حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 926: فاین النتیجه؟! (پس نتیجه چی شد؟!)

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۳۸ ب.ظ
جمعه 25 بهمن1392 ساعت: 21:30 توسط:
در مورد این روش ( تایید کامنت های روز قبل در هر روز ) به نظرم شدیدا موثره تو کم شدن تعداد کامنت های دریافتی

تعداد کامنت های بالا ، به این دلیله که صحبت شما و مخاطب ، از نظر گذاری به مکالمه تبدیل میشه ، امّا با قرار دادن این تاخیر این بین ، این ارتباط از شکل مکالمه خارج میشه ، و حداکثر شبیه به نامه میشه

حکایت اینه که من و تو (شبکه هه نه ها ، خود من و تو :D) اگه پیش هم باشیم ، ممکنه یه ساعت با هم صحبت کنیم ، ولی اگه قرار باشه برا هم از طریق پست نامه بدیم ، هرگز اون حجم سخن رد و بدل نمیشه

البته خوب لازم به ذکره که ، این کار باعث میشه ارتباطت با مخاطب ضعیف تر بشه ، و البته اعتیاد مخاطب به وب حاجی (یا به خود حاجی!) هم کمتر !
    ایمیل [خصوصی]


دوشنبه 28 بهمن1392 ساعت: 19:4 توسط:
فکر کنم با این کار تعداد نظرات کم شده!
 وب سایت   ایمیل


پ.ن:

البته بنده که تغییری در میزان کامنتا احساس نمیکنم!

فک کنم در مقابل تعداد دوستان افزایش یافته!

:)))

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

یادت نره
بقای یه بلاگرو وبش به کامنتاشه
حالا هی ناشکری کن!
به جای اون بلاگرای غول ماباید تورو تحریم کنیم
1هفته امار انلاینو کامنتت بشه 0
تازه میفهمی یعنی چی!!

پاسخ:
پاسخ:

من علاوه بر بلاگر بودن
(که اونم نیستم!)
یه روحانی
یه همخونه ای
یه مدیر پروژه
یه جوان هم هستم که باید به خیلی کارا و چیزا برسم!
اینجا تمام دنیای من نیست
که همه وقتمو واسش بزارم!

+ پیشنهاد و راهکارتون؟!
  • دوشیزه فلانی
  • متعقدم که پایه های اینجا به تایید کامنت یا نشدنش نیس!
    بله!
    چون قبلنا که خیلی کامنت میدادم به حاجی ( و حاجی از جبرانی این روزایی که نبودم می ترسه!! :)) ) حتی اگه کامنتام هم تایید نمیشد باز کامنت میذاشتم! و بعدا که تایید میشد می دیدم چه جالب! مثلا فیروزه ای هزارتا کامنت گذاشته یا رمیصا که همون موقع تایید نشده!
    پس نتیجه می گیریم که مخاطب اگه مخاطب باشه کار به تایید کامنت نداره! کار خودش رو می کنه لامصب!!!

    مخاطب نی که!
    .... ( سانسور شده توسط نویسنده )!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مخاطب نی که!!!
    :))))))))))
    یعنی نظریه من رد شد؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    این که بعضی موقعها استاتیک باشه؟!
    این بود؟!
    اگه اره نه!
  • عروس کوشولو
  • این مدلی تایید کردن حس ِ این ُ به ادم دست میده که چسب زدن به دهنت ُ همینطوری داری داد میزنی بعد یهو یکی چسب رو میکشه ولی ده حرفی واس گفتن نداری

    چه تشبیه مزخرفی

    پاسخ:
    پاسخ:

    میدونم
    و قبول دارم!
    راه حل چی سراغ دارین؟!
    که من روزانه سه چهار ساعت بیشتر وقت نگذارم؟!
  • خانم مهندس
  • اونوخت نتیجه چی شد الان؟؟؟؟!!!!!!
    اینکه نتیجه گیری نداشت!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نتیجه این که با قبل تغییری نکرده
    ولی اگه اینکارو هم نمیکردم
    رسما باید اینجارو تعطیل میکردم!!!
    یا کلا کامنتدونی رو میبستم
    یا دیگه بیجواب می تاییدم
    خوب وبو به قول جوجه دکتر ( مهندس سابق) داینامیکش کن دیگه حاجی....من تو دانشگاه هم از درس استاتیک خوشم نمیومد...یه بارم از این درس 8 گرفتمو یه ترم جا موندم....

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا وقتی ازدواج کردم و دوتا شدم
    بلکه بتونم!
    فعلا که مقدور نیس!
    دست تنهام!!!
    والا...
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی