حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 924: نومنا العجیبه! (خواب عجیب ما!)

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۹ ب.ظ
دیروز خواب دوتا پسربچه رو دیدم که به احتمال زیاد خودم یکیشون بودمدر عین حال دانای کل خواب هم خودم بودم و داشتم از بالا تمام قضایارو میدیدم و حتی تعریف میکردم

پسربچه ها مسافر بودند و مسیرشون هم خطناک و دشکار! یادم نمیاد مشکلاتی که یکی یکی سر راهشون سبز میشدن چی بودن ولی میدونم خیلی سخت و بد گذشت تا تونستن مراحل زیادی رو طی کنن و به جایی برسن که میخواستن.

آخر رسیدن به خیابون بن بستی که تهش پله میخورد و دو تا در بزرگ و سنگین استیل داشت.باید واسه زندگی در پشت یکی از درها تصمیم میگرفتن

سمت راستیه روش نوشته بود: زندگی و منظور زندگی راحت و بی دردسر بود

سمت چپیه: ترس نوشته بود روش! اما منظورش از ترس سختی و زحمت بود 

و زندگی همراهمبارزهبا سختی ها و شاخ به شاخ شدن با مشکلات

من اعتقاد داشتم باید در ترس رو انتخاب کنه... بعد از خواب پا شدم! 

  • ۹۲/۱۱/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۶۴)

خواهش
وب "ما" کلا مشکل داره
خخ
دی:
والا...

پاسخ:
پاسخ:

انشا الله وجود و زندگیتون عاری از هر مشکل!
والا...
اعتقاد داشتین....اما خب عمل نتیجه میده دیگه....
حالا نمیشد یه دقیقه دیر بیدار میشدین؟!

پاسخ:
پاسخ:

دس من نبود!
البته اون زود بیدار شدنم حکمتی داشته و داره که حدسش میزنم!
ولی نمیگم!!!
:)))
خیره ایشالله...

آدم یاد اون مرغایی میافته که رفتن سیر و سلوک و آخرش شدن سیمرغ...اما شماها دونفرآدمم بودین :)

پاسخ:
پاسخ:

انشا الله!
تشبیه زیبایی بود!
اگه یِ روز بخوای انتخاب کنی کدومو انتخاب میکنی؟

تعبییر نکردی ؟

پاسخ:
پاسخ:

من انتخابمو همونجا کردم
ولی خب بازم سخته جواب دادن!

نیازی به تعبیر نداره
روئه!
مردم چه خوابایی میبینن

پاسخ:
پاسخ:

از زور بیکاری!
  • عروس کوشولو
  • زندگی اسون بی مزست ‏!‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی خوب بود!
    دنبال همچون جمله ای میگشتم
    که چرا زندگی اسون نه!
    ممنون!
    از آقا مرتضی هم تشکر کنین!
    :)))
    دیشب درست بود انگار
    +موردی نداره
    +راحت باشید

    پاسخ:
    پاسخ:

    بعضی شبا درسته واسم!
    امشب نبود!
    البته وب شما همیشه سخت واسم بالا میاد با موب!
    + بازم ببخشید!
    سوالمو پرسیدم ولی خصوصی
    این کامنت مدرکی ست که حاجی جواب کامنتمو نداد مدعی شم با شاهد

    پاسخ:
    پاسخ:

    فک کنم نرسیده سوالتون!!!
    :)))
    انشاالله خیره حاجی..

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما نیز امیدواریم!
    و به دعای دوستان امیدوارتر...
    شب اغاز شده است..در ده چراغ نیست، شب ها ب مهتاب روشن است و یا به قطره های درشت و تابناک باران ستاره،مصابیح اسمان!

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر کار میکنم نمیتونم واستون کامنت بزارم
    شاید بخاطر قالبتونه که بزرگه و با موبایل منطبق نیس
    کامنتدونیتون واسم باز نمیشه هیچ
    کلا از بلاگفا و نت میافتم بیرون
    چهار پنج باری سعی کردم
    نشد.
    قابلیتش هست!
    لطفا شکسته نفسی نفرمایید حاج آقا!!!
    +شما نمی بینید یا فروتنیتون اجازه نمیده مثل من اینهمه "منم منم" کنید.
    ++ حرم تشریف می برید دعا بفرمایید ما دفاع کنیم. خسته شدم دیگه واقعا.

    پاسخ:
    پاسخ:

    دریایی در لیوان آب نگنجد!!!
    + ما بیشتر از شما منتظر دفاع کردنتونیم! و دعاگو ایضا!
    بنا به دلایل شخصی!!!
    :)))
    حاجی تسلیم با انتخاب فرق داره ها...
    من میگم تسلیم سخته چون عاشقم
    چون با اینکه میدنم اگه نرم حتما یا به صلاحم بوده یا اثر کارای خودم که در هر دو صورت این اتفاق در طول اراده خدا افتاده
    آما (ترکی بخون)
    طمع کربلا هنوز تو دلمه
    عشقه دیگه...
    خوش به سعادتت که یه بار رفتی...
    من اینجا حق انتخاب ندارم
    من انتخابمو کردم دنبال جای خالی گشتن تو کاروان اینجا دیگه اراده خداست و شفاعت امام حسین که بقیه رو رقم می زنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشا الله که به ارزوتون برسین!
    والا شما خواب هاتون هم خاصن. ما چی؟ از ساعت یازده شب تا خود اذون که پامیشیم. هر چی که میبینیمو جمعشون کنیم ، یه سوپ هم نمیشه باهاشون پخت چه برسه که معنی هم داشته باشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه ما هم این یکی نوبر بود!
    اصن یادم نمیاد امسال خواب خاصی دیده باشم
    اولیش یود
    والا...
    "خود" حاجی حواسش نیس...
    "خود " حاجی نیست....
    "خود" حاجی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوبه یکی توجه کرد!
    والا...
    حالا هعی بگین نگین!
    :))))))
    حاجی حداقل توو تایید کامنتا عدالت به خرج بدید از آخر تایید نکنید...ما که زودتر کامنت گذاشتیم هی کامنتامون نیست و نابود میشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    من شرمنده ام!
    حالا نیست و نابود هم نشده دیگه
    شما شلوغش کردین
    :))))

    خوب شد؟
    راستی حاجی یه سوال؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیر وقته ها!
    بپرسین ولی شاید بعدا جواب دادم
    نه الان
    فکر نمیکنم برای حاج آقاها خوندن همچین چیزهایی لازم باشه.
    هست!؟
    آخه شما که به سرچشمه وصل هستین.
    ما عادت به خوندن علوم اینچنینی داریم. مثل همون مشتقات پاره ای و... شما که علم اصلی و الهی رو میخونید. :)
    +خدا رو شکر که نیت ما کارساز بود. :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    مطالعه آزاد خودم بوده!
    وصلیت به سرچشمه موقعی به درد میخوره که قابلت استفاده ازش باشه
    ما تشنگان سر چشمه ایم
    والا...
    تقبل الله منا و منکم!
    حاجی اون یکی کامنتم کو؟؟
    نه سرکاری چیه ...ما از این عادتا نداریم:(
    واقعا چندروزه تووش پودر کاکائو میریزم خوشمزه میشه.مزه شیرکاکائوی داغ و غلیظو میگیره.

    پاسخ:
    پاسخ:
    .
    واسه این پست کامنت دیگه و تایید نشده ای نداشتین دیگه!
    یکی بود که با تاخیر تایید شد
    جاش شاید عوض شده باشه و پایین تر باشه!

    امتحان میکنیم به زودی انشا الله!
    نه
    در طول هم ان...

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس نباید انتخاب سخت باشه!
    چرا سخته؟!
    میشه مـَ هیچی نگـمـ همیجـوری نیگـا کنمـ فخـت ؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    این دفه اشکال نداره!
    ولی فقط همین دفه رو
    :)))
    عاره ینی با حاجی کار ندارم مثلا واینا
    :|
    عصن حاجی کیه؟
    من کیم اینجا کجاس!
    :|
    دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینجا هیشکی با "خود" حاجی کار نداره.
    حاجی ره
    بله من بودم..
    (برای خانم نگین)

    با نهایت احترام و شرمندگی،
    نه ،کامنت دونی نداره..

    پاسخ:
    پاسخ:

    هیشکی واسه ما گل نمیزاره که اشتباهی فک کنیم اون گله مال ماس!!!
    واسه خانم نگینه
    حواسمون هس بابا
    :)))))
    حاجی انقد نزن تو پر ما
    یه دفعه از فاز مهربونی میام بیرون
    هرچی دم دستمه پر پر می کنم ها

    پاسخ:
    پاسخ:

    جنگ اول به از صلح آخر!
    ولی چی؟
    فرصتش نیست؟
    یا دلیل دیگه ای داره؟
    + ما نیت کردیم. اما راهی برای انجامش نیست.

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله
    فرصتش نیست اصلا و ابدا!
    نیازی به انجامش نیس
    وقتی بهره معنوی رو طرفین برده باشن
    شما از نیت خیرتون
    و بنده از لطفتون
    والا...
    دقت کردم که گفتم تسلیم سخته
    مقام رضا سخته
    هعییییییییی

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه خواست خدا با زیارت دو تان که انتخاب سخت باشه؟!
    من یه بار رفتم.
    یه اتفاق بد یکی وب اعتراف کن رو هک کرده...
    خیلی باهاش حال می کردما..................
    ناراحت
    محزون
    عصبانی
    هستم

    پاسخ:
    پاسخ:

    عسی ان تکرهو شییا و هو خیر لکم!
    حاجی میری یه خبر بده خووووووووووو.........

    پاسخ:
    پاسخ:

    جزو برنامه مون نیست خبر دادن!
    دوستان مطلعن!
    خانم نرگس یک سوال
    وبلاگ من اومده بودید
    اول تشکر
    دوم کامنت دونی نداره وبلاگتون عایا؟؟؟
    یا من نمیبینم

    پاسخ:
    پاسخ:

    با شما کار دارن خانم نرگس!
    فکر می کنم و بعدا مفصل می نویسم براتون.
    + کتاب های بقیه ی روانکاو های یونگی رو هم بخونید.
    بعضیاشون جالبه.
    ++ حیف که من مثل رمیصا خانوم عزیز کسی رو قم ندارم کتاب ها رو بیاره خدمتتون که مطالعه بفرمایید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ممنون میشم!
    دوس دارم ولی ...

    + الاعمال بالنیات
    والا...
    حاجاغا؟ بازم باس پرچم قرمز تکون بدم؟

    کامنتا ـی مارم تایید کنی ثواب داره :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    امشب کامنتای این پستو تایید میکنم
    از شما که کامنتی نبود
    والا...
    باووووووووووووووشه حاجی عاغا
    هر چی شوووما بوگویین

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه سهیل بیشتر داریم؟!
    والا...
    حاجی یه زیارت برو دیگه...
    چقد دیر دیر میرید حرم
    دیشب قول دادی
    برم اساسی از خجالتت در میام هااااااااااااا
    تسلیم سخته اونم وقتی امتحان کربلا باشه
    خودت تا حالا رفتی کربلا؟
    -----------------------------------------------------
    رویامه رویامه رویامه
    کربلا آخر دنیامه
    حسین بن علی آقامه
    ....
    اللهم ارزقنا حرم

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر روز میرفتم
    امروز تعطیل شد غیرمنتظره!

    + دقت نکردین به دو خط آخر کامنت قبل.
    الان دقیقا وسط گفت و گو چرا می ذارید میرید؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه نیتی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مخاطب مداریه داری شوما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دارم از اختیار و انتخابی که خدا در اختیارم گذاشته استفاده میکنم!
    شاید کار پیش اومده باشه خب!
    والا...
    شما که به فکر من نیستین خودم باید هوا خودمو داشته باشم.
    حاجی پستات یه طرف جواب زیر کامنتاتون یه طرف
    خدایی من از زفتاراتون که خیلی دیر تایید میکنید خیلی حرص میخورم برای همون هرچندروز یه بار که حرصم به درجه اعلی میرسه تحریمتون میکنم نمیام وبتونولی باز بعد چندروز دلم تنگ میشه میام یه جا میخونم
    چیزی که برام خیلی جالبه محبوبیت شماست بین دوستانی که ممکنه حتی عقایدشون و باورهاشون زمین تا آسمون با شما فرق کنه.
    ولی من خوشحالم یه شخص روحانی اینجا محبوبه و دربارش قضاوت نمیشه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی لطف دازین!
    خوشحالم که خوشتون اومده!
    قبلا هم گفته بودین از این قهر و آشتی های بامزه تون
    :))))
    ولی انصافا بنده بی تقصیر و بی گناهم
    با این که وقت زیادی میزارم واسه نت
    همیشه عقبم!

    اتفاقا یکی دو روزه دارم به همین موضوع فکر میکنم
    برای خودمم خیلی جالبه
    انشالا در یک پست مرموز!!!
    و اما تعبیر خوابتون :
    میگن اگه زنی خواب ببینه به همسرش بر میگرده
    لهذا میشه نتیجه گرفت که این خواب به خانم آینده اتون مربوط میشه
    احتمالا دیشب خواستگاری داشته و اوشون جوابش کرده یعنی به زندگی پشت و پا زده و منتظر شما ست که .......
    همین دیگه!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دس انداختین مارو؟!
    والا...
    :))))
  • خانم مهندس
  • ایستگاه صلواتی به چه,مناسبت؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیدونم!!!
    مهم هم نیس
    مهم چایی دارچینیه که همیشه میدن!
    :)))
    من زندگی رو انتخاب می کردم
    زندگی به من فرصت میده که انتخاب کنم مهر بورزم یا بترسم
    تو جاده زمینی قدم بزارم یا اوج بگیرمو پرواز کنم
    ترس منو به یه جاده باریک میبره به این امید که به مقصد برسم
    اما زندگی میگه مهر بورزو اغوشتو باز کن با من پرواز کن تا بی نهایت....زیستن نیایش درد گم شدن یاد....
    خواب بود بیدار شین

    پاسخ:
    پاسخ:

    من هنوز انتخابی نکردم
    اون زندگی که منظورشون بود جایی برای ترس نداشت
    یه چیز خنثی...
    چی خانوم مهنس خسیس تو کامنت اینجاوووس
    مهنس دیه نه من نه کامنتدونیت اوااااااااااااااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سهیل!!!
    با مخاطبای من یکی به دو نکن!
    >:-(
    راستی حاجی دیشب درباره فرنی دارچینی زیر کامنتم نوشتید یادم رفت بگم...خب اتفاقا اصلش با دارچینه...یعنی ما اینطوری میخوریم.البته مادرم چون ترکه ما فرنی رو مدل تبریزی میخوریماونم اولا با نشاسته نیستو یا برنجه...بعدم روشو دارچین میریزیم برای تزئین با مربای گل میخورن.
    بابامم چون فارسه خونواده پدری از نوع فارسشو درست میکننیعنی با نشاسته و شکر.
    خواستم بگم خب دارچین اصلا جزو ترکیباتشه برای همون خوشمزه میشه
    من شکلاتیشم تازه اختراع کردم میتونید درست کنید من راضیم از ابتکارم استفاده کنید

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما دارچین بهش نمیزنین
    ابتکار خودم بود اضافه کردن دارچین
    علاوه بر گلا پودر گل خشک هم میریزیم روش با شیره نبات یا عسل
    تقریبا کار مربای گل شمارو میکنه!
    شکلاتی یعنی کاکایو بریزم توش؟!
    مدیونی اگه سرکاری باشه
    :)))
    من به روانشناسی عمقی(psychoanalytic) که مکتب شاگرد جداشده ی فروید، کارل یونگ هست؛ بیشتر آشنا هستم. اتفاقا یک کتاب خیلی مفصل هم در مورد تحلیل رویاها داره که مرجع خیلی مهمیه برای رواشناسهای عمقی.
    + حالا جدی میخواید چی رو تحلیل کنم؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    کتابشو خوندم!!!
    البته نه کامل
    بیشتر مثالها و تفسیرشونو!
    جالب بود برام.
    نظر شخصی یا کارشناسیتونو بگین.
    حاجی راستی پیغام ما رو رسوندید به بی بی؟
    امروز قرار بود خبر بدن ندادن
    احتمالا امام حسین می خواد اساسی بی تابمون کنه...
    میشه فردا هم برید و بگید دوباره؟
    بچه ها همتون برام دعا کنید برات کربلام امضا شه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    نرفتم امروز حرم!
    کلاسمو تعطیل کردم.

    + الخیر فی ما وقع!
    الهی رضا برضایک و تسلیما لقضایک!
    والا...
    اوااااااااااا حاجی خاک عالم ع قرمزی گول انداختم واااااااااااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    ع قرمزی یا گازی که ....
    راحت باش بابا
    همه خودین!!!
    :)))))))
    2.5غلط املایی داری حاجی!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تا سه غلط معفوه در آپ هایی که با گوشی صورت میگیره!
    رساله حاجی ره . جلد سوم. شرایط آپ
    در عوض اون دنیا اساسی به کام میشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه جزو خاسرین دنیا و آخرت نباشیم!!!
    والا....
  • خانم مهندس
  • چرا,خیلی خسته شدم:-\

    چای دارچین باشه,لدفن:-D

    پاسخ:
    پاسخ:

    امروز از ایستگاه صلواتی هییت دو تا چایی دارچین توپ گرفتم
    و نوش جان کردم!!!
    به به...
    :)))
    حاجی عاغا سر جدتون این لپ شوما کی دروس میشه


    پاسخ:
    پاسخ:

    هروخ به حاجیت یه لپ دادی!!!
    :)))

    + تو روح منحرفین ذهنی!!!
    من که تعبیر خواب بلد نیستم حاج آقا. :)
    چیو میخواید براتون تحلیل کنم؟
    + آخه تحلیل های مفصل و طولانی که تا الان نوشتم، درسته که خونده شده، منتها بدون واکنش بوده. و خب من اینجوری نمی فهمم که کاراییشون چقدره! جدی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تعابیر فرویدی از شما متوقعیم نه تعبیر خواب!
    چند باره و به دقت خونده میشن
    و بهشون فکر میشه!
    جدی!
    حاجی شما خواباتونم درست درمونه عین مال ما نیستبرای ما یا توو خواب به نتیجه گیری نمیرسیم یا کلا بی ربطه...دیگه ببینید خوابای من چیه همیشه خونواده میگن خوبه تو خوابات تعبیر نمیشه وگرنه تا الان یا همه مرده بودن یا تصادف کرده بودن یا بدبخت شده بودن

    پاسخ:
    پاسخ:

    این یکی اینجوری از آب دراومد!
    وگرنه من معمولا خواب درست و درمون نمیبینم!
    تازه اینم که بدون نتیجه گیری بود
    فقط فکرمونو مشغول کرد!
    والا...

    + خیلی بامزه بود! خندوندید مارو!!!
    شهادت را جز به اهل درد نمی دهند....
    درست انتخاب کردید...
    اللهم ارزقنا توفیق شهادت فی سبیلک اونم شاخ به شاخ با اسرائیل

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونم ناکام!!!!!!!
    :))))
    راست میگین
    به عمل کار برآید به سخن دانی نیست
    و یا
    دوصد گفته چو نیم کردار نیست

    درباره ی درس خوندن که به نظرم مسیر سختی رو انتخاب کردم اما درباره ی بقیه ی چیزا..

    کی میدونه؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    افضل الاعمال احمزها
    بافضیلت ترین اعمال سختترین آنهاس!
  • خانم مهندس
  • چه انتخاب سختی!!!!!

    کاش قدرت انتخاب نداشتیم!!!!
    همونی دری که به صلاح مون بودخودش.باز میشد:-D

    پاسخ:
    پاسخ:

    خسته نباشید خانم مهندس!
    خدا قوت!
    چایی بیارم واستون؟!
    :)))
    با سختی زندگی کردن انرژی میخواد.
    مبارزه انرژی میخواد.

    پاسخ:
    پاسخ:

    و این انگیزه اس که به آدم انرژی میده!
    به نظر میاده نیازه جدّی بهش فکر کنی
    و شاید نیازه جدّی تصمیم بگیری ، کدوم در ؟...

    پاسخ:
    پاسخ:

    شاید بعدا...
    خب من هم اگر توانش رو داشتم و اعتقاد به اینکه می تونم مشکلات رو کنار بزنم سخت رو انتخاب می کردم چون به نظر من زندگی راحت و بی دردسر هیجان و لذت زیادی نداره ....

    پاسخ:
    پاسخ:

    انتخاب خیلی سختیه
    حتی فکر کردن بهش هم سخته
    منم اگه بودم ترس رو انتخاب میکردم..
    کلا زندگی بدون مشقت و مبارزه یعنی هیچ..

    پاسخ:
    پاسخ:

    من هم تو خواب همین تصمیمو گرفتم
    ولی ...
    به حرف خیلی قشنگه
    اما در عمل...
    خیره انشالله!
    + تا اطلاع ثانوی من سعی می کنم کامنت های کوتاه بزارم براتون! :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    به امید خدا!
    حالا که باید و بایست و شایست تفاسیر خودتو ارایه بدین
    دنگتون گرفته کامنت کوتاه بدین؟!!
    والا...
    :(
    تو ؟؟
    در اول
    همون در اول خوراکته
    ولاغیر!

    پاسخ:
    پاسخ:

    در اول از چپ یا راست؟!
    والا...
    "قبل از اینکه تصمیم بگیرن بیدار شدم!"

    بخواب شاید قسمت دومشو امشب پخش کنن :))

    شنیدی که ، میگن طرف رفت پیش دکتر ، گفت آقای دکتر من هر شب خواب می بینم با خرا فوتبال بازی می کنم ! دکتره که درک عرفانی نداشته ، میگه یه قرص می نویسم از امشب هرشب میخوری ! طرف می گه نمیشه فردا شب بخورم ؟ آخه امشب فیناله ! :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    ولی من به این خواب جدی فکر خواهم کرد
    به زودی!
    در آینده ای نزدیک
    و به دقت!!!
    منو یاد منطق الطیر عطار انداختی!

    خودمم به فکر فرو رفتم .حقیقتا پشت کدوم در زندگی می کنم ؟

    حالا راستشو بگو حاجی ! شام لوبیایی آبگوشتی چیزی خورده بودی ؟ :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    تمثیل خیلی قشنگی بود واسه زندگی!
    باید یه موقع بهش فک کنم!

    + تو روحت!
    خیره

    پاسخ:
    پاسخ:

    ان شا الله...
    حیف شد
    تازه داشت جالب می شد

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه فیلم سینماییه؟!
    والا...
    :)))
    حاجی عاغا زور منظورتو گرفدم آما میشه در عین زحمت به آسودگی ام فک کرد و کنارش اونم داشت نمیشه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا من منظوری نداشتم
    خوابمو تعریف کردم
    تازه با سانسور!
    میدونم خیلی تمثیلی عرفانیه!
    ولی واقعی بود!
    راستی هیچ کدوم از دو تا مسافر تو خوابت وارد هیچ کدوم از درها نشدن؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    قبل از اینکه تصمیم بگیرن بیدار شدم!
    تو زندگی واقعی کدوم درو انتخاب کردی حاجی ؟ و فعلا پشت کدوم دری؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی سوالای سخت میپرسی!
    حتی فک کردن بهش واسم سخته!
    جدی!
    فعلا توان فک کردن بهشو ندارم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی