حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 928: اترکوا الدنیا و ما فیها!

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۳۸ ب.ظ


شما که نمیتونی از یه بلاگفای کوفتی دل بکنی

چطور میخوای از دنیا...

حاجی ره


  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۳۵)

خدا ارحم الراحمینه ببینه اینقد ملت وابستن. شیرازی رو میاره یه بلاگفا هم اونجا راه میندازه

پاسخ:
پاسخ:

خدا نکنه!
اونجا دیگه شیرازی نه...
:(
خب دومی رو مجبوریم حاجی خان..
دیگه نمی پرسن که میان دستمون رو می گیرن و می برن..

پاسخ:
پاسخ:

بنده ترجیح میدم خودم انتخاب کنم!
بدم میاد یکی دستمو بکشه
والا...
بـه بـه
چـه پستـی
چـه عکسـی
نـه
خـوشمـان آمـد!

پاسخ:
پاسخ:

از کوزه همان تراود که در اوست!
:)))
inoreader.com
feedly.com
http://pipes.yahoo.com//

اینا سه تا سایت rss reader است که من میشناسم
اما الا ماشالا زیاده از این سایتها.... دیدم پرسیده بودن گفتم:)

پاسخ:
پاسخ:

ممنون از زحمتی که کشیدین!
متی ما تلق من تهوی دع الوبلاک و اهملها !

ما با بلاگفا نه سری داریم ، نه سرّی ! نه الفتی و نه انسی! منتهی دل از "حاجی" نمی تونیم بکّنیم !

پاسخ:
پاسخ:

یعنی میای دیگه؟!
:)
  • دوشیزه فلانی
  • فک کنم شیطون دم جون دادن با بلاگفا بخاد عدول کنه مارو از ایمانمون!!!
    :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    امکانش هست!
    بالاخره ایشونم اپدیت کردن خودشونو!
    والا...
    مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررد!!! باباااااااااااااااااااااااااااااا

    من مردترم

    من اصن قبل شماها تصمیم داشتم :)))))))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    ولی تو تست ما مردود شدین با تردیدتون!
    یه مرد هیچوخ تردید نمیکنه!
    :)))
    بله بله فهمم شد

    منم منظورم این بود که این فن چه تاثیراتی داره که منو دوباره می بره به خودسانسوری

    ولی فن خوبی می شداااا :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    فن نزنی فن میخوری!
    :)))
    بیشتر انرژی مثبته و کلا نمی دونم شعرایی که حامی واسه خوندن انتخاب می کنه چرا اینقدر بهم می چسبه!!!!

    یه آهنگ وطنی هم داره توش

    البته البته البته کاملا می فهمم که کسی نتونه آهنگای این مدل بگوشه!!!

    من چون صدای حامی رو خیلی پسند دارم .... احساس می کنم فریاد دلمه .... خیلی بهم می چسبه و حس خوبی داره

    آره اون عکسه عالی هست :) تا این آلبوم درآد نمی دونم چندتا عکس عوض کرد

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه مابقیش خارجیه که یکی وطنی هم داره توش؟؟؟!!!

    + شاید یه روز ازتون قرض پس نده گرفتم!!!
    :)))
    با خوندن پست پائین فهمیدم قصه چیزه دیگه ای بوده
    بلگفا ساده اس
    زندگی ساده هم قشنگتره
    ساده خندیدن
    ساده گریه کردن
    ساده دل بستن
    ساده دوست شدن
    حالا چه کاریه یه کاره پاشیم بریم یه جا که زرق و برق زیادی داره
    دل کندنشم سخته
    اما از زندگی ساده می شه راحت دل کند
    +من هیچ وقت دوستامو وسط راه تنها نذاشتم
    هر جه خاستن پیاده شدن و من به پیاده شدنشون کمک کردم
    اگه خاستین برین به سلامت:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    قبول ندارم!
    زرق و برق نیس
    امکانات و قابلیتن!
    چیزایی که باید باشن و نیستن
    و ما هم یا میدونیم و تحمل میکنیم
    یا نمیدونیم و تغافل!
    "انسان شایسته بهترینهاست!"
    نمیشه تو چادر زندگی کرد تو سرما و گرما که اینجوری دل کندن راحتتره!
    ینی الان واسه خواهرم مسله سازی شد!؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خواهر نه!
    برادر!!!
    ماریا مرررررررررررررررده
    مرد!
    :)))
    والا به غورعان همینو بگووووو.......

    الان دارید نهضت ترک بلاگفا راه میندازید....اون دنیام همه تنها میرن ها !!!!
    حاجی کسی اکیپ جمع نمیکنه اکیپی بره اون دنیا

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما جایی تنهایی نمیریم مثه بعضیا!!!
    حتی اون دنیا هم اتوبوسی میریم!
    والا...
    :)))
    یعنی کلا از نت نمیتونم دست بکشم :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم که نگفتیم دس بکشیم
    گفتیم پا شیم بریم یه جا بهتر!
    والا...

    + میای؟!
    بخت بدبین از اجل هم ناز می باید کشید

    پاسخ:
    پاسخ:

    از شیرازی نیز!
    والا...
    :)))
  • خانم مهندس
  • خب نبرید:-(((((

    +نمییییییییییییگم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب به درک!
    خب به درررررررررک!!!
    :)))
    حاجی؟
    شورش علیه بلاگفا؟!
    حالا بذارین جوهر فیلتر شدنتون خشک شه

    واقعاً میخواین برین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما تو سری خور بار نیومدیم!!!
    شورشی هستیم!
    شورشی!

    نه الان!
    فعلا محک دوستان!
    شاید در آینده ای نزدیک!
    فیلترینگ بعدی!
    من اگه همش از غم بنویسم ملت از سر دوستی سرم خراب می شن که چرا فلان جوری!!!

    درحالی که یک بعد از زندگی منو می بینن!!

    من نمی خوام پیام آور غم و بدبختی هام باشم که :(

    می خوام یه هنرمند انرژی مثبت بشم:)

    ترجیح میدم دفترم بنویسم بیشتر!!یا وبی که رمزی باشه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    به این خاطر گفتم که گفتین با نوشتن شادی ها شادی ازتون میره
    گفتم بهش فن بزنین!
    :)))
    بی خی!! من اگه یه وقتی نامردی کنم واسه اینه که حالم بد بوده حتما!!

    نمی خواستم حال بقیه رم بگیرم!!

    بعدشم من یک عدد آدم لمسی هستم مدلم اینجوریه دیگه .

    شما فک کنم حسابی بصری هستین که وبتون پرعکسه!!!!!
    من امشب اولین پست عکس دارمو در طول تاریخ گذاشتم

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله من بصری ام خفن!!!
    مبارکه!
    عکس خاصی بود اولی!!!
    حیف که عاشقانه است وگرنه منم میگوشیدمش!
    بگوشم حالم بد میشه
    از اون جهت!
    والا...
    کجا کجا!؟؟؟

    آقا ننویس اسم مارو !

    چرا مسله سازی می کنی آقاااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوشم میاد که ماریا به عنوان اولین نفر اعلام امادگی کرد!!!
    هعی...
    :)))
    من به جا بلاگفا میذارم نت :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    ها؟؟؟
    من عاشششق این عکسام
    یعنی قشنگ میری تو قدرت خدا
    برا دفن یکی میری اونجا
    مراسم سوم که میشه میبینی نصف قطعه پر شده


    پاسخ:
    پاسخ:

    تو را میطلبد!!!
    :)))))
  • جوجه مهندس
  • پست پایین عرض کردم
    من مدتهاست بلاگ دارم
    شما هر موقع اومدین دوشواری نداره روشن میشم بععععله

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب پشتیبانی فنی هم رسید!
    همه سوار شین!
    میریم بلاگ!!!
    :)))
  • خانم مهندس
  • اگه همه بیان منم پایه ام!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اصن شمارو نمیبریم!!!

    + یعنی چی اگه همه بیان!!!؟؟؟
    مثه یه مرررررررررد بگو میام!
    والا...
    حاجی آقا دیدی ما نامرد نیستیم اونقدرا هم؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه نتیجه گیری هنو زوده!!!!
    :))))
    البته من کلا با دنیای مجازی چپه شدم!!

    آدم هرچی توش میگه از آدم می گیره .

    من خوشال باشم و بیام بنویسم .... ناراحت می شم :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوبه که!
    شما بیا فقط ار ناراحتیا و بدیا بنویس!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • ولی من پر از خاطره مزخرف توش میبینم !

    پاسخ:
    پاسخ:

    معذرت میخوام اگه خاطره تلخی براتون تداعی شد!
    ولکن الموت حق...

    + خدا همه اموات و گذشتگانو ببخشه و بیامرزه!
    سلام بر حاجی

    یادم رفته بود سلام!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام بر بچه های پایه!
    من که می خوام دل بکنم و خودمو بکشم بیرون !

    البته فقط در حدی که وابستگی نباشه !!


    اگه همه به هم دیگه اجازه بدیم می شه :)

    من کسی رو ندارم اینجا که به خاطرش باشم! کارم راحت تره .:)

    برای گریز از یه سری خاطرات شیرین و تلخ و همه چی خوبه

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس هستین دیگه؟!
    اسمتونو بنویسم؟!
    :)))
    ما که عَ دنیا دل نمی کنیم ما رو وقتش بشه خودشون دلمون رو میکنن

    پاسخ:
    پاسخ:

    دل از دنیا کندن رو تمرین میکنیم با دل کندن از بلاگفا!!!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • جدی جدی نمیتونید دل بکنید از بلاگفای کوفتی؟!
    + دوشواری نداره میشه انتقال داد همه داده هارو

    پاسخ:
    پاسخ:

    و شما؟!
  • عروس کوشولو
  • عکس پستتون پر از حس بد بود

    پاسخ:
    پاسخ:

    من واقعیت رو توش میبینم!
  • خانم مهندس
  • از بلاگفا میتونیم دل بکنیم.
    ولی دوستای مجازی مون چی؟؟؟؟
    نمیتونیم:-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه همین میگم همه باهم بریم!!!

    من اگر بنشینم
    تو اگر بنشینی
    ...
    موقع اش که بشه می تونیم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    فک نکنم!
    واقعنیا

    حرفی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

    پاسخ:
    پاسخ:

    به عمل کار برآید!
    به دل نشستن نمیباشد!
    والا...
    :)))
  • بــآنوی ِ مُــردادی
  • اینو دیگه مَجبوریم حاجی :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    بهتون نمیاد از اون دسته ادمایی باشین که تا مجبورشون نکنن کاری رو نمیکنین!
    والا...
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی