حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 931: نظر متخصصنا الفنیه! (نظر متخصص فنی ما!)

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

چهارشنبه 30 بهمن1392 ساعت: 22:14 توسط:جوجه مهندسـ

حاج عاغا از دید یه کاربر آماتور نگاه کنیم: بلاگفا قابل تحمل ترِ

تنها دلیلش هم سادگی میزِ کارشِ

اما از دید حرفه ای تر:

بلاگ و یکی دوتا دیگه از وبلاگ ها سرورشون خیلی قویترِ

میز کارشم به مرور زمان عادت میکنیم خوب دوشواری نداره که

+تازه اکثرن وبلاگ متنی داریم خوب کارِ خاصی قرار نیس بکنیم

در نتیچه از لحاظ فنی من تضمین میکنم

+ فکر کنم با سایت آپلود عکسی که قبلن بهتون معرفی کرده بودم
حسن نیتم رو در انجام پشتیبانی فنی ثابت کردم
 وب سایت   ایمیل
م م 927: علینا بالهجره! (باید رفت!)


چهارشنبه 30 بهمن1392 ساعت: 22:22 توسط:جوجه مهندسـ

عِ این نکته یادم رفت بلاگ، بلاگرهای بزرگی داره

برعکسِ بلاگفا که ملت یا تو فازِ عشقن یا شیکست عشخی

یه معدودو بلاگر بزرگ مثلِ شما و یه چن نفر دیگه هس اونجا نوشته هاش خوبِ 

+اون ور کارتون سختِ دست بالای دست زیادِ حریف های قدری دارین
البته با مد نظر داشتن این موضوع که "بازگشت همه به سوی حاجی است"
 وب سایت   ایمیل


بازم حرفی هس؟!

تضمینیه عاغا!

تضمینی!

بد بود برگرد شما!

تازشم ما فقط از حرفه ای ها دعوت میکنیم بیان

والا...


++ یه جمله خیلی مهمی رو قرمز کردم

یادتون نره بخونین!

ممنون!

:)))


  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۷)

  • جوجه مهندسـ
  • سلام بر رهبر انقلاب کبیر بلاگفا حاجی ره

    پست شبِ جمعه چرا نیومده بالا امتحان دارین باز؟!؟!

    + در جهت کمک به انقلاب مردمیتون یک عدد نرم افزار ترنسفر وب کشف کردم اگه برا بلاگفا جواب داد معرفی می کنم بدون درد و عوارض در کمترین زمان ممکن مهاجرت کنید از بلاگفا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام بر پیروان صدیق و پایه رهبری!!!
    یادم رفت!

    + همنیجور پشتیبانیه که داره میرسه!
    :)))
    سلام علیکم
    ببخشیدا چرا قم آدرس پیدا کردن اینقد سخته آیا؟؟؟؟؟؟
    ما دیروز تشریف آورده بودیم قم
    خواستیم بریم منزل دوستان از هرکی پرسیدیم بلد نبود :((((
    با هزار مصیبت پیدا کردیم

    + در ضمن خیلی زیارت حال داد و ما برعکس شما که برای دوستان شناخته تون دعا می کنید به یاد حاجی و دوستانشون هم بودیم
    :))))
    ++ و من الله توفیق

    پاسخ:
    پاسخ:

    ادرس رو باید از اهلش پرسید!
    نه غریبه ها و زائرا!
    بهتر از همه راننده های تاکسی ان!
    + خیلی لطف کردین!
    تقبل الله منکم!
  • دوشیزه فلانی
  • آیا امتحان های حاجی به پایان رسیده است؟



    + منتظر پست های شب جمعه ای یه شما هستیم!

    ++ چه آدمایی اینجا مجرد بودن و پست های شب جمعه رو می خوندن و حالا دیگه رفتن قاطی ماکیان!!! ( اعم از خروس و مرغ !!! )

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله تموم شد!

    + من توبه کردم!
    :))
    + یعنی شفا گرفتن با خوندن پستای ما؟!
    :)))
    چند سال دیگه باهتون توی"وبلاگ متخصصین علم و ادب" مصاحبه کردن میگین من از زمین خاکیهای بلاگفا شروع کردم به اینجا رسیدم.اون موقع روتون میشه تو چشای بلاگفایی ها نگاه کنین اصن یه عده بخاطر وجود شما وبلاگ زدن مث سهیل اونوخ جواب اونا رو چی میدین؟؟هااااا(من دست به کمر در حال سخنرانی)

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که نگفتم میرم و شما باشین!
    میگم بیایین همه با هم بریم!
    والا...
    شما نیایید من کجا برم آخه؟!
    دُرُیته نسبت بِ بلاگ های دیگه اُنقد کیفیت نداره

    اما بلاگفا اَز همه راحت تره

    من بلاگفا رو بیشتر دوس دارم=)

    حالا شایدم اومدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    کیفیت پایینش به کنار
    خیلی وقتا ادم احساس اهانت به خودش!
    والا...
    من کسی یا چیزی که احساس کنم بهم توهین میکنه رو دوس ندارم اصلا!
    :(
    عاقا تو هر چی وب دوس داشتنیه تو این دنیای کوچیک بلاگفا رد پای شما هم هس.

    پاسخ:
    پاسخ:

    از بس دوستان به ما لطف دارن!
    لطفشون مستدام!
    آقا ما خوندیم.. حاجی همون قرمزه بالایی رو می گین دیگه؟ خوندیم..
    والاع خوندیم..
    :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه بار دیگه هم بخونین خب!!!
    کار از محکم کاری عیب نمیکنه!
    :)))))))))
    آقا چرا نظرات بالا رو بستید
    خب میخواستم عرض ادب به دکتر جوجه بکنم!
    قبول زحمت کرد و در نبود من جامو حفظ کرد
    خدا حفظش کنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه هوای همو هم دارن!!!
    والا...
    خدا هیچ بنده ای رو بی شارژ اینترنت نذاره
    صلوات

    پاسخ:
    پاسخ:

    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم!
    خخخخخخخخ
    همین

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    خوش حالمون کردید حاجی
    بازم وقت کردید سر بزنید خوش حال میشیم


    پاسخ:
    پاسخ:

    ان شاء الله!
    ینی عصلا باور نمیکنم علان خوابینا :)))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاغا چشامم بستس!
    این یعنی خوابم دیگه!
    :)))
    تحویل بازاره دیگه :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    کسی که تحویلمون نمیگیره!
    خودمون دست جنبوندیم!
    :)))
    من که نمیام !!!!!!!!!!!!!!!! ازینجاها خوشم نمیاد

    البته وقتی یه خورده وضع و حالم خوب شد و اصن چیزی واسه نوشتن پیدا کردم شاید بیام اونجا!

    این واسه من مث سنگ بزرگ و دوتاهندونه با یه دست و این هاست

    تاحالا به رقابت تو دنیای مجازی فکر نکردم!!!

    اون باشه واسه جوونی

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا دو تا هندونه؟!
    هندونه سفید و کوچیکه رو بزارین
    همون بزرگ قرمزه رو برداین!
    والا...
    حرف ایشون واسه ما حجته اصلا!
    آقا همه پاشید بریم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    احسنت!
    احسنت!!
    احسنت!!!
    صحیح

    میز کارش خیلی جنگولکیه!!؟؟


    من رفتم بلاگ اسکای حالم بدشد و برگشم :)))

    اینجا که میگین چی هست!!؟



    پاسخ:
    پاسخ:

    خودم ندیدم هنوز!
    ولی دوستان تعریفشو میکنن!
  • عروس کوشولو
  • بازگشت همه به سوی بلوگفاست
    این خط ــــــــ اینم چن تا خط دیگه ــــــ ــــــ ـــــــ

    پاسخ:
    پاسخ:

    بازگشت به سوی خوبیهاس
    نه بلاگفای ناقص!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی