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۶۷)

بیا اومدم توگود:‏))آخر فرداشب باید بریم خونه جدید حاجی؟نتیجه قیام چی شد؟میدونم حاجی تا ثبت وزدم فهمیدم ولی دیرشد:‏)‏
حاجی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی ..................هیچی شب بخیر................................
اصن از دیدن بابام بعد یه سال اینقد که از دیدن کامنت تو شاد شدم شاد نمی شدم باور کن....
چه عجب...خوبه که هستی ...ولی بیرون گودی خوب...فایده نداره که....
ن عزیزم منم هسدم:‏)‏ اصلا احساس قربت نکن برو جلو من هواتودارم:‏)‏

پاسخ:
پاسخ:

"غربت" صحیحه!!!
:)))

دو دقیقه تا بسته شدن کامنتدونی!
لای در نمونی!
:)))
خب لابد فقط من الافم...
مرسی گمشده جون فقط باگوشیم وسرعتم درحدمورچه:‏)
نه مث این که دارم با در و دیوار می حرفم...فقط به خاطر جوجه وایسادم به جون خودم...بابا ینی خداییش ملت الان همه کار دارن ..فقط من الافم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بههههههه....شاپرک خانوم....خوش اومدی عزیزم....
جدا ...خوشبختم....دیدی خیلی ام غریبه نبودی...
الان 26 تا آنلاین اینجا چه می کنه....در راستای حفظ نهضت جوجه یکی بیاد تو گود خوب....
خواهرشم
نه اسم شما رو تو وب یکی از بچه ها دیدم شاید ماریا اگه اشتبا نکنم...
اصن روحم شاد شد برگشتی...
شوخی کردم که:)

شما دوستای حاجی هستین ... من قاچاقی ام

نهضت هاتون پایدار
انگشت نما چیه جانم...مگه بگیر بگیره...شب شما هم خوش....
دوستان همه رفتن....جوجه من تلاشمو کردم کسی پایه نبود...
ای بابا!! نمی دونم!!

من میرم .

من تازه واردم نمی خوام انگشت نما بشم

پس فعلا شبتون خوش همگی
حاجی سر ما رو گرم کرده داره به کاراش می رسه...
راستی از بلاگ نمی شه به دوستان بلاگفا سر زد؟؟؟؟؟؟؟
جالبه ها اینجا الان همه یا باخودشون میحرفن یا درو دیوار
حاجی کوش؟؟؟
:|
خوب سایتشو با سرچ تو گوگل می شه پیدا کرد دیگه....حالا گزینه بعدی...
اصن امیدوار شدم فرانی به خودم...
نه بلاگ فرق داره کلا فک کنم!!

چیز زیادی ازش نمی دونم والا!!!! ولی جالبه
کسیهس امشب 400 تا کامنت بزنیم یا نه..
سلااام...جوجه جان...با آرزوی موفقیت....هستم اگه کودزیلا بزاره...
گفتم تو کامنتا قبلی!!

زیادی شیک و مجلسی و ایناس!!! نمی دونم .

برا کسایی که فعالیت وسیع تر دارن .... اونجا بهتره

اما امثال من نه ....

خود شما خوبه بری! وبلاگتونو دیدم!!! اما من واسه خودم دوست ندارم .

فک کنم واسه بقیه خیلی خوب باشه
  • جوجه مهندسـ
  • گمشده من رفقام دفاع دارن خوب نیستن من براشون جا رزرو کردم
    خودمم فردا مسافرم شما بجای ما امروز نهضت رو رهبری کن فقط مواظب باش از آرمانهامون فاصله نگیرید
    دی:
    حاجیمون از دس رف
    صدا مداش در میاد حاجی ی صدایی بوقی پستی آپی چیزی در بیار از خدت نگران شدیم دسمال قرمز بخریم؟؟؟
    همین بلاگ دات کام می شه سایتش؟ آره فرانی...
    خو ب شرو کن...من چیزی نمی دونم...
  • بــآنوی ِ مُــردادی
  • حاجی بده من همه رو تایید می کنم واسه ت :دی
    سلام
    یکی می گفت یک خواننده ی معروف آمریکایی که من اسمشو نمی برم، به محض اینکه توی ف. ب. پست میزاره، کمتر از چند دقیقه 10000 تا لایک میخوره پستش.
    من هر بار میام اینجا و تعداد افراد آنلاین و تعداد کامنت های مکرر رو میبینم یاد اون آقای خواننده میفتم. استغفرالله!!!
    نه امشب واقعا حسش نیس...احتمالا از تاثیرات نبود جوجه دکتره.....یکی نیس پایه باشه!!!!!!!!
    بلاگفا به بلاگ
    راجب تغییرتحولات نمی حرفین!؟

    من فک کردم هدف پست این باشه


    پس شب همه بخیر :)

    حاجی شب خوش:)
    تغییر در چه مورد...بلاگفا به بلاگ....سیری به گرسنگی....حاجی به غیر حاجی.....کدومش فرانی جان...
    بچه ها حاجی رو بی خیال بشین بیاین وبلاگ من
    (سوء استفاده از در باز دیزی و انجام تبلیغات ضدّحاجوی)
    جواب؟
    جماعت به هوش باشین: معلوم نی این حاجی درحال انجام چه توطئه ای هست که اینجوری سر ما رو گرم کرده
    حاجی شیر رو باز گذاشتی بیا ببندش
    خب چرا راجب تغییر و تحولات نمی حرفین!!!!!!؟؟؟؟؟
    سلام خانوم گمشده:)
    بچه ها امشب حسش نیس...یه چیزی بگین حسه بیاد....
    :|
    آخَرُم
    سلام به همگی....از جمله فرانی....
    ایجوری خوش نمیگذره بذار چهارتا فحش بدم حاجی پشیمون بشه دوباره بذاره رو همون حالت تائید
    1-بوق
    2-بوق
    3-بوق
    4-بوق

    من غبطه میخورم به اینهمه کامنت
    شماها به هم سلام نمیدین!؟؟؟؟


    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام همه:)


    سلامت باشین
    من از جاهای خشک و شیک و مجلسی خوشم نمیاد

    نظرات مثبتتون چیه !؟؟
    راستی حاجی نمی خواد کامنت تایید کنی...همین جوری باز بزار ما کار خودمونو می کنیم....
  • جوجه مهندسـ
  • نه حاج عاغا تو صف کامنت براش جا رزرو کردم
    ذکر خیر بود شما بفرمایید
    هورااااااااااا برو بچز بریزین شلوغش کنین
    حالا حاجی میگه در کامنتدونی بازه حیای پشه کجا رفته)
    در مورد چی بحرفیم...جوجه دکتر یه کم در مورد بلاگ توضیح بده...
    من الان چندمم....
    باور کن که عمر شب کوتاهه

    روزهای قشنگ تری در راهه
  • جوجه مهندسـ
  • اینم بجای داش سووووهیل پلشت پاستیلی
    +باشد که رستگار شویم

    پاسخ:
    پاسخ:

    کسی به سهیل چیزی گف؟!
    >:)
    به جای فیروزه ای
  • عروس کوشولو
  • حاجی چرا نتونی تایید کنی؟
  • جوجه مهندسـ
  • بجای سنجاخک
  • جوجه مهندسـ
  • بجای ماریا
  • جوجه مهندسـ
  • دوم
  • عروس کوشولو
  • جوجه خرابش کردی :(
  • عروس کوشولو
  • سوم
  • جوجه مهندسـ
  • بجای فیروزه ای
  • عروس کوشولو
  • دوم
  • عروس کوشولو
  • اول