حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 927: علینا بالهجره! (باید رفت!)

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۴۸ ب.ظ

چهارشنبه 30 بهمن1392 ساعت: 16:2 توسط:آزی
اصن خب به درک مارو فراموش کردی....خب به درک خب به درک

پاسخ: 

من همیشه تو کامنتدونی دوستان 
چشمم به کامنتای شماس بلکه یه جا ببینم و بیام سر بزنم!
:)))

+ چقد گفتم از بلاگفا نرو!!!
اینم نتیجش...
:)))
 وب سایت   ایمیل

چهارشنبه 30 بهمن1392 ساعت: 20:4 توسط:آزی
بی حافظگی و کم لطفیه خودتونو گردن من نندازید :|

کسی که دوستیش به بلاگفا بنده دوست نیس...شبهِ دوسته 

"آزی ره"
 وب سایت   ایمیل
م م 923: ولکن بدرک الاسفل! ( خب به درک!)

دیشب به مهدی میگفتم:

بد عادت کردیم به بلاگفا!

هیچی هم نداره ها!

داغون داغون!

ولی نه اینکه از اول و با اینجا شروع کردیم

خاکش؟! دامنگیرمون شده!

وگرنه انصافا من احساس توهین میکنم اینقدر اینجا بی در و پیکره!

یه سایت بین المللی زبان ثبت نام کردم

(از اینایی که هر کی هر زبانی بلده میاد به اون یکی یاد میده!)

یعنی تووووووووووووپ!!!

مااااااااااااااه!

با یه کلیک میتونی 

کل هیستوری کامنتاتو به یه نفر چک کنی ببینی چی گفتی و چی گفته!

نه مثه بلاگفا...

استغفرالله!

با این حال وقتی همه دوستات بلاگفایی باشن

چاره چیه؟!

میشه گذاشت و رفت؟!



البته یه راهی هم به نظرم رسید:

یه حرکتی بیفته تو بچه های بلاگفا

با تبلیغات و پشتیبانی خود بچه ها

چهار پنج تا از غولهای بلاگفا هم پایه بشن

بزنن که کلا بلاگفارو به نشونه اعتراض ترک کنن 

و برن جایی مثه بلاگ: رسانه متخصصان و اهل قلم!

انصافا خیلی زور داره تو بلاگفا موندن!

 والا...


پ.ن:

ببینیم این نسل میتونه قیام کنه؟!

و شیرازی رو به دست و پا بندازه

نه اینجور که الان پاشو رو پاش انداخته!

والا...

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۵۵)

کُجا میخوای بری؟

پاسخ:
پاسخ:

جای خاصی که نه!
شاید در آینده به بلاگ!
شایدم برگشت به دنیای حقیقی!
والا...
باشه سر شما غر نمی زنم دیگه...چن وقته سراغ دفترم نرفتم...میرم سراغ اون...شمام به این همخونه ای بدبخت گیر نده...با همخونه ای می سازن و می سوزن ...گیر نمی دن...

پاسخ:
پاسخ:

ما هم تا حالا ساختیم و سوختیم!
ولی یه روزی...
:)))
  • دختر 77 کیلویی
  • من دشمنم؟!!
    من دشممممننننم؟!!!
    من دشششششمنننننننم؟!!!

    + بیاموز!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوستین؟!
    :)))

    + ابایی ندارم!
    والا...
    45 تا!

    من تو پرشین بلاگ 6 ماهی است دارم... خوب نیس..کلی هم امکانات داره...

    فقط خاکش نیس حاجی.. بعضی اوقات سادگی جذب می

    پاسخ:
    پاسخ:

    متاسفانه جمله آخر امیدی به تحققش نیس!
    بدبختی هم همینجاس!
    والا...
  • جوجه مهندسـ
  • عِ این نکته یادم رفت بلاگ، بلاگرهای بزرگی داره برعکسِ بلاگفا که ملت یا تو فازِ عشقن یا شیکست عشخی یه معدودو بلاگر بزرگ مثلِ شما و یه چن نفر دیگه هس اونجا نوشته هاش خوبِ
    +اون ور کارتون سختِ دست بالای دست زیادِ حریف های قدری دارین البته با مد نظر داشتن این موضوع که "بازگشت همه به سوی حاجی است"

    پاسخ:
    پاسخ:

    پست شدند!
  • جوجه مهندسـ
  • حاج عاغا از دید یه کاربر آماتور نگاه کنیم بلاگفا قابل تحمل ترِ تنها دلیلش هم سادگی میزِ کارشِ
    اما از دید حرفه ای تر بلاگ و یکی دوتا دیگه از وبلاگ ها سرورشون خیلی قویترِ میز کارشم به مرور زمان عادت میکنیم خوب دوشواری نداره که
    +تازه اکثرن وبلاگ متنی داریم خوب کارِ خاصی قرار نیس بکنیم در نتیچه از لحاظ فنی من تضمین میکنم
    + فکر کنم با سایت آپلود عکسی که قبلن بهتون معرفی کرده بودم حسن نیتم رو در انجام پشتیبانی فنی ثابت کردم

    پاسخ:
    پاسخ:

    پست شدند!
  • دوشیزه فلانی
  • خیلی هم راس میگم!
    میخاین بدونین من دروغ میگم یا حاجی؟!
    ارجاعتوم میدم به یکی از کامنتای این پست که حاجی توش دستکاری کرده و خودشم اعتراف کرده!

    :)))

    نکته ی اخلاقی:
    اعترافت رو جایی ثبت نکن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    یادم میمونه!

    + از دشمنت هم بیاموز!
    حاجی ره
  • دوشیزه فلانی
  • البته خیلی ساله که تو بلاگفام!
    از 87 تا الان!
    اما خوب بد نیس یه جای دیگه رو هم تجربه کنیم!

    + لی لی جان!
    وختی می نویسی کد کامنت بلاگفا فعال میشه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تجربه گرایی خیلی خوبه!!!
    خودم آخرشم!
    :)

    + اینتر مفت هم بزنی فعال میشه!
    والا...
    اخه همه نمیان ک
    :(
    من یا میامو همه رو میارم
    یا بازم میامو همه رو بازم میارم دوباره برمیگردونم دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما مکلف به وظیفه ایم نه نتیجه!!!

    در صورت اول دوست مایین
    و در صورت دوم ...
    :)))
    حاجی غول اصلی بلاگفا شمایید
    قیام کنید
    اگه خوب بود ماهم میایم
    ولی سخته دل کندن از این بلاگفای داغون:(

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه خوب بود ما هم ماییم یعنی...
    :(((
  • دوشیزه فلانی
  • خوب من که پایه ام!
    درخواستشم دادم و منتظرم که بهم ایمیل بدن!
    فقط به شما آدرس جدید رو میدم!
    میخام مخاطب جدید بگیرم!

    + حاجی شما حرف نداری! باید در مقابلتون سکوت کرد!
    ++ شتلق!
    بدون دستکش بود البت!!! :))
    +++ حاجی چه خبر از چف حاجی؟!!!

    چف حاجی = حاجی سرآشپز

    پاسخ:
    پاسخ:

    دروغ میگه من نبودم!!!
    چرا اذهان عمومی رو مشوش میکنی؟!
    خودش دستاشو بهم زد که صدا بده!!!
    والا...
    دقیقا من از 86 تو بلاگفا وبلاگ دارم
    ولی انصافا هیچ جا بلاگفا نمیشه. مدیریتش خیلی ساده ست و بقیه جاها آدمو عصبی میکنه :))
    ولی شدیدا نمیدوننم چرا توسعه ش نمیدن:|
    هیچ وقتم نفهمیدم این کد کامنتها کلیک میکنی فعال میشه؟ اینتر میزنی فعال میشه؟ مینویس فعال میشه؟ چطوریاست!؟:|

    پاسخ:
    پاسخ:

    هیچ جا واستون بلاگفا نمیشه
    چون از 86 تو بلاگفا بودین!
    والا...
    :(
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی من الان درخواست دادم تو بلاگ.آی آر!
    ولی خیلللللللللللللللی طول میکشه تا کدش بیاد!
    یه هفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته!

    پاسخ:
    پاسخ:

    هزار فرسنگ راه با یک قدم آغاز میشه!
    ایول!
    ببخشید من متوجه نشدم چی شد...
    به نشونه اعتراض به چی ترک کنن؟ دلیل اعتراض؟
    برن اون رسانه که شوما میگی بشگن چی؟
    زور داره بلاگفا موندن برات؟
    خو نمون
    چرا دیگه منت میزاری حاجی؟!!!
    کم نیستن وبلاگایی که ریز اموزشین میری گذری رد بشی یهو میبینی یه ساعته تک تک ارشیوشو خوندی
    بلاگر خودش تصمیم میگیره چطور بنویسه
    اصلا برا چی بنویسه
    شومام خودت خواستی
    که اینجا اینجوری بشه
    گذری
    البته نه خیلیم گذری
    همون 2تا ذکرو ایه ای که با مضحکیت میگی شاید بهتر تو ذخن منه مخاطب بمونه و رسالتت همین باشه
    راستشو بگو
    دیشب با مهدی چی زدید که بهتون نساخته؟!
    فلسفه مخت پشتو رو شده
    46ثانبه رو کلت وایستی درست میشه!


    شادزیو

    پاسخ:
    پاسخ:

    ببخشید من متوجه نشدم چی شد...

    ولی دیشب با مهدی و رفقا شیش تا پیتزا زدیم
    خیلیم عالی!
  • دوشیزه فلانی
  • خفف الله عنه!

    عجب محرفی ( تحریف کننده ) هستی!!!
    خدا گناهانت را سبک بگرداناد!!!
    نظاره کنید که حاجی چطور دلش میخاد من تاییدش کنم!
    نظاره کنید!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آمین!
    و رضی الله عنکِ انشاء الله!
    :)))

    + پس چی؟!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • من مدتهاست اونجا هستم
    فقط اگه اومدین ندا بدین روشن شیم والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدایی؟!

    + تایید میکنی بهتر بودن اونجارو استاد؟!
  • دوشیزه فلانی
  • شیرازی - خفف الله عنه !!! - نه به کارمون رسیدگی می کنه نه به شکایتمون نه به نظرمون! به هیچی!
    حاجی؟!!
    وب جدیدم رو میارم اونجا!
    باشه؟!
    ولی یه چیزی بگم؟!!!
    یه هفته باید تو صف باشیم!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    رسیدگی که هیچ
    فک نکنم حتی گوش بده!
    والا...

    + بزن قدش!
    البته با دستکش!
    :)))
    اگه همه بیان منم میام من کلا پایم بد همه رو راضی میکنم دوباره برمیگردیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    میایین یا نه آخر؟!
    :(
    من مدتها بلاگفا بودم.
    جدیدا رفتم بلاگ و برای نشریه دانشکده هم پارسی بلاگ داریم. انصافا بهتر از بلاگفاست...

    اومدیم یه روز بلاگفا خودش همه چی رو داغون کرد! بعدش چی؟

    دنیایی که خودش و ما فیهاش، اصلشون بر عدم هست چه جوری میشه بهشون دل بست؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    و ادرستون در بلاگ استاد؟!
    من شدید الالحن موافقم
    بقیه وبلاگا کوچک ترین قطعی که میهش...اختلالی که پیش میاد هم قبلش مدیراش میان اطلاع رسانی میکنن هم بعدش عذرخواهی
    اما این شیرازی هیچی به هیچیه...اینقد که ماها هیچی به هیچی هستیم...اگعه یه ذره جرات اعتراض داشتیم این جوری نمی شد

    پاسخ:
    پاسخ:

    شدید موافقین یعنی اگه بنا به رفتن باشه میایین؟!

    یکی از بدترین عیبای بلاگفا همینه که هیچ ارزشی واسه کاربراش قائل نیست!
    هیچ!!!
  • بــآنوی ِ مُــردادی
  • حاجی وبت چی شد یهو ؟ :| بالا نمیاد :دی
    فک کنم شیرازی یه تکونی به خودش داده :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر قیامی شهید میخواد!
    این خون شهیده که قیامو به ثمر میرسونه!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • مستند ترین واقعیت تاریخی:

    حق همون جاییه که حاجی باشه!!!

    :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    خواهش میکنم!
    شرمنده میکنین!
    :)))

    + اعتراف میکنم کلمه دروغ رو برداشتم و با واقعیت عوض کردم!
    فک کنم یادم رفت تو نظر قبل آدرسبزارم...همچنان شکلک مال نیس...اصلا این بچه به عشق شکلکا داره منو دیوانه می کنه...بعد بگو سر من غر میزنی...زورم که به این نیم وجبی نمی رسه سر شما خالی می کنم عقده ای نشم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    به هر حال ما تایید کردیم!!!

    با اینکارتون همینجور زنجیره ناقصیست که ادامه می یابد!
    والا...
    منم احتمالا باید سر همخونه ای غر بزنم تا خالی شم
    شایم شیرازی علیه ما علیه!!!
    :)))
    حاجی شوخی کردیما
    یه وخ ناراحت نشده باشی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینجا شوخ بازاره
    کسی که از شوخی بدش بیاد جایی نداره!

    + خب به درک! خب به دررررک!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • خوب اگه شما بخای بری من میام!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ای جان!
    شد سه نفر!
  • گیس گلابتون
  • گناه داره بلگفای بیچاره همه بخوان باهم ازش دل ببرنا حاجی!
    شکست عشقی میخوره طفلی خب:)
    ولی با این حال منم پایه ام:)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    گناه ماییم که لام تا کام حرف نمیزنیم!!!
    شکست رو هر روز ما داریم میخوریم از دست بلاگفا!
    بشمار دو!
    ادرس سایت زبان؟



    اقای شیرازی ؟ حاجاغا ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کدوم فرزانه؟!؟
    حالا جدی این سایته چیه؟ معرفی کنین درس حسابی شاید اومدیم.....داداشم نشسته بغلم..می گه من شکلک میزارم...گفتم که بدونین شکلک مال من نیس

    پاسخ:
    پاسخ:

    کدوم سایت؟!
    کیس مورد نظر جهت تعویض با بلاگفا یا سایت زبان؟!
    دم داداشت گرم!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • من از حق طرفداری میکنم!
    میخاد نوبر باشه میخاد نباشه!

    + خب به درک!!! :)))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    حق همونجاییه که حاجاغا اونجاست!
    حاجی ره
    :)))
    چرا خب؟
    مگه خدایی نکرده آزار داری؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    میپرسم و بهتون اطلاع میدم استاد!
    بلکه از ما ازاری به شما نرسه!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • 3 تا آی مالِ یه حاج عاغای دکتری بوده رفته رو منبر و برگشته خیلی کلاسش بالاست و اینا... فیش بالاست خلاصه کلی هم خواهان داره
    آما

    +به میمنت و مبارکی که اسباب کشی می کنید از اینجا به اونجا من به عنوان چشم روشنی تقدیمتون میکنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ببینیم دوستان همراهی میکنن که قیام کنیم!!!

    + به به!
    چه حالی میده آی دی مفت!!!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • حاجیی اینجا ما رو انداختن جلو سبد کالا نه اونو جلو ما!

    یه عکسی بود قحطی زده های سومالی رو نشون میداد که واسه گرفتن غذا تو یه صف منظم بودن بعد رو به روش اینجا رو واسه گرفتن سبد کالا نشون میداد !

    واقعا تاسف داریم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما نیز!
    :(
    حاجی کوتاه بیا....8 ساله شوخی نیس.....
    اگه اتفاقی سر نوشته هام...کامنتام...خصوصیام بیاد.....من دق میکنم!

    اگه بشه پستها رو با همه کامنتا انتقال داد.....حرفی نیس!

    حالا اسم اون سایت زبانم به ما فقیر فقرا بده...شاید از پشت پنجره اش تماشا کردیم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما هشت سال خاطره رو نگه دار همینجا تو پستوی بلاگفا!
    خیلیم عالی! خواستین انتقال بدین خواستینم نه!
    ولی نفستونو تو یه جای بازتر بکشین!
    والا...

    + سایت های اینجوری زیادن
    حضور ذهن ندارم اسماشونو!
    میپرسم بهتون میگم انشا الله!
  • جوجه مهندس
  • حاج عاغا من فکر میکردم شما قرارِ این کار رو بکنید برا همین از خیلی قبل ترها آدرس های
    haji.blog.ir
    hajii.blog.ir
    hajiii.blog.ir
    hajiiii.blog.ir
    hajiiiii.blog.ir
    .
    .
    haji..........ii.blog.ir

    رو رزور کردم حالا سر قیمت به توافق میرسیم.
    در ضمن انحصار این ادرسها در میهن بلاگ و پرشین بلاگ و نی نی بلاگ و رز بلاگ و... به غیر از بلاگفا در اختیار منِ والا.
    عرضی نیست

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونی که با سه تا آی هست رو برمیدارم!
    چقدر تقدیم کنم؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • آزی خیلی باهات موافقم!
    اصن یه وضی!

    + حاجاقای بد! ( آیکون زبون درازی تا چشم و چار حاجاقا )

    پاسخ:
    پاسخ:

    اومدین وب من
    اونوخ دارین از یکی دیگه طرفداری میکنین؟!
    نوبره والا...

    + اصن ناراحت شدم!!!
    :)))
    سلام حاجی
    آدرس اون سایتو لطف میکنین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    نه!
    :)))
  • بــآنوی ِ مُــردادی
  • پَس شما بُرو، مآم دنبال ِ شما بُدو بُدو میایم :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    میترسم مثه پایان مختارنامه بشه!
    :(((
  • قـاصــدکــ ـــ ـــ ــــ
  • من به شخصه اگه میتونستم میزدم بلاگفا رو نابود میکردم :|

    حیف که نمی تونم :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه هر کسی یه آجر از بنای بلاگفا برداره
    خود به خود میریزه پایین این بنای پوسیده!
    والا...
    این سایتی که میگین کدومشه؟
    من یکیشون ثبت نام کردم ولی انقدر نرفتم الان یادم نیست یوز و پسم چی بوده:دی
    اصن یه جا ثبت نام میکنم بعدش کلا فراموشش میکنم:|

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم یادم رفته سایتی که میرم!!!
    :)))
  • بــآنوی ِ مُــردادی
  • ما که شانس نداریم، اینو از دَس میدیم، یه گندترش میاد دستمون :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    انتخاب رو که ازمون نگرفتن
    باز میریم یه جای دیگه!
    تا سرزمین موعود!!!
    :)))
    من به شخصه الان فک کنم 5 سالی هست تو بلاگفا می نویسم...اون وسط مسطا گریزایی به پرشین بلاگ و میهن بلاگ و چند تا سرویس خارجیگینی و اینا هم زدم منتاها باز برگشتم اینجا
    چرا؟ چون راحت تره و ساده تر و دوستی ها بیشتر....
    ماها هممونم که از اینجا بریم بازم شیرازی به کفشش نیست...پ بیخیال این قیام و این حرفا:|

    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایین!
    شما اینو بگین بقیه چی میگن؟!
    والا...
    من ساده تر و راحتتر رو قبول ندارم
    من میگم اسکلانه تره!!!
    فقط میمونه مشکل دوستی ها که اونم اگه همه دست در دست هم
    (البته پسرا با پسرا و دخترا با دخترا!!!!) بریم
    اونم حله!
    سلامی دوباره...کامنتا رو که بعد بوقی تایید می کنی ....چن شب به چن شب هم که فقط چن دقه میای و میری....همه چی رو هم استاتیک کردی.....حالا فقط مونده بلاگفا رو تحریم کنی....از این حاجیا هر چی بگی بر میاد والا....من با اینجا شرو کردم ...بهشم معتاد شدم....اگه جای بهتری پیدا شه هم میام اونجا هم اینجا...ولی مشکلش اینه که در اون صورت شبام دیگه نباید بخوابم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    شما هم که فقط غر بزن به جون ما!!!
    والا...
    :)))
    حیف که اینترنت ندارم و با گوشی هستم حاجی.دلم برای نظر گذاشتن تنگیده

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان مگه کار دیگه دارین میکنین جز کامنت گذاشتن؟!
    :))))
    راستی اون سایت انگلیسیه خیلی توپه
    از پارسال شناساییش کردیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    مرگ بر انگلیس!!!
    :)))
  • بــآنوی ِ مُــردادی
  • سر ِ بلاگفا ناشکری نکنین، همینقدشَم اَزَمون می گیرن آ :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    بهتر!!!
    بعضی وقتا ادم باید چیزی رو از دس بده
    تا بهترش گیرش بیاد!
    والا...
    اختراعی وجود داره به نامِ سایتهای rss reader هر سایت مورد علاقه ادم آپدیت شه به ادم نشون میده!!!!!! مشکل از فراخیت بضی ادمهاست که حاضرند تو بلاگفا بمونند اما از این سایتها استفاده نکنن،،،، به قول خودت والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم باید بریم عمل کنیم!
    والا...
    :)))
    عههه من موافقم اگه دوستای فابریکم پایه باشن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بشمار یک!!!
    اصلا و ابدا
    توی سرویس های مختلف من وبلاگ دارم اما هیچ جا به اندازه بلاگفا خوب نبوده
    اینم تجربه کسی که حدود 7 ساله داره علاوه بر بلاگفا جاهای دیگه هم مینویسه
    ولی این دلیل نمیشه مستر شیرازی دنبال بهتر کردن نباشه ها
    اگه ببینمش گوششو میکشم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    بلاگفا خره!
    بنده ایمان دارم به حدیث فوق!
    مستر شیرازی هم تا ما دست رو دس گذاشته باشیم
    پاشو روپاش میندازه!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • :| سبد ِ کالا رو کی انداختن جلومون ؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    مدیریت ناصحیح مسئولاش!
    :(
    http://www.rajanews.com/Detail.asp?id=180785
  • خانم مهندس
  • عادت کردیم عاخه:-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    عادت خره خب!!!
    :)))
    مشکلتون با وبلاگم حل شد عایا؟
    الان درسته؟
    +باز نیاین اخر شب بگین نشدو اینا ها

    پاسخ:
    پاسخ:

    چون با لپم مشکلی نیس!
    کُلاً بِ نظرِ من بد عادت کردیم بِ این دُنیایِ مجازی

    هیچی نداره اما همه درگیرشیم هر کدوممونم یِ دلیل داریم برا خودمون =/

    حالا مُشکلِ بلاگفا از نظرتون چی هس؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    انتخاب های محدود
    گزینه های دم دستی و پیش پا افتاده
    نداشتن خیلی از گزینه ها و قابلیت ها خوب!

    و بدتر از همه وجود راکد جناب شیرازی
    که یه تکون حاضر نیس به خودش بده!
    والا...
  • خودِ خودِ خودم
  • این وبلاگامونو با این همه خاطره و ایناش چیکا کنیم ؟!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آرشیوو انتقال میدیم
    مثه آزی که انتقال داد!!!
    بدون درد
    بدون خونریزی!
    فقط یه خرده زحمت شاید!
    اونم یه دفه است و بعد عمری آسایش!
    والا...
    نع نع نع نع حاجیییییییییییییییییی
    نمیرینااااا
    نمیریمااااااااااااااا
    :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    من میگم بیایین همه با هم بریم!!!
    یه وخ بهار
    دسته جمعی
    ...
  • عروس کوشولو
  • ما 3 ساله نون ی بلوگفا رو میخوریم ترکش نمیکنیم ادم بی وفا نباید باشه که :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    نونی که جلو آدم میندازن
    مثه سبد کالاست
    ارزش خوردن نداره!
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی